Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-21
Wrocław: WYKONANIE PRAC PORZĄDKOWYCH NA WYTYPOWANYCH NIERUCHOMOŚCIACH BĘDĄCYCH W ZASOBIE ODDZIAŁU - OBEJMUJĄCYCH KOSZENIE TRAWY, USUNIĘCIE CHWASTÓW, PRZYCINANIE ŻYWOPŁOTÓW, ZAMIATANIE CHODNIKÓW I PLACÓW ŁĄCZNIE Z WYWOZEM POWSTAŁYCH PODCZAS PRAC ODPADÓW
Numer ogłoszenia: 211182 - 2011; data zamieszczenia: 21.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Oddział Terenowy Biura Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu , ul. Zwycięska 14, 53-033 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3647374; 7661725 w. 224, faks 71 7661734.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE PRAC PORZĄDKOWYCH NA WYTYPOWANYCH NIERUCHOMOŚCIACH BĘDĄCYCH W ZASOBIE ODDZIAŁU - OBEJMUJĄCYCH KOSZENIE TRAWY, USUNIĘCIE CHWASTÓW, PRZYCINANIE ŻYWOPŁOTÓW, ZAMIATANIE CHODNIKÓW I PLACÓW ŁĄCZNIE Z WYWOZEM POWSTAŁYCH PODCZAS PRAC ODPADÓW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr do SIWZ. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu prac porządkowych na wytypowanych nieruchomościach będących w zasobie Oddziału, obejmujących koszenie trawy, usunięcie chwastów, przycinanie żywopłotów, zamiatanie chodników i placów łącznie z wywozem powstałych podczas prac odpadów Zadanie 1 1. Legnica ul. Rzeczypospolitej 114-116 (dz. nr 1511) Od strony ulicy Okrężnej Zakres prac Ilość - koszenie trawy przy bramie wjazdowej przy ulicy Okrężnej 225 m2 - koszenie trawy na nieruchomości wzdłuż ogrodzenia przy ul. Okrężnej 9m x 120m 1080 m2 - przycięcie żywopłotu na długości 30 mb Od strony ul. Rzeczypospolitej - usunięcie chwastów i uporządkowanie przy bramie wjazdowej na szerokości 26 m x 4,5m 117 m2 - przycięcie żywopłotu na długości 175 mb - koszenie trawy 444 m2 + 1575 m2 2019 m2 - usunięcie chwastów i uporządkowanie chodnika na nieruchomości wzdłuż ulicy 2,20 m x 175 m 385 m 2 2. Legnica ul. Bielańska (dz. nr 101/4) Zakres prac Ilość - przycinka żywopłotu 2 x 50m wzdłuż chodnika prowadzącego do budynku Klubu 100 mb - przycinka żywopłotu wzdłuż ogrodzenia przy ulicy Bielańskiej na długości 66 mb - przycinka żywopłotu wzdłuż ogrodzenia przy boisku 50 mb - koszenie trawy 13,5m x 50m 675 m2 3. Legnica ul. Bielańska (OSF) (dz. nr 16/3) Zakres prac Ilość - wykoszenie trawy wzdłuż ogrodzenia nieruchomości od ulicy Bielańskiej 330 m2 RAZEM ZADANIE 1: - Jednokrotne koszenie trawy (łącznie z wywozem pokosu) 4 640,00 m2 - Jednokrotne przycięcie żywopłotu 421,00 mb - Jednokrotne zamiatanie chodników i placów wraz porządkowaniem z liści, chwastów oraz innych odpadów (łącznie z wywozem nieczystości) 502,00 m2 Zadanie 2 Głogów ul. Sikorskiego (dz. nr 63/12 i 63/18 ) Zakres prac Ilość - uporządkowanie terenu wokół budynków 1, 22, 23 i 15 650 m2 - koszenie trawy przy budynku nr 1 200 m2 - usunięcie liści i innych odpadów z chodnika wzdłuż ogrodzenia od ulicy Wojska Polskiego (60 mb x 2 m) 120m2 - zamiatanie chodnika wzdłuż ogrodzenia od ulicy Wojska Polskiego (85 mb x 2 m) 170 m2 - przycięcie żywopłotu przy budynku nr 1, (70 m + 24 m) 94 mb RAZEM ZADANIE 2: - Jednokrotne koszenie trawy (łącznie z wywozem pokosu) 200,00 m2 - Jednokrotne przycinanie żywopłotów 94,00 mb - Jednokrotne zamiatanie chodników i placów wraz porządkowaniem z liści, chwastów oraz innych odpadów (łącznie z wywozem nieczystości) 940,00 m2 Zadanie 3 1. Bratków (dz. nr 42) Zakres prac Ilość - koszenie trawy 3 450 m2 2. Dłużyna Górna (dz. nr 82/2) Zakres prac Ilość - koszenie trawy 600 m2 RAZEM ZADANIE 3: Jednokrotne koszenie trawy (łącznie z wywozem pokosu) 4 050,00 m2 Zadanie 4 1. Wrocław ul. Mieszczańska 9 Zakres prac Ilość - uporządkowanie terenu przy budynku nr 39, 28, 50, 53 w pasie 3 metrów szerokości 590x3= 1770 m2 plus plac przy budynku nr 53 (520 m2) (usunięcie chwastów i samosiejek wokół budynków) 2 290 m2 - koszenie trawy wokół budynków nr 55, 63, 39 12 i 11, 16, 21, 20, 22, 53 wiaty 98 i 58 7 000 m2 - przycinka żywopłotu od strony bud. nr 50 i wzdłuż drogi wjazdowej 120 mb - uporządkowanie terenu z liści, chwastów i innych odpadów przed budynkiem nr 28, 39, 53, 5 500 m2 2. Wrocław ul. Zwycięska 62-68 (dz. nr 2/1, 2/4-2/7) Zakres prac Ilość - wykoszenie trawy na dz. nr 2/7, 2/6, 2/5, 2/4 i 2/8 15 590, 20 m2 - wykoszenie trawy na dz. nr 2/1 15 362,00 m 2 RAZEM ZADANIE 4: - Jednokrotne koszenie trawy (łącznie z wywozem pokosu) 37 952,20 m2 - Jednokrotne przycięcie żywopłotów 120 mb - Jednokrotne zamiatanie chodników i placów wraz porządkowaniem z liści, chwastów oraz innych odpadów (łącznie z wywozem nieczystości) 7 790,00 m2 Zadanie 5 1. Opole ul. Batorego (dz. nr 123) Zakres prac Ilość - skoszenie trawy przy transformatorze kontenerowym 200 m2 - skoszenie trawy wzdłuż drogi od bramy głównej do budynku nr 2 600 m2 2. Opole ul. 10 Dywizji Sudeckiej Zmechanizowanej (dz. nr 1/4) Zakres prac Ilość - wykoszenie trawy i usunięcie samosiejek od ulicy 10 Dywizji Sudeckiej Zmechanizowanej w pasie 2 m i na długość działki 1/4, tj. 108 m 216 m2 RAZEM ZADANIE 5: - Jednokrotne koszenie trawy (łącznie z wywozem pokosu) 1 016,00 m2 Zadanie 6 1. Lądek Zdrój ul. Bema 2 (dz. nr 457) Zakres prac Ilość - koszenie trawy po prawej stronie od bramy wjazdowej 300 m2 - uporządkowanie chodnika z liści, chwastów i odpadów na długości 20m i -zerokości 2,3m 46 m2 2. Lądek Zdrój ul. Fabryczna (dz. nr 143/3, 312/2) Zakres prac Ilość - koszenie trawy między budynkiem a ogrodzeniem od strony ulicy Fabrycznej 3 450 m2 - koszenie trawy przy stacji gazowej i wzdłuż rowu 2 300 m2 RAZEM ZADANIE 6: - Jednokrotne koszenie trawy (łącznie z wywozem pokosu) 6 050,00 m2 - Jednokrotne zamiatanie chodników i placów wraz porządkowaniem z liści, chwastów oraz innych odpadów (łącznie z wywozem nieczystości) 46,00 m2 Zadanie 7 1. Szczawno-Zdrój ul. Kościuszki 7 (dz. nr 607) Zakres prac Ilość - uporządkowanie chodnika z liści, chwastów i odpadów na długości 52 m i szerokości 2m 104 m2 - wykoszenie trawy łącznie z usunięciem chwastów za kioskiem (15m x 3m) i przy budynku od szczytu (3 m x 2 m) 51 m2 - zamiatanie schodów łącznie z usunięciem chwastów 15 m2 2. Lubawka ul. Przyjaciół Żołnierza 4b (dz. nr 261) Zakres prac Ilość - koszenie trawy przy chodniku od ulicy Przyjaciół Żołnierza w szerokości 2m i na długości 52 mb i wzdłuż drogi dojazdowej po lewej stronie 500 m2 - uporządkowanie chodnika przy ulicy z liści, chwastów i odpadów na długości 60 mb i szerokości 2 m 120 m2 - koszenie trawy wokół budynku w pasie 3 m 100 m2 RAZEM ZADANIE 7: - Jednokrotne koszenie trawy (łącznie z wywozem pokosu) 651,00 m2 - Jednokrotne zamiatanie chodników i placów wraz porządkowaniem z liści, chwastów oraz innych odpadów (łącznie z wywozem nieczystości) 239,00 m2 Zadanie 8 1. Szklarska Poręba ul. Oficerska 4 (dz. nr 245/10) Zakres prac Ilość - koszenie trawy wzdłuż chodnika prowadzącego do budynku nr 1 500 m2 - usunięcie chwastów środkiem chwastobójczym na powierzchni drogi dojazdowej z kostki granitowej do budynku nr 1 (70m x 8m) 560 m2 2. Jelenia Góra ul. 1 Maja 56 (dz. nr 19/10, 19/7) Zakres prac Ilość - koszenie trawy za bud. nr A 300 m2 - zamiatanie, usunięcie liści i chwastów i innych odpadów przy budynku A 550 m2 zamiatanie usunięcie liści i chwastów przed budynkiem B 50m x 10m = 500 m2 - przycięcie żywopłotu na długości 10 m x 2 20 mb 3. Jelenia Góra, ul. Podchorążych 1 - stadion (dz. nr 9/6, 9/7 i 11/4) Zakres prac Ilość - koszenie trawy wzdłuż ogrodzenia przy ul. Podchorążych (wewnątrz nieruchomości) na długości 325 m i szerokości 1 m 325 m2 - koszenie trawy wokół budynku nr 8 (kasa), zlokalizowanego przy ogrodzeniu od strony ulicy Podchorążych w pasie 1,5 m 10 m2 - koszenie trawy wokół budynku nr 9 (kasa), zlokalizowanego przy ogrodzeniu od strony ulicy Podchorążych w pasie 1,5 m 23,70 m2 - koszenie trawy wokół budynku nr 10 (wc) w pasie 1,5 m i wzdłuż chodnika prowadzącego do budynku po obu stronach w pasie 1 m 100 m2 - koszenie trawy wokół budynku nr 1 (pawilon sportowy) w pasie 1,5 m 473 m2 - koszenie trawy wokół budynku nr 6 (hydroforni) w pasie 1,5 m 78 m2 - usunięcie suchych gałęzi drzew zlokalizowanych w trzech miejscach na powierzchni ogółem 30 m2 30 m3 - usunięcie zanieczyszczeń z budynku nr10 (wc)- odpady komunalne, 3 opony oraz usunięcie z posadzki innych zanieczyszczeń (skruszony tynk) 46m2 - usunięcie z rynien i dachu budynku nr 10 zanieczyszczeń, w tym samosiejek 46 m2 - usunięcie zanieczyszczeń z budynku nr 9 (kasa) - odpady komunalne, zamiatanie 15 m2 RAZEM ZADANIE 8: - Jednokrotne koszenie trawy (łącznie z wywozem pokosu) 2 609,70 m2 - Jednokrotne zamiatanie chodników i placów wraz porządkowaniem z liści, chwastów oraz innych odpadów (łącznie z wywozem nieczystości) 1 717,00 m2 - Jednokrotne przycięcie żywopłotu 20,00 mb - Wywóz uschniętych gałęzi i konarów 30,00 m3 Zadanie 8 a Jelenia Góra ul. Podchorążych (za stadionem sportowym) Zakres prac Ilość - koszenie wysokiej trawy (dz. nr 1/52-54) 1 200 m2 - koszenie wysokiej trawy (dz. nr 1/55-1/73) 5 800 m2 - koszenie wysokiej trawy na działce drogowej nr 1/83 2 400 m2 - koszenie wysokiej trawy (dz. nr 1/74- 1/82) 3 400 m 2 RAZEM ZADANIE 8 a: - Jednokrotne koszenie trawy (łącznie z wywozem pokosu) 12 800,00 m2.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Wielkość przewidywanego zamówienia uzupełniającego 10% wartości zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 77.34.00.00 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 77.31.21.00 - Usługi odchwaszczania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zgodnie z siwz
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zgodnie z siwz
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zgodnie z siwz
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zgodnie z siwz
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zgodnie z siwz
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) W przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba(y) inna(-e) niż ujawniona(-e) w dokumentach, o których mowa w Rozdziale VI pkt 3 ppkt 2 SIWZ, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres. 2) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji zobowiązani są ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu na zasadach określonych w art. 23 ustawy oraz załączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji umowy w przypadku zmiany warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie zamówienia (siła wyższa).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amw.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Adres Zamawiającego:
53-033 Wrocław
ul. Zwycięska 14
Nr telefonu: (48-71) 766-17-25
Nr faksu: (48-71) 766-17-34
Adres strony internetowej: www.amw.com.pl
Godziny pracy:.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2011 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego :Wrocław ul.Zwycięska 14, 53-033 Wroclaw pokój nr 205 II p.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Okresowe kontrole stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych zarządzanych przez Zarząd Zasobu Komunalnego
- Dostawa wody mineralnej dla pracowników USK
- OPRACOWANIE PROGRAMU FUNKCJONALNO-UŻYTKOWEGO dla zadania pn.: Budowa Dolnośląskiej CYKLOSTRADY - Trasa miedziana na terenie Gminy Przemków.
- Kompleksowe pełnienie nadzoru inwestorskiego wraz z pełnieniem funkcji Kierownika Projektu dla zadania pn. "Rozbudowa Centrum Zarządzania Bezpieczeństwem Województwa Dolnośląskiego"
- Naprawy i usuwanie awarii w zakresie robót elektrycznych w nieruchomościach oraz na terenach zewnętrznych zarządzanych przez ZZK w rejonach F i G.
- Remont nawierzchni tarasowej nad parterem budynku Żłobka nr 1 przy ul. Lwowskiej 20 we Wrocławiu. (część niska)
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Eksploatacja i utrzymanie w należytym stanie 2 szaletów miejskich w Policach
- Zaprojektowanie i wykonanie robót pn.: "Modernizacja zabytkowego parku w Ślemieniu- czwarte postępowanie.
- Utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta Lędziny w 2024 r.
- Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Łasku oraz obsługę szatni
- Wykonywanie usługi utrzymania czystości na terenach Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum, w tym na terenach wpisanych do Rejestru Zabytków lub Gminnej Ewidencji Zabytków.
- Usługa sprzątania na nieruchomościach stanowiących własność RTBS "Administrator" Sp. z o.o.
więcej: Usługi odchwaszczania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.