eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żnin › Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych, tuszy, tonerów oraz pomocy dydaktycznych na potrzeby projektu Autostrada kompetencji i umiejętności realizowanego w ramach priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działania 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-03

Żnin: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych, tuszy, tonerów oraz pomocy dydaktycznych na potrzeby projektu Autostrada kompetencji i umiejętności realizowanego w ramach priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działania 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
Numer ogłoszenia: 210787 - 2012; data zamieszczenia: 03.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 329002 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Żninie, ul. Potockiego 1, 88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3031100, faks 052 3031302.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych, tuszy, tonerów oraz pomocy dydaktycznych na potrzeby projektu Autostrada kompetencji i umiejętności realizowanego w ramach priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działania 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: CZĘŚĆ I ARTYKUŁY BIUROWE Lp. Nazwa Asortymentu Jednostka Maksymalna szacunkowa ilość zamówienia 1. Papier ksero Format A4, biały, Ryza = 500arkuszy, gramatura : 80g-m2, klasa papieru A Ryza 300 2. Koszulki na dokumenty format A4, przeźroczyste, 100szt w opakowaniu opakowanie 144 3. Skoroszyt plastikowy z zawieszką format A4, wykonany z folii PP, przezroczysta przednia okładka, kolorowa tylna, na grzbiecie wymienny papierowy pasek do opisu, standardowa perforacja na grzbiecie do wpięcia w segregator sztuka 1200 4. Papier ozdobny 20sz-ryzie, A4, kolor biały, gramatura 240g/m2 ryza 20 5. Segregator A4 szerokość co najmniej 70mm, oprawa twarda, mechanizm dźwigniowy, wszystkie sztuki w jednakowym kolorze sztuka 112 6. Teczka z gumką wykonana z grubego, barwionego i lakierowanego z jednej strony kartonu, zamykana gumką; trzy zakładki chroniące dokument przed wypadnięciem , na dokumenty formatu A4. sztuka 80 7. Dziurkacz Metalowy, jednorazowo dziurkuje do 35 kartek papieru o gramaturze 80 g/m2, z ogranicznikiem sztuka 10 8. Zszywacz zszywający co najmniej 25 kartek jednorazowo sztuka 10 9. Zszywki Wielkość 24-6, min. 1000 szt-opakowanie opakowanie 50 10. Spinacze Metalowe spinacze okrągłe o długości 50 mm, opakowanie - co najmniej 100 szt. opakowanie 50 11. Bloczek samoprzylepny 75x75mm kolor, co najmniej 100 kartek w bloczku sztuka 56 12. Bloczki indeksów samoprzylepnych do dokumentów znaczniki w min. 4 kolorach, w bloczkach min. 100-kartkowych, komplet 40 13. Koperta biała B4 samoprzylepna sztuka 625 14. Płyta CD-R 700MB, x 52 sztuka 160 15. Płyta DVD-R, 4,7GB, x16 sztuka 40 16. Pióro żelowe wkład żelowy niebieski, tusz wodoodporny, mechanizm chowania wkładu sztuka 80 CZĘŚĆ II TUSZE I TONERY Lp. Nazwa drukarki i kopiarki Nazwa i symbol materiału eksploatacyjnego (oryginał) Jednostka Maksymalna szacunkowa ilość zamówienia 1. DRUKARKA HP PSC 1315 HP 57 KOLOR sztuka 2 HP 56 czarny sztuka 2 2. DRUKARKA HP 845C HP 15 CZARNY sztuka 4 HP 17 KOLOR sztuka 4 3. DRUKARKA HP OFFICEJET PRO 8600 HP 950 XL czarny sztuka 3 HP 951 XL niebieski sztuka 2 HP 951 XL czerwony sztuka 2 HP 951 XL żółty sztuka 2 4. HP LASERJET P2015 HP 53A Q7553A CZARNY sztuka 8 5. HP LASERJET 1010 HP 12A CZARNY sztuka 4 6. KOPIARKA-DRUKARKA CANON IR 2018 C-EXV 14 toner czarny sztuka 8 7. DRUKARKA BROTHER MFC - 7320 BROTHER MFC - 7320- CZARNY sztuka 4 8. KOPIARKA UTAX CD 1216 UTAX CD 1216 CZARNY sztuka 4 9. DRUKARKA EPSON B-510DN CZARNY - T6171 sztuka 3 CZERWONY - T6173 sztuka 2 NIEBIESKI - T6172 sztuka 2 ŻÓŁTY - T6174 sztuka 2 10. KOPIARKA MINOLTA EP 1054 104B CZARNY opakowanie 2 szt. sztuka 4 11. DRUKARKA SAMSUNG ML 1640 S-ML1640-2240 czarny sztuka 4 12. DRUKARKA SAMSUNG ML-1710P ML-1710D3 czarny sztuka 4 13. DRUKARKA SAMSUNG ML-2251N SAMSUNG ML-2250D5 CZARNY sztuka 4 14. DRUKARKA SAMSUNG ML-1660 SAMSUNG MLT-D1042S CZARNYsztuka 4 15. KOPIARKA KYOCERA MITA - 1635 TK 410KM czarny sztuka 4 16.KOPIARKA KYOCERA MITA 1620-1635-2020-2050 TKC 410K TK-410 KM-1620 sztuka 4 17. KOPIARKA KYOCERA MITA TA 2023 Vi 230-310 CZARNY sztuka 4 18. KYOCERA FS 1010 KYOCERA FS 1010 CZARNY sztuka 4 Zamawiający wymaga materiałów eksploatacyjnych fabrycznie nowych, nieużywanych i oryginalnie wyprodukowanych przez producenta urządzeń wskazanych powyżej lub równoważnych. Za równoważne uznaje się produkty nieregenerowane w ogóle, niepoddane procesowi ponownego napełniania ani wymiany jakichkolwiek elementów, kompatybilne z urządzeniami, w których będą wykorzystywane i niepowodujące uszkodzeń ani zaburzeń w pracy urządzeń, do których są przeznaczone. Równoważne materiały muszą mieć wydajność co najmniej taką, jak oryginalne. Materiały równoważne muszą działać analogicznie, jak materiały oryginalne producenta urządzeń i posiadać elementy elektroniczne dające komunikaty przy pracy w sieci. Opakowanie: 1. Opakowania, w których dostarczone zostaną materiały, muszą posiadać czytelną nazwę producenta i listę kompatybilności ( typ drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, do których są przystosowane). 2. Opakowanie zbiorcze, w których wykonawca dostarczy materiały, muszą zostać oznaczone nazwą (firmą) i pełnym adresem Wykonawcy. Warunki gwarancji: 1.Okres gwarancji na dostarczone materiały eksploatacyjne liczy się od daty odbioru produktu bez zastrzeżeń i trwa do momentu wyczerpania się środka drukującego, 2. W przypadku ujawnienia w okresie gwarancji wad materiałów eksploatacyjnych, Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnej ich wymiany na nowe, wolne o wad, niezwłocznie od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego drogą telefoniczną, faksem lub pisemnie, 3. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć nowe materiały eksploatacyjne, wolne od wad, do siedziby Zamawiającego, na własny koszt, 4. W przypadku wymiany materiałów eksploatacyjnych na nowe, wolne od wad, okres gwarancji biegnie od daty ich odbioru. 5. W przypadku dostarczenia przez Wykonawcę materiałów eksploatacyjnych równoważnych, Wykonawca gwarantuje: 1)zwrot kosztów naprawy urządzenia, jeżeli bezpośrednią przyczyną awarii będzie zastosowanie dostarczonego materiału eksploatacyjnego, 2)bezpłatną wymianę urządzenia na nowe, jeżeli bezpośrednią przyczyną awarii będzie zastosowanie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych, a naprawa nie przywróci jego pełnej użyteczności, 3)w sytuacji, gdy Zamawiający w wyniku zastosowania dostarczonych materiałów eksploatacyjnych utraci gwarancję producenta urządzeń, Wykonawca przejmie wszelkie obowiązki gwarancyjne dotyczące urządzeń. CZĘŚĆ III POMOCE DYDAKTYCZNE Lp. Nazwa Asortymentu Jednostka Maksymalna szacunkowa ilość zamówienia 1. Przybory geometryczne do tablicy szkolnej, w tym:- cyrkiel na przyssawce lub szpikulcu sztuk 8 2. - ekierka tablicowa z uchwytem, magnetyczna, co najmniej 50cm sztuk 8 3- kątomierz tablicowy z uchwytem, magnetyczny, co najmniej 50cm sztuk 8 4. - linijka tablicowa z uchwytem, magnetyczna, co najmniej 100cm sztuk 8 5.ZESTAW BRYŁ GEOMETRYCZNYCH Komplet składający się z co najmniej 10 brył z ,siatkami do rozkładania. wysokość brył: co najmniej 10 cm, tworzywo sztuczne stożek, walec, sześcian, prostopadłościan, graniastosłupy, ostrosłupy itp. komplet 8 3. Nazwy własne artykułów zostały użyte w opisie przedmiotu zamówienia ze względu na specyfikę tych produktów, ponieważ Zamawiający nie mógł opisać ich za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. 4. Zamawiający dopuszcza oferowanie artykułów równoważnych o parametrach nie gorszych od parametrów artykułów podanych w wykazie. 5. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równorzędne opisane w niniejszej ofercie obowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego towar spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 6. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć przedmiot zamówienia w terminie do 28 września 2012r. do siedziby Starostwa Powiatowego w Żninie własnym transportem wraz z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, na własny koszt, bez obciążania z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.00 - Wkłady barwiące .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, WND-POKL.09.02.00-04-003-11...

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: ARTYKUŁY BIUROWE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 22.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma MEGIMA Adrian Męczyński, Zławieś Mała, ul. Honorowych Dawców Krwi 32, 87-134 Zławieś Mała, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5974,01 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5775,59

  • Oferta z najniższą ceną: 5775,59 / Oferta z najwyższą ceną: 8401,18

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: TUSZE I TONERY

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 22.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRAXIS ŁÓDŹ, Łódź, ul. Wólczańska 66, 90-516 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16402,81 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7336,95

  • Oferta z najniższą ceną: 7336,95 / Oferta z najwyższą ceną: 19732,68

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: POMOCE DYDAKTYCZNE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 22.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • fIRMA KLADREW, Kartuzy, UL. 3 mAJA 17/6, 83-300 Kartuzy, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5840,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2469,84

  • Oferta z najniższą ceną: 2469,84 / Oferta z najwyższą ceną: 2469,84

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.