Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-05
Pruszcz Gdański: Usługa wycen nieruchomości położonych na terenie Powiatów wejherowskiego i puckiego oraz usługa oceny wartości brakującego środka trwałego
Numer ogłoszenia: 211045 - 2010; data zamieszczenia: 05.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku , ul. Powstańców Warszawy 28, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 3004841, 3023817, faks 058 3004843.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wycen nieruchomości położonych na terenie Powiatów wejherowskiego i puckiego oraz usługa oceny wartości brakującego środka trwałego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje usługę wyceny nieruchomości rolnych, położonych w obrębie Lublewo, Choczewo gm. Choczewo , Godętowo gm. Łęczyce powiat wejherowski województwo pomorskie oraz w obrębie Brzyno, Słuchowo, gm. Krokowa powiat pucki. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dwóch egzemplarzy operatów, z podziałem na obręby,. Szczegółowy wykaz działek stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia po dwa egzemplarze trzech oddzielnych operatów, z podziałem na obręby, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ oraz określenie wartości brakującego środka trwałego w oparciu o następujące dane: Wyszczególnienie pozycji: budynek gospodarczy (nr inw. 7-4*A), położony na terenie Gminy Studzienice, powiat bytowski. Opis obiektu: obiekt 4-segmentowy, parterowy, rok budowy 1967, wymiary budynku 18,60 x 4,80 i wysokości 2,35 - 2,65 m. Fundament wylewany na mokro, ściany - cegła pełna gr. 1 1/2 z cegły, ściany wewnętrzne 1/2 c, strop - konstrukcja belki T-27, ażurowa, deski 25 mm oraz maty trzcinowe gr. 5 cm .Dach pokryty papą dwa razy, obróbek blacharskich brak. Instalacja elektryczna i wodna - brak. Stolarka okienna w ilości 8 szt. - brak. Stolarka drzwiowa w ilości 7 skrzydeł brak - zniszczona w 60 %.Pokrycie dachowe wraz z matą trzcinową w 100% do wymiany. Zakres pożądanych usług w zakresie wyceny będzie obejmował podanie aktualnej wartości utraconego środka trwałego uwzględniając jego zużycie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.31.90.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli: 1.składając ofertę na zadanie nr 1 wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej dwie wyceny nieruchomości o wartości min. 10.000,00 zł brutto każda wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. 2.składając ofertę na zadanie nr 2 wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej dwie wyceny budowli i urządzeń wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia, złożonego przez wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: 1. składając ofertę na zadanie nr 1 - dysponuje co najmniej jedną osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego do wykonywania prac będących przedmiotem zamówienia, zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2004 r. Nr 207, poz. 2109 z poźn. zm.); 2. składając ofertę na zadanie nr 2 - dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego oraz budowlanego do wykonywania prac będących przedmiotem zamówienia, zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2004 r. Nr 207, poz. 2109 z poźn. zm.);
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia, złożonego przez wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony i podpisany druk Formularz oferty zgodny w treści z załącznikiem nr 1 do SIWZ; 2) wypełniony i podpisany druk oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 3) pełnomocnictwo do złożenia oferty lub inny dokument, z którego wynika upoważnienie do podpisania oferty albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z dokumentami potwierdzającymi, że osoba wystawiająca pełnomocnictwo jest do tego uprawniona. Jako dokument uprawniający do złożenia oferty zamawiający uzna również aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że z treści pełnomocnictwa wynika co innego; 4) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli wykonawca zamierza polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów (niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków) - zgodne w treści z załącznikiem 2A do SIWZ. 5) w przypadku składania przez Wykonawców oferty wspólnej w ofercie musi być zamieszczone pełnomocnictwo z określeniem zakresu umocowania do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie lub umowa, jeżeli takie pełnomocnictwo wynika z umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej. Dokumenty, o których mowa w pkt. 2.2.2 składają wszyscy członkowie konsorcjum lub spółki cywilnej. 6) jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa pkt. 1.1 części II SIWZ, będzie polegał na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający będzie żądał od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 2.2.2; 7) inne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. 2 części II SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Powstańców Warszawy 28.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2010 godzina 10:00, miejsce: 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Powstańców Warszawy 28- sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje usługę wyceny nieruchomości rolnych, położonych w obrębie Lublewo, Choczewo gm. Choczewo , Godętowo gm. Łęczyce powiat wejherowski województwo pomorskie oraz w obrębie Brzyno, Słuchowo, gm. Krokowa pow. pucki. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dwóch egzemplarzy operatów, z podziałem na obręby,. Szczegółowy wykaz działek stanowi załącznik nr 7 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.31.90.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie wartości brakującego środka trwałego w oparciu o następujące dane: Wyszczególnienie pozycji: budynek gospodarczy (nr inw. 7-4*A), położony na terenie Gminy Studzienice, powiat bytowski. Opis obiektu: obiekt 4-segmentowy, parterowy, rok budowy 1967, wymiary budynku 18,60 x 4,80 i wysokości 2,35 - 2,65 m. Fundament wylewany na mokro, ściany - cegła pełna gr. 1 1/2 z cegły, ściany wewnętrzne 1/2 c, strop - konstrukcja belki T-27, ażurowa, deski 25 mm oraz maty trzcinowe gr. 5 cm .Dach pokryty papą dwa razy, obróbek blacharskich brak. Instalacja elektryczna i wodna - brak. Stolarka okienna w ilości 8 szt. - brak. Stolarka drzwiowa w ilości 7 skrzydeł brak - zniszczona w 60 %.Pokrycie dachowe wraz z matą trzcinową w 100% do wymiany. Zakres pożądanych usług w zakresie wyceny będzie obejmował podanie aktualnej wartości utraconego środka trwałego uwzględniając jego zużycie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.31.90.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PRUSZCZA GDAŃSKIEGO
- Opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej na remont lokali mieszkalnych położonych w miejscowości Rokitki, Swarożyn, Dąbrówka Tczewska, Waćmierek, woj. pomorskie
- Usługi wycen nieruchomości położonych na terenie powiatu wejherowskiego, puckiego, tczewskiego, starogardzkiego, chojnickiego, kartuskiego, kościerskiego, gdańskiego (M. Gdańsk, Sopot, Gdynia)
- Rozbiórka budynków inwentarsko - gospodarczych położonych na dz. nr 2 obręb Biała, gm. Miastko, powiat bytowski, województwo pomorskie
- Wykonanie oznakowania poziomego na drogach Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański w 2024 r.
- Dostawa samochodu osobowego typu SUV na potrzeby OT KOWR w Pruszczu Gdańskim
- Dostawa samochodu osobowego w nadwoziu kombi na potrzeby OT KOWR w Pruszczu Gdańskim
więcej: przetargi w Pruszczu Gdańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i administrowanie strefą płatnego parkowania w Namysłowie oraz administrowanie obiektami.
- "Świadczenie usługi geodezyjnej w zakresie rozgraniczenia nieruchomości" - 3 części
- Usługi wycen nieruchomości położonych na terenie powiatu wejherowskiego, puckiego, tczewskiego, starogardzkiego, chojnickiego, kartuskiego, kościerskiego, gdańskiego (M. Gdańsk, Sopot, Gdynia)
- Wyceny nieruchomości - 2 części
- Wykonanie kompletu dokumentów inwentaryzacji budynków położonych na terenie działania OReg. AMW w Szczecinie
- Sporządzenie operatów szacunkowych dla potrzeb aktualizacji opłat rocznych za trwały zarząd i użytkowanie wieczyste.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.