eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jedlnia-Letnisko › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy na terenie Gminy Jedlnia-Letnisko.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-24

Jedlnia-Letnisko: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy na terenie Gminy Jedlnia-Letnisko.
Numer ogłoszenia: 210948 - 2014; data zamieszczenia: 24.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 182126 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Jedlnia Letnisko, ul. Radomska 43, 26-630 Jedlnia-Letnisko, woj. mazowieckie, tel. 048 3848470, faks 048 3848470 w. 222.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy na terenie Gminy Jedlnia-Letnisko..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych powstających w gospodarstwach domowych na terenie Gminy Jedlnia-Letnisko. Obsługą odbioru odpadów objęte są nieruchomości zamieszkałe oraz punkt selektywnej zbiórki odpadów komunalnych -PSZOK. Powierzchnia Gminy Jedlnia-Letnisko wynosi 65,57 km2 i obejmuje 21 sołectw. W okresie realizacji przedmiotu zamówienia, Zamawiający przewiduje, że: Liczba gospodarstw na terenie gminy wynosić będzie 3349 szt. ? 5 %, w tym: jednoosobowe - 403 szt. ? 5 % 2-3 osobowe - 1334 szt. ? 5 % 4 osobowe i więcej - 1612 szt. ? 5 % oraz zabudowę wielorodzinną - występuje 2 obiekty, który należy wyposażyć w 3 pojemniki 1,1 m3 -dwa do segregacji, jeden na odpady zmieszane Ilość mieszkańców zameldowanych na pobyt stały: 12 361 osób wg stanu na dzień 31.03.2014 Podział ilości gospodarstw na poszczególne sołectwa: Sołectwo Liczba gospodarstw domowych Aleksandrów 71 Antoniówka 166 Cudnów 80 Dawidów 35 Groszowice 259 Gzowice-Kolonia 24 Gzowice-Folwark 25 Gzowice 77 Jedlnia-Letnisko 1183 Lasowice 95 Maryno 55 Myśliszewice 89 Natolin 52 Piotrowice 44 Rajec Poduchowny 254 Rajec Szlachecki 256 Siczki 98 Słupica 115 Sadków Górki 120 Sadków 104 Wrzosów 140 Kolonka 7 Przewidywana ilość odpadów komunalnych powstających w gospodarstwach domowych na posesjach z terenu gminy Jedlnia-Letnisko w stosunku rocznym wynosi: ok 1300 Mg ? 5 % w tym: zmieszane 1000 Mg, suche 300 Mg, niebezpieczne 3 Mg ? 5 % Przedmiot zamówienia nie obejmuje odbioru odpadów ze: szkół, przedsiębiorstw prowadzących działalność gospodarczą na terenie gminy Jedlnia-Letnisko, a także nieruchomości niezamieszkałych. 1. RODZAJE ODEBRANYCH I ZAGOSPODAROWANYCH ODPADÓW, WYPOSAŻENIE NIERUCHOMOŚCI W POJEMNIKI I WORKI, CZĘSTOTLIWOŚĆ ODBIORU: Rodzaje odpadów komunalnych odebranych z gospodarstw domowych (od 01.07.2014 r. do 31.12.2014 r.) w ramach świadczonej usługi oraz wyposażenie właścicieli nieruchomości w worki i pojemniki spełniające wymagania higieniczno-sanitarne z podziałem na: odpady suche (opakowaniowe).: - opakowania szklane, tj. szkło białe i kolorowe gromadzone w workach, z częstotliwością opróżniania co osiem tygodni. - opakowania z plastiku, PET-y, folie, opakowania metalowe, opakowania papierowe, tekturę, opakowania tetra pak, gazety, książki, tekstylia, drewno) - gromadzone w workach, z częstotliwością opróżniania co cztery tygodnie. Wykonawca zobowiązany jest odebrać wszystkie odpady zebrane selektywnie wystawione w terminie wskazanym w harmonogramie. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć do każdego gospodarstwa dwa worki na odpady suche oraz jeden worek na odpady szklane a w kolejnych miesiącach na wymianę. Worki powinny mieć odpowiednią wytrzymałość zarówno na przebicie jak i na rozciąganie oraz mocny i trwały zgrzew. Powinny posiadać nadruk określający jakie odpady w nim umieszczać. Ponadto Wykonawca ma obowiązek dostarczyć do Urzędu Gminy zapas worków na odpady suche w ilości 300 szt. i na odpady szklane w ilości 200 szt. oraz uzupełniać ten zapas na wezwanie zamawiającego. odpady mokre- zmieszane inne odpady komunalne, tj. odpady kuchenne, resztki i obierki z owoców i warzyw, zużyte ręczniki papierowe i chusteczki, pampersy, mokry papier itp. - gromadzone w pojemnikach, z częstotliwością opróżniania co cztery tygodnie. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć do każdej nieruchomości pojemnik o pojemności: 120 l do gospodarstwa, w którym zamieszkuje do 3 osób włącznie oraz 240 l do gospodarstwa zamieszkiwanego przez 4 osoby i więcej oraz 3 pojemniki 1,1 do zabudowy wielorodzinnej Pojemniki z tworzywa sztucznego o pojemności 120 l lub 240 l oraz 1,1 m3 powinny być: kompletne i zdatne do użytkowania, być odporne na promienie słoneczne i niskie temperatury, wyposażone w kółka, posiadać szczelnie zamykaną klapę, posiadać nadruk określający jaki odpad można w nich umieszczać. Wykonawca ma obowiązek wyposażyć gospodarstwa domowe w pojemniki do 30 czerwca 2014 r. Mieszkańcy są zobowiązani do wystawienia pojemnika do drogi umożliwiającej dojazd środkiem transportu przez Wykonawcę. Odpady wskazane poniżej odbierane będą w następującej formie: odpady wielkogabarytowe - w tym m.in.: stare meble, wózki dziecięce, sprzęt gospodarstwa domowego, deski, materace, opony itp. -z częstotliwością odbioru jeden raz na rok, zbiórka mobilna w wyznaczonych miejscach - 8 wyznaczonych miejsc na terenie Gminy. Podstawiony kontener do zbiórki odpadów o min. pojemności 23 m3 - zbiórka pod nadzorem pracownika Wykonawcy. odpady niebezpieczne - w tym m.in.: akumulatory, świetlówki, resztki farb, lakierów, rozpuszczalników, środków do impregnacji drewna, olejów mineralnych i syntetycznych, benzyn, leków, opakowania po środkach ochrony roślin i nawozach, opakowania po aerozolach - z częstotliwością odbioru jeden raz na rok, zbiórka mobilna w wyznaczonych miejscach - 8 wyznaczonych miejsc na terenie Gminy. Podstawiony kontener do zbiórki odpadów o min. pojemności 7 m3 - zbiórka pod nadzorem pracownika Wykonawcy. odpady pochodzące ze zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego - z częstotliwością odbioru jeden raz na rok, zbiórka mobilna w wyznaczonych miejscach - 7 wyznaczonych miejsc na terenie Gminy. Podstawiony kontener do zbiórki odpadów o min. pojemności 23 m3 - zbiórka pod nadzorem pracownika Wykonawcy. W okresie między mobilnymi zbiórkami ww. odpady mieszkańcy będą mogli własnym transportem dowieźć do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych. Wykonawca opracuje harmonogram wywozu odpadów komunalnych (mokrych, suchych, wielkogabarytowych, niebezpiecznych, i pochodzących ze zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego). Po akceptacji w/w harmonogramów przez Zamawiającego, Wykonawca powiadomi o nich właścicieli (współwłaścicieli, zarządców, użytkowników) nieruchomości poprzez dostarczenie ich do każdego gospodarstwa domowego na terenie Gminy Jedlnia-Letnisko w terminie do 30 czerwca 2014 r. Harmonogram powinien zawierać w swojej treści kontakt telefoniczny do firmy w przypadku reklamacji nienależytego wykonania usługi, np. nieodebranych odpadów. Wszelkie zmiany harmonogramu wymagają formy pisemnej, za wyjątkiem zmian jednorazowych wynikających z nadzwyczajnych sytuacji, np. powódź, gwałtowne opady śniegu, nieprzejezdna droga. We wszystkich przypadkach zmiana harmonogramu nastąpi po wcześniejszym uzgodnieniu między stronami. Dopuszcza się formę pisemną, email. Punkt selektywnego zbierania odpadów komunalnych - PSZOK. Zamawiający urządzi punkt selektywnego zbierania odpadów. Wykonawca zobowiązany jest w ramach podpisanej umowy odbierać odpady gromadzone w kontenerach i pojemnikach PSZOK, tj: 1. Odpady zielone z pielęgnacji ogrodów i terenów zielonych - 2 kontenery o pojemności 7 m3 - kontener podstawiony przez Wykonawcę 2. Zużyte opony - 1 kontener o pojemności 7 m3 - kontener podstawiony przez Wykonawcę 3. Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny oraz odpady wielkogabarytowe - 1 pojemnik o pojemności min. 23 m3 - kontener podstawiony przez Wykonawcę 4. Odpady remontowe - 1 kontener o pojemności 7 m3- własność Wykonawcy 5. Popiół - 1 kontener o pojemności 7 m3 - kontener podstawiony przez Wykonawcę Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia kontenerów - pojemników w zakresie wskazanym powyżej do Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych. Przeterminowane leki - 3 pojemniki o pojemności 50 l - własność Zamawiającego podstawione do dwóch aptek w Jedlni-Letnisko oraz do Ośrodka Zdrowia w Jedlni-Letnisko, opróżniane na każdorazowe, telefoniczne lub mailowe zlecenie Zamawiającego. Obowiązkiem Wykonawcy będzie zagospodarowanie odebranych na zgłoszenie telefoniczne z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych poprzez przekazanie ich do odzysku lub unieszkodliwiania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Raz w miesiącu Wykonawca musi przedstawić dowody potwierdzające tą czynność, tj. karty przekazania odpadów. Planowane szacunkowe ilości odpadów pochodzących z PSZOK w skali półrocza: odpady zielone z pielęgnacji ogrodów i terenów zielonych: 50 ton ? 5 % zużyte opony - 10 ton ? 5 % odpady pochodzące ze zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego i wielko gabaryty : 10 ton ? 5 % baterie: 100 kg ? 5 % przeterminowane leki: 50 kg ? 5 % odpady remontowe: 50 ton ? 5 % popiół: 10 ton ? 5 % 2. OBOWIĄZKI WYKONAWCY W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: 1. Wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym ustawą prawo ochrony środowiska, ustawą o odpadach oraz ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 122). 2. Prowadzenia dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem, tj. sporządzanie kwartalnych sprawozdań zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniem. a) zawierających informację o masie poszczególnych rodzajów odpadów oraz o sposobie ich zagospodarowania, wraz ze wskazaniem instalacji, do której zostały przekazane odebrane od właścicieli nieruchomości zmieszane odpady komunalne, odpady zielone oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania. b) zawierających informację o masie odpadów komunalnych ulegających biodegradacji: przekazanych na składowisko odpadów oraz nieprzekazanych do składowania na składowisku odpadów i sposobie ich zagospodarowania. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do monitorowania obowiązku ciążącego na gospodarstwie domowym w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. W przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się z obowiązku w zakresie segregacji odpadów, Wykonawca odbiera odpady jako zmieszane odpady komunalne. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 2 dni od dnia zaistnienia opisanej sytuacji do pisemnego lub drogą elektroniczną poinformowania Zamawiającego o niewywiązywaniu się z obowiązków segregacji odpadów przez właściciela nieruchomości. Do informacji Wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację umożliwiająca identyfikację nieruchomości i zdjęcie fotograficzne na poziomie umożliwiającym wydanie przez Zamawiającego decyzji administracyjnej naliczającej zmianę wysokości opłaty . 4. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu jako załącznik do faktury miesięczne raporty z wykazem wszystkich gospodarstw od których zostały odebrane odpady. Raport zawierać powinien wykaz gospodarstw, które nie były umieszczone w wykazie, a odebrano od nich odpady komunalne oraz wykaz posesji z których zaprzestano odbierać odpady. 5. Wyposażenie gospodarstw w worki i pojemniki jest obowiązkiem Wykonawcy. 6. Wymiana dotycząca wielkości pojemnika, wymiana uszkodzonych i zużytych pojemników na sprawne i spełniające wymogi higieniczno-sanitarne oraz bieżące ich uzupełnianie należy zrealizować w terminie 5 dni roboczych od dnia otrzymania od Zamawiającego wezwania wystawionego za pośrednictwem faksu, emailu. Potwierdzenie realizacji zgłoszenia z dowodem przyjęcia, wymiany lub podstawienia pojemnika należy przesłać faxem lub emailem do Zamawiającego w terminie 14 dni od daty zgłoszenia. W przypadku nie zachowania tego terminu, Zamawiający zastrzega sobie prawo do naliczenia kary umownej określonej w umowie i potrącenia jej z najbliższej faktury. 7. Wykonawca ma obowiązek przekazać do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych /RIPOK/ odebrane od gospodarstw domowych z terenu Gminy Jedlnia-Letnisko zmieszane odpady komunalne, odpady zielone oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania. 8. Przekazywanie odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów komunalnych zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013., poz. 21). 9. Wykonania usługi w sposób rozsądny i fachowy, nie powodujący żadnych niepotrzebnych przeszkód i niedogodności dla społeczeństwa. 3. INNE OBOWIĄZKI WYKONAWCY 1. Opracowanie szczegółowej informacji zawierającej wykaz odpadów zaliczanych do segregacji i zaliczanych do odpadów mokrych /zmieszanych/. Informacja opracowana w celu rozpropagowania wśród gospodarstw domowych, która ma być zamieszczona na odwrotnej stronie harmonogramów przekazywanych mieszkańcom do 30 czerwca 2014 r. 2. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia przez cały czas trwania umowy dostatecznej ilości środków technicznych, gwarantujących terminowe i jakościowe wykonanie zakresu rzeczowego usługi, w ilości minimum jak w złożonej w postępowaniu przetargowym ofercie, 3. Pojazdy specjalistyczne winny być bezpylne, w dobrym stanie technicznym, prawidłowo oznakowane oraz wyposażone w system monitoringu umożliwiający trwałe zapisywanie, odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postojów. 4. Transport odpadów wielkogabarytowych, odpadów umieszczonych w szczelnych workach plastikowych, może odbywać się pojazdami ciężarowymi. 5. Ilość pojazdów niezbędnych do należytego wykonania zamówienia, to minimum 5 pojazdów, w tym 1 pojazd przystosowany do wjazdu w wąskie uliczki, które mają szerokość do 3 m. 6. Zabezpieczyć przewożone odpady przed wysypaniem na drogę oraz przed wydzielaniem nieprzyjemnego zapachu. 7. Zachowanie właściwego stanu sanitarnego użytkowanych pojazdów (mycie, dezynfekcja) winno odbywać się w warunkach spełniających wygania z zakresu ochrony środowiska. 8. Wyposażenie własnych pracowników zajmujących się wywozem w odzież z widocznym logo firmy. 9. Okazywanie na żądanie Zamawiającego wszelkich dokumentów potwierdzających wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z określonymi przez Zamawiającego wymaganiami i przepisami prawa. 10. Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody na mieniu i zdrowiu osób trzecich, powstałe podczas i w związku z realizacją przedmiotu umowy. 11. Wykonawca zobowiązany jest także do zabrania odpadów leżących obok pojemników. 12. Przyjmowanie i rozpatrywania reklamacji związanych z prowadzoną przez siebie działalnością w zakresie wywozu nieczystości. Miejscem wykonania zamówienia jest teren gm. Jedlnia-Letnisko. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TONSMEIER Wschód sp. z o.o., ul. Wrocławska 3, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 289310,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 402447,66

  • Oferta z najniższą ceną: 402447,66 / Oferta z najwyższą ceną: 519120,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.