eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › WYKONANIE PRAC PORZĄDKOWYCH NA WYTYPOWANYCH NIERUCHOMOŚCIACH BĘDĄCYCH W ZASOBIE ODDZIAŁU - OBEJMUJĄCYCH KOSZENIE TRAWY, USUNIĘCIE CHWASTÓW, PRZYCINANIE ŻYWOPŁOTÓW, ZAMIATANIE CHODNIKÓW I PLACÓW ŁĄCZNIE Z WYWOZEM POWSTAŁYCH PODCZAS PRAC ODPADÓW

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-21

Wrocław: WYKONANIE PRAC PORZĄDKOWYCH NA WYTYPOWANYCH NIERUCHOMOŚCIACH BĘDĄCYCH W ZASOBIE ODDZIAŁU - OBEJMUJĄCYCH KOSZENIE TRAWY, USUNIĘCIE CHWASTÓW, PRZYCINANIE ŻYWOPŁOTÓW, ZAMIATANIE CHODNIKÓW I PLACÓW ŁĄCZNIE Z WYWOZEM POWSTAŁYCH PODCZAS PRAC ODPADÓW
Numer ogłoszenia: 211182 - 2011; data zamieszczenia: 21.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Oddział Terenowy Biura Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu , ul. Zwycięska 14, 53-033 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3647374; 7661725 w. 224, faks 71 7661734.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE PRAC PORZĄDKOWYCH NA WYTYPOWANYCH NIERUCHOMOŚCIACH BĘDĄCYCH W ZASOBIE ODDZIAŁU - OBEJMUJĄCYCH KOSZENIE TRAWY, USUNIĘCIE CHWASTÓW, PRZYCINANIE ŻYWOPŁOTÓW, ZAMIATANIE CHODNIKÓW I PLACÓW ŁĄCZNIE Z WYWOZEM POWSTAŁYCH PODCZAS PRAC ODPADÓW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr do SIWZ. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu prac porządkowych na wytypowanych nieruchomościach będących w zasobie Oddziału, obejmujących koszenie trawy, usunięcie chwastów, przycinanie żywopłotów, zamiatanie chodników i placów łącznie z wywozem powstałych podczas prac odpadów Zadanie 1 1. Legnica ul. Rzeczypospolitej 114-116 (dz. nr 1511) Od strony ulicy Okrężnej Zakres prac Ilość - koszenie trawy przy bramie wjazdowej przy ulicy Okrężnej 225 m2 - koszenie trawy na nieruchomości wzdłuż ogrodzenia przy ul. Okrężnej 9m x 120m 1080 m2 - przycięcie żywopłotu na długości 30 mb Od strony ul. Rzeczypospolitej - usunięcie chwastów i uporządkowanie przy bramie wjazdowej na szerokości 26 m x 4,5m 117 m2 - przycięcie żywopłotu na długości 175 mb - koszenie trawy 444 m2 + 1575 m2 2019 m2 - usunięcie chwastów i uporządkowanie chodnika na nieruchomości wzdłuż ulicy 2,20 m x 175 m 385 m 2 2. Legnica ul. Bielańska (dz. nr 101/4) Zakres prac Ilość - przycinka żywopłotu 2 x 50m wzdłuż chodnika prowadzącego do budynku Klubu 100 mb - przycinka żywopłotu wzdłuż ogrodzenia przy ulicy Bielańskiej na długości 66 mb - przycinka żywopłotu wzdłuż ogrodzenia przy boisku 50 mb - koszenie trawy 13,5m x 50m 675 m2 3. Legnica ul. Bielańska (OSF) (dz. nr 16/3) Zakres prac Ilość - wykoszenie trawy wzdłuż ogrodzenia nieruchomości od ulicy Bielańskiej 330 m2 RAZEM ZADANIE 1: - Jednokrotne koszenie trawy (łącznie z wywozem pokosu) 4 640,00 m2 - Jednokrotne przycięcie żywopłotu 421,00 mb - Jednokrotne zamiatanie chodników i placów wraz porządkowaniem z liści, chwastów oraz innych odpadów (łącznie z wywozem nieczystości) 502,00 m2 Zadanie 2 Głogów ul. Sikorskiego (dz. nr 63/12 i 63/18 ) Zakres prac Ilość - uporządkowanie terenu wokół budynków 1, 22, 23 i 15 650 m2 - koszenie trawy przy budynku nr 1 200 m2 - usunięcie liści i innych odpadów z chodnika wzdłuż ogrodzenia od ulicy Wojska Polskiego (60 mb x 2 m) 120m2 - zamiatanie chodnika wzdłuż ogrodzenia od ulicy Wojska Polskiego (85 mb x 2 m) 170 m2 - przycięcie żywopłotu przy budynku nr 1, (70 m + 24 m) 94 mb RAZEM ZADANIE 2: - Jednokrotne koszenie trawy (łącznie z wywozem pokosu) 200,00 m2 - Jednokrotne przycinanie żywopłotów 94,00 mb - Jednokrotne zamiatanie chodników i placów wraz porządkowaniem z liści, chwastów oraz innych odpadów (łącznie z wywozem nieczystości) 940,00 m2 Zadanie 3 1. Bratków (dz. nr 42) Zakres prac Ilość - koszenie trawy 3 450 m2 2. Dłużyna Górna (dz. nr 82/2) Zakres prac Ilość - koszenie trawy 600 m2 RAZEM ZADANIE 3: Jednokrotne koszenie trawy (łącznie z wywozem pokosu) 4 050,00 m2 Zadanie 4 1. Wrocław ul. Mieszczańska 9 Zakres prac Ilość - uporządkowanie terenu przy budynku nr 39, 28, 50, 53 w pasie 3 metrów szerokości 590x3= 1770 m2 plus plac przy budynku nr 53 (520 m2) (usunięcie chwastów i samosiejek wokół budynków) 2 290 m2 - koszenie trawy wokół budynków nr 55, 63, 39 12 i 11, 16, 21, 20, 22, 53 wiaty 98 i 58 7 000 m2 - przycinka żywopłotu od strony bud. nr 50 i wzdłuż drogi wjazdowej 120 mb - uporządkowanie terenu z liści, chwastów i innych odpadów przed budynkiem nr 28, 39, 53, 5 500 m2 2. Wrocław ul. Zwycięska 62-68 (dz. nr 2/1, 2/4-2/7) Zakres prac Ilość - wykoszenie trawy na dz. nr 2/7, 2/6, 2/5, 2/4 i 2/8 15 590, 20 m2 - wykoszenie trawy na dz. nr 2/1 15 362,00 m 2 RAZEM ZADANIE 4: - Jednokrotne koszenie trawy (łącznie z wywozem pokosu) 37 952,20 m2 - Jednokrotne przycięcie żywopłotów 120 mb - Jednokrotne zamiatanie chodników i placów wraz porządkowaniem z liści, chwastów oraz innych odpadów (łącznie z wywozem nieczystości) 7 790,00 m2 Zadanie 5 1. Opole ul. Batorego (dz. nr 123) Zakres prac Ilość - skoszenie trawy przy transformatorze kontenerowym 200 m2 - skoszenie trawy wzdłuż drogi od bramy głównej do budynku nr 2 600 m2 2. Opole ul. 10 Dywizji Sudeckiej Zmechanizowanej (dz. nr 1/4) Zakres prac Ilość - wykoszenie trawy i usunięcie samosiejek od ulicy 10 Dywizji Sudeckiej Zmechanizowanej w pasie 2 m i na długość działki 1/4, tj. 108 m 216 m2 RAZEM ZADANIE 5: - Jednokrotne koszenie trawy (łącznie z wywozem pokosu) 1 016,00 m2 Zadanie 6 1. Lądek Zdrój ul. Bema 2 (dz. nr 457) Zakres prac Ilość - koszenie trawy po prawej stronie od bramy wjazdowej 300 m2 - uporządkowanie chodnika z liści, chwastów i odpadów na długości 20m i -zerokości 2,3m 46 m2 2. Lądek Zdrój ul. Fabryczna (dz. nr 143/3, 312/2) Zakres prac Ilość - koszenie trawy między budynkiem a ogrodzeniem od strony ulicy Fabrycznej 3 450 m2 - koszenie trawy przy stacji gazowej i wzdłuż rowu 2 300 m2 RAZEM ZADANIE 6: - Jednokrotne koszenie trawy (łącznie z wywozem pokosu) 6 050,00 m2 - Jednokrotne zamiatanie chodników i placów wraz porządkowaniem z liści, chwastów oraz innych odpadów (łącznie z wywozem nieczystości) 46,00 m2 Zadanie 7 1. Szczawno-Zdrój ul. Kościuszki 7 (dz. nr 607) Zakres prac Ilość - uporządkowanie chodnika z liści, chwastów i odpadów na długości 52 m i szerokości 2m 104 m2 - wykoszenie trawy łącznie z usunięciem chwastów za kioskiem (15m x 3m) i przy budynku od szczytu (3 m x 2 m) 51 m2 - zamiatanie schodów łącznie z usunięciem chwastów 15 m2 2. Lubawka ul. Przyjaciół Żołnierza 4b (dz. nr 261) Zakres prac Ilość - koszenie trawy przy chodniku od ulicy Przyjaciół Żołnierza w szerokości 2m i na długości 52 mb i wzdłuż drogi dojazdowej po lewej stronie 500 m2 - uporządkowanie chodnika przy ulicy z liści, chwastów i odpadów na długości 60 mb i szerokości 2 m 120 m2 - koszenie trawy wokół budynku w pasie 3 m 100 m2 RAZEM ZADANIE 7: - Jednokrotne koszenie trawy (łącznie z wywozem pokosu) 651,00 m2 - Jednokrotne zamiatanie chodników i placów wraz porządkowaniem z liści, chwastów oraz innych odpadów (łącznie z wywozem nieczystości) 239,00 m2 Zadanie 8 1. Szklarska Poręba ul. Oficerska 4 (dz. nr 245/10) Zakres prac Ilość - koszenie trawy wzdłuż chodnika prowadzącego do budynku nr 1 500 m2 - usunięcie chwastów środkiem chwastobójczym na powierzchni drogi dojazdowej z kostki granitowej do budynku nr 1 (70m x 8m) 560 m2 2. Jelenia Góra ul. 1 Maja 56 (dz. nr 19/10, 19/7) Zakres prac Ilość - koszenie trawy za bud. nr A 300 m2 - zamiatanie, usunięcie liści i chwastów i innych odpadów przy budynku A 550 m2 zamiatanie usunięcie liści i chwastów przed budynkiem B 50m x 10m = 500 m2 - przycięcie żywopłotu na długości 10 m x 2 20 mb 3. Jelenia Góra, ul. Podchorążych 1 - stadion (dz. nr 9/6, 9/7 i 11/4) Zakres prac Ilość - koszenie trawy wzdłuż ogrodzenia przy ul. Podchorążych (wewnątrz nieruchomości) na długości 325 m i szerokości 1 m 325 m2 - koszenie trawy wokół budynku nr 8 (kasa), zlokalizowanego przy ogrodzeniu od strony ulicy Podchorążych w pasie 1,5 m 10 m2 - koszenie trawy wokół budynku nr 9 (kasa), zlokalizowanego przy ogrodzeniu od strony ulicy Podchorążych w pasie 1,5 m 23,70 m2 - koszenie trawy wokół budynku nr 10 (wc) w pasie 1,5 m i wzdłuż chodnika prowadzącego do budynku po obu stronach w pasie 1 m 100 m2 - koszenie trawy wokół budynku nr 1 (pawilon sportowy) w pasie 1,5 m 473 m2 - koszenie trawy wokół budynku nr 6 (hydroforni) w pasie 1,5 m 78 m2 - usunięcie suchych gałęzi drzew zlokalizowanych w trzech miejscach na powierzchni ogółem 30 m2 30 m3 - usunięcie zanieczyszczeń z budynku nr10 (wc)- odpady komunalne, 3 opony oraz usunięcie z posadzki innych zanieczyszczeń (skruszony tynk) 46m2 - usunięcie z rynien i dachu budynku nr 10 zanieczyszczeń, w tym samosiejek 46 m2 - usunięcie zanieczyszczeń z budynku nr 9 (kasa) - odpady komunalne, zamiatanie 15 m2 RAZEM ZADANIE 8: - Jednokrotne koszenie trawy (łącznie z wywozem pokosu) 2 609,70 m2 - Jednokrotne zamiatanie chodników i placów wraz porządkowaniem z liści, chwastów oraz innych odpadów (łącznie z wywozem nieczystości) 1 717,00 m2 - Jednokrotne przycięcie żywopłotu 20,00 mb - Wywóz uschniętych gałęzi i konarów 30,00 m3 Zadanie 8 a Jelenia Góra ul. Podchorążych (za stadionem sportowym) Zakres prac Ilość - koszenie wysokiej trawy (dz. nr 1/52-54) 1 200 m2 - koszenie wysokiej trawy (dz. nr 1/55-1/73) 5 800 m2 - koszenie wysokiej trawy na działce drogowej nr 1/83 2 400 m2 - koszenie wysokiej trawy (dz. nr 1/74- 1/82) 3 400 m 2 RAZEM ZADANIE 8 a: - Jednokrotne koszenie trawy (łącznie z wywozem pokosu) 12 800,00 m2.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Wielkość przewidywanego zamówienia uzupełniającego 10% wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 77.34.00.00 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 77.31.21.00 - Usługi odchwaszczania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zgodnie z siwz

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zgodnie z siwz

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zgodnie z siwz

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zgodnie z siwz

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zgodnie z siwz

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) W przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba(y) inna(-e) niż ujawniona(-e) w dokumentach, o których mowa w Rozdziale VI pkt 3 ppkt 2 SIWZ, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres. 2) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji zobowiązani są ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu na zasadach określonych w art. 23 ustawy oraz załączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji umowy w przypadku zmiany warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie zamówienia (siła wyższa).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amw.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Adres Zamawiającego: 53-033 Wrocław ul. Zwycięska 14 Nr telefonu: (48-71) 766-17-25 Nr faksu: (48-71) 766-17-34 Adres strony internetowej: www.amw.com.pl Godziny pracy:.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2011 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego :Wrocław ul.Zwycięska 14, 53-033 Wroclaw pokój nr 205 II p.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.