Ogłoszenie z dnia 2008-09-10
Głogów: I etap zadaszenia targowiska miejskiego przy ul. Saturna w Głogowie
Numer ogłoszenia: 210745 - 2008; data zamieszczenia: 10.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Głogowskie Obiekty Usługowe , ul. Wita Stwosza 1, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 8334845, fax. 076 8352208.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.sbip.pl/gou/.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: I etap zadaszenia targowiska miejskiego przy ul. Saturna w Głogowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie I etapu zadaszenia targowiska miejskiego przy ul. Saturna w Głogowie w formie wiaty wolnostojącej o konstrukcji stalowej pokrytej blacha profilowaną. Powierzchnia zabudowy, użytkowa i całkowita - 259 m2, kubatura 1033 m3. Fundamenty - stopy betonowe wg rysunków w projekcie. Konstrukcja wiaty - słupy, rygle, płatwie i pokrycie dachowe. Nawierzchnia terenu pod wiatą - istniejąca kostka betonowa. Instalacje - odprowadzenie wód deszczowych do istniejącej kanalizacji odwadniającej oraz instalacja elektryczna oświetleniowa. Zakresem pierwszego etapu jest wykonanie jednej wiaty oznaczonej w projekcie jako wiata A ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wysokość wadium Zamawiający ustalił w kwocie: 2.000,00 zł. Miejsce wnoszenia wadium: -w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu - przelew na konto 38 8646 0008 0000 0014 0432 0002 -pozostałe formy dopuszczone w pzp: należy składać w siedzibie zamawiającego Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 01.10.2008 do godz.:10 00.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy pzp, 2) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy pzp, 3) wykonali w okresie pięciu lat minimum 2 roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający za robotę podobną uzna wykonanie obiektu o konstrukcji stalowej. 4) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i elektrycznej, posiadającymi aktualne zaświadczenie o przynależności do OIIB, 5) posiadają środki finansowe w wysokości co najmniej 250.000 zł lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 250.000,00 zł ., 6) posiadają ubezpieczenie działalności od OC. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawców warunków, o których mowa w art. 26 ust. 1 pzp żąda następujących dokumentów: 1) Formularz oferty - zał. Nr 1 do SIWZ. 2) Protokół z wizji terenu objętego zamówieniem potwierdzony przez Zamawiającego. 3) Kosztorys ofertowy opracowany metodą szczegółową. 4) Harmonogram rzeczowy prac. Na etapie zawierania umowy Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania aktualizacji harmonogramu rzeczowego. Uwaga ! Podane przy poszczególnych pozycjach przedmiaru numery katalogów mają jedynie charakter informacyjny. Wykonawca ma prawo stosować przy wycenie poszczególnych pozycji przedmiaru kalkulację własną. 5) Dowód wniesienia wadium. 6) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej musi posiadać adnotację właściwego organu wydającego to zaświadczenie o aktualności zapisów - dokonaną w terminie jak wyżej. 7) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zmówienie zobowiązani są złożyć do wniosku: - pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów, przez pozostałych wykonawców, do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu albo reprezentowaniu w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, - jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy ,umowę regulującą współpracę tych wykonawców. 8) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art.22 pzp - zał. Nr 2 do SIWZ, 9) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ . 10) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11) Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , -zał. Nr 4 do SIWZ , 12) Wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zał. Nr 5 do SIWZ , 13) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,- zał. Nr 3 do SIWZ, 14) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych w wysokości co najmniej 250.000,- zł. lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę co najmniej 250.000,- zł. wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 15) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.sbip.pl/gou/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 67-200 Głogów
ul. Wita Stwosza1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2008 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego przy ul. Wita Stwosza 1 w Głogowie..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GŁOGOWA
- ZAPEWNIENIE SCHRONIENIA I POSIŁKU DLA OSÓB BEZDOMNYCH Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ GŁOGÓW PRZEZ MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W GŁOGOWIE, W OKRESIE OD 01.07.2024r. DO 30.06.2025r.
- Dostawa mięsa oraz wędlin dla Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o. - powtórka
- Bieżące utrzymanie zieleni w pasie przydrożnym dróg powiatowych zamiejskich Powiatu Głogowskiego w zakresie koszenia poboczy, skarp i przeciwskarp.
- (2)Budżet Obywatelski - Budowa boiska przy ul. Leszka Białego
więcej: przetargi w Głogowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa hali sportowej w Młodzieszynie
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego oznaczonego literowo "P" wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Oświęcimiu przy ul. Sadowej 72, Osiedle Stare Stawy
- Modernizacja stacji uzdatniania wody w Kolonii Warzymowskiej" w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa dwóch instalacji fotowoltaicznych (o mocy 15 kWp i 20 kWp) na terenie Zakładu Karnego nr 1 w Strzelcach Opolskich.
- Modernizacja dróg gminnych Skomlin - Klasak Mały, Brzeziny - Przychody, Wróblew - Złota Góra
- Budowa i modernizacja infrastruktury edukacyjnej oraz zakup sprzętu niezbędnego do jaj utrzymania- budynek terapeutyczno-edukacyjny
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.