eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Budowa infrastruktury teletechnicznej i kabli światłowodowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-15

Łódź: Budowa infrastruktury teletechnicznej i kabli światłowodowych
Numer ogłoszenia: 210966 - 2010; data zamieszczenia: 15.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Łódzka Centrum Komputerowe , ul. Wólczańska 175, 90-924 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6383500, faks 042 6312839.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.man.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa infrastruktury teletechnicznej i kabli światłowodowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wybudowanie infrastruktury teletechnicznej i kabli światłowodowych dla MSK LODMAN na terenie Łodzi wraz ze zorganizowaniem procesu budowlanego. Zakres rzeczowy zamówienia jest podzielony na cztery zadania, z których każde może być przedmiotem oferty częściowej (zgodnie z rozdziałem IV niniejszej SIWZ). Wykonanie każdego z zadań będzie realizowane w dwóch fazach: zorganizowanie budowy, oraz fizyczne wybudowanie infrastruktury będącej przedmiotem zamówienia, wykonanie dokumentacji powykonawczej i formalne zakończenie budowy Przewiduje się, że po wykonaniu pierwszych faz każdego z zadań będzie możliwy odbiór techniczny budowy i fakturowanie częściowe w wysokości 80% wynagrodzenia ryczałtowego. Odbiory końcowe zadań będą przeprowadzone po zakończeniu faz drugich i wtedy też może nastąpić fakturowanie pozostałych części wynagrodzenia Wykonawcy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w SIWZ w 7 punktach. Zamawiający zwraca uwagę na następujące punkty: - W punkcie 1 zawarty jest wykaz czynności, których wykonania wymaga Zamawiający od Wykonawcy w ramach organizacji procesu budowy - wykaz jest wspólny dla wszystkich zadań. - W punkcie 3 przedstawione są szczególne wymagania Zamawiającego (dotyczące szczegółów realizacji technicznej) obowiązujące we wszystkich zadaniach, oraz uwagi Zamawiającego dotyczące analizy dokumentacji w fazie przygotowywania oferty przez potencjalnego Wykonawcę. - W punkcie 4. przedstawiona została szczegółowa specyfikacja zakresu rzeczowego każdego z zadań, przy czym w końcowej części każdej ze specyfikacji przedstawione zostały ważne uwagi zamawiającego dotyczące odstępstw od dokumentacji projektowej wprowadzonych przez niniejszą SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Budowa dodatkowej infrastruktury teletechnicznej i kabli światłowodowych do wartości 50% zamówienia podst5awowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert do wniesienia wadium w wysokości: - dla Zadania 1 - 5 000 PLN - dla Zadania 2 - 15 000 PLN - dla Zadania 3 - 2 000 PLN - dla Zadania 4 - 2 000 PLN

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia wymaganych warunków zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia w oparciu o dokumenty wyszczególnione w SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia wymaganych warunków zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia w oparciu o dokumenty wyszczególnione w SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia wymaganych warunków zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia w oparciu o dokumenty wyszczególnione w SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia wymaganych warunków zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia w oparciu o dokumenty wyszczególnione w SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia wymaganych warunków zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia w oparciu o dokumenty wyszczególnione w SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - gwarancja - 5

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający może odstąpić od umowy w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 2. Strony zgodnie oświadczają, że odstąpienie od umowy w przypadku określonym w pkt. 1 nastąpi w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach, bez naliczania kar umownych. 3. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. 4. W razie nieterminowego lub nienależytego wykonywania umowy Zamawiający, niezależnie od uprawnień określonych w § 9 niniejszej umowy, zastrzega sobie prawo do natychmiastowego odstąpienia od umowy. 5. Zamawiający przewiduje możliwość zmian w zawartej z wykonawcą umowie. Zmiany będą możliwe w następujących sytuacjach: a. przestojów i opóźnień zawinionych przez zamawiającego, b. działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne) mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót, c. mieć odzwierciedlenie w dzienniku budowy i być potwierdzony przez inspektora nadzoru, d. wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, e. wykopalisk uniemożliwiających wykonanie robót. Przyczyny zmian powinny mieć odzwierciedlenie w dzienniku budowy i być potwierdzone przez inspektora nadzoru. W związku z wystąpieniem ww. przypadków opóźniających wykonanie umowy strony ustalą nowe terminy realizacji robót, z tym, że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia robót równy będzie okresowi przerwy lub postoju. 5.1. Strona może powołać się na okoliczności siły wyższej tylko wtedy, gdy poinformuje ona o tym pisemnie drugą stronę w terminie dwóch dni roboczych od powstania tych okoliczności. 5.2. Okoliczności zaistnienia siły wyższej muszą zostać udowodnione przez stronę, która się na nie powołuje. 6. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zamiany materiałów i urządzeń przedstawionych w dokumentacji projektowej a tym samym w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla zamawiającego. Będą to, przykładowo, okoliczności: a. powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy, b. powodujące poprawienie parametrów technicznych, c. wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. 6.1. Dodatkowo możliwa jest zmiana producenta poszczególnych materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiana ta nie spowoduje obniżenia parametrów tych materiałów lub urządzeń.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.p.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Łódzka Centrum Komputerowe 90-924 Łódź, ul. Wólczańska 175.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Politechnika Łódzka Centrum Komputerowe 90-924 Łódź, ul. Wólczańska 175.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1. Budowa rurociągów kablowych (RK) i linii światłowodowych (L) MSK LODMAN w relacji: Wydział Matematyki Uniwersytetu Łódzkiego, ul. Stefana Banacha 22 ÷ Biblioteka Uniwersytetu Medycznego, ul Muszyńskiego 2, ÷ V Dom Studenta PŁ, ul. Lumumby 3 ÷ II DS. UŁ ul. Lumumby ÷ X Dom Studenta UŁ, ul. Poranna 2 ÷ Państwowa Straż Pożarna przy ul. Tamka 10 w Łodzi..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1. Budowa rurociągów kablowych (RK) i linii światłowodowych (L) MSK LODMAN w relacji: Wydział Matematyki Uniwersytetu Łódzkiego, ul. Stefana Banacha 22 ÷ Biblioteka Uniwersytetu Medycznego, ul Muszyńskiego 2, ÷ V Dom Studenta PŁ, ul. Lumumby 3 ÷ II DS. UŁ ul. Lumumby ÷ X Dom Studenta UŁ, ul. Poranna 2 ÷ Państwowa Straż Pożarna przy ul. Tamka 10 w Łodzi..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Gwarancja - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2. Budowa rurociągów kablowych (RK) i linii światłowodowych (L) MSK LODMAN w relacji: Urząd Wojewódzki, ul. Roosevelta 18 ÷ Instytut Biopolimerów i Włókien Chemicznych ul. Marii Skłodowskiej Curie 19/29..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2. Budowa rurociągów kablowych (RK) i linii światłowodowych (L) MSK LODMAN w relacji: Urząd Wojewódzki, ul. Roosevelta 18 ÷ Instytut Biopolimerów i Włókien Chemicznych ul. Marii Skłodowskiej Curie 19/29..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 98.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Gwarancja - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3. Budowa przyłącza telekomunikacyjnego - rurociągów kablowych (RK) i linii światłowodowych (L) - w obrębie ulic: Lindleya, Tramwajowej i Wierzbowej w Łodzi..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 3. Budowa przyłącza telekomunikacyjnego - rurociągów kablowych (RK) i linii światłowodowych (L) - w obrębie ulic: Lindleya, Tramwajowej i Wierzbowej w Łodzi..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 49.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Gwarancja - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4. Budowa przyłącza telekomunikacyjnego - rurociągów kablowych (RK) i linii światłowodowych (L) - do Collegium Anatomicum Uniwersytetu Medycznego w Łodzi ul. Narutowicza 60..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 4. Budowa przyłącza telekomunikacyjnego - rurociągów kablowych (RK) i linii światłowodowych (L) - do Collegium Anatomicum Uniwersytetu Medycznego w Łodzi ul. Narutowicza 60..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Gwarancja - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.