eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mogilany › Pierwsze wyposażenie przychodni rehabilitacyjnej w Mogilanach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-10

Mogilany: Pierwsze wyposażenie przychodni rehabilitacyjnej w Mogilanach
Numer ogłoszenia: 211013 - 2013; data zamieszczenia: 10.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Mogilanach , ul. Św. Bartłomieja Apostoła 21, 32-031 Mogilany, woj. małopolskie, tel. 12 270 12 70, faks 12 270 80 20.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-mogilany.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pierwsze wyposażenie przychodni rehabilitacyjnej w Mogilanach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Zakres zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą do Zamawiającego sprzętu na pierwsze wyposażenie przychodni rehabilitacyjnej w Mogilanach, obejmujący 3 pakiety: PAKIET 1 Elektroterapia z osprzętem PAKIET 2 Hydroterapia PAKIET 3 Kinezyterapia i masaż 1.2. Szczegółowy zakres zamówienia został omówiony w Rozdziale II - Opis przedmiotu zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.15.82.00-4, 33.15.80.00-2, 33.15.40.00-4, 33.15.50.00-1, 33.15.84.00-6, 33.19.20.00-2, 33.15.85.00-7, 33.12.80.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 20.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie wykazania spełniania tego warunku, wykonawca oświadczy że go spełnia, składając oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie wykazania spełniania tego warunku, wykonawca oświadczy że go spełnia, składając oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie wykazania spełniania tego warunku, wykonawca oświadczy że go spełnia, składając oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie wykazania spełniania tego warunku, wykonawca oświadczy że go spełnia, składając oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie wykazania spełniania tego warunku, wykonawca oświadczy że go spełnia, składając oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty należy także załączyć: 1. Wypełniony formularz OFERTY 2 Wypełniony formularz cenowy wraz z uzupełnionym opisem przedmiotu zamówienia dla wybranego pakietu (Rozdział II Opis przedmiotu zamówienia )

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 2. 2. Zmiana przedmiotu umowy lub określonego terminu wykonania przedmiotu umowy może nastąpić, jeżeli wykonanie umowy na dotychczasowych warunkach będzie niemożliwe z powodu: a) okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; b) działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. W takim przypadku zostanie do umowy sporządzony pisemny aneks pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-mogilany.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Mogilanach (SP ZOZ) 32-031 Mogilany, ul. św. Bartłomieja Apostoła 21, pok. 211.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2013 godzina 11:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, w Mogilanach (SP ZOZ) 32-031 Mogilany, ul. św. Bartłomieja Apostoła 21, pok. 211.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET 1 Elektroterapia z osprzętem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do sekwencyjnego masażu pneumatycznego 1 stolik pod aparat do fizykoterapii 2 lampa sollux 1 Aparat do elektroterapii 1 Zestaw do magnetoterapii 1 Aparat do laseroterapii -samodzielny skaner laserowy + sonda laserowa punktowa 1 Aparat do sonoterapii 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.82.00-4, 33.15.80.00-2, 33.19.20.00-2, 33.15.85.00-7, 33.12.80.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET 2 Hydroterapia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wirówka kończyn górnych 1, Wirówka kończyn dolnych i kręgosłupa 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET 3 Kinezyterapia i masaż.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: drabinka 2 Ergometr 1 Stół do masażu 1 Lustro korekcyjne 1 Leżanka drewniana 3 Leżanka metalowa 3 Materac trzyczęściowy składany 3 Krzesło do masażu 1 Rotor kończyn dolnych 1 Rotor kończyn górnych 1 Stół do masażu 1 Tablica do ćwiczeń manualnych 1 Taboret 1 Tor do nauki chodu 1 Kabina UGUL z osprzętem 1 Drobny sprzęt rehabilitacyjny: Zestaw piłek : - piłka 65 cm niebieska 2 - piłka 55 cm czerwona 2 Wałki: - 60 x 15 cm 1 - 60 x 20 cm 1 - 100 x 25 cm 1 Półwałki: - 60 x 15 x 10 cm 1 Kliny: - 40 x 30 x 12 cm 1 - 70 x 60 x 25 cm 1 Taśmy rehabilitacyjne 2,5 m: - opór słaby: 2 - opór średni 2 - opór mocny 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00-1, 33.15.84.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.