eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Budowa połączenia ulic Ofiar Katynia/Kotuli wraz z budową wiaduktu w Rzeszowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-16

Rzeszów: Budowa połączenia ulic Ofiar Katynia/Kotuli wraz z budową wiaduktu w Rzeszowie
Numer ogłoszenia: 210749 - 2009; data zamieszczenia: 16.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg i Zieleni w Rzeszowie , ul. Targowa 1, 35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8627471 w. 241, faks 017 8526223.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.erzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa połączenia ulic Ofiar Katynia/Kotuli wraz z budową wiaduktu w Rzeszowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie inwestycji pn : Budowa połączenia ulic Ofiar Katynia / Kotuli wraz budową wiaduktu w Rzeszowie. Zadanie jest planowane do złożenia wniosku o dofinansowanie z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie na podstawie koncepcji oraz Programu Funkcjonalno-Użytkowego dokumentacji projektowej, w tym projektów budowlanych, uzyskanie w imieniu inwestora wymaganych decyzji administracyjnych oraz wykonanie robót budowlanych niezbędnych do oddania do użytkowania objętego zamówieniem odcinka ulicy wraz z wiaduktem. Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie : 1. odcinka ulicy stanowiącego połączenie ulic Ofiar Katynia / Kotuli, 2. wiaduktu w pasie drogowym ulicy Krakowskiej, 3. budowy i przebudowy urządzeń infrastruktury technicznej, 4. innych robót związanych z ochroną środowiska , odwodnieniem, bezpieczeństwem ruchu. Charakterystyczne parametry do projektowania określające wielkość obiektu i zakres robót budowlanych dla budowy połączenia ulic Ofiar Katynia/Kotuli wraz z budową wiaduktu w Rzeszowie załączone są w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. Ogólne właściwości funkcjonalno użytkowe Projektowany łącznik drogowy wraz z wiaduktem przeznaczone będą dla ruchu samochodowego, rowerowego oraz pieszych, będą to obiekty użyteczności publicznej. Szczegółowe właściwości funkcjonalno użytkowe Projektowany łącznik będzie łączył ulicę Ofiar Katynia z ulicami Franciszka Kotuli i Lewakowskiego. Parametry techniczne projektowanego łącznika to: -klasa drogi - Z, -kategoria ruchu KR 3; -szerokość użytkowa jezdni - 2 x 3,5 m; -szerokość pasa wyłączania - 0 do 3,0 m; -szerokość użytkowa obustronnych ciągów pieszo-rowerowych - 2 x 2,5 m; -wysokość skrajni drogowej - 4,73 m; -wysokość skrajni pieszo-rowerowej - 3,80 m; W ciągu ulicy Krakowskiej należy zaprojektować i wybudować wiadukt o następujących parametrach technicznych : -klasa obciążenia obiektu A wg PN-85/S-10030 i STANAG 2021 klasy 150; -charakter obiektu - trwały (stały); -schemat statyczny - belka swobodnie podparta; -rozpiętość teoretyczna - 17,30 m -posadowienie obiektu - pośrednie; -pasy ruchu - 4 x 4,0 m; -pasy włączania - 2 x 3,0 m; -ścieżki rowerowe - 2 x 2,0 m; -chodniki dla pieszych - 2 x 1,5 m; -szerokość całkowita obiektu - 37,65 m. W skład dokumentacji projektowej niezbędnej do opracowania wchodzą następujące opracowania projektowe: -mapa do celów projektowych, aktualizacja, -dokumentacja geologiczno- inżynierska zawierająca geotechniczne warunki -posadowienia obiektów inżynierskich, -uzyskanie brakujących warunków technicznych do projektowania dla przebudowy infrastruktury,( wykaz i zawartość uzyskanych warunków technicznych znajduje się w PFU załączonym do SIWZ,) -projekt podziału nieruchomości, -projekt architektoniczno-budowlany, -projekt budowlany budowy połączenia drogowego, -projekt budowlany wiaduktu, -projekt wykonawczy wiaduktu wraz z wyposażeniem, -projekt wykonawczy budowy ulicy, -projekty budowlano-wykonawcze dla budowy , przebudowy i zabezpieczenia infrastruktury, -docelowy projekt organizacji ruchu zatwierdzony przez organ zarządzający ruchem drogowym, -materiały do złożenia wniosku o uzyskanie zezwolenia na realizację inwestycji drogowej, -przedmiary robót, -kosztorysy, -Szczegółowe Specyfikacje Techniczne , -Zbiorcze Zestawienie Kosztów Inwestycji, Należy przygotować po 5 egzemplarzy poszczególnych opracowań projektowych oraz ilości niezbędne do uzyskiwania warunków technicznych, uzgodnień i opinii w tym odpowiednią ilość egz. do uzyskania opinii niezbędnych do wydania Zezwolenia na realizację inwestycji drogowej. Dla inwestycji została wydana Decyzja o Środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji drogowej dla inwestora zewnętrznego firmy WOMAK ALFA. W związku z obowiązującymi przepisami w tym zakresie Gmina Miasto Rzeszów jako inwestor wystąpi ponownie o wydanie DoŚU dla inwestycji pn.: Budowa połączenia ulic Ofiar Katynia / Kotuli wraz budową wiaduktu w Rzeszowie. Planowany termin uzyskania decyzji kwiecień 2010 r. Uwaga : 1. Dokumentacja projektowa powinna uwzględniać wnioski i zalecenia decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji. 2. Dokumentacja projektowa powinna być opracowana na podstawie obowiązujących przepisów i wytycznych do projektowania. Wymagania Zamawiającego w zakresie konstrukcji : -klasa obciążenia obiektu A wg PN-85/S-10030 i STANAG 2021 klasy 150; -charakter obiektu - trwały (stały); -schemat statyczny - belka swobodnie podparta; -rozpiętość teoretyczna - 17,30 m -posadowienie obiektu - pośrednie; -podpory i ściany oporowe - z grodzic stalowych; -przęsło wiaduktu - z betonu zbrojonego/sprężonego; -klasa drogi (łącznika) - Z; -kategoria ruchu (łącznika) - KR3; -konstrukcja jezdni, chodników i ścieżek rowerowych - zgodna z Dz. U. Nr 43 z dnia14 maja 1999 roku, poz. 430; Wymagania Zamawiającego dotyczące realizacji robót budowlanych: Wymagane jest, aby Wykonawca dokonał na własny koszt wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być wykonywane roboty. 1. Warunkiem rozpoczęcia robót budowlanych będzie posiadanie zatwierdzonego projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia. 2. Zobowiązuje się wykonawcę robót do prowadzenia księgi obmiarów i dziennika budowy, który zostanie dostarczony przez Inspektora Nadzoru podczas przekazania placu budowy, tj. nie później niż 7 dni od daty uprawomocnienia się decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej. 3. Wykonawca zapewni sprzęt, urządzenia, robociznę i materiały potrzebne do wykonania badań na etapie przygotowania się do robót oraz podczas realizacji budowy zgodnie z wymaganiami zawartymi w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych. Koszty wykonania wszystkich próbek oraz przeprowadzenia badań ponosi Wykonawca. 4. Wykonawca ma obowiązek na wszystkie wbudowywane materiały przedstawić do zatwierdzenia Inspektorowi Nadzoru wymagane świadectwa jakości (aktualne aprobaty techniczne, deklaracje zgodności), minimum 14 dni przed planowanym wbudowaniem. 5. Gotowość do odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu Wykonawca będzie zgłaszał Zamawiającemu (Inspektorowi Nadzoru) wpisem do dziennika budowy. Zgłoszenie należy przedstawić z minimum jednodniowym wyprzedzeniem planowanego zakończenia robót przewidzianych do odbioru. Inspektor Nadzoru ma obowiązek przystąpić do odbioru robót w terminie do 3 dni roboczych licząc od daty wpisu w dzienniku budowy. 6. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie robót, zapewnienie warunków bezpieczeństwa, oraz metody organizacyjno-techniczne stosowane na terenie budowy. 7. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania pracowników Podwykonawcy. 8. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wszelkie uszkodzenia dróg, rowów odwadniających, wodociągów i gazociągów, słupów i linii energetycznych, kabli, punktów osnowy geodezyjnej i instalacji jakiegokolwiek rodzaju spowodowane przez niego lub jego Podwykonawców podczas wykonywania Robót. Wykonawca niezwłocznie naprawi wszelkie powstałe uszkodzenia a także, jeśli to konieczne, przeprowadzi inne prace niezbędne dla usunięcia powstałej szkody na własny koszt. 9. Wykonawca ponosił będzie odpowiedzialność za szkody i zniszczenia spowodowane na terenie przekazanym Wykonawcy - w tych elementach terenu i jego urządzeniach , które będą użytkowane po zakończeniu robót, nie przewidziane do rozbiórki (np.: zieleńce, krzewy, drzewa, znaki drogowe, chodniki, jezdnie, ogrodzenia, mała architektura, itp.), 10. Szkody i zniszczenia w wykonanych robotach - obiektach spowodowane zdarzeniami losowymi i innymi powstałe przed odbiorem końcowym obiektu Wykonawca naprawia na własny koszt. 11. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia organom nadzoru budowlanego, inspektorowi nadzoru i wszystkim osobom przez niego upoważnionym, dostępu do terenu budowy oraz wszystkich miejsc, gdzie są wykonywane lub gdzie przewiduje się wykonywanie robót związanych z realizacją zlecenia. 12. Wykonawca zastosuje się do wszystkich poleceń inspektora nadzoru, które są zgodne z SST oraz prawem obowiązującym w Polsce. 13. Wykonawca jest zobowiązany informować inspektora nadzoru o problemach lub okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub opóźnienie terminu zakończenia robót. 14. Wybrany w drodze przetargu Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania TER-u w wersji papierowej i elektronicznej. Wykonawca udzieli Zamawiającemu pisemnej Gwarancji Jakości Robót na zakres robót objęty kontraktem na okres 36 miesięcy. Okres Gwarancji Jakości dla danego elementu Robót rozpoczyna bieg z datą podpisania Protokołu odbioru końcowego. W każdym wypadku, kiedy wykonywane jest jakiekolwiek świadczenie gwarancyjne, okres Gwarancji Jakości w odniesieniu do danego elementu robót, ulega wydłużeniu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.22.11.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów 44.21.23.00 - Konstrukcje i ich części 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.12.20 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 160 000,00 zł (słownie: sto sześćdziesiąt tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu (przelew - Bank PEKAO S.A. O/Rzeszów nr: 12 - 1240 1792 1111 0010 0509 7242), 2) poręczeniach bankowych lub poręczenie spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wniesione w pieniądzu winno znaleźć się na rachunku Zamawiającego najpóźniej do godziny wyznaczonej jako termin składania ofert. 4. Wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: 1) być wystawione na Gminę Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg i Zieleni, 2) zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, 3) w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - obejmować zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań opisanych w art. 46 ust. 4a i 5 każdego z tych Wykonawców, 5. Okres ważności wadium nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 7. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli: odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający niżej podane warunki: 1. Wykonawca składający ofertę nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, 2. DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE: 2.1 W ZAKRESIE PRAC PROJEKTOWYCH - wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat wykonał: a) co najmniej 2 dokumentacje projektowe w zakresie budowy obiektu mostowego o minimalnej długości 20 m każdy oraz b) co najmniej 2 dokumentacje projektowe odcinka drogi klasy Z lub wyższej o długości minimum 200 m każdy, 2.2 W ZAKRESIE ROBÓT BUDOWLANYCH - wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat wykonał: a) minimum dwa zadania polegające na przebudowie lub budowie drogi (ulicy) klasy Z lub wyższej i długości drogi co najmniej 200 mb każde oraz b) co najmniej 2 obiekty mostowe o minimalnej długości 20 m każdy, - na łączną wartości robót co najmniej 1 500 000 zł. 3. POTENCJAŁ KADROWY: Wykonawca musi dysponować odpowiednio wykwalifikowanym personelem bezpośrednio zatrudniony do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: 3.1 W ZAKRESIE PRAC PROJEKTOWYCH: 3.1.1 Główny projektant - Uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności mostowej lub drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Staż przy projektowaniu po uzyskaniu uprawnień co najmniej 3 lata; prowadził 2 podobne opracowania. 3.1.2 Projektant mostowy - uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności mostowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Staż przy projektowaniu po uzyskaniu uprawnień co najmniej 3 lata; prowadził 2 podobne opracowania 3.1.3 Projektant drogowy - uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Staż przy projektowaniu po uzyskaniu uprawnień co najmniej 3 lata; prowadził 2 podobne opracowania 3.1.4 Sprawdzający branża mostowa - uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności mostowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Staż przy projektowaniu po uzyskaniu uprawnień co najmniej 5 lat; prowadził 3 podobne opracowania. 3.1.5 Sprawdzający branża drogowa - uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Staż przy projektowaniu po uzyskaniu uprawnień co najmniej 5 lat; prowadził 3 podobne opracowania 3.1.6 Projektant branży elektrycznej - uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Staż po uzyskaniu uprawnień 2 lata; prowadził 2 podobne opracowania 3.1.7 Projektant branży sanitarnej - uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Staż po uzyskaniu uprawnień 2 lata; prowadził 2 podobne opracowania 3.1.8 Projektant branży telekomunikacyjnej - uprawnienia do projektowania w specjalności telekomunikacyjnej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Staż po uzyskaniu uprawnień 2 lata; prowadził 2 podobne opracowania 3.1.9 Sprawdzający branżowi projektant branży elektrycznej - uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Staż po uzyskaniu uprawnień 3 lata prowadził 2 podobne opracowania. 3.1.10 Sprawdzający branżowy - projektant branży sanitarnej - uprawnienia do projektowania w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Staż po uzyskaniu uprawnień 3 lata, prowadził 2 podobne opracowania. 3.1.11 Sprawdzający branżowy - projektant branży telekomunikacyjnej - uprawnienia do projektowania w specjalności telekomunikacyjnej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Staż po uzyskaniu uprawnień 3 lata; prowadził 2 podobne opracowania Za podobne opracowania, zamawiający uważa wykonanie : a) dla projektanta branży mostowej wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie budowy obiektów mostowych o minimalnej dług. 20 m , b) dla sprawdzającego branży mostowej wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie budowy obiektów mostowych o minimalnej dług. 20 m, c) dla projektanta branży drogowej wykonanie dokumentacji projektowej odcinka drogi klasy min. Z, długości minimum 200 m, d) dla sprawdzającego branży drogowej wykonanie dokumentacji projektowej odcinka drogi klasy min. Z, długości minimum 200 m, e) dla projektantów i sprawdzających branżowych wykonanie dokumentacji projektowej odcinka budowy , przebudowy lub zabezpieczenia sieci o długości minimum 200 mb. Należy przedstawić uprawnienia zgodnie z wymienionymi w tabeli lub odpowiadające im ważne uprawnienia w danej specjalności wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Wszystkie wymienione osoby winny udokumentować członkostwo w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa. 3.2 W ZAKRESIE ROBÓT BUDOWLANYCH: 3.2.1 Kierownik budowy - wymagane: 3.2.1.1 uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej lub mostowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, 3.2.1.2 doświadczenie min 3 lata w pełnieniu funkcji kierownika budowy, 3.2.1.3 wykazanie w opisie doświadczenia zawodowego doświadczenia w realizacji jako kierownik budowy minimum dwóch zadań dotyczących budowy obiektów mostowych o długości nie mniejszej niż obiekt będący przedmiotem niniejszego zamówienia lub drogi klasy Z lub wyższej o długości min. 200 mb , 3.2.1.4 wymieniona osoba winna udokumentować aktualne członkostwo w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa. 3.2.2 Kierownik robót drogowych - wymagane : 3.2.2.1 uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, 3.2.2.2 doświadczenie min 2 lata w pełnieniu funkcji kierownika budowy, 3.2.2.3 wykazanie w opisie doświadczenia zawodowego doświadczenia w realizacji jako kierownik budowy minimum dwóch zadań dotyczących przebudowy lub budowy drogi(ulicy) klasy Z lub wyższej o długości min. 200 mb, 3.2.2.4 wymieniona osoba winna udokumentować aktualne członkostwo w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa. 3.2.3 Kierownik robót branży mostowej - wymagane: 3.2.3.1 uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności mostowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 3.2.3.2 doświadczenie min 2 lata w pełnieniu funkcji kierownika budowy. 3.2.3.3 w opisie doświadczenia zawodowego wykazać doświadczenie w realizacji jako kierownik budowy minimum dwoma zadaniami dotyczącymi przebudowy lub budowy obiektu mostowego o długości min.20 m. 3.2.3.4 wymieniona osoba winna udokumentować aktualne członkostwo w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa. 3.2.4 Kierownik robót branży sanitarnej - wymagane: 3.2.3.1 uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących wcześniej przepisów, 3.2.3.2 doświadczenie minimum 2 lat licząc od dnia uzyskania uprawnień, 3.2.3.3 wykazanie w opisie doświadczenia zawodowego doświadczenia w kierowaniu co najmniej dwoma zadaniami w branży sanitarnej (w zakresie sieci kanalizacyjnej), 3.2.3.4 wymieniona osoba winna udokumentować aktualne członkostwo w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa. 3.2.5 Kierownik robót branży elektrycznej - wymagania: 3.2.5.1 uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektroenergetycznych lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących wcześniej przepisów, 3.2.5.2 doświadczenie minimum 2 lata licząc od dnia uzyskania uprawnień, 3.2.5.3 w opisie doświadczenia zawodowego wykazać się kierowaniem co najmniej dwoma zadaniami w branży elektrycznej (w zakresie sieci ), 3.2.5.4 wymieniona osoba winna udokumentować aktualne członkostwo w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa. 3.2.6 Kierownik robót branży teletechnicznych - wymagania: 3.2.6.1 uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach instalacyjnych w telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w zakresie linii, instalacji i urządzeń liniowych, 3.2.6.2 doświadczenie minimum 2 lata licząc od dnia uzyskania uprawnień, 3.2.6.3 wykazanie w opisie doświadczenia zawodowego doświadczenia w kierowaniu co najmniej dwoma zadaniami w branży teletechnicznej, 3.2.6.4 wymieniona osoba winna udokumentować aktualne członkostwo w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa. 3.2.7 Geodeta - uprawnienia geodezyjne w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych lub geodezyjnej obsługi inwestycji. 4. POTENCJAŁ TECHNICZNY (DLA ROBÓT BUDOWLANYCH): Wykonawca musi dysponować narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, tj.: musi dysponować maszynami oraz sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia odpowiadającego pod względem charakterystyki i ilości opisanym w PFU, a szczególnie; 1) koparko-ładowarka 0,25 - 0,6 m3 - 2 szt. lub koparka 0,25-0,6 m3 - 1 szt. i ładowarka min. 1,0 m3- 1 szt. 2) samochody samowyładowcze 10-15 t w ilości - 2 szt. 3) samochód dostawczy - 1 szt. 4) walec statyczny - 1 szt. 5) walec ogumiony -1szt 6) rozściełacz mas bitumicznych - 1 szt. 7) skrapiarka - 1 szt. 8) szczotka mechaniczna - 1szt. 9) wytwórnia mas bitumicznych o wydajności min. 60 mg/h 10) samochód specjalny liniowy z platformą i balkonem - szt.1. 11) dźwig 5t - 2 szt. 5. POSIADAĆ ŚRODKI FINANSOWE LUB DOSTĘP DO KREDYTU w kwocie nie mniejszej niż 3 000 000,00 zł. 6. POSIADAĆ UBEZPIECZENIE OD ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 2 000 000,00 zł. Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę metodą spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do Instrukcji dla Wykonawcy, 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferta, 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy Wykonawca jest osobą prawną, informacja winna dotyczyć aktualnych członków władz. 5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do Instrukcji dla Wykonawcy, 7) wykaz ważniejszych usług zrealizowanych w okresie ubiegłych trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wykonania (zgodnie z sekcją III.2) pkt 2.1 ogłoszenia) - na załączniku nr 3 - wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie, 8) wykaz ważniejszych robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i odbiorców wykonania (zgodnie z sekcją III.2) pkt 2.2 ogłoszenia) - na załączniku nr 4- wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 9) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich doświadczenia zawodowego niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z sekcja III.2) pkt 3 ogłoszenia) odpowiednio na załączniku nr 5 i 6 - wraz dokumentami potwierdzającymi posiadane uprawnienia i aktualne członkostwo w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa. 10) wykaz narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia, jakim dysponuje Wykonawca (zgodnie z sekcją III.2) pkt 4 ogłoszenia) na załączniku nr 7, 11) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia i/lub niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 9 i 10 Wykonawca przewidział możliwość korzystania z tych osób i/lub narzędzi i urządzeń. 12) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy (zgodnie z sekcją III.2) pkt 5 ogłoszenia) wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 13) polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (zgodnie z sekcją III.2) pkt 6 ogłoszenia). 2. Ponadto do oferty należy dołączyć: 1) pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem, 2) dowód wniesienia wadium. W przypadku, gdy Wykonawca wniesie wadium w pieniądzu winien dołączyć do oferty kopię polecenia przelewu na rachunek Zamawiającego potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Wadium w pozostałych formach wpłaty należy w formie oryginału złożyć w siedzibie Zamawiającego (pok. 601, VI piętro), a do oferty załączyć kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. 3) Szacunkowy kosztorys ofertowy opracowany na podstawie dołączonego do SIWZ wzoru. 3. Gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.1),1.3) i 1.5) składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 4. Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1.4) - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy. 5. Dokumenty, o których mowa w pkt 3 ppkt 1) i 3) oraz w pkt 4, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 3 ppkt 2), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7. Dokumenty, o których mowa powyżej, sporządzone w języku obcym powinny zostać złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.erzeszow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg i Zieleni w Rzeszowie, ul. Targowa 3, III piętro, pokój nr 321.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2009 godzina 09:45, miejsce: Miejski Zarząd Dróg i Zieleni w Rzeszowie ul. Targowa 1, VI piętro, pokój nr 601.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.