eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wola Krzysztoporska › MODERNIZACJA I WYPOSAŻENIE BUDYNKU GMINNEGO OŚRODKA KULTURY W WOLI KRZYSZTOPORSKIEJ - wykonanie remontu drenażu opaskowego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-03

Wola Krzysztoporska: MODERNIZACJA I WYPOSAŻENIE BUDYNKU GMINNEGO OŚRODKA KULTURY W WOLI KRZYSZTOPORSKIEJ - wykonanie remontu drenażu opaskowego
Numer ogłoszenia: 210853 - 2012; data zamieszczenia: 03.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 172515 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wola Krzysztoporska, ul. Kościuszki 5/11, 97-371 Wola Krzysztoporska, woj. łódzkie, tel. (044) 61-63-961, faks (044) 61-63-960.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA I WYPOSAŻENIE BUDYNKU GMINNEGO OŚRODKA KULTURY W WOLI KRZYSZTOPORSKIEJ - wykonanie remontu drenażu opaskowego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1) Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie w szczególności: remontu drenażu opaskowego, remontu zadaszenia schodów po stronie południowej budynku oraz wykonanie izolacji i ocieplenia ścian fundamentowych budynku GOK w Woli Krzysztoporskiej, 1.2) Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie następujących dokumentów: - Załącznika nr 7 do SIWZ - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, - Załącznika nr 8 do SIWZ - Projekt, - Załącznika nr 9 do SIWZ - Przedmiar robót, . 1.3) Zakres zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich robót budowlanych objętych wymienioną wyżej dokumentacją oraz wykonanie w ramach ceny ryczałtowej innych niezbędnych czynności pomocniczych w tym: - zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej inwestycji wraz ze sporządzeniem inwentaryzacji geodezyjnej wykonanych robót i uzyskaniem potwierdzenia jej przyjęcia do Państwowych Zasobów Geodezyjnych, - zabezpieczenie występujących w terenie znaków geodezyjnych (graniczniki i punkty osnowy geodezyjnej), a w przypadku uszkodzenia ich odtworzenia, - uzyskanie w imieniu zamawiającego wszelkich niezbędnych pozwoleń, uzgodnień, dokumentów itp., których obowiązek posiadania wynika z przepisów prawa oraz które są niezbędne do realizacji zamówienia, - oznakowanie robót, - składowanie i wywóz odpadów powstających w trakcie realizacji robót. 1.4)Zakres zamówienia obejmuje również elementy nie ujęte w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych lecz konieczne do prawidłowego wykonania robót budowlanych. Zamówienie obejmuje wykonanie obiektu kompletnego pod klucz. Wykonawca zobowiązany jest przed złożeniem oferty do zapoznania się z warunkami lokalizacyjno-terenowymi i uwzględnienia ich w wynagrodzeniu. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnej analizy części graficznej projektu podczas dokonywania wyceny. Wszystkie roboty zamieszczone w części graficznej projektu są przewidziane do wykonania i są objęte ceną ryczałtową. 1.5) Roboty powinny być wykonane zgodnie z ww. opisem oraz zaleceniami Zamawiającego, inspektora nadzoru inwestorskiego i autorskiego. 1.6) Kody CPV: 45232452-5 Roboty odwadniające 45100000-8 Roboty ziemne 45223220-4 Roboty zadaszeniowe 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. 3. Wymagany okres gwarancji wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania protokołu końcowego odbioru robót. 4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych. 6. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego. 8. Zamawiający nie przewiduje przy wyborze oferty zastosowania aukcji elektronicznej. 9. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. 10. Wymagania stawiane Wykonawcy: 10.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 10.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 10.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 10.4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 10.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 11. Możliwość stosowania materiałów i urządzeń równoważnych. 11.1 Wskazane w ogłoszeniu o zamówieniu, SIWZ z załącznikami, w szczególności w dokumentacji projektowej i wytycznych do wyceny, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie urządzeń i materiałów należy traktować jedynie jako propozycje Zamawiającego. 11.2 Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń wskazanych w ogłoszeniu o zamówieniu oraz SIWZ z załącznikami. 11.3 Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w ogłoszeniu o zamówieniu oraz SIWZ z załącznikami pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż opisane w tych dokumentach. 11.4 Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.52-5, 45.22.32.20-4, 45.10.00.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OST-BUD Sławomir Oset, os. Okrzei 25/11, 97-400 Bełchatów, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 246008,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 160000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 160000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 173834,64

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.