eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wywóz mebli i innych ruchomości z lokali - pustostanów zlokalizowanych na terenie Krakowa oraz nieczystości nietypowych (w tym gruzu, ziemi, sprzętu AGD itp.) z miejsc wskazanych przez Zamawiającego na terenie Krakowa na wysypisko lub do depozytu Gminy Mi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-02

Kraków: Wywóz mebli i innych ruchomości z lokali - pustostanów zlokalizowanych na terenie Krakowa oraz nieczystości nietypowych (w tym gruzu, ziemi, sprzętu AGD itp.) z miejsc wskazanych przez Zamawiającego na terenie Krakowa na wysypisko lub do depozytu Gminy Miejskiej Kraków w 2008 roku.
Numer ogłoszenia: 211030 - 2007; data zamieszczenia: 02.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Komunalnych, Os. Złotej Jesieni 14, 31-828 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6166184, fax 0126166186.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbk.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz mebli i innych ruchomości z lokali - pustostanów zlokalizowanych na terenie Krakowa oraz nieczystości nietypowych (w tym gruzu, ziemi, sprzętu AGD itp.) z miejsc wskazanych przez Zamawiającego na terenie Krakowa na wysypisko lub do depozytu Gminy Miejskiej Kraków w 2008 roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem usługi jest: - wyniesienie wszelkich rzeczy z lokalu i przynależnej do tego lokalu piwnicy, - załadunek na samochód, - wyładunek i złożenie ich na wysypisku /Barycz/ lub do depozytu /wskazanego przez Zamawiającego/. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość zlecenia wywozu nieczystości, rzeczy nietypowych zgromadzonych w innych częściach budynków tj. strychy, korytarze piwnic itp. oraz z terenów według jego wskazania. Do obowiązków Wykonawcy należy także: - obowiązek uprzątnięcia i zabrania odpadów wysypanych w trakcie opróżniania wskazanych lokali, pomieszczeń, - naprawa uszkodzeń powstałych w czasie wykonywania prac z winy Wykonawcy (w przypadku niewykonania przez Wykonawcę powyższego zadania Zamawiający wykona go we własnym zakresie i obciąży Wykonawcę kosztami), - natychmiastowe usunięcie nieprawidłowości w realizacji umowy. Zamawiający osobiście lub poprzez administrację nieruchomości powiadomi Wykonawcę o stwierdzonym niewykonaniu bądź nienależytym wykonaniu umowy. Wywóz nieczystości na wysypisko rzeczy i nieczystości ma być zgodny z ustawą z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawą z dnia 27.04.2001 r. o odpadach oraz Uchwałę Nr C/1011/06 Rady Miasta Krakowa z dnia 25.01.2006 r.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.12.20.00 - Usługi drogowego transportu towarów Kod CPV wg słownika 2008: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: - posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów (co najmniej na odpady o kodzie 20 03 01) zgodnie z art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach, 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: - dysponują przynajmniej 1 samochodem o minimalnej ładowności 9m3, 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: - posiadają aktualną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone osobom trzecim w związku z prowadzoną działalnością na sumę ubezpieczenia minimum 50.000,00 zł. (na jedno i wszystkie zdarzenia), 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-10 i ust. 2 pkt 1-4 Ustawy. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku zawartego w pkt III.2 ogłoszenia Wykonawca przedłoży w ofercie następujący dokument: - zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów (co najmniej na odpady o kodzie 20 03 01) zgodnie z art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach. 4. W celu potwierdzenia spełnienia warunku zawartego w pkt III.2 ogłoszenia Wykonawca przedłoży w ofercie następujący dokument: - podpisany przez osoby uprawnione wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca - sporządzony według Załącznika nr 3 do SIWZ. 5. W celu potwierdzenia spełnienia warunku zawartego w pkt III.2 ogłoszenia Wykonawca przedłoży w ofercie następujący dokument: - polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbk.krakow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków Komunalnych, os. Złotej Jesieni 14, Kraków, Punkt Obsługi Mieszkańców na parterze, czynne w godz.: pn 9.30-16.30, wt-pt 8.00-15.00. Cena wersji papierowej 5,00 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2007 godzina 11:45, miejsce: Zarząd Budynków Komunalnych, os. Złotej Jesieni 14, Kraków, Punkt Obsługi Mieszkańców na parterze, czynne w godz.: pn 9.30-16.30, wt-pt 8.00-15.00..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.