eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej pod nazwąObsługa klienta z językiem niemieckim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-06

Szczecin: Organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej pod nazwą: Obsługa klienta z językiem niemieckim
Numer ogłoszenia: 210679 - 2014; data zamieszczenia: 06.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 182787 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie, ul. Mickiewicza 39, 70-383 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4254974, faks 091 4225533.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej pod nazwą: Obsługa klienta z językiem niemieckim.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia obejmuje się organizację i przeprowadzenie usługi szkoleniowej pod nazwą: Obsługa klienta z językiem niemieckim. 2. Zakres zamówienia obejmuje: zobowiązanie Zamawiającego, do skierowania na szkolenie 8 osób (zamówienie podstawowe) oraz uprawnienie Zamawiającego, do skierowania na szkolenie dodatkowo, maksymalnie 2 osób bezrobotnych w ramach prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy PZP (zamówienie opcjonalne). 3. Szkoleniem zostaną objęte osoby bezrobotne zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy w Szczecinie, w jednym terminie. 4. Szkolenie będzie obejmowało w szczególności: 1) Moduł I Obsługa klienta - 70 godzin zegarowych przypadających na jednego uczestnika szkolenia, w tym: a) Wprowadzenie do profesjonalnej obsługi klienta, b) Klient i jego oczekiwania, c) Profesjonalizm w obsłudze klienta przez telefon, d) Zasady profesjonalnej obsługi klienta w kontakcie bezpośrednim, e) Efektywna komunikacja i sztuka prowadzenia rozmów, f) Emocje i stres - jak sobie z nimi radzić. 2) Moduł II Obsługa kas fiskalnych i drukarek fiskalnych oraz terminala płatniczego - 30 godzin zegarowych przypadających na jednego uczestnika, w tym maksymalnie 10 godzin zegarowych zajęć teoretycznych. 3) Moduł III Nauka języka niemieckiego - 200 godzin zegarowych przypadających na jednego uczestnika szkolenia, z uwzględnieniem słownictwa używanego na stanowisku związanego z obsługą klienta. 5. Szkolenie zostanie zakończone egzaminem wewnętrznym. Egzamin wewnętrzny zostanie przeprowadzony w dniu ostatnich zajęć realizowanego szkolenia, ale nie później niż dnia następnego po zakończonych zajęciach. 6. Liczba godzin (bez egzaminu wewnętrznego) przypadająca na jednego uczestnika wyniesie łącznie: 300 godzin zegarowych w zakresie szkolenia objętego przedmiotem zamówienia, z zastrzeżeniem pkt 4. Uwaga: 1 godzina zegarowa = 45 minut zajęć dydaktycznych + 15 minut przerwy. 7. Szkolenie zostanie zrealizowane według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, w myśl art. 40 ust. 4 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j. Dz. U. z 2013r., poz. 674 ze zm.). 8. Szkolenie (bez egzaminu wewnętrznego) zostanie przeprowadzone w czasie nie dłuższym niż 60 dni roboczych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych, Tytuł projektu: Szansa na pracę.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wyższa Szkoła Administracji Publicznej w Szczecinie, ul. Marii Skłodowskiej - Curie 4, 71-332 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 246625,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 28000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 50610,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.