To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-06-24
Kraków: Przeprowadzenie audytu zewnętrznego Projektu pn. Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap I
Numer ogłoszenia: 210770 - 2014; data zamieszczenia: 24.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 134404 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie, ul. Piastowska 32, 30-070 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 422 06 36, faks 12 422 06 36 w. 44.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie audytu zewnętrznego Projektu pn. Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap I.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje wykonanie usługi audytu zewnętrznego Projektu pn. Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap I, realizowanego przez Zamawiającego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2 - Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.2 - Wsparcie ekonomii społecznej, wraz z przygotowaniem raportu zawierającego opinię z audytu. Raport zawierający opinię wydany przez audytora powinien dotyczyć kwot i informacji zawartych za okres od lipca 2008 r. do momentu przeprowadzenia audytu. 2. Audyt obejmuje lata 2008-2014 (do momentu rozpoczęcia audytu). W ramach audytu powinno zostać dokonane: 1) sprawdzenie, czy Zamawiający realizuje Projekt zgodnie z zasadami realizacji Projektu Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap I stanowiącymi załącznik nr 1 do Uchwały Nr 561/11 Zarządu Województwa Małopolskiego z dnia 19 maja 2011 r. w sprawie zmiany Uchwały 656/08 Zarządu Województwa Małopolskiego z dnia 15 lipca 2008 r. w sprawie realizacji projektu Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Krakowie pt. Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap I w ramach Poddziałania 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i obowiązującymi przepisami prawa (w szczególności w zakresie Prawa zamówień publicznych oraz ochrony danych osobowych) oraz wnioskiem o dofinansowanie działania o numerze WND-POKL.07.02.02-12-001/08; 2) sprawdzenie, czy Zamawiający wdrożył zalecenia przeprowadzonych kontroli oraz usunął nieprawidłowości, jeśli takie zostały wykryte; 3) sprawdzenie, czy Zamawiający posiada ścieżkę audytu w zakresie finansowo-księgowym, 4) audyt poprawności księgowania wydatków poniesionych w ramach realizowanego Projektu, oceny kwalifikowalności kosztów, sposobu ich dokumentowania i prowadzenia odrębnej ewidencji księgowej; 5) sprawdzenie, czy wydatki wykazane w dokumentach zostały rzeczywiście poniesione; 6) sprawdzenie wniosków Zamawiającego o płatność z księgami rachunkowymi Zamawiającego w części dotyczącej Projektu; 7) sprawdzenie wiarygodności sprawozdań z realizacji Projektu przekazywanych przez Zamawiającego; 8) sprawdzenie sposobu promocji Projektu; 9) sprawdzenie sposobu przechowywania i archiwizacji dokumentacji zgromadzonej w ramach realizowanego Projektu. 3. Projekt jest realizowany na podstawie Uchwały Nr 561/11 Zarządu Województwa Małopolskiego z dnia 19 maja 2011 r. w sprawie zmiany Uchwały Nr 656/08 Zarządu Województwa Małopolskiego z dnia 15 lipca 2008 r. w sprawie realizacji projektu Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Krakowie pt. Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap I w ramach Poddziałania 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wartość Projektu: 14 500 848,00 zł. Wydatki poniesione do dnia 28.02.2014r.: 12 284 376,55 zł W ramach Projektu ( wg. stanu na koniec lutego 2014 roku): 1) przeprowadzono nie mniej niż 70 postępowań o udzielenie zamówienia publicznego; 2) zawarto nie mniej niż 550 umów, w tym ok. 111 umów cywilnoprawnych z osobami fizycznymi; 3) we wnioskach o płatność wykazano ok. 3 692 dokumenty księgowe; 1) zrekrutowano do udziału w projekcie 1500 osób; objęto wsparciem 380 instytucji; 2) przyznano wsparcie finansowe (dotacje) na założenie/zatrudnienie/przystąpienie do spółdzielni socjalnej 33 spółdzielniom socjalnym, na rzecz 198 osób;; 3) przyznano wsparcie pomostowe 32 spółdzielniom socjalnym, na rzecz 195 osób) 4) opracowano Regionalny Plan Rozwoju ES na lata 2014-2020 w Małopolsce; 5) przeprowadzono 3 badania monitorujące kondycję małopolskich przedsiębiorstw ekonomii społecznej (PES); 6) przeprowadzono 4 edycje konkursu Małopolski Lider Przedsiębiorczości Społecznej; 7) opracowano raport finalny ze współpracy ponadnarodowej zawierający użyteczna dla Małopolski rekomendacje w zakresie instrumentów wsparcie ekonomii społecznej; 8) zorganizowano coroczne cykle szkoleniowe i doradcze z zakresu zakładania i prowadzenia spółdzielni socjalnych; 9) opracowano i wydano 8 publikacji popularyzujących ekonomię społeczną; 10) zorganizowano 16 wizyt studyjnych oraz 1 wizytę studyjną w ramach współpracy ponadnarodowej; 11) przeprowadzono 2 kampanie promujące ekonomię społeczną, 4 edycje targów ekonomii społecznej, 3 kampanie promujące ekonomię społeczną wśród studentów i 3 wśród uczniów szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych; 12) zrealizowano 16 usług księgowych i 23 marketingowych; 13) zatrudnionych na podstawie umowy o pracę jest 17 osób. Projekt realizowany jest w ramach współpracy ponadnarodowej w partnerstwie z Regione Lombardia DG Occupazione e Politiche del Lavoroautorita di Gestione FSE (wspólnota samorządowa). Partner nie rozlicza żadnych środków finansowych w ramach projektu. Opis Projektu, zawierający w szczególności cele Projektu, znajduje się na stronie internetowej Projektu: www.es.malopolska.pl. Dokumentacja związana z projektem znajduje się w Krakowie. 3.4. Zgodnie z załącznikiem nr 6: Zasady przeprowadzania audytu zewnętrznego projektów realizowanych w ramach VI, VII, VIII i IX Priorytetu PO KL do załącznika nr 1 do Uchwały Nr 561/2011 Zarządu Województwa Małopolskiego z dnia 19 maja 2011 r. w sprawie zmiany uchwały Nr 656/08 Zarządu Województwa Małopolskiego z dnia 15 lipca 2008 roku, Wykonawca, a także osoby uczestniczące w przeprowadzaniu audytu, powinni spełniać warunek bezstronności i niezależności w stosunku do Zamawiającego lub Partnera - Regione Lombardia DG Occupazione e Politiche del Lavoroautorita di Gestione FSE w zakresie określonym w w/w załączniku nr 6. W szczególności, bezstronność i niezależność nie jest zachowana, jeżeli Wykonawca lub osoba uczestnicząca w przeprowadzaniu audytu odpowiednio: 1) jest lub był w ostatnich 3 latach przed datą otwarcia ofert w niniejszym postępowaniu przedstawicielem prawnym (np. pełnomocnikiem) Zamawiającego lub Partnera lub pracownikiem Zamawiającego lub Partnera, Instytucji Pośredniczącej (Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego), Instytucji Pośredniczącej II stopnia (Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie) i Instytucji Zarządzającej (Ministerstwo Rozwoju Regionalnego/Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju); 2) w ostatnich 3 latach przed datą otwarcia ofert w niniejszym postępowaniu uczestniczył w sporządzaniu dokumentów stanowiących przedmiot audytu; 3) osiągnął chociażby w jednym roku w ciągu ostatnich 5 lat przed datą otwarcia ofert w niniejszym postępowaniu co najmniej 50% przychodu rocznego z tytułu świadczenia usług na rzecz Zamawiającego, Partnera lub Instytucji Pośredniczącej (Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego), Instytucji Pośredniczącej II stopnia (Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie) i Instytucji Zarządzającej (Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju); 4) jest małżonkiem, krewnym lub powinowatym w linii prostej do drugiego stopnia lub jest związany z tytułu opieki, przysposobienia lub kurateli z osobą zarządzającą lub będącą w organach nadzorczych Zamawiającego lub Partnera albo zatrudnia przy prowadzeniu audytu takie osoby; 5) jest lub był zaangażowany w planowanie, realizację, zarządzanie Projektem. 3.5. Po przeprowadzeniu audytu, Wykonawca zobowiązany jest do opracowania raportu zawierającego opinię z audytu oraz przeniesienia na Zamawiającego praw autorskich do raportu. Raport z audytu powinien zawierać w szczególności elementy zamieszczone we wzorze raportu, stanowiącym załącznik nr 1 do załącznika nr 6, o którym mowa w pkt. 3.4. Części I SIWZ. 3.6. Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym Część II SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.20.00 - Usługi audytu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest realizowane w ramach i na potrzeby prowadzonego przez Zamawiającego Projektu Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap I, realizowanego przez Zamawiającego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2 - Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.2 - Wsparcie ekonomii społecznej.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Audim Andrzej Dwórnik, ul. Działkowa 26/8, 50-538 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3633,42
Oferta z najniższą ceną: 3633,42 / Oferta z najwyższą ceną: 45510,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa stołu operacyjnego wraz z wyposażeniem
- 111.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie przeprowadzenia badań metodami obrazowania magnetyczno-rezonansowego przy użyciu tomografu MR 9.4T.
- Oświetlenie ogródka jordanowskiego przy ul. Darwina w Krakowie - Luboczy.
- (DFP.271.72.2024.KSK)Dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych, dietetycznych środków specjalnego przeznaczenia medycznego, benzyny.
- Dostawa rejestratora danych dla WILiGZ - DE-dzp.272-185/24
- Remont portierni głównej i kiosku handlowego zlokalizowanych przy budynku administracyjnym ZCK ul. Rakowicka 26 w Krakowie.
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.