eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prudnik › Remont budynku mieszkalnego - leśniczówki w Trzebini

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-31

Prudnik: Remont budynku mieszkalnego - leśniczówki w Trzebini
Numer ogłoszenia: 210896 - 2007; data zamieszczenia: 31.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Prudnik, ul. Dąbrowskiego 34, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 077 4363241.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lasykatowice/prudnik

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna PGL LP.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku mieszkalnego - leśniczówki w Trzebini.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres robót remontowych obejmuje roboty remontowe Etap nr I: - remont węzła sanitarnego, - wymianę podłóg, podłóż, - wymianę inst. elektrycznej wewn. i inst. wod- kan, wymiana stolarki drzwiowej na poddaszu, - wykonanie gładzi gipsowych i docieplenie pomieszczeń na poddaszu, - wykonanie ścinek działowych z gk , przeniesienie pomieszczenia kotłowni z piwnicy do przylegającego pomieszczenia gospodarczego, - wydzielenie pomieszczenia kancelarii leśniczego z oddzielnym wejściem, - remont ganku, malowanie pomieszczeń. Zakres robót Etap nr II - docieplenie budynku styropianem gr 5cm, - wykonanie wyprawy elewacji, - montaż przydomowej oczyszczalni ekologicznej z przyłaczem 8mb fi 160 (dla bud. jednorodzinnych)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.25.00 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 2000,00 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 8.1 O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 8.1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (udokumentowane kserokopią uprawnień budowlanych kierownika budowy oraz zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa); 8.1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia (udokumentowane liczbą zrealizowanych zamówień w ciągu ostatnich 3 lat - minimum 1 zamówienie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia potwierdzone referencjami), 8.1.3 posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia (udokumentowane wykazem sprzętu budowlanego niezbędnego do wykonania zamówienia), 8.1.4 dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (udokumentowane wykazem osób które będą wykonywać zamówienie wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia), 8.1.5 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, udokumentowane odpowiednim oświadczeniem). 8.1.6 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia (udokumentowane informacją z banku potwierdzającą wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, wskazujacą że wielkość posiadanych środków lub zdolność kredytowa jest nie mniejsza niż 1/3 ceny brutto złożonej oferty). 8.2 Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 9.1 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. 8.3 Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania a ofertę uznaje się za odrzuconą. 8.4 Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. 8.5 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 8.5.1 wykonawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo wszystkich stron, (wymaga się solidarnej odpowiedzialności wykonawców). 8.5.2 w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 8.5.3 wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz ofertowy wg załączonego druku zał. nr 1, b) Kosztorys ofertowy, szczegółowy z ceną jednostkową wg dołączonego przedmiaru robót - zał. nr 9 do SIWZ; c) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia określone w art. 24 ( załącznik nr 3 do SIWZ); d) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum), e) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewi¬dencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły¬wem terminu składania ofert), f) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy (zał. Nr 4 do SIWZ); f) oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne; g) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wy¬konania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności -(zał. nr 7 do SIWZ), h) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia: sprzętu, narzędzi i urządzeń, jakie posiada (dysponuje) wykonawca - wg zał. nr 8 do SIWZ. i) wykaz wykonanych robót budowlanych w ciągu ostatnich 3 lat o podobnym rodzaju i wielkości, z podaniem ich wartości oraz dat i miejsc realizacji (przynajmniej 1 wykonane zamówienia o wartości zbliżonej do przedmiotu zamówienia, ) - załącznik nr 5 do SIWZ + referencje j) wykaz podwykonawców, którzy będą wykonywać zamówienie wraz z danymi na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonywania realizowanej części zamówienia oraz dokumentami wymienionymi w pkt. 9.1.o (załącznik nr 6); k) upoważnienie do podpisania oferty w przypadku, gdy oferta zostanie podpisana przez osobę/y, których uprawnienie do dokonywania tej czynności nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty; l) dowód wniesienia wadium; m) dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia ( uprawnienia kierownika budowy + zaświadczenie o przynależności do OIIB); n) informacją z banku potwierdzającą wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, wskazująca ,że wielkość posiadanych środków lub zdolność kredytowa jest nie mniejsza niż 1/3 ceny złożonej oferty; o) w przypadku zamiaru zatrudnienia podwykonawców dane dotyczące podwykonawców nie sumują się z danymi Oferenta. Do ofert należy załączyć następujące dokumenty podwykonawców: - aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - oświadczenie podwykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych, - oświadczenie podwykonawcy o wyrażeniu zgody na realizację powierzonych mu robót zgodnie z wymaganiami niniejszej specyfikacji, odpowiednimi przepisami i w terminach zgodnych z podanymi przez oferenta ofercie. W oświadczeniu muszą znaleźć się również wyszczególnione zakresy powierzonych robót. - Oświadczenie podwykonawcy, że może ubiegać się o udzielenie zamówienia - art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9.2 Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 0,95
  • 2. Warunki gwarancji - 0,05

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lasykatowice.com.pl/prudnik

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prudnik, ul. Dąbrowskiego 34 (sekretariat).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Prudnik, ul. Dąbrowskiego 34 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.