eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawicz › Przebudowa i rozbudowa świetlicy wiejskiej w Zawadach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-08-04

Rawicz: Przebudowa i rozbudowa świetlicy wiejskiej w Zawadach
Numer ogłoszenia: 210977 - 2011; data zamieszczenia: 04.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 172739 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz, ul. Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 065 5465400, faks 065 5464167.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i rozbudowa świetlicy wiejskiej w Zawadach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: . Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na częściowej przebudowie istniejącego budynku o pow. użytkowej 42m2. Zamówienie przewiduje również rozbudowę budynku świetlicy wiejskiej o powierzchni zabudowy 224,30m2, w tym powierzchnia użytkowa 191,5m2, kubatura projektowanej rozbudowy 933,0m3. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności roboty branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, w tym: 1) roboty rozbiórkowe i ziemne, 2) fundamenty, ściany i ścianki, stropodach, dach nad świetlicą, 3) rynny i rury spustowe, opierzenie, 4) stolarka okienna i drzwiowa, 5) termomodernizacja budynku, 6) tynkowanie, malowanie wewnętrzne i wykonanie sufitu podwieszanego 7) wykonanie posadzek, 8) roboty zewnętrzne, 9) roboty instalacji elektrycznej, 10) roboty instalacji sanitarnej 11) przyłącze kanalizacji sanitarnej wraz z szambem. 12) zaprojektowanie i wykonanie wiaty stalowej Zakres zamówienia obejmuje również zakup, dostawę i montaż wyposażenia budynku i terenu, w tym m.in. krzesła i stoły drewniane, regał wiszący, gabloty wiszące, patelnia i taboret elektryczny, stół nierdzewny, regał ze stali chromowanej, okap wentylacyjny, kuchnia elektryczna, stół i szafa chłodnicza, zastawa stołowa i naczynia kuchenne, ławki parkowe, kosze na śmieci oraz zaprojektowanie i wykonanie wiaty stalowej. Szczegółowy wykaz wyposażenia oraz ilości wyposażenia świetlicy i terenu zawarto szczegółowo w przedmiarze i w załączniku nr 10 do SIWZ. 2. Szczegółowy zakres zamówienia stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą: 1) przedmiaru robót wraz z kosztorysem zerowym; 2) projektu budowlanego branża architektura + konstrukcja; 3) projektu budowlanego branża sanitarna; 4) projektu budowlanego branża elektryczna; 5) wykazu i opisu wyposażenia świetlicy oraz terenu wraz z rysunkami i zdjęciami; 6) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wymienione dokumentacje są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego www.rawicz.pl (zakładka: zamówienia publiczne ). Materiały te można również pobrać za opłatą w siedzibie Zamawiającego pok. 111. Mogące występować w dokumentacji projektowej i kosztorysowej nazwy własne producentów lub wyrobów zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. 3. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania dotyczące zasad prowadzenia robót jak również ogólne wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót budowlanych określone w : a) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, b) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami, c) kosztorysie ofertowym, d) w projektach budowlanych, e) w Polskich Normach . 4. Wymienione w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych wyroby budowlane powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). Jeżeli jakakolwiek Polska Norma przenosząca normy europejskie nie została wymieniona w tych dokumentach, a ma zastosowanie dla wyrobu przewidzianego do wbudowania, obowiązkiem Wykonawcy jest zastosowanie tej normy. 5. Wykonawca przy realizacji robót budowlanych zobowiązany będzie do: - stosowania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16.04. 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881 z późniejszymi zm.); - właściwego zabezpieczenie i oznakowanie terenu budowy, - obsługi geodezyjnej podczas realizacji inwestycji oraz sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej ( do zdania Zamawiającemu) i zgłoszenie jej w ośrodku geodezyjnym, - zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, pomiarów, badań i odbiorów oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej, - ubezpieczenie budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, ponoszenia kosztów szkód wynikłych w czasie wykonywania robót jak również za odpowiedzialność za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny; - organizacji i zagospodarowania placu budowy oraz zaplecza budowy, ustanowienie kierownika budowy oraz w razie potrzeby wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06. 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 poz. 1126) - odtworzenie i przywrócenie do stanu pierwotnego utwardzeń terenu i zieleni, - po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie całego terenu zajętego na prowadzenie robót, - udzielenia 36 miesięcznej rękojmi i gwarancji na wykonane roboty oraz wbudowane materiały oraz 24 miesięcznej gwarancji na dostawy urządzeń i sprzętu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.28.00 - Rozbudowa budynków 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.26.22.10 - Fundamentowanie 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych 45.26.12.13 - Kładzenie dachów metalowych 45.26.13.20 - Kładzenie rynien 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.26.23.00 - Betonowanie 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.22.32.10 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące 39.14.20.00 - Meble ogrodowe 39.22.43.40 - Kosze 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie będzie w części finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013, działanie Odnowa i rozwój wsi - Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej działanie 313, 322, 323.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo Usługowa Marian Bzdęga, ul. Szkolna 54, 63-830 Pępowo, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 572732,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 678635,28

  • Oferta z najniższą ceną: 678635,28 / Oferta z najwyższą ceną: 782856,69

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.