eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › remont Kościoła Garnizonowego w Toruniu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-26

Bydgoszcz: remont Kościoła Garnizonowego w Toruniu
Numer ogłoszenia: 211070 - 2009; data zamieszczenia: 26.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Podchorążych 33, 85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052/3784285.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzi.hg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont Kościoła Garnizonowego w Toruniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest zakończenie modernizacji Kościoła Garnizonowego w Toruniu, położonego przy ul. Plac Św. Katarzyny. Obiekt wpisany jest do rejestru zabytków 2)Przedmiot zamówienia obejmuje roboty związane ze wzmocnieniem konstrukcji murów oraz konserwacje murów z cegły neogotyckiej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 92.52.00.00 - Usługi świadczone przez muzea i w zakresie ochrony obiektów i budynków zabytkowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 5.000zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Dla spełnienia tego warunku wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi wykazać się: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi wykazać się dysponowaniem: a) kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz spełniającym wymagania określone w §8 pkt.1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 09.06.2004 w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych - Dz.U. Nr 150 poz. 1579 b) udokumentowaniem wykonania w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej jednej robót o podobnym charakterze wielkości jak przedmiot zamówienia potwierdzonych dokumentami, że zostały wykonane należycie * robota o podobnym charakterze - roboty związane z konserwacją murów z cegły neogotyckiej o wartości o wartości minimum 250.000zł(netto) 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych. 2. Warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy ocenione będą metodą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1) oświadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej z datą wystawienia nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, z datą wystawienia nie wcześniejszą niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji, z datą wystawienia nie wcześniejszą niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca do oferty zobowiązany jest załączyć: 1) Wskazanie kierownika budowy wraz z dokumentami potwierdzającymi jego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz aktualnym na dzień składania ofert zaświadczeniem potwierdzającym jego członkostwo we właściwej Izbie Samorządu Zawodowego 2) dokumenty potwierdzające spełnianie przez wskazanego w ofercie kierownika budowy wymagań określonych w §8 pkt.1 Rozporządzenia Ministra Kultury, o którym mowa w pkt. wyżej, przedstawione w jednej z następującej form: - udokumentowanie co najmniej dwuletniej praktyki zawodowej wskazanego kierownika budowy na budowie przy zabytkach nieruchomych w formie wykazu załączonego do oferty zawierającego adresy, okres zatrudnienia na obiekcie oraz zakres prowadzonych prac lub - zaświadczenie kwalifikacyjnego o którym mowa w §13 ww. rozporządzenia 3) wykaz zamówień o wyżej wymienionym charakterze. Do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające, że zadania zostały wykonane z należytą starannością Do oceny zostaną przyjęte tylko pozycje wykazu o kompletnych informacjach, spełniające wymagania usługi o podobnym charakterze i potwierdzone stosownymi dokumentami. 3. W celu potwierdzenia posiadania zezwoleń wynikających z ustawy o odpadach, wykonawca do oferty powinien załączyć oświadczenia o posiadaniu: 1) pozwolenia na wytwarzanie odpadów wydane przez właściwego Wojewodę/Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska na wytwarzanie odpadów, które powstają w wyniku świadczenia usług w zakresie budowy, rozbiórki, remontu obiektów na terenach zamkniętych (zgodnie z art. 180,181 oraz 378 ustawy z dnia 27.04.2001 o ochronie środowiska - t.j. Dz.U z 2008r. Nr 25, poz. 150), których wytwórcą (zgodnie z art. 3 ust.3 pkt.22 ustawy o odpadach) będzie wykonawca 2) zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania, transportu, odzysku lub unieszkodliwiania odpadów w zależności od charakteru prowadzonej działalności, wydane przez właściwe organy zgodnie z ustawą o odpadach, z zastrzeżeniem art. 31 ust.1, art.33 ust. 2,4,4a oraz 43 ust.5 ww. ustawy 3) W przypadku gdy wykonawca robót budowlanych (wytwórca odpadów) zamierza powierzyć wykonanie obowiązku gospodarowania odpadami innemu posiadaczowi odpadu (zgodnie z art. 25 ustawy o odpadach) do oferty należy załączyć oświadczenie o zawarciu umowy z podmiotem, któremu wykonawca powierzy ww. obowiązek.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 95
  • 2 - skrócenie terminu wykonania zadania - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzi.hg.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego pok. Nr 311, tel. 052 378-42-85 lub 052 378-18-03.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2009 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, pok. nr 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.