eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Zagospodarowanie terenów miejskich na cele rekreacyjne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-17

Bielsko-Biała: Zagospodarowanie terenów miejskich na cele rekreacyjne
Numer ogłoszenia: 210842 - 2015; data zamieszczenia: 17.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Bielsko-Biała - Urząd Miejski w Bielsku-Białej , Plac Ratuszowy 1, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 33 4971497, faks 33 4971786, 8227539.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenów miejskich na cele rekreacyjne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenów miejskich na cele rekreacyjne. Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia, postępowanie podzielono na części: Część I: Wykonanie placu zabaw wraz z siłownią zewnętrzną przy ul. Dygasińskiego / ul. Wapiennej; Część II: Wykonanie boiska trawiastego do gier zespołowych typu siatkówka, badminton, siatkonoga. Zakres zamówienia obejmuje: A. Dla Części I: a) roboty pomiarowe i ziemne; b) wykonanie nawierzchni bezpiecznej; c) dostawę i montaż ogrodzenia placu zabaw; d) dostawę i montaż urządzeń zabawowych; e) dostawę i montaż urządzeń siłowni zewnętrznej; f) dostawę i montaż urządzeń komunalnych; g) rekultywację terenów zielonych. B. dla Części II: a) roboty pomiarowe i ziemne; b) dostawę i montaż piłkochwytów, c) dostawę i montaż słupków i siatki; d) rekultywację terenów zielonych..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9, 37.41.00.00-5, 45.11.27.23-9, 45.23.32.50-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się pobierania wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku: na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: a) dla Części I - wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej dostawy wraz z montażem urządzeń zabawowych i/lub siłowni zewnętrznej o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto (dwieście tysięcy złotych) oraz co najmniej jednej dostawy wraz z montażem nawierzchni bezpiecznej gumowej maty przerostowej o powierzchni min. 500 m2. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku: na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i dokumentów, o których mowa w części VI pkt II ppkt 1, 2 i 3 oraz pkt VI ppkt 1 SIWZ b) dla Części II: Zamawiający nie określa opisu sposobu dokonywania oceny tego warunku. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku: na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w części VI pkt II ppkt 1 SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku: na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: dysponowanie minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku: na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i dokumentu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku: na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Dla Części I - dotyczącej wykonania placu zabaw wraz z siłownią zewnętrzną przy ul. Dygasińskiego / ul. Wapiennej: Certyfikat Bezpieczeństwa dla nawierzchni bezpiecznych z gumowych mat uzyskany zgodnie z PN-EN 1177. Świadectwo autoryzacji producenta komponentów oferowanej nawierzchni uprawniające wykonawcę (układającego nawierzchnię) do jej sprzedaży i montażu. Aktualny dokument potwierdzający, że oferowana nawierzchnia odpowiada wymaganiom higienicznym (Atest PZH lub innej instytucji). Karty techniczne (25 elementów): ogrodzenie systemowe, bramka samoczynnie zamykająca się, bujak owca lub inne zwierzę (minimum 3 kolory), bujak zebra tandem lub inny dwuosobowy kiwak (minimum 2 kolory), karuzela 1-osobowa, karuzela tarczowa ,piaskownica z domkiem - min.: dł. 3,25 m/ szer. 2,51 m, huśtawka dwuosobowa z zawiesiem kubełkowym, huśtawka dwuosobowa z zawiesiem płaskim, slalom, ścianka wspinaczkowa z ławeczkami, drążki do podciągania, piramida wspinaczkowa - linarium - min. wys. 2,5 m, zestaw zabawowy, prasa nożna + wioślarz na pylonie, drabinka do podciągania + prostownik pleców na pylonie, biegacz + orbitrek na pylonie, wyciąg górny + wyciskanie siedząc na pylonie, twister + wahadło na pylonie, regulamin placu zabaw, regulamin siłowni zewnętrznej, stojak na rowery, ławka z oparciem, kosz na śmieci, gumowa nawierzchnia bezpieczna typu przerostowego - kolor czarny, HIC na wysokość zabezpieczającą upadek z najwyższego zaproponowanego przez wykonawców urządzenia potwierdzające parametry urządzeń w zakresie jakości, użytych materiałów i niezbędnych wymaganych elementów oraz gabarytów urządzenia wraz ze sposobem ich fundamentowania oraz rodzajem materiału. Dla Części II - dotyczącej wykonania boiska trawiastego do gier zespołowych typu siatkówka, badminton, siatkonoga: Karty techniczne (3 elementy): piłkochwyt, słupek do siatkówki wielofunkcyjny z regulacją wysokości, siatka do siatkówki potwierdzające parametry urządzeń w zakresie jakości, użytych materiałów i niezbędnych wymaganych elementów oraz gabarytów urządzenia wraz ze sposobem ich fundamentowania oraz rodzajem materiału.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pisemne zobowiązanie (w oryginale) innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, w celu udowodnienia, iż Wykonawca będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca wskaże, że będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków (art. 26 ust. 2b ustawy Pzp). Formularz Oferty. Kosztorys ofertowy - sporządzony w oparciu o przedmiar robót stanowiący zał. nr 9A i 9B do SIWZ. Pełnomocnictwo do reprezentacji wykonawcy jeżeli nie wynika ono z powszechnie dostępnych dokumentów rejestrowych Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. Pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (spółki cywilne, konsorcja).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 85
  • 2 - Gwarancja jakości - 15

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy może nastąpić w następujących przypadkach: a) co do terminu zakończenia zamówienia, który może być przedłużony wskutek: a. wystąpienia zdarzeń siły wyższej; b. wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót; c. ,wstrzymania robót przez Zamawiającego albo przerw w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający - przy zastrzeżeniu, że powyższe okoliczności wymagać będą pisemnego udokumentowania pod rygorem utraty prawa powoływania się na nie przez Wykonawcę; b) co do nieistotnych postanowień umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.bielsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Bielsku-Białej, Wydział Gospodarki Miejskiej, Plac Ratuszowy 7, (parter, pokój 6), 43-300 Bielsko-Biała.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2015 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Bielsku-Białej, Wydział Gospodarki Miejskiej, Plac Ratuszowy 7, (parter, pokój 6), 43-300 Bielsko-Biała.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie placu zabaw wraz z siłownią zewnętrzną przy ul. Dygasińskiego / ul. Wapiennej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: a) roboty pomiarowe i ziemne; b) wykonanie nawierzchni bezpiecznej; c) dostawę i montaż ogrodzenia placu zabaw; d) dostawę i montaż urządzeń zabawowych; e) dostawę i montaż urządzeń siłowni zewnętrznej; f) dostawę i montaż urządzeń komunalnych; g) rekultywację terenów zielonych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9, 37.41.00.00-5, 45.11.27.23-9, 45.23.32.50-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Gwarancja jakości - 15

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie boiska trawiastego do gier zespołowych typu siatkówka, badminton, siatkonoga.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: a) roboty pomiarowe i ziemne; b) dostawę i montaż piłkochwytów, c) dostawę i montaż słupków i siatki; d) rekultywację terenów zielonych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9, 37.41.00.00-5, 45.11.27.23-9, 45.23.32.50-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Gwarancja jakości - 15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.