eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Świadczenie usługi przeglądów okresowych sprzętu medycznego według 40 pakietów w okresie 24 miesięcy;Nr sprawyUSK/DZP/PN-118/2015

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-17

Wrocław: Świadczenie usługi przeglądów okresowych sprzętu medycznego według 40 pakietów w okresie 24 miesięcy;Nr sprawy: USK/DZP/PN-118/2015
Numer ogłoszenia: 210770 - 2015; data zamieszczenia: 17.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego , ul. Borowska 213, 50-556 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 733 11 40, faks 071 733 11 49.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi przeglądów okresowych sprzętu medycznego według 40 pakietów w okresie 24 miesięcy;Nr sprawy: USK/DZP/PN-118/2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi przeglądów okresowych sprzętu medycznego według 40 pakietów w okresie 24 miesięcy -40 zadań.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 40.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 6.1.1 Oświadczenie z art. 22 ust. 1 uPzp - wg wzoru - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 5.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące 5.1.1 posiadania uprawnień do wykonywania określonej zamówieniem działalności lub czynności, jeżeli prawa nakładają obowiązek ich posiadania. posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia. posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia. Za spełnienie wymogu posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie przez Wykonawcę co najmniej 3 usługi każda na kwotę min. Pakiet 1 - 2 500,00 zł brutto, Pakiet 2 - 4 500,00 zł brutto, Pakiet 3 - 300,00 zł brutto, Pakiet 4 - 2 000,00 zł brutto, Pakiet 5 - 200,00,00 zł brutto, Pakiet 6 - 1 600,00 zł brutto Pakiet 7 - 300,00 zł brutto, Pakiet 8 - 2 000,00 zł brutto, Pakiet 9 - 200,00 zł brutto, Pakiet 10 - 2 200,00 zł brutto, Pakiet 11 - 200,00 zł brutto, Pakiet 12- 300,00 zł brutto, Pakiet 13- 200,00 zł brutto, Pakiet 14 - 2 000,00 zł brutto, Pakiet 15 - 5 000,00 zł brutto, Pakiet 16 - 1 600,00 zł brutto, Pakiet 17 - 2 000,00 zł brutto, Pakiet 18 - 8 000,00 zł brutto, Pakiet 19 - 1 000,00 zł brutto, Pakiet 20- 1 500,00 zł brutto, Pakiet 21 - 1 000,00 zł brutto, Pakiet 22 - 1 200,00 zł brutto, Pakiet 23- 200,00 zł brutto, Pakiet 24 - 1 500,00 zł brutto, Pakiet 25 - 1 700,00 zł brutto, Pakiet 26 - 2 000 zł brutto, Pakiet 27 - 12 000,00 zł brutto, Pakiet 28 - 1 200,00 zł brutto, Pakiet 29 - 1 000,00 zł brutto, Pakiet 30 - 300,00 zł brutto, Pakiet 31 - 3 000,00 zł brutto, Pakiet 32 - 4 000,00 zł brutto, Pakiet 33 - 1 000,00 zł brutto, Pakiet 34 - 200,00 zł brutto, Pakiet 35 - 4 500,00 zł brutto, Pakiet 36 - 6 000,00 zł brutto, Pakiet 37 - 200,00 zł brutto, Pakiet 38 - 10 000,00 zł brutto, Pakiet 39 - 4 500,00 zł brutto, Pakiet 40 - 300,00 zł brutto, obejmujące ten sam asortyment, który obejmuje zamówienie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały lub są wykonywane należycie. 6.1 W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 6.1.1 Oświadczenie z art. 22 ust. 1 uPzp - wg wzoru - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 6.1.2 W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej zamówieniem działalności lub czynności, jeżeli prawa nakładają obowiązek ich posiadania Zamawiający nie żąda składania dokumentów. 6.1.3 W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Zamawiający żąda: wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie przez Wykonawcę co najmniej 3 usługi każda na kwotę min. Pakiet 1 - 2 500,00 zł brutto, Pakiet 2 - 4 500,00 zł brutto, Pakiet 3 - 300,00 zł brutto, Pakiet 4 - 2 000,00 zł brutto, Pakiet 5 - 200,00,00 zł brutto, Pakiet 6 - 1 600,00 zł brutto Pakiet 7 - 300,00 zł brutto, Pakiet 8 - 2 000,00 zł brutto, Pakiet 9 - 200,00 zł brutto, Pakiet 10 - 2 200,00 zł brutto, Pakiet 11 - 200,00 zł brutto, Pakiet 12- 300,00 zł brutto, Pakiet 13- 200,00 zł brutto, Pakiet 14 - 2 000,00 zł brutto, Pakiet 15 - 5 000,00 zł brutto, Pakiet 16 - 1 600,00 zł brutto, Pakiet 17 - 2 000,00 zł brutto, Pakiet 18 - 8 000,00 zł brutto, Pakiet 19 - 1 000,00 zł brutto, Pakiet 20- 1 500,00 zł brutto, Pakiet 21 - 1 000,00 zł brutto, Pakiet 22 - 1 200,00 zł brutto, Pakiet 23- 200,00 zł brutto, Pakiet 24 - 1 500,00 zł brutto, Pakiet 25 - 1 700,00 zł brutto, Pakiet 26 - 2 000 zł brutto, Pakiet 27 - 12 000,00 zł brutto, Pakiet 28 - 1 200,00 zł brutto, Pakiet 29 - 1 000,00 zł brutto, Pakiet 30 - 300,00 zł brutto, Pakiet 31 - 3 000,00 zł brutto, USK/DZP/PN-118/2015 Pakiet 32 - 4 000,00 zł brutto, Pakiet 33 - 1 000,00 zł brutto, Pakiet 34 - 200,00 zł brutto, Pakiet 35 - 4 500,00 zł brutto, Pakiet 36 - 6 000,00 zł brutto, Pakiet 37 - 200,00 zł brutto, Pakiet 38 - 10 000,00 zł brutto, Pakiet 39 - 4 500,00 zł brutto, Pakiet 40 - 300,00 zł brutto, obejmujące ten sam asortyment, który obejmuje zamówienie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały lub są wykonywane należycie - ZAŁĄCZNIK NR 6 DO SIWZ. Dowodami, o których mowa w pkt. 5.1.2 są: 1) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) w przypadku zamówień na usługi - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 6.1.1 Oświadczenie z art. 22 ust. 1 uPzp - wg wzoru - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 6.1.1 Oświadczenie z art. 22 ust. 1 uPzp - wg wzoru - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 6.1.1 Oświadczenie z art. 22 ust. 1 uPzp - wg wzoru - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 7.1 Formularz oferty - ROZDZIAŁ III 7.2 Formularz cenowy - ZAŁĄCZNIK NR 1 7.3 Wykaz urządzeń- ZAŁĄCZNIK NR 2 Oświadczenia i dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy można złożyć w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Jeśli uprawnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z w/w dokumentów należy dołączyć także pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu (Zamawiający dopuszcza jedynie oryginał pełnomocnictwa lub kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez notariusza).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Wysokość rabatu na części i robociznę w przypadku awarii ( wyższy, niż 10 %) - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

10. Nadzwyczajna zmiana stosunków umowy może nastąpić jedynie w przypadkach: a) zmiany stawki podatku od towarów i usług, b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wynagrodzenie Wykonawcy, o którym mowa w § 6 może podlegać waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy na pisemny wniosek Wykonawcy skierowany do Zamawiającego wraz z uzasadnieniem oraz szczegółowym wyliczeniem wpływu zmiany na ponoszone przez Wykonawcę koszty wykonania zamówienia. Waloryzacja wynagrodzenia może nastąpić po upływie 90 dni od dnia obowiązywania zmian. W przypadku sporu o zasadność wprowadzenia waloryzacji może zostać wprowadzona waloryzacja sądowa w myśl art. 3571 k.c. Zmiana taka wprowadzona zostanie aneksem stanowiącym integralną część niniejszej umowy przetargowej. 11.Zmiana taka nastąpić może na zgodny wniosek stron i wprowadzona zostanie aneksem stanowiącym integralną część niniejszej umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.usk.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.usk.wroc.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2015 godzina 11:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego, ul. Borowska 213, 50 - 556 Wrocław, pokój 5.01, piętro IV, budynek H.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.