eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyszki › WYSZKOWSKIE CENTRUM ODNOWY SPIRYTUALNO - TERRALNEJ. RENOWACJA ELEWACJI KOŚCIOŁA PARAFIALNEGO ORAZ ZAGOSPODAROWANIE TERENU PARAFIALNEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-17

Wyszki: WYSZKOWSKIE CENTRUM ODNOWY SPIRYTUALNO - TERRALNEJ. RENOWACJA ELEWACJI KOŚCIOŁA PARAFIALNEGO ORAZ ZAGOSPODAROWANIE TERENU PARAFIALNEGO
Numer ogłoszenia: 211035 - 2009; data zamieszczenia: 17.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Parafia Rzymskokatolicka św. Andrzeja Apostoła w Wyszkach , ul. Piórkowska 16, 17-132 Wyszki, woj. podlaskie, tel. 85 737 11 27.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.parafia-wyszki.drohiczyn.opoka.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Parafia Rzymskokatolicka pw. św. Andrzeja Apostoła w Wyszkach.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYSZKOWSKIE CENTRUM ODNOWY SPIRYTUALNO - TERRALNEJ. RENOWACJA ELEWACJI KOŚCIOŁA PARAFIALNEGO ORAZ ZAGOSPODAROWANIE TERENU PARAFIALNEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Renowacja elewacji kościoła parafialnego oraz zagospodarowanie terenu parafialnego. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w dokumentacji projektowej i Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.61 - Roboty budowlane w zakresie kościołów 45.21.23.50 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1) Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy zł) w terminie do dnia 09.12.2009 r. do godz. 10.00 - kserokopię wpłaty wadium dołączyć do oferty przetargowej. 2) Zamawiający zastrzega, że wadium wnoszone w pieniądzu w dniu 09.12.2009 r. o godz. 10.00 musi znajdować się na wskazanym rachunku zamawiającego. 3) Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy: 08 8063 0001 0040 0409 2311 0001w BS Brańsk oddział w Wyszkach. 5) Wadium wnoszone w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 6) Wadium obowiązuje przez okres ważności oferty. 7) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust 1-4 ustawy. 8) Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności o których mowa w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opracowanie oferty ściśle wg załączonego wzoru (Zał. Nr 1) w zgodzie z przepisami ustawy oraz wskazaniami zawartymi w niniejszej specyfikacji i złożenie w wyznaczonym miejscu i terminie. 2. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust.1 pkt 1-10 ustawy. 3. Spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-2 ustawy. 4. Złożenie oświadczeń i dokumentów wskazanych w pkt. VI niniejszej specyfikacji. 5. Oferta winna być złożona w podwójnej kopercie. Na zewnętrznej kopercie zamieścić napis jak w pkt. X ust 5 niniejszej specyfikacji. Zamkniętą kopertę, zawierającą ofertę z załącznikami złożyć w siedzibie Zamawiającego - pokój nr 3 do dnia 09.12.2009 r. do godz. 10.00 6. Posiadanie stosownych uprawnień - w załączeniu potwierdzone kserokopie. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy wraz z załącznikami. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej lub umowy spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej. - Ważność aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej przyjmuje się do 6 miesięcy od daty jego wystawienia przez organ wydający bądź potwierdzenia za zgodność z oryginałem przez tenże organ. Pełnomocnictwo w oryginale do podpisania oferty. (Pełnomocnictwo nie jest wymagane jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym). 3.Oświadczenie, że Oferent spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 1-4 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 1-10 ustawy (oświadczenie stanowi Zał. nr 2) 4.Parafowany przez wykonawcę formularz - Projekt Umowy z wykorzystaniem wzoru - (Zał. nr 3). 5.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.Potwierdzenie wniesienia wadium. 7.Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 8.Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania w tym celu Wykonawca powinien wypełnić i załączyć do oferty formularz stanowiący załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający wymaga od Wykonawcy dysponowanie jednym pracownikiem z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych tj. posiada odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz odbyły co najmniej 2 letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. Nr 150, poz. 1579). Uprawnienia poparte dokumentami stwierdzającymi przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przynależnością do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca dołącza kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających ich kwalifikacje zawodowe. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy również dołączyć następujące dokumenty: 1)polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez Wykonawców muszą spełniać następujące wymagania: 1) Wykonawcy przedłożą wraz z ofertą umowę regulującą współpracę tych Wykonawców, która musi określać w sposób nie budzący wątpliwości Wykonawców odpowiedzialnych za złożoną ofertę i wykonanie zamówienia, zasady reprezentacji, zasady odpowiedzialności w tym w szczególności odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 2) W odniesieniu do wymagań przedstawionych przez Zamawiającego każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 4) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z Wykonawcą występującym jako reprezentant pozostałych Wykonawców. 5) Kopię dowodu wniesienia wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela strony Wykonawca dołącza do oferty. 6) Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę. Zmawiający zaleca, aby ofertę podpisano zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo musi w swej treści wyraźnie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. 7) Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający żąda od Wykonawcy wskazania w ofercie, części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ugwyszki.bip.podlaskie.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wyszki ul. Piórkowska 2 17-132 Wyszki pok. 3.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Wyszki ul. Piórkowska 2 17-132 Wyszki pok. 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, działanie: Odnowa i rozwój wsi.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.