Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-26
Dębica: Odbudowa mostu w ciągu drogi powiatowej nr 1299 Zawada - Stasiówka w km 1+274 wraz z dojazdami - usuwanie skutków powodzi
Numer ogłoszenia: 211104 - 2009; data zamieszczenia: 26.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Drogowców 1, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 014 6803155, faks 014 6803155.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.rde.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: -
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa mostu w ciągu drogi powiatowej nr 1299 Zawada - Stasiówka w km 1+274 wraz z dojazdami - usuwanie skutków powodzi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego odbudowy mostu w c. dr. pow. 1299 Zawada - Stasiówka w km 1+274 wraz z dojazdami - usuwanie skutków powodzi. 2. opracowanie studium wykonalności i oceny oddziaływania na środowisko (wg potrzeby) , 3. opracowanie szczegółowych specyfikacji technicznych, 4. opracowanie przedmiaru robót, kosztorysów ślepych i inwestorskich na w/w prace, 5. uzyskanie pozwolenia na budowę.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00 - 74.23.20.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: -III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunki ogólne : 1) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 pkt 1)- 3) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 2.Warunki szczegółowe: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują kadrą techniczną w realizacji robót: a)Wykaże się doświadczeniem w okresie ostatnich 3 lat, tj. od 01.01.2006r. do 31.12.2008r., że wykonał co najmniej 1 projekt wg opisu przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem jego wartości, przedmiotu , daty wykonania i odbiorcy oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że projekt ten został wykonany należycie. ocena spełniania warunków według formuły - spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty na załączonym druku. 2) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - na formularzu oferty. 3) Aktualny wypis - odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie Oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem ( w przypadku Oferenta prowadzącego działalność w formie spółki cywilnej należy dodatkowo dołączyć umowę spółki, zaś przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych -wyznaczyć lidera, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych przedsiębiorców) - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, odpowiadający temu zamówieniu. 4) Wypełniony, opieczętowany i podpisany przez osoby upoważnione projekt umowy - istotne postanowienia umowy . 5) Informację o doświadczeniu Wykonawcy, która spełnia postawiony warunek - referencje,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.rde.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Dębicy, ul. Drogowców 1, 39-200 Dębica.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Dębicy, ul. Drogowców 1, 39-200 Dębica.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: -.
INNE PRZETARGI Z DĘBICY
- Poprawa bezpieczeństwa użytkowników dróg powiatowych na terenie powiatu dębickiego
- SOCZEWKI TORYCZNE W PAKIECIE I, SOCZEWKI TORYCZNE Z FILTREM NIEBIESKIM W PAKIECIE II ORAZ BARWNIK DO WYBARWIANIA BŁON PRZY ZABIEGACH WITREKTOMII W PAKIECIE III DLA ODDZIAŁU OKULIS. W ZOZ W D-CY
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji przebudowy i modernizacji w Zespole Opieki Zdrowotnej w Dębicy
więcej: przetargi w Dębicy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.