eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Barlinek › Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Barlinku oraz nadzór autorski i doradztwo techniczne przy realizacji tego zadania

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-29

Barlinek: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Barlinku oraz nadzór autorski i doradztwo techniczne przy realizacji tego zadania
Numer ogłoszenia: 21066 - 2015; data zamieszczenia: 29.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Barlinek , ul. Niepodległości 20, 74-320 Barlinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 95 7462450 w. 16, faks 95 7461704.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gmina.barlinek.sisco.info/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Barlinku oraz nadzór autorski i doradztwo techniczne przy realizacji tego zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: a) Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru zgodnie z art. 25 i art. 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 ze zm.). b) Doradztwo techniczne na etapie prowadzenia postępowania o udzielenia zamówienia publicznego na roboty budowlane oraz w trakcie realizacji robót budowlanych. c) Przejecie nadzoru autorskiego w zakresie dokonywania i akceptowania zmian dotyczących dokumentacji projektowej. Szczegółowy przedmiot zamówienia na etapie przed rozpoczęciem budowy obejmuje m.in.: a) Zapoznanie się, kontrolę kompletności oraz adekwatności dokumentacji projektowej i przedmiarów. b) Przygotowanie założeń do harmonogramu realizacji poszczególnych zadań z uwzględnieniem wymagań dotyczących funkcjonowania poszczególnych obiektów oraz uzgadnianie harmonogramów rzeczowo-finansowych realizacji inwestycji. c) Uczestniczenie w pracach komisji przetargowej w charakterze doradcy technicznego komisji przetargowej. W przypadku wystąpienia konieczności powtórzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane Inspektor będzie uczestniczył w pracach komisji bez możliwości ubiegania się o dodatkowe wynagrodzenie. d) Udział w ewentualnych postępowaniach odwoławczych. e) Udział w ewentualnych wizjach lokalnych terenu budowy przez uczestników postępowania o udzielenie zamówienia na roboty budowlane. f) Weryfikację przygotowanego przez wybranego wykonawcę robót budowlanych harmonogramu rzeczowo - finansowego. Szczegółowy przedmiot zamówienia na etapie budowy obejmuje m.in.: a) Wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.) oraz koordynacja czynności branżowych inspektorów nadzoru inwestorskiego zgodnie z wymaganiami prawa budowlanego, warunkami pozwolenia na budowę i dokumentacją projektową. b) Protokolarne przekazanie, przy udziale Zamawiającego lub jego przedstawicieli, placu budowy wykonawcy robót budowlanych. c) Pobyt inspektorów nadzoru w specjalnościach konstrukcyjno-budowlanej i instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych na placu budowy każdego zadania w okresach zadeklarowanych Ofercie (załącznik nr 1 do SIWZ), lecz nie rzadziej niż co trzeci dzień realizacji inwestycji oraz na każde wezwanie Inwestora w terminie nie dłuższym niż 3 godziny od otrzymania wezwania telefonicznego. d) Pobyt inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych nie rzadziej niż raz w tygodniu realizacji inwestycji oraz na każde wezwanie Inwestora w terminie nie dłuższym niż 3 godziny od otrzymania wezwania telefonicznego. e) Ciągłą kontrolę zgodności wykonywanych prac z dokumentacją projektową i audytem efektywności ekologicznej. f) Kontrolę jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych, dokumentacją projektową oraz sztuką budowlaną. g) Kontrolę zgodności oznakowania robót. h) Kontrolowanie przestrzegania przez wykonawcę robót budowlanych przepisów p.poż., zasad BHP i utrzymania porządku na terenie budowy i) Systematyczne i bieżące monitorowania postępów realizacji procesu inwestycyjnego poprzez sprawdzanie ich zaawansowania rzeczywistego z obowiązującym harmonogramem finansowo-rzeczowym. j) Niezwłoczne informowanie Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach mających wpływ na termin, zwiększenie kosztów wykonania zadania lub nie osiągnięcie zakładanego efektu ekologicznego. k) Organizowanie nie rzadziej niż raz w tygodniu, przewodniczenie i protokołowanie narad technicznych (rad budowy). Protokół z narady Inspektor ma obowiązek przekazać Zamawiającemu w terminie do 3 dni od dnia narady. Zamawiający, na wniosek Inspektora może ustalić inną częstość odbywania narad technicznych. l) Wykonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu oraz sporządzanie protokołów lub potwierdzanie wpisem do dziennika budowy. m) Powiadamianie wykonawcy robót budowlanych o wykrytych wadach i konieczności wykonywania robót poprawkowych (obowiązkowe odnotowanie tego faktu w dzienniku budowy). n) Poświadczanie usunięcia wad. o) Wstrzymywanie dalszego wykonywania wadliwie wykonanych robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie lub spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. p) Sporządzenie protokołów konieczności. q) Nadzorowanie ewentualnych robót i zamówień dodatkowych. r) Wnioskowanie o usunięcie z terenu budowy każdej osoby zatrudnionej przez wykonawcę robót budowlanych, która zachowuje się niewłaściwie lub jest niekompetentna albo niedbała w swej pracy. s) Kontrolę i informowanie zamawiającego o osobach i firmach wykonujących roboty, a nie zgłoszonych przez wykonawcę robót budowlanych jako podwykonawcy. t) Bieżące kompletowanie wszelkich atestów, certyfikatów jakości, deklaracji zgodności itp. dokumentów. u) Sprawdzenie kompletności i prawidłowości dostarczonych przez wykonawcę robót budowlanych dokumentów wymaganych do odbiorów oraz uczestnictwo w odbiorach. v) Kontrolę rozliczeń finansowych w tym m.in. weryfikacja kosztorysów załączanych do faktur, przygotowywanie materiałów związanych z naliczaniem kar i odszkodowań, przygotowanie rozliczenia końcowego inwestycji z uwzględnieniem wymogów instytucji finansujących przedmiotową inwestycję. w) Rozliczenie umowy o roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia oraz czynny udział w pracach komisji inwentaryzującej stan zaawansowania robót. x) Poświadczenie terminu zakończenia robót, sprawdzenie kompletności oraz prawidłowości dokumentacji odbiorowej, a także ustalenia z Zamawiającym i wykonawcą robót budowlanych terminu odbioru końcowego i sporządzenia odpowiedniej dokumentacji. y) Prowadzenie nadzoru autorskiego w zakresie przekazanych uprawnień w tym m.in. legalizacji prawnej rozwiązań dodatkowych, zamiennych i odstępstw od zatwierdzonych projektów budowlanych, w tym, w razie potrzeby, uzyskanie zmiany do pozwolenia na budowę lub zgłoszenie robót nie wymagających uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę. z) Udzielanie wykonawcy robót budowlanych i Zamawiającemu wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących wykonywanych prac oraz rozbieżności pomiędzy dokumentacją a stanem rzeczywistym na terenie budowy. aa) Przygotowanie i sporządzanie na wniosek Zamawiającego wszelkich informacji, dokumentów, raportów, sprawozdań okresowych i końcowych z realizacji zadania zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i zaleceniami instytucji finansujących przedmiotową inwestycję. Szczegółowy przedmiot zamówienia na etapie po zakończeniu robót budowlanych obejmuje m.in.: a) Dokonanie wraz z inwestorem odbioru końcowego oraz przygotowania protokołów odbioru. b) Dokonanie odbioru robót związanych z usunięciem wad i usterek. c) Sprawdzenie dokumentacji i rozliczenie końcowe zadania. d) Sprawdzenia prawidłowości i kompletności dokumentacji przygotowanej przez Wykonawcę robót budowlanych w celu uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu. e) Przygotowanie dla potrzeb zamawiającego danych niezbędnych do sporządzenia lub uzupełnienia książek obiektów budowlanych. f) Wspieranie Zamawiającego w negocjacjach z wykonawca robót budowlanych. g) Uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych. h) Aktualizacja zbiorczego audytu efektywności ekologicznej po zakończeniu prac. Inspektor ma obowiązek realizować wszystkie inne polecenia i zarządzenia Zamawiającego, nie wymienione wyżej, które będą niezbędne do prawidłowej realizacji niniejszej umowy i służyły zabezpieczeniu interesów Zamawiającego. W ramach zadania p.n. Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Barliku przewiduje się do wykonania następujące zadania: a) Zadanie nr 1 - termomodernizacja kompleksu Szkoła Podstawowa Nr 4/Publiczne Gimnazjum Nr 2/Przedszkole Miejskie Nr 1 przy ul. Kombatantów 3 w Barlinku. b) Zadanie nr 2 - termomodernizacja budynku Przedszkola Miejskiego Nr 2 przy ul. Podwale 9 w Barlinku. c) Zadanie nr 3 - termomodernizacja budynku Przedszkola Miejskiego Nr 2 w Barlinku przy ul. Podwale 11 w Barlinku. d) Zadanie nr 4 - termomodernizacja budynku Ośrodka Pomocy Społecznej przy ul. Strzeleckiej 29 w Barlinku. e) Zadanie nr 5 - termomodernizacja budynku sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej Nr 1 przy ul. Jeziornej 12 w Barlinku f) Zadanie nr 6 - roboty remontowe w budynku i sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej Nr 1 przy ul. Jeziornej 12 w Barlinku..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 i 7 ustawy do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na nadzorze nad zamówieniami uzupełniającymi udzielonymi wykonawcy robót budowlanych

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 5.000 zł w sposób i terminie określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena warunku udziału w postępowaniu będzie polegała na zasadzie spełnia-nie spełnia. Niespełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: 1) co najmniej trzech usług polegających na prowadzeniu nadzoru inwestorskiego nad robotami polegającymi na termomodernizacji, budowie, przebudowie lub remoncie budynku o wartości wykonywanych robót nie mniejszej niż 600.000 zł brutto każda. Zamawiający nie dopuszcza sumowania wartości kilku obiektów w celu uzyskania ww. wartości. Zamawiający nie wymaga wykazania osobnych procesów budowlanych w celu spełnienia warunku; 2) co najmniej trzech świadectw charakterystyki energetycznej dla budynków o kubaturze minimum 4.000 m3 każdy. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. warunek mogą spełnić łącznie. Ocena warunku udziału w postępowaniu będzie polegała na zasadzie spełnia-nie spełnia. Niespełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena warunku udziału w postępowaniu będzie polegała na zasadzie spełnia-nie spełnia. Niespełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zapewniającymi realizację zamówienia, posiadającymi odpowiednie doświadczenie, niezbędne kwalifikacje oraz uprawnienia do wykonania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm. oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278 ze zm.), albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wydanych wcześniej przepisów obejmujących wykonywanie nadzoru inwestorskiego w specjalnościach: 1) konstrukcyjno-budowlanej - minimum 1 osoba posiadająca co najmniej pięcioletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru, kierownika budowy lub kierownika robót; 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - minimum 1 osoba; 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - minimum 1 osoba. Ponadto zamawiający wymaga wykazania, że wykonawca dysponuje: 4) minimum 1 osobą posiadającą odpowiednie doświadczenie, niezbędne kwalifikacje oraz uprawnienia do wykonania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm. oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278 ze zm.), albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wydanych wcześniej przepisów obejmujących projektowanie w specjalności architektonicznej; 5) minimum 1 osobą posiadającą wiedzę w dziedzinie kosztorysowania - specjalistę w zakresie kosztorysowania, pomiarów i obmiarów robót według uznanych standardów; 6) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do sporządzania świadectw charakterystyki energetycznej budynków. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. warunek mogą spełnić łącznie. Uwaga: Zamawiający określając ww. wymogi dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r.; nr 63 poz. 394) Ocena warunku udziału w postępowaniu będzie polegała na zasadzie spełnia-nie spełnia. Niespełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: 1) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż 100.000 złotych; 2) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności mającej związek z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 100.000 złotych Ocena warunku udziału w postępowaniu będzie polegała na zasadzie spełnia-nie spełnia. Niespełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony formularz Oferta - załącznik nr 1 do SIWZ. Zobowiązanie innych podnmiotów, które udostępniają wiedzęi doświadczenie, potencjał techniczny i/lub osoby do realizacji zamówienia, zdolności finansowe - zgodnie z załacznikiem nr 3 do SIWZ - jeżeli ma zastosowanie. Dowody czy wskazane w Wykazie głownych usług - załącznik nr 4 do SIWZ - usługi zostały wykonane należycie. Dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w ust. 7 SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Jakość - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający - na podstawie art. 144 ust. 1 pzp - zastrzega sobie prawo do zmiany treści umowy w skutek wystąpienia okoliczności, których nie udało się przewidzieć na etapie postępowania o udzielenie zamówienia i etapie podpisywania umowy lub wystąpienia których nie zależy od woli stron umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. W szczególności Zamawiający ustanawia następujące warunki umożliwiające zmianę treści umowy dotyczące wykonania zamówienia: 1) Wystąpienie zdarzeń losowych, których istotnie utrudniają lub uniemożliwiają realizację obowiązków stron w umówiony sposób; 2) Konieczność zmiany osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie lub innych osób wyznaczonych do nadzorowania procesu budowlanego; 3) Rezygnacja z realizacji poszczególnych zadań. Ponadto Zamawiający na podstawie art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w formie aneksów w niżej wymienionych przypadkach: 1) Zmiany ogólne: a) zmiany adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy oraz innych danych ujawnionych w rejestrach publicznych b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy c) zmiana w zakresu i terminach wykonywanych prac. 2) Zmiany rzutujące na termin wykonania umowy - możliwa jest zmiana terminu wykonania umowy, ewentualnie wstrzymanie/wznowienie prac, ze względu na: a) oczekiwanie Wykonawcy na niezbędne opinie, decyzje administracyjne (opóźnienie spowodowane przez organy administracyjne), b) uwarunkowania społeczne (protesty, listy, petycje itp.), c) konieczność prowadzenia uzgodnień z właścicielami urządzeń obcych, d) zamówienia dodatkowe, e) zmianę technologii wykonywania robót, f) zmiany stanu prawnego, g) warunki geotechniczne, których nie można było przewidzieć w chwili udzielenia zamówienia, h) niesprzyjające warunki atmosferyczne, i) wykopaliska uniemożliwiające wykonywanie robót, j) działania sił natury uznanych za stan klęski żywiołowej, k) zmiany w dokumentacji projektowej dokonywane na wniosek Zamawiającego, l) przedłużenie wykonania robót budowlanych. 3) Zmiany rzutujące na cenę umowy - strony dopuszczają możliwość obniżenia ceny, na którą opiewa umowa w przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji poszczególnych zadań. 4) Inne zmiany - strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych umowy, które mogą polegać m.in. na zmianie tytułu projektu poprzez dostosowanie nomenklatury do faktycznego zakresu prac realizowanych na podstawie niniejszej umowy, w odniesieniu do pojęć zgodnych z ustawą Prawo budowlane. Wykonawca nie będzie miał prawa wnioskować o przedłużenie terminu zakończenia umowy jeśli przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących po jego stronie.5. Zmiana osób wykonujących usługę może nastąpić po pisemnym powiadomieniu drugiej strony i nie wymaga aneksu pod warunkiem, że osoba zastępująca ma co najmniej te same kwalifikacje i uprawnienia jak osoba zastępowana.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.barlinek.sisco.info/?id=9750
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Barlinku, ul. Niepodległości 20, 74-320 Barlinek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2015 godzina 11:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta, Urząd Miejski w Barlinku, ul. Niepodległości 20, 74-320 Barlinek.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt p.n. Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Barlinku jest dofinansowany ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014 w ramach Programu Operacyjnego PL04 Oszczędzanie energii i promowanie odnawialnych źródeł energii na podstawie umowy o dofinansowanie Nr 703/2014/Wn16/OA-xn-04/D z dnia 03.11.2014 r.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.