eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Końskie › Sukcesywne dostawy jednorazowych artykułów medycznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-04

Końskie: Sukcesywne dostawy jednorazowych artykułów medycznych
Numer ogłoszenia: 210907 - 2011; data zamieszczenia: 04.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Gimnazjalna 41B, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3902314, faks 041 3902319.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.konskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy jednorazowych artykułów medycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na wybrane przez siebie zadanie lub zadania. 2. Opis przedmiotu zamówienia; sukcesywne dostawy jednorazowych artykułów medycznych - w tym: 2.1 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy - opatrunków specjalistycznych. Bioclusive Jałowy opatrunek z folii poliuretanowej, przeźroczysty, półprzepuszczalny, wodoodporny, elastyczny, pokryty hypoalergicznym klejem akrylowym. 1. 10,2 x 12,7 cm szt. 350 2. 12,7 x 17,8 cm szt. 600 3. 10,2 x 25,4 cm szt. 250 Opite Flexifix Opatrunek z folii poliuretanowej, przeźroczysty, półprzepuszczalny, wodoodporny, elastyczny, samoprzylepny na rolce. 4. 5,0 cm x 10,0 m szt. 50 5. 10,0 cm x 10,0 m szt. 50 Episil Przeźroczysty opatrunek z folii poliuretanowej z adhezyjną warstwą miękkiego silikonu, półprzepuszczalny, wodoodporny, elastyczny, samoprzylepny. 6. 12,0 x 12,0 cm szt. 200 7. 15,0 x 20,0 cm szt. 200 Episil Absorbent Absorbcyjny opatrunek z adhezyjną warstwą miękkiego silikonu, posiadający absorbcyjną warstwę wchłaniającą nadmiar wysięku, półprzepuszczalny, wodoodporny, samoprzylepny. 8. 10,0 x 10,0 cm szt.200 9. 10,0 x 20,0 cm szt. 200 Intrasite Gel Hydrożel do autolitycznego usuwania martwicy w formie aplikatora z zawartością karboksymetylocelulozy i glikolu propylenowego. 10. 8 g szt.150 11. 15 g szt.200 12. 25 g szt.20 Aqua Gel Elastyczny płat hydrożelu o grubości 3 - 4 mm, stanowiący wodną kompozycję syntetycznych polimerów, półprzepuszczalny, usuwający martwe tkanki z rany. 13. 6 x 12 cm szt. 100 14. 10 x 12 cm szt. 200 15. 12 x 12 cm szt. 200 16. 12 x 24 cm szt. 200 17. 22 x 28 cm szt. 200 Tielle Opatrunek hydropolimerowy, samoprzylepny, półprzepuszczalny, hypoalergiczny, wodoodporny, elastyczny, utrzymujący wilgotne środowisko w ranie. 18. 7,0 x 9,0 cm szt.100 19. 11,0 x 11,0 cm szt.150 20. 15,0 x 20,0 cm szt.100 21. 18,0 x 18,0 cm szt.100 Curea P1 Opatrunek silnie chłonący, z wkładem celulozowym pokrytym włókniną polipropylenową zabezpieczoną oddychającą folią, nie powodujący maceracji brzegów rany, wiążacy wysię w postać żelu, zabezpieczając wysięk przed wydostaniem się na zewnątrz pod wpływem ucisku 22. 10 x 10 cm szt. 150 23. 10 x 20 cm szt. 150 PolyMem Opatrunek z hydrofilowej, poliuretanowej membranowej macierzy z zawartością powierzchniowo czynnego detergentu, gliceryny i superabsorbentu, nieprzylepny. 24. 10,0 x 10,0 cm szt.200 25. 8,0 cm x 8,0 cm szt.200 Acticoat Opatrunek wielowarstwowy pokryty srebrem nanokrystalicznym, nieprzywierający, o szybkim działaniu bakteriobójczym, z możliwością cięcia, sterylny. 26. 5,0 x 5,0 cm szt.50 Actisorb Silver 220 Opatrunek z węglem aktywowanym z zawartością srebra w ilości 33 mikro g/cm2, aktywny wobec MRSA i VRE; zamknięty w saszetce nylonowej. 27. 6,5 x 9,5 cm szt.200 28. 10,5 x 10,5 cm szt.400 29. 19,0 x 10,5 cm szt.150 Aquacel Ag Opatrunek hydrowłóknisty typu Hydrofiber zbudowany z włókien karboksymetylocelulozy sodowej z dodatkiem jonów srebra. 30. 5,0 x 5,0 cm szt.200 31. 10,0 x 10,0 cm szt.200 Inadine Opatrunek bakteriobójczy nasączony 10% rozpuszczalnym żelem jodoforowym, nie przywierający do rany, przepuszczalny dla powietrza. 32. 5,0 x 5,0 cm szt.350 33. 9,5 x 9,5 cm szt.350 Bactigras Antyseptyczny opatrunek parafinowy z gazy z 0,5% roztworem octanu chlorheksydyny, nie przywierający do rany, przepuszczalny dla powietrza. 34. 5,0 x 5,0 cm szt.300 35. 10,0 x 10,0 cm szt.300 36. 15,0 x 20,0 cm szt.300 Actilite Bakteriobójczy opatrunek pokryty powłoką antybakteryjną Manuka, nieprzywierający do rany, przepuszczalny dla powietrza. 37. 10,0 x 10,0 cm szt.250 38 10,0 x 20,0 cm szt.200 Adaptic Opatrunek z dzianiny wiskozowej z olejem mineralnym, natłuszczająco - nawilżający, nieprzywierający. 39. 7,6 x 7,6 cm szt. 500 40. 7,6 x 20,3 cm szt.500 41. 7,6 x 40,6 cm szt.100 Jelonet Parafinowy opatrunek z gazy dla ran powierzchniowych. 42. 5,0 x 5,0 cm szt.250 43. 10,0 x 10,0 cm szt.250 Cuticerin Gładka tkanina acetatowa pokryta warstwą hydrofobowej obojętnej maści, sterylny, stosowany przy oparzeniach i ranach powierzchniowych. 44. 7,5 x 7,5 cm szt.200 45. 7,5 x 20,0 cm szt.200 46. 20,0 x 40,0 cm szt.200 2.2 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy - Papier , artykuły i materiały zużywalne w elektromedycynie 1. Papier do EKG (Ascard A-4) z nadrukiem (112 x 25) szt.800 2. Papier do EKG (Ascard 2) z nadrukiem (104 x 40) szt.60 3. Papier do EKG (E-330) z nadrukiem (110 x 40) szt.60 4. Papier do EKG (Ascard 33) z nadrukiem (110 x 10 -14) szt.120 5. Papier do videoprintera Mitshubishi - K65HM (110 x 21) (oryginał) szt.200 6. Elektrody j/u EKG samoprzylepne szt.40 000 7. Elektrody j/u EKG samoprzylepne pediatryczne szt. 300 8. Żel do - USG poj. 0,5 l szt. 600 9. Żel do EKG - poj. 0,5 l szt. 200 2.3 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy- Pieluszki (pampersy) i pieluchomajtki i tampony 1. Pieluszki j/u dla dzieci o wadze od 2 - 5 kg (np.. NOVBORN) szt 24000 2. Pieluszki j/u dla dzieci o wadze od 3 - 6 kg (MINI) szt 600 3. Pieluchomajtki roz. średni obwód w pasie 75-110 szt.10000 4. Pieluchomajtki roz. duży obwód w pasie 100-150 szt.12000 5. Wkładki ( tampony) ginekologiczne roz 34cm x 9 cm (+/- 1 cm) nadające się do procesu sterylizacji szt.18000 2.4 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 4 dotyczy- Pojemniki z tworzywa sztucznego na zużyty sprzęt medyczny 1. Pojemnik z tworzywa sztucznego np. pvc na zużyte igły (ze ściągaczem igieł ze strzykawek) o pojemności minimum 0.9 - 1,2 litra szt. 10000 2. Pojemnik z tworzywa sztucznego np. pvc na zużyte igły (ze ściągaczem igieł ze strzykawek) o pojemności minimum 2 - 2,4 litra szt.500 3. Pojemnik - z tworzywa sztucznego np. pvc na zużyte igły (ze ściągaczem igieł ze strzykawek) o pojemności około 5l (+/- 0,5 litra ) szt. 350 4. Pojemnik - z tworzywa sztucznego np.pvc o pojemności około 10 litrów (+/-1litr) szt.200 5. Pojemnik sterylny w kolorze żółtym zawierający trzy pojedyncze kasety do bezpiecznego usuwania ostrzy jedną ręką. Każda kaseta może zamieścić jedno ostrze i jest dostosowana do wszystkich rodzajów ostrzy jak i uchwytów. Wymiary urządzenia 11 x5,7 x 0,9cm szt. 10 2.5 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 5 dotyczy- Jednorazowy osprzęt do aparatów do znieczulenia 1.Linia próbkująca do pomiaru kapnometrii dł 2,8 - 3 m szt.200 2.Układ oddechowy ze złączka Y typu compact rozciągalny , dł -1,5 - 1,6m szt.420 3.Układ oddechowy ze złączka typu compact rozciągalny , dł - 2 m dł ,worek 2 l, z gałęzia 1,5 m szt.520 4.Filtr oddechowy do rurki tracheotomijnej szt. 1000 5.Łącznik martwa przestrzeń 15GF-22 F szt. 600 6.Łącznik kątowy 15m/15 F z portem szt. 200 7.Łącznik kątowy 15m/15 F bez portu szt. 500 2.6 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 6 dotyczy- Staplery okrężne 1 .Stapler okrężny zakrzywiony z łamanym kowadłem średnica 25, 28, 31 mm. szt.25 2. Stapler rotikulacyjny 55 mm wys. 3,5 i 4,8 z blokadą głowicy szt. 12 2.7 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 7 dotyczy- Staplery liniowe 1.Stapler liniowy prosty tnąco zamykający długość 55 mm, 75 mm, 90 mm (+/- 10 mm) z nożem wbudowanym w ładunek szt. 50 2.Ładunki do w/w staplerów w dwóch kolorach np. zielone, niebieskie, wysokość zszywki od 3,8 do 4,8 mm szt. 50 2.8 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 8 dotyczy- Wyposażenie (jednorazowego użytku) Liga Sure Valleylab i noża harmonicznego Auto Sonix 1. Liga Sure Atlas 10mm/20cm - ręczne podłączony aparat laparoskopowy do cięcia (zespalania tkanek) nr kat LS 10 20- 30 szt 2. Liga Sure Atlas 10mm/ 37cm - ręczne podłączony aparat laparoskopowy do cięcia (zespalania tkanek) nr kat LS 11 00- 6 szt 3. Liga Sure Atlas 5 mm/ 37cm - ręczne podłączony aparat laparoskopowy do cięcia (zespalania tkanek) nr kat LS 15 00- 6 szt Wyposażenie (jednorazowego użytku) noża harmonicznego Auto Sonix 4. Narzędzie Ultra Shears , sonda haczykowa śr. 5 mm dł. 35 cm (długie) nr kat 0120 34 - 10 szt. 5. Narzędzie Ultra Shears , sonda szczęki śr. 5 mm dł. 29 cm ( standard) nr kat 0120 01 - 5 szt. 6. Narzędzie Ultra Shears , sonda szczęki śr. 5 mm dł. 16 cm (krótkie) nr kat 0120 26 - 5 szt. Pozycja 4 i 5 opis -szczęki ,trzon, półokrągła tarcza przetwornik 2.9 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 9 dotyczy- Folia chirurgiczna 1. Rozmiar 10x20 lub 15 x 20 cm tolerancja +1 cm. - 0,5 cm szt. 60 2. Rozmiar 20 x 25 lub 28x25 cm tolerancja +3 cm. - 1 cm szt. 60 3. Rozmiar 20 x 30 lub 28x41 cm tolerancja +4 cm. -2 cm szt. 50 4. Rozmiar 45x 50 cm tolerancja +5 cm. - 3 cm szt. 400 5. Rozmiar 50x 60 lub 60x60 cm tolerancja +6 cm. - 3 cm szt. 50 2.10 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 10 dotyczy- Jednorazowe art., materiały zużywalne terapeutyczne i diagnostyczne. 11.Przyrząd do biopsji skórnej z koncówka tnącą 2,4, 5,6 mm ( Biopsy Punch) szt. 600 2.Pneumotachograf jednorazowy -dPPR jednorazowy umożliwiający wykonanie pomiarów czynności układu oddechowego także w czasie inhalacji-do spirometru Pneumo 2000 szt. 1000 3.Ustnik plastikowy do spirometru dla dorosłych-do spirometru Pneumo 2000 szt 1000 4.Klips na nos - plastikowa klamerka zaciskowa na nos-do spirometru Pneumo 2000 szt.5 5.Przewód do spirometru - wykonany z silikonu do spirometru Pneumo 2000 szt. 10 6.Ustnik plastikowy do spirometru dla dzieci -do spirometru Lungtest 1000 szt, 800 7.Głowica Pneumotachograficzna do spirometru Lungtest 1000 szt.50 8.Ustniki do pikflometru Personal Best szt. 600 9.Nebulizator jednorazowy bez maski poj. min 15ml. szt. 1200 10.Maska tlenowa j/u z rurką przedłużona dla dzieci i dorosłych szt. 800 11.Przedłużacz j/u do maski tlenowej koncówki uniwersalne -rozszeżone, sterylny dł 180- 220cm szt. 800 12.System bezpiecznego etykietowania leków w plastikowym dozowniku z wkładem 600 pojedynczych , samoprzylepnych , kolorowych etykiet z nadrukowanymi nazwami leków oraz czystymi na których można wpisać nazwę leku , obsługiwany za pomocą jednej ręki .System musi posiadać możliwość łączenia ze sobą pojedynczych dozowników bez pomocy dodatkowych elementów. szt. 10 13. Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych do leków światłoczułych czarny szt. 800 14. Mocowanie sond żołądkowych.- Mocowanie dporne na zerwanie poprzez wzmocnienie Tyvek.Elastyczne. Pozwalające na utrzymywanie sondy żołądkowej przez 7 dni. Mocowanie przy pomocy substancji rozpuszczalnej przez alkohol, co zapewnia łatwe usunięcie sondy. Nie powoduje uszkodzenia skóry. Nie ulega odklejeniu pod wpływem wilgoci ,wody itp. szt. 1000 2.11 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 11 dotyczy- Filtry przeciwbakteryjne. 1.Filtr oddechowy,elektrostatyczny bakteryjno-wirusowy, sterylny z portem do kapnometrii do narkozy szt.1600 2.Filtr oddechowy,mechaniczny bakteryjno-wirusowy, sterylny z portem do kapnometrii do respiratorów (dzałający min 24 godziny). lub filtr o właściwościach filtracji mechanicznej, hydrofobowy z wymiennikiem ciepła i wilgoci sterylny szt.1600 2.12 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 12 dotyczy-. Zabiegowy sprzęt edoskopowy. 1. Litotryptor (koszyk) do dróg żółciowych j/u na prowadnicę 0,035 kosz litotryptora 3 cm x 6cm szt. 10 2. Stenty samorozprężalne do dróg żółciowych,zakładane przez Duodenoskop współdziałajace z prowadnikiem 0,035, z markerami rtg na końcach, szerokość po rozprężeniu 10 mm, długość przed rozprężeniem i po rozprężeniu taka sama , długość stentu : 4 cm, 6 cm, 8 cm szt. 10 3. Stent j/u plastikowy do dróg żółciowych, w rozmarach : szerokość 8,5 Fr, odległość między listkami 50 mm ,70mm, 90mm, 120mm, 150mm szt. 120 2.13 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 13 dotyczy - Zabiegowy sprzęt edoskopowy do opaskowania. 1. Zetaw do opaskowania żylaków przełyku, przez gastroskop, z gumkami lateksowymi z magazynkiem na 6 gumek szt.15 2. Zetaw do opaskowania żylaków przełyku, przez gastroskop, z gumkami lateksowymi z magazynkiem na 10 gumek szt. 10 3. Zestaw do opaskowania hemorojdów np.HNBL-4 firmy Cook, lub równoważny innej firmy o parametrach tożsamych, lub zbliżonych szt.15 2.14 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 14 dotyczy - Wkręty, implanty zespalające ortopedyczne. Wkręty z gniazdem krzyżakowym do kości korowych 4,5 x 1,75 l - długość wkrętu śruby 1 Wkręty z gniazdem krzyżakowym do kości korowych 4,5 x 1,75 l - długość wkrętu śruby l - 20 mm szt. 5 l - 22 mm szt. 10 l - 24 mm szt. 5 l - 26 mm szt. 5 l - 28 mm szt. 5 l - 30 mm szt. 50 l - 32 mm szt. 50 l - 34 mm szt. 50 l - 36 mm szt. 50 l - 38 mm szt. 80 l - 40 mm szt. 60 l - 42 mm szt. 10 l - 44 mm szt. 10 l - 48 mm szt. 10 l - 52 mm szt. 10 l - 54 mm szt. 5 l - 56 mm szt. 5 l - 60 mm szt. 5 l - 62 mm szt. 5 l - 64 mm szt. 5 l - 68 mm szt. 5 2 Wkręty kostkowe samogwintujące 4,5x 1,75 na wkrętak krzyżowy l - długość l - 25 mm szt. 3 l - 30 mm szt. 3 l - 35 mm szt. 5 l - 40 mm szt. 10 l - 45 mm szt. 10 l - 50 mm szt. 10 l - 55 mm szt. 10 l - 60 mm szt. 10 3 Płytki wąskie cienkie 1,1 x 2,.5 4 otworów, szt. 10 Płytki wąskie cienkie 1,1 x 2,.5 5 otworów, szt. 3 Płytki wąskie cienkie 1,1 x 2,.5 6 otworów, szt. 3 Płytki wąskie cienkie 1,1 x 2,.5 7 otworów, szt. 3 Płytki wąskie cienkie 1,1 x 2,.5 8 otworów, szt. 3 4 Gwoździe Rusha l - długość fi - 2,4 l - 100 mm szt. 15 fi - 2,4 l - 125 mm szt. 15 fi - 2,4 l - 150 mm szt. 15 fi - 2,4 l - 180 mm szt. 15 fi - 2,8 l - 180 mm szt. 15 fi - 3,2 l - 150 mm szt. 15 fi - 3,2 l - 180 mm szt. 15 fi - 3,2 l - 205 mm szt. 15 fi - 3,2 l - 220 mm szt. 15 fi - 4,0 l - 220 mm szt. 5 fi - 4,0 l - 250 mm szt. 5 5 Drut Kirschnera (z ostrzem trójgraniec) l - długość fi - 1,0 l - 150 mm szt. 10 fi - 1,2 l - 150 mm szt. 10 fi - 1,6 l - 310 mm szt. 10 fi - 1,6 l - 150 mm szt. 10 fi - 1,8 l - 150 mm szt. 10 fi - 1,8 l - 310 mm szt. 10 fi - 2,0 l - 310 mm szt. 300 fi - 2,0 l - 150 mm szt. 10 fi - 2,2 l - 150 mm szt. 10 fi - 2,2 l - 310 mm szt. 10 fi - 2,4 l - 150 mm szt. 10 fi - 2,4 l - 310 mm szt. 10 6 Drut plastyczny do wiązania odłamów kostnych (miękki) l - długość fi - 0,5 mb. 5 fi - 0,7 mb. 5 fi - 0,9 mb. 10 fi - 1,0 mb. 10 fi - 1,2 mb. 10 fi - 1,5 mb. 10 2.15 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 15 dotyczy - Specjalistyczny sprzęt jednorazowego użycia do zabiegów i znieczuleń. 1. Igły typu: (Spinocan) - do znieczuleń podpajęczynówkowych rozmiar - 25 G szt.1800 2. Igły typu: (Spinocan) - do znieczuleń podpajęczynówkowych rozmiar - 27 G szt.100 3. Zestaw do wkłuć centralnych dwuświatłowy z możliwością włożenia prowadnicy bez odłączania strzykawki z prowadnicy typu np. Certofix roz 16 G dł. 15-20cm szt.220 4. Igła do znieczuleń podpajęczynówkowych G-26 typu np. Atraucan pakowane razem z prowadnicą szt.50 5. Igła do znieczuleń podpajęczynówkowych typu Pencil Point z prowadnicąrozmiar G - 25 szt.200 6. Igła do znieczuleń podpajęczynówkowych typu Pencil Point z prowadnicąrozmiar G - 27 szt.400 7. Przyrząd do mieszania leków np. typu Ecoflac mix szt.100 8. Przyrząd do pomiaru osrodkowego ciśnienia żylnego OCŻ szt.100 9. Zestaw do punkcji jamy otrzewnej typu: Peritofix szt. 40 10. Skala wielorazowego użytku do pomiaru OCŻ z wskazówką punktu 0 szt.20 2.16 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 16 dotyczy - Elektrody bierne jednorazowego użytku. 1. Elektroda bierna jednorazowego uzytku do diatermii Erbe JJC-200 szt.400 2. Elektroda bierna jednorazowego uzytku do diatermii Emed ES-350 szt.700 3. Elektroda bierna jednorazowego uzytku do diatermii Vallejlab Fovce E 2 szt. 400 2.17 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 17 dotyczy - Implanty do Dynamicznego Stabilizatora Biodrowego / Kłykciowego 1. Kłykciowa płytka ustalająca, kąt odchylenia części szyjkowej- 95 stopni, długość części szyjkowej- 25 mm, dł. płytki związana z ilością otworów mocujących L ~ 118 otwory 6 szt szt. 4 L ~ 150 otwory 8 szt szt. 4 L ~ 182 otwory 10 szt szt. 4 L ~ 214 otwory 12 szt szt. 4 2. Biodrowa płytka ustalająca, kąt odchyleń 135 stopni ,długość części szyjkowej A- 38 mm, długość płytki L związana z ilością otworów 135 , 3 otwory, A = 38 mm, L ~ 84 szt.20 135 , 4 otwory, A = 38 mm , L ~ 100 szt.30 135 , 5 otworów, A = 38 mm , L ~ 100 szt.5 135 , 6 otworów, A = 38 mm , L ~ 132 szt.5 135 , 8 otworów, A = 38 mm , L ~ 164 szt.5 135 , 10 otworów, A = 38 mm , L ~ 196 szt.5 135 , 12 otworów, A = 38 mm , L ~ 228 szt.5 3. Śruba zespalająca gąbczasta,-dł części nagwintowanej na śrubie - 18 mm, L -dł. śruby L - 55 mm szt.5 L - 60 mm szt.5 L - 65 mm szt.5 L - 70 mm szt.5 L - 75 mm szt.10 L - 80 mm szt.15 L - 85 mm szt.15 L - 90 mm szt.15 L - 95 mm szt.10 L - 100 mm szt.10 L - 105 mm szt.10 L - 110 mm szt.2 L - 115 mm szt.2 4. Wkręt korowy fi 4,5 mm samogwintujący na wkrętak z gniazdem sześciokątnym dostępny w długościach od 26 mm do 46 mm (z przeskokiem co 2 mm) zamawiany według potrzeb szt.5 5. Wkręt kaniulowy fi 5 mm samogwintujący na wkrętak z gniazdem sześciokątnym dostępny w długościach od 45 mm do 60 mm (z przeskokiem co 5 mm) zamawiany według potrzeb szt.5 6. Wkręt gąbczasty fi 6,5 na wkrętak z gniazdem sześciokątnym dostępny w długościach od 25 mm do 70 mm (z przeskokiem co 5 mm) zamawiany według potrzeb szt.5 7. Śruba kompresyjna do DSB szt. 80.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy oświadczenia złożonego przez Wykonawców, przy zastosowaniu formuły (metody) spełnia nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy oświadczenia złożonego przez Wykonawców, przy zastosowaniu formuły (metody) spełnia nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy oświadczenia złożonego przez Wykonawców, przy zastosowaniu formuły (metody) spełnia nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy oświadczenia złożonego przez Wykonawców, przy zastosowaniu formuły (metody) spełnia nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy oświadczenia złożonego przez Wykonawców, przy zastosowaniu formuły (metody) spełnia nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    sporządzone przez Wykonawcę oświadczenie, że oferowane przedmioty zamówienia spełniają wymagania określone odpowiednimi przepisami i są dopuszczone do stosowania i obrotu na terenie RP zgodnie Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych DZ. U Nr 107 z dnia 17 czerwca 2010 r i ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA ZDROWIA Dz.U. z 2010 nr 215 poz. 1416 z dnia 5 listopada 2010 r. w sprawie sposobu klasyfikowania wyrobów medycznych (do natychmiastowego wzglądu na prośbę zamawiającego)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w następujących przypadkach : a) - gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidziane zdarzenia lub okoliczności które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie. b) - w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie. c) - zmiany osób reprezentujących strony i odpowiedzialnych za realizację postanowień umowy d) - zmiany rachunku bankowego i innych danych stron. e)- zmiany stawki podatku VAT zmiana ceny produktów w ramach niniejszej umowy następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę VAT. f)- przedłużenia terminu obowiązywania umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.konskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej Ulica Gimnazjalna 41 B 26-200 Końskie DSUiZP..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2011 godzina 10:45, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej Ulica Gimnazjalna 41 B 26-200 Końskie Sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.