eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko › Roboty konserwacyjne i remontowe w branży hydraulicznej w budynkach zarządzanych przez Administratora Sp. z o. o. w Giżycku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-02

Giżycko: Roboty konserwacyjne i remontowe w branży hydraulicznej w budynkach zarządzanych przez Administratora Sp. z o. o. w Giżycku
Numer ogłoszenia: 211180 - 2007; data zamieszczenia: 02.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Administrator" Sp. z o.o., ul. Pocztowa 3, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4282962, 4282598, fax 087 4282962.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spolka z o. o. zarzadzajaca nieruchomosciami.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty konserwacyjne i remontowe w branży hydraulicznej w budynkach zarządzanych przez Administratora Sp. z o. o. w Giżycku.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty konserwacyjne i remontowe w branży hydraulicznej w budynkach zarządzanych przez Administratora Sp. z o. o. w Giżyck w zakresie drobne naprawy i konserwacje instalacji wodno-kanalizacyjnej usuwanie przecieków w instalacji wod.-kan. oczyszczanie i udrażnianie pionów i poziomów kanalizacyjnych konserwacja i naprawa instalacji c.o. i c.w. konserwacje instalacji gazowej i wykonywanie okresowych pomiarów szczelności prowadzenie pogotowia technicznego do usuwania awarii w dniach świątecznych i wolnych od pracy oraz po godz. 1500 w dniach roboczych

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 2 000,00 PLN / słownie złotych: dwa tysiące 00/100 /. Wadium można wnieść w formie określonej w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych art. 45 ust. 6 i 7, tj. w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej , z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczenio-wych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm. ). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiają-cego: PKO.BP.S.A. o/Giżycko nr 62 1020 4753 0000 0102 0003 8745 . Oryginał dokumentu świadczący o wniesieniu wadium w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w sekretariacie Zamawiającego (pok. 1)..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie zostali wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: Art. 22 ust. 1 pkt. 1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakła-dają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej; zapewnią aby czynności objęte zamówieniem były wykonywane przez osoby legitymujące się posiadaniem uprawnień do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji wod.-kan. ,co i gazu Art. 22 ust.1 pkt. 2 Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: wykonali w ciągu ostatnich 2 lat zamówienia, których przedmiotem był zakres podobny lub porównywalny do niniejszego zamówienia na wartość nie mniejszą niż 150.000,00 PLN Art. 22 ust. 1 pkt. 3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 50. 000,00 PLN; Art. 22 ust. 1 pkt. 4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisane w art. 24 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych).
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Art. 22 ust. 1 pkt. 1 - Wymagane dokumenty: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji dzia-łalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Wykaz kluczowego personelu przewidzianego do realizacji zamówienia (wraz z odpisem upraw-nień (instalacje wod.-kan., c.o. gaz.) i kserokopiami zaświadczeń o przynależności do odpowiedniej Izby ) Art. 22 ust.1 pkt. 2Wymagane dokumenty: wykaz zrealizowanych zadań w ciągu ostatnich 2 lat o podobnym charakterze do przetargowego i wartości min. 150 000,00 PLN z określeniem ich wartości i zakresu wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (np. protokoły od-bioru robót, referencje itp.); Art. 22 ust. 1 pkt. 3Wymagane dokumenty: polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony na kwotę min. 50. 000,00 PLN od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działal-ności gospodarczej. Dopuszcza się załączenie w ofercie promesy polisy lub promesy innego do-kumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca zostanie ubezpieczony od od-powiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wymagane w SIWZ kwoty, z zastrzeżeniem, że wybrany wykonawca najpóźniej w dniu podpisa-nia umowy ma obowiązek przedstawienia stosownego dokumentu Art. 22 ust. 1 pkt. 4Wymagane dokumenty: Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdro-wotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odrocze-nie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji wła-ściwego organ ,wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert dokument potwierdzający wniesienie wadium; oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie został wykluczony na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gizycko.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administrator sp. z o. o. ,11-500 Giżycko, ul Pocztowa 3, sekretariat (pok. Nr 1).

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego- 11-500 Giżycko, ul Pocztowa 3, sekretariat (pok. Nr 1).

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.