eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bodzanów › Szkolenia osób bezrobotnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-15

Bodzanów: Szkolenia osób bezrobotnych.
Numer ogłoszenia: 211174 - 2010; data zamieszczenia: 15.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Bodzanowie , ul. Bankowa 7, 09-470 Bodzanów, woj. mazowieckie, tel. 024 2607006 w. 30, faks 024 2607065.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bodzanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenia osób bezrobotnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Spawanie metodą TIG-141 - dla 3 osób, Zadanie nr 2 - Spawanie metodą MAG - 135 - UDT- dla 1 osoby, Zadanie nr 3 - Operator koparko-ładowarki - dla 3 osób, Zadanie nr 4 - Operator wózka widłowego - dla 1 osoby, Zadanie nr 5 - Kosmetyczka - dla 1 osoby Zadanie nr 6 - Obsługa imprez okolicznościowych - dla 2 osób, Zadanie nr 7 - Bukieciarz-florysta - dla 1 osoby, Zadanie nr 8 - Sprzedawca z obsługą kas fiskalnych- dla 3 osób.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Weryfikacja wpisu do RIS w elektronicznej bazie danych prowadzonych przez WUP właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Warunek zostanie spełniony jeżeli, Wykonawca będzie figurował w RIS w roku 2010

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże iż; Dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji zajęć praktycznych danego kierunku szkolenia Dysponuje osobami do prowadzenia zajęć teoretycznych z każdego kierunku szkolenia (każdy moduł może prowadzić inna osoba) i po jednej osobie do przeprowadzenia zajęć praktycznych każdego kierunku szkolenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Oferta instytucji szkoleniowej- wg wzoru załącznik nr2 2. Program szkolenia - załącznik nr 3 3.Szczegółowa kalkulacja kosztów szkolenia sporządzona przez Wykonawcę reprezentowania - załącznik nr4 4.Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. Pełnomocnictwo musi być dostarczone w oryginale lub w kserokopii poświadczonej za zgodnością z oryginałem przez osobę -y udzielające pełnomocnictwa lub notarialnie 5.Oświadczenie wykonawcy o powierzeniu części robót podwykonawcom - wg załącznika nr 9. W przypadku braku dołączonego oświadczenia - zamawiający uzna, iż zamówienie będzie wykonane przez wykonawcę bez udziału podwykonawców. 6.Ankieta ewaluacyjna sporządzona przez Wykonawcę - załącznik nr 10, 7.Oświadczenie wykonawcy, ze osoby uczestniczące w realizacji szkolenia pt posiadają wymagane uprawnienia -wg wzoru- załącznik nr 11 do SIWZ 8.Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia i nabyciu kwalifikacji wydane zgodnie z wymogami obowiązującymi dla działalności oświatowej tej specjalności - odrębne dla każdej części zamówienia. 9.Wykaz sprzętu dostępnego Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - wg wzoru załącznik nr 8 do SIWZ- wypełnić oddzielnie dla każdego kierunku szkolenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: tak

  • nie należy przedkładać oświadczenie wykonawcy o zatrudnianiu ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - 2-Poświadczenie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany pe zwidziane w umowie mogą być inicjowane przez zamawiającego lub przez wykonawcę. W przypadkach wymienionych w umowie dopuszcza się wprowadzenia zmian za zgada zamawiającego. Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres świadczenie określonego w SIWZ. Zmiany mogą dotyczyć : a)Zmiana kolejności wykonywania poszczególnych części usługi b)Zmiana osób wykonujących usługę c)Zmiana sposobu wykonywania usługi d)Zmiana terminu wykonywania usługi e)Zmiana miejsca wykonywania szkolenia f)Rezygnacja z wykonania części usługi wraz z określeniem maksymalnej wielkości tej rezygnacji g)Zmiana wynagrodzenia h)Zmiana podwykonawców

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bodzanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Bodzanowie, ul. Bankowa 7, 09-470 Bodzanów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Bodzanowie, ul. Bankowa 7, 09-470 Bodzanów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Spawanie metodą TIG - 141.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Spawanie metodą TIG-141 dla 3 osób bezrobotnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Poświadczenie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Spawanie metodą MAG - 135 -UDT.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Spawanie metodą MAG-135-UDT - dla 1 osoby bezrobotnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Poświadczenie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Operator koparko-ładowarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Operator koparko-ładowarki dla 3 osób bezrobotnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Poświadczenie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Operator wózka widłowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Operator wózka widłowego- dla 1 osoby bezrobotnej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Poświadczenie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kosmetyczka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kosmetyczka - dla 1 osoby bezrobotnej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Poświadczenie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Obsługa imprez okolicznościowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa imprez okolicznościowych dla 2 osób bezrobotnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Poświadczenie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Bukieciarz - florysta.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bukieciarz - florysta - dla 1 osoby bezrobotnej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Sprzedawca z obsługa kas fiskalnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzedawca z obsługa kas fiskalnych - dla 3 osoby bezrobotne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Poświadczenie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.