eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › wykonanie remontu korytarzy, kuchni i pokoi w Domu Studenckim \Jurand\ przy ul. Piątkowskiej 94/3A w Poznaniu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-10

POZYCJA 21110

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Poznań: wykonanie remontu korytarzy, kuchni i pokoi w Domu Studenckim \Jurand\ przy ul. Piątkowskiej 94/3A w Poznaniu Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Akademia Rolnicza im. Augusta Cieszkowskiego, do kontaktów: 1) Roman Kołodziejczyk - przedmiot zamówienia, 2)Janusz Kulka - SIWZ, ul. Wojska Polskiego 28, 60-637 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8487023, 8487043, fax 061 8487043, 8487145, e-mail: zampub@au.poznan.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.au.poznan.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Akademia Rolnicza im. Augusta Cieszkowskiego w Poznaniu, Sekretariat Kanclerza, pok. 304, III ptr., 1) Roman Kołodziejczyk - przedmiot zamówienia, 2)Janusz Kulka - SIWZ, ul.Wojska Polskiego 28, 60-637 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 1) 061 848 70 20; 2) 061 848 70 43, fax 061 848 70 43, e-mail: zampub@au.poznan.pl, www.au.poznan.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie remontu korytarzy, kuchni i pokoi w Domu Studenckim \Jurand\ przy ul. Piątkowskiej 94/3A w Poznaniu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Poznań, ul. Piątkowska 94/3A. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje remont 9 korytarzy (na parterze i ośmiu piętrach), 10 kuchni na piętrach, pokoi na 4 piętrach. Zakres robót na korytarzach obejmuje: zerwanie płytek podłogowych z PCV, ułożenie płytek gresowych antypoślizgowych na podłodze w układzie \karo\ i wprowadzając proste wzory, ułożenie płytek gresowych na ścianach do wysokości 60 cm, montaż listew odbojowych typu CS Polska o szerokości 30 cm i narożników ochronnych z PCV, gładzie gipsowe na ścianach i sufitach, malowanie sufitów farbą emulsyjną typu dekoral, malowanie ścian farbą lateksową typu optiva, wymiana opraw oświetleniowych, wymiana grzejników wraz z zaworami. Na 4 piętrach zlikwidować przy windach drewnianą boazerię i ułożyć płytki klinkierowe. Na 4 pozostałych uzupełnić płytki wokół 3 drzwiach wejściowych do windy. Zakres robót w kuchniach obejmuje: remont całkowity 7 kuchni: rozebranie podłogi z płytek ceramicznych wraz z podłożem, ułożenie płytek gresowych na podłodze, ułożenie płytek ściennych, montaż płyt G-K na sufitach, gładzie gipsowe na ścianach, malowanie sufitu farbą emulsyjną typu dekoral, malowanie ścian farbą lateksową typu optiva, wykonanie zabudowy kuchennej pod zlewozmywak kuchenkę elektryczną wraz z blatem roboczym odpornym na wysoką temperaturę, roboty instalacyjne (wymiana podejść wod-kan, baterii zlewozmywakowych, zlewozmywaków), wymiana opraw oświetleniowych, likwidacja podejść gazowych. W 3 wyremontowanych kuchniach zlikwidować podejścia gazowe, wymienić kuchenki gazowe na elektryczne. Wszystkie zdemontowane kuchenki gazowe należy przekazać kierowniczce DS. Wykonanie nowego pionu elektrycznego do zasilania kuchenek i pralek. Zakres robót w pokojach: gładzie gipsowe na ścianach i sufitach, malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną typu dekoral, malowanie grzejników, wymiana opraw oświetleniowych i osprzętu elektrycznego, wymiana listew przyściennych, zerwanie płytek PCV w korytarzykach i ułożenie płytek gresowych, gładzie gipsowe na ścianach (nad płytkami) i sufitach w kuchniach, malowanie farbą emulsyjną typu dekoral, uzupełnienie płytek ściennych. Kolorystykę użytych materiałów uzgodnić z kierownikiem DS-u. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Do wykonania przedmiotu zamówienia należy użyć tylko materiałów posiadających aprobaty techniczne, certyfikaty, znaki bezpieczeństwa, atesty p.poż. zgodne z wymogami obowiązującego prawa 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: remont 9 korytarzy (na parterze i ośmiu piętrach), 10 kuchni na piętrach, pokoi na 4 piętrach. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 84

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: zadanie nr 1 - 7.500 zł; zadanie nr 2 - 7.500 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: ocena spełniania nw. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\ na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.formularz oferty, 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4.oświadczenie dotyczące spełnienia wymogów wynikających z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i ust. 2 Ustawy, 5.wykaz osób, które będą wykonywać bezpośrednio zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa - dotyczy kierownika budowy oraz osób, które będą kierować robotami branżowymi, 6.wykaz zrealizowanych robót - co najmniej 1 zamówienie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, o podobnym zakresie i wartości co najmniej 50% ceny oferty brutto oraz załączą do oferty dokument wystawiony przez Zamawiającego, potwierdzający, że roboty te zostały wykonane należycie na każde zadanie, 7.oświadczenie Wykonawcy o sposobie zabezpieczenia mediów na realizację zamówienia, 8.oświadczenie gwarancyjne Wykonawcy - udzielą co najmniej: dla zadania nr 1 - 36 miesięcy dla zadania nr 2 - 36 miesięcy bezwarunkowej gwarancji na przedmiot zamówienia, 9.zaparafowany (wszystkie strony) przez Wykonawcę projekt umowy, 10.zestawienie ilościowo - wartościowe w formie pisemnej i elektronicznej, 11.polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 50% wartości brutto zamówienia (na etapie składania ofert Wykonawca składa oświadczenie, iż w wypadku wybrania jego oferty najpóźniej w dniu zawarcia umowy przedstawi Zamawiającemu ten dokument).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.au.poznan.pl. Opłata: 6 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: w kasie AR lub za zaliczeniem pocztowym (opłata nie dot. SIWZ pobranej ze strony internetowej Zamawiającego). 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08.05.2007, godzina 10:00, siedziba Zamawiającego, pok. 320 Sala Senatu.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 05.04.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Wykonanie remontu wszystkich kuchni wraz z likwidacją pionu gazowego, 3 korytarzy i 12 segmentów. 1) Krótki opis: Wykonanie remontu wszystkich kuchni wraz z likwidacją pionu gazowego, 3 korytarzy i 12 segmentów. Szczegółowy zakres prac określono w SIWZ oraz w Zestawieniu ilościowo - wartościowym. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00, 45.30.00.00, 45.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Wykonanie remontu w budynku DS. Jurand przy ul. Piątkowskiej94/3A w Poznaniu zgodnie z zestawieniem ilościowo - wartościowym i SIWZ. 1. Wykonanie remontu wszystkich kuchni wraz z likwidacją pionu gazowego. 2. Wykonanie remontu 3 korytarzy. 3. Wykonanie remontu 12 segmentów. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 84 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Rozpoczęcie robót 01 lipca 2007 r. CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Wykonanie remontu 6 korytarzy i 12 segmentów. 1) Krótki opis: Wykonanie remontu 6 korytarzy i 12 segmentów. Szczegółowy zakres prac określono w SIWZ oraz w Zestawieniu ilościowo - wartościowym. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00, 45.30.00.00, 45.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Wykonanie remontu 6 korytarzy i 12 segmentów. Wykonanie remontu w budynku DS. Jurand przy ul. Piątkowskiej94/3A w Poznaniu zgodnie z zestawieniem ilościowo - wartościowym i SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 84 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Rozpoczęcie robót 01 lipca 2007 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.