eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Budowa domku letniskowego w OW w Rowach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-28

Słupsk: Budowa domku letniskowego w OW w Rowach
Numer ogłoszenia: 21079 - 2010; data zamieszczenia: 28.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kształcenia Praktycznego , ul. Koszalińska 5, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 845-7333, 845-70000, faks 059 845-7333, 845-70000.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckpslupsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa domku letniskowego w OW w Rowach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlantych związanych z budową domku letniskowego w miejscowości Rowy. Zakres robót obejmuje wykonanie: wybudowanie domku murowanego wraz z podłączeniem instalacji wodno-kanalizacyjnej i sanitarnej oraz elektrycznej. Szczegółowy pis przedmiotu zamówienia zawiera kosztorys nakładczy z przedmiarem robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące odpowiednio załączniki Nr 7 i 8 do SIWZ oraz projekt budowlany w części zgodny z przedmiarem robót, który jest do wglądu u Zamawiającego,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.21.00 - Roboty budowlane w zakresie obiektów wypoczynkowych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę jeżeli: -prowadzi dzialalność gospodarczą 2) posiadania wiedzy i doświadczenia Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę , jeżeli: - wykonał wokresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o uzdielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę o wartości co najmniej 90 000 zł. brutto, lub dwie roboty budowlane o wartości co najmniej 45 000 zł. brutto w ramach jednego kontraktu każda, odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. budowy , remontu budynków 3) dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę , jeżeli - dysponuje osobami posiadającymi wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi wynikające z postanowień ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z póź. zm.) w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, instalacyjnej: w zakresie int. wod.-kan. i sanitarnej oraz sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych, które są członkami odpowiedniej izby inżynierów budownictwa ( wymagane minimum - po jednej osobie z min. 5 letnim doświdczeniem z uprawnieniami budowlanymi) 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej Warynek ten będzie spełnionyprzez wykonawcę, jeżeli: - jest uberzpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 50 000 zł. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymienionych w podp. 1-4 na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń , dokumentów i wykazów wymienionych w pkt. 1.6. SIWZ według formuły spełnia - nie spełnia. Zamawiający dokona wyboru oferty spośród ofert nie podlegających odrzuceniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków opisanych w pkt. 5 SIWZ, zamawiający żąda dostarczenia przez wykonawcę , następujących dokumentów: a) podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z art.44 ustawy na druku , który stanowi zał. nr 2 do SIWZ b) wykazu robót budowlanych w zakiresie niezbędnym do wykoazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia dzialalności jest krótszy - w tym okresie , z podaniem ich rodzaju i wartości , daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego , że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone / prptokół technicznego odbioru robót/ , zgodnie z opisem warunku pkt. 5 ppkt. 5.1.2) niniejszej SIWZ- zał. Nr 6 do SIWZ (należy wykazać maxymalnie 5 robót budowlanych. c) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a takżąe zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacje o podstawie do dysponowsania tymi osobami łącznie z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z opisem warunku z pkt. 5 ppkt. 5.1.3) SIWZ. - zał. Nr 5 do SIWZ d) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, zgodnie z opisem warunku pkt 5 ppkt. 5.1.4) lit. a Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków . Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż bedzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiazanie tych podmiotów, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2. W celu wykazaniu braku podstaw do wykluczenia z postepowania o udzielenie zamówienia 9art.24 ust. 1 ustawy) zamawiający żąda dosrtarczenia nast. dokumentów: a) oświadczenia n adruku, który stanowi zał. Nr 3 do SIWZ b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wyastawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem upływu składania ofert c) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika US potwierdzjącego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane przwem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem termnu składania ofert d) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego ubezpiueczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonaiwca nie zalega z opłacaniem składek na ubezp. zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawewm zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 me przed upływem terminu składania ofert e) aktualnej informacji z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert f) aktualnej informacji z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ckpslupsk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Kształcenia Praktycznego, 76-200 Słupsk, ul. Koszalińska 5, pokój nr 41.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Centrum Kształcenia Praktycznego, 76-200 Słupsk, ul. Koszalińska 4, sekretariat - pokój nr 124.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.