eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rabka-Zdrój › Dostawa i montaż toalety przenośnej, modułowej na terenie Parku Zdrojowego - II postępowanie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-24

Rabka-Zdrój: Dostawa i montaż toalety przenośnej, modułowej na terenie Parku Zdrojowego - II postępowanie
Numer ogłoszenia: 210928 - 2014; data zamieszczenia: 24.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Rabce-Zdroju , ul. Parkowa 2, 34-700 Rabka-Zdrój, woj. małopolskie, tel. 18 2676440, 2677178.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rabka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż toalety przenośnej, modułowej na terenie Parku Zdrojowego - II postępowanie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż toalety modułowej, przenośnej na terenie Parku Zdrojowego przy ul. Orkana w Rabce-Zdroju. 1) Wymagania ogólne: Dostawa i montaż toalety przenośnej zewnętrznej, przystosowanej dla osób niepełnosprawnych, która musi spełniać następujące wymagania: - 1 kabina użytkownika toalety wraz z podłączeniem do mediów tj. zasilanie elektryczne 400 V, instalacja wod-kan, z przeznaczeniem całorocznym; - toaleta musi być wyposażona w część przeznaczoną dla użytkownika oraz cześć serwisowa niedostępna dla użytkownika; - 1 komora serwisowa, która ma być oświetlona i wentylowana; - konstrukcja stalowa samonośna, malowana farbą antykorozyjną; - toaleta musi być przystosowana i zgodna z obowiązującymi przepisami dla osób niepełnosprawnych; - wszystkie elementy toalety muszą być wykonane w sposób umożliwiający swobodne i łatwe korzystanie osobom poruszającym się na wózku inwalidzkim; - dach ogrzewany wyposażony w instalację przeciwoblodzeniową; - ściany zewnętrzne ocieplane wykonane z trwałego materiału, np. kompozytowe płyty o aluminiowych okładzinach z polietylenowym rdzeniem, - gablota informacyjna, umieszczona na zewnętrznej ścianie wandaloodporna, oraz odporna na grafitii, - opisy urządzeń i instrukcji użytkowania opracowane w języku polskim, - toaleta musi być wykonana w sposób wandaloodporny, śruby mocujące elementy toalety zamaskowane lub w części serwisowej); - drzwi muszą posiadać funkcję wejścia serwisowego dla obsługi toalety, bez konieczności korzystania z wrzutnika, - toaleta musi być wyposażona w moduł GSM z możliwością powiadamiania awaryjnego (np. w przypadku awarii toalety, braku wody, zbyt długiego przebywania w toalecie lub w przypadku próby zniszczenia toalety); - toaleta musi być zabezpieczona przed zamarznięciem elementów w szczególności instalacji wodnej, jak również pozostałe elementy zagrożone zamarznięciem np. rynny, dach, systemu wentylacji; - komora serwisowa wyposażona w urządzenie do pobierania bieżącej wody oraz gniazdo elektryczne 220 V; - toaleta musi być wyposażona w sygnalizator dźwiękowy w razie zagrożenia; - komora serwisowa zabezpieczona przed niepożądanym użytkownikiem, np. czujnik ruchu zainstalowany w części serwisowej wyłączany kodem z alarmowym powiadomieniem SMS; - zawór odwadniający instalację wodną toalety umożliwiający wypuszczenie wody, np. w przypadku awarii; 2) Wnętrze toalety: - moduł toalety wyposażony w instalację wewnętrzną wody, kanalizację i instalację elektryczną; - ściany i sufit w technologii warstwowej, przy spełnieniu wymogów p. poż. i dopuszczonych współczynników przenikania ciepła przegród, posiadające certyfikat dopuszczenia CE lub B; - podłoga z nierdzewnej blachy typu INOX, żebrowanej, antypoślizgowej; - kabina musi być wyposażona w muszlę ze stali nierdzewnej blachy typu INOX i deskę sedesową wykonaną z twardego, ciepłego, wandaloodpornego materiału, który zapewni łatwość utrzymania czystości, montowana do ściany; - sensor spustowy sedesu uruchamiany bezdotykowo; - bezpieczne pochwyty dla osób niepełnosprawnych ze stali nierdzewnej kwasoodpornej, zaokrąglone na końcach, w ilości dwóch sztuk prostych oraz jednej sztuce uchylnej, o wymiarach zgodnych z wymogami przepisów prawa dotyczących korzystania osób niepełnosprawnych; - zamykany stalowy pojemnik na śmieci z zabezpieczeniem p. pożarowym w przypadku podpalenia śmieci; - umywalka wykonana w wersji wandaloodpornej ze stali kwasoodpornej i zabudowana we wnęce w ścianie, wyposażona w podgrzewacz wody o mocy grzewczej wody min. 4,5 kW, bateria dozująca wodę na dotyk oraz czasową suszarkę do rąk uruchamianą czujnikiem; - podajnik papieru toaletowego, przystosowany do rolek papieru o średnicy 32 cm; wykonany z blachy nierdzewnej kwasoodpornej, zabezpieczony przed kradzieżą papieru; - lustro z blachy nierdzewnej kwasoodpornej, nietłukące się; - oświetlenie włączane na czas użytkowania toalety (fotokomórka), moc oświetlenia zgodnie z obowiązującymi normami z możliwością korzystania z toalety w nocy; - oświetlenie awaryjne; - oświetlenie zewnętrzne sterowane przełącznikiem zmierzchowym; - szczotka do WC z blachy nierdzewnej kwasoodpornej; - wieszak potrójny ze stali nierdzewnej kwasoodpornej trwale zamontowany na ścianie; - automatyczny odświeżacz powietrza, ukryty w ścianie; - ogrzewanie podłogowe elektryczne, zapewniające temperaturę w pomieszczeniu zgodnie z obowiązującymi przepisami, sterowane termostatem przez administratora (termostat niedostępny dla użytkowników toalety), w strefie przy drzwiowej, na powierzchni min. 1 m2, wzmocniona skuteczność ogrzewania w celu zapobieżenia zlodowacenia podłogi po jej myciu lub naniesieniu śniegu; - wentylacja mechaniczna włączana na czas użytkowania toalety zapewniająca normatywną wymianę powietrza; - wyświetlacz graficzny wewnętrzny - informujący o czasie użytkowania toalety, o rozdzielczości min. 5 cali zamontowany wewnątrz ściany, wandaloodporny, - opisy i instrukcje na panelu i wyświetlaczu graficznym w 4 językach, w tym w języku polskim; - instrukcja przyjmowania opłaty z wyświetlaczem krystalicznym; - toaleta powinna być wyposażona w czujnik zatkania się miski z funkcją blokady korzystania; 3) Elementy zewnętrzne toalety: - drzwi wejściowe do kabiny o wymiarach w świetle przejścia o szerokości min. 90 cm i wysokości min. 200 cm, wandaloodporne, ocieplane, metalowe, otwierane automatycznie, z samozamykaczem, wyposażone w dźwignię do otwierania awaryjnego, znajdującą się w części użytkownika w przypadku zatrzaśnięcia; - jednorazowy czas korzystania z toalety ograniczony do 15 min, po tym czasie drzwi powinny zostać automatycznie odblokowane, z możliwością ustawienia czasu przebywania w toalecie; - toaleta musi posiadać zewnętrzny panel sterujący, wbudowany w ścianę toalety, wanadolodporny zawierający: a) zewnętrzną sygnalizację świetlną stanu toalety, wyposażoną w lampki diodowe o średnicy min. 30 mm, lampka zielona sygnalizuje toaletę wolną, czerwona toaletę zajętą, a żółta toaletę nieczynną; b) elektroniczny wrzutnik monet z wyświetlaczem, przyjmujący monety o nominałach od 0,10 zł do 2 zł - nie wydający reszty, sumujący i prezentujący na wyświetlaczu graficznym wielkość opłat jaką należy jeszcze uiścić, umożliwiający Zamawiającemu ustawienie dowolnej jednorazowej wysokości opłaty bez konieczności wzywania serwisu, po wrzuceniu właściwej wartości monet urządzenie odblokowuje zamek i umożliwia wejście do pomieszczenia, wyrzucający monety, które nie zostały zaakceptowane przez wrzutnik (np. uszkodzone), oświetlenie panelu czołowego wrzutnika, do odczytania komunikatów po zmroku; c) element grzejny z termostatem, który zapewni ciągłość pracy urządzeń w ujemnych temperaturach do - 30°C, załączany automatycznie przy spadku temperatury poniżej 1 °C; d) pojemnik na monety wbudowany w ścianę; wielkość pojemnika musi być dostosowana do przechowywania min. 200 sztuk monet; e) obudowa wykonana ze stali nierdzewnej lub ocynkowanej o grubości min. 4 mm z systemem wentylacji zapobiegającej zaparowaniu wyświetlacza graficznego;.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy usługi zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.55.00 - Toalety publiczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1 500.00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść przed terminem otwarcia ofert.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek jeżeli złoży oświadczenie wg wzoru do niniejszej SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek jeżeli złoży oświadczenie wg wzoru do niniejszej SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży oświadczenie, że posiada odpowiedni potencjał techniczny niezbędny do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy i określa ich warunki: a) zmiana terminu realizacji w przypadku gdy zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy, b) zmiany kluczowych specjalistów: np. inspektorów nadzoru, kierownika budowy, osób reprezentujących Strony (w szczególności: choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne) przedstawionych w umowie - na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy w postaci pisemnej, c) zmiana terminu realizacji z uwagi na wystąpienie niesprzyjających warunków pogodowych nie pozwalających na wykonanie zamówienia zgodnie z warunkami wykonania określonymi w Specyfikacjach Technicznych lub wystąpienia innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy, d) zmian teleadresowych Stron umowy określonych w umowie, e) zmiana terminu realizacji z uwagi na zamówienia dodatkowe (roboty dodatkowe) niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia i które mają wpływ na termin zamówienia, f) zmiana terminu realizacji w przypadku ujawnienia niezinwentaryzowanych lub o odmiennym przebiegu niezgodnym z inwentaryzacją, urządzeń obcych i konieczności wykonania robót związanych z ich zabezpieczeniem lub przełożeniem, g) zmiana terminu realizacji w przypadku zawieszenia robót przez Zamawiającego, h) zmiana terminu realizacji w przypadku zmian w dokumentacji projektowej dokonanych na wniosek Zamawiającego, i) zmiana terminu realizacji w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub gdy te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, j) zmiana terminu realizacji z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron umowy, k) zmianie uległy stawki podatku VAT, l) zmiana w zakresie podwykonawcy i zakresu realizowanych przez niego robót jest możliwa po uprzedniej zgodzie Zamawiającego. Zmiana podmiotów trzecich na etapie realizacji zamówienia na zasobach, których Wykonawca opierał sie wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu jest możliwa, jeśli nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o udzielenia zamówienia publicznego dotychczasowy podwykonawca, ł) zmiana terminu realizacji z uwagi na wystąpienie siły wyższej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rabka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Rabce-Zdroju ul. Parkowa 2 34-700 Rabka-Zdrój pok. nr 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Rabce-Zdroju ul. Parkowa 2 34-700 Rabka-Zdrój Sekretariat pok. nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany z Unii Europejskiej w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.