eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wykonanie remontu pomieszczeń biurowych i korytarzy na parterze i IV piętrze w budynku przy ul. Kordylewskiego 11 w Krakowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-26

Kraków: Wykonanie remontu pomieszczeń biurowych i korytarzy na parterze i IV piętrze w budynku przy ul. Kordylewskiego 11 w Krakowie
Numer ogłoszenia: 210986 - 2009; data zamieszczenia: 26.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. , ul. Kordylewskiego 11, 31-542 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6176600, faks 012 6176666.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.marr.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu pomieszczeń biurowych i korytarzy na parterze i IV piętrze w budynku przy ul. Kordylewskiego 11 w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu pomieszczeń biurowych i korytarzy na parterze i IV piętrze w budynku przy ul. Kordylewskiego 11 w Krakowie. Szczegółowy zakres prac przedstawiają przedmiary i ślepe kosztorysy stanowiące załącznik nr 1a i 1b do specyfikacji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 80.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 (słownie: pięć tysięcy 00/100 złotych) przed upływem terminu składania ofert. Określenie sposobu wniesienia wadium jest podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP, a w szczególności: 1.1 Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej dwie roboty polegające na remoncie pomieszczeń tj. ( malowaniu pomieszczeń, wymianie wykładziny, stolarki drzwiowej, oraz instalacji elektrycznej), każda o wartości robót nie mniejszej niż 80% wartości brutto składanej oferty. 1.2 Dysponują lub będą dysponować w okresie przewidzianym na realizację zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi kwalifikacje zawodowe konieczne do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 06.156.1118 ze zm.) oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001r Nr 5 poz. 42 ze zm.), a w szczególności: 1.2.1. dysponują lub będą dysponować osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, 1.2.2. dysponują lub będą dysponować osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji elektrycznych, 1.2.3. kierownik robót budowlanych oraz kierownik robót elektrycznych muszą posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu zawodowego ważne na dzień składania ofert. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawców. Za spełniającego warunki udziału w postępowaniu uznany zostanie Wykonawca, który złoży oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt VII SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy są zobowiązani przedłożyć wymienione niżej dokumenty w następującej kolejności: a) oferta - załącznik nr 2; b) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wypełnione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (na druku stanowiącym załącznik nr 3a do specyfikacji) albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( na druku stanowiącym załącznik nr 3b do specyfikacji). c) aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogu aktualności, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym (wymaga się, aby zaświadczenie było wystawione lub Wykonawca uzyskał potwierdzenie jego zgodności ze stanem aktualnym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); d) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do Jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza; e) wykaz zrealizowanych robót budowlanych (przynajmniej dwóch) w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dotyczących remontów pomieszczeń (malowaniu, wymianie wykładziny, stolarki drzwiowej, oraz instalacji elektrycznej), każda o wartości robót nie mniejszej niż 80% wartości brutto składanej oferty z podaniem ich wartości, przedmiotu i miejsca wykonania, dat wykonania i Odbiorców ( wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy druk stanowiący załącznik nr 4 do specyfikacji) oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. f) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5), które jest niezbędne do wykonania zamówienia, potwierdzających spełnienie warunków opisanych w punkcie III.2) ogłoszenia oraz VI 1.2.1. - 1.2.3 specyfikacji, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Dla wszystkich wymienionych osób do wykazu należy dołączyć dokumenty stwierdzające, że osoby wymienione w wykazie posiadają wymagane uprawnienia, są członkami właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z warunkiem opisanym w punkcie VI. 1.2.1.- 1.2.3 specyfikacji, a w odniesieniu do osób którymi Wykonawca będzie dysponował należy przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia potwierdzające spełnienie warunków opisanych w punkcie VI. 1.2.1.- 1.2.3 specyfikacji. g) kosztorysy ofertowe sporządzone w oparciu o ślepe kosztorysy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 65
  • 2 - Termin wykonania zadania - 25
  • 3 - Okres gwarancji - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.marr.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ul. Kordylewskiego 11, 31-542 Kraków.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ul. Kordylewskiego 11, 31-542 Kraków, p. IV, Sekretariat Biura Zarządu.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.