eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Osiek › Zakup pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-10

Osiek: Zakup pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych.
Numer ogłoszenia: 210655 - 2013; data zamieszczenia: 10.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Osieku , ul. Kwiatowa 30/1, 83-221 Osiek, woj. pomorskie, tel. 058 5821282, faks 058 5821211.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osiek.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup oraz dostawę do siedziby Zamawiającego autobusu 17 osobowego, kierowca i 16 miejsc- przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych tym: 1 osoba na wózku inwalidzkim. Zamawiający żąda następujących parametrów: 1) autobus powinien być fabrycznie nowy, nie straszy niż wyprodukowany w 2013 roku, dostosowany do przewozu jednej osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim 2) autobus musi posiadać wszelkie niezbędne wymagane przepisami homologacje i dopuszczenia do ruchu 3) autobus musi być sprawny technicznie i wolny od wad konstrukcyjnych 4) nadwozie autobusu a) przeszklone, szyby w przestrzeni pasażerskiej przyciemniane i termoizolacyjne, b) długość całkowita pojazdu do 7000 mm, c) oznakowanie pojazdu z przodu i z tyłu symbolem (osoby niepełnosprawne), d) wejście do przedziału pasażerskiego drzwiami przesuwnymi, f) hamulce tarczowe obu osi 5) silnik autobusu: a) wersja diesel, b) moc - do160 KM, d) spełniający normy czystości spalin EURO 5, 6) skrzynia biegów manualna, 6-biegowa (plus bieg wsteczny), 7) układ kierowniczy ze wspomaganiem, 8) ogranicznik prędkości do 100 km / h, 9) bezpieczeństwo: a) system zapobiegający zablokowaniu się kół podczas hamowania (ABS) lub równoważny spełniający podobne zadania, b) system optymalizacji przyczepności podczas przyspieszania (ASR) lub równoważny spełniający podobne zadania, c) system stabilizacji toru jazdy (ESP) lub równoważny spełniający podobne zadania, d) poduszka powietrzna dla kierowcy, e) immobiliser, 10) koła: a) opony letnie z pełnowymiarowym kołem zapasowym i felgami stalowymi z kołpakami (komplet), b) opony zimowe, c) ogumienie bezdętkowe 11) wnętrze pojazdu: a) klimatyzacja manualna z regulacją nawiewu b) pasy bezpieczeństwa dla każdego pasażera i kierowcy, c) podłoga pokryta antypoślizgową wykładziną, d) pokrycie ścian, sufitu tapicerką miękką, e) bezpieczna kolumna kierownicy f) schowki pod siedzeniami, g) wybijaki szyb samochodowych wraz z ostrzem do cięcia pasów zamontowane na ścianach bocznych plus oznaczenie wyjść awaryjnych, h) oświetlenie przedziału pasażerskiego z funkcją jazdy nocnej, i) wysuwany elektrycznie stopień przy drzwiach bocznych, j) oświetlenie stopnia bocznego wejściowego, k) szyby w drzwiach przeszklone , w przednich opuszczane, l) instalacja radiowa plus odtwarzacz CD, ł) lusterko wsteczne wewnętrzne m) zegar cyfrowy n) sygnał dźwiękowy o niewyłącznych światłach. 12) miejsca dla osób niepełnosprawnych: a)przystosowanie tylnych foteli do łatwego demontażu w celu zwolnienia miejsca do przewozu jednej osoby niepełnosprawnej na wózku, b)szyny podłogowe do zamocowania 1 wózka inwalidzkiego, c)komplet pasów do zamocowania wózka inwalidzkiego do szyn, d)pas zabezpieczający osobę niepełnosprawną na wózku, e)możliwość wprowadzenia osoby niepełnosprawnej na wózku tylnymi drzwiami, 13) warunki gwarancji: a) gwarancja mechaniczna bez limitu przebiegu - minimum 24 miesiące, b) gwarancja na powłokę lakierniczą - minimum 36 miesięcy, c) gwarancja na perforację korozyjną nadwozia - minimum 6 lat, d) pojazd musi mieć instrukcję w języku polskim, 14) wymogi dodatkowe: a) centralny zamek sterowany pilotem, b) tachograf cyfrowy, c) pozostałe akcesoria: apteczka, gaśnica, trójkąt, klin pod koła, podnośnik hydrauliczny samochodowy wraz z kluczem do demontażu kół, d) halogeny e) dokumentacja umożliwiająca pierwszą rejestrację pojazdu lub dopuszczenia do ruchu, homologacja. Wszelkie zastosowane materiały i wyposażenie muszą posiadać odpowiednie certyfikaty, homologacje oraz spełniać normy i przepisy w przewozie osobowym i osób niepełnosprawnych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.10.00 - Autobusy i autokary .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę wykonania co najmniej 2 dostaw o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł każda - o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia tj. w zakresie dostaw autobusów do przewozu osób niepełnosprawnych. Wykaz wykonanych dostaw musi być zgodny z wielkościami wynikającymi z załączonych dokumentów. Ocena spełniania tego warunku nastąpi poprzez ocenę załączonego wykazu dostaw wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

iNNE DOKUMENTY NIEWYMIENIONE W PKT III.4) ALBO W PKT III.5 Zgodnie z SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osiek.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Osieku ul. Kwiatowa 30 , 83-221 Osiek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Osieku ul. Kwiatowa 30 , 83-221 Osiek ,pokój nr 5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia dofinansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach -Programu wyrównywania różnic między Regionami II..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.