eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Usługa wykonania operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości bedących własnością Województwa Lubelskiego



Ogłoszenie z dnia 2007-10-31

Lublin: Usługa wykonania operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości bedących własnością Województwa Lubelskiego
Numer ogłoszenia: 210637 - 2007; data zamieszczenia: 31.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Lubelskie, ul. Spokojna 4, 20-074 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4416635, fax 081 4416635.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelskie.pl http://www.bip.lublin.pl/um/index.php?menu=ogloszenia&stage=przetargi&type=wszystki

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wykonania operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości bedących własnością Województwa Lubelskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: a) wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości określonych w załączniku nr 1a do SIWZ w celu ustalenia wartości odszkodowania dla nieruchomości zajętych pod poszerzenia pasów drogowych - 7 operatów; b) wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości określonych w załączniku nr 1b do SIWZ w celu ich sprzedaży, wraz z inwentaryzacją uproszczoną (przy wskazanych nieruchomościach) - 48 operatów; c) wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości określonych w załączniku nr 1c do SIWZ w celu ustalenia opłat za trwały zarząd oraz na potrzeby ubezpieczenia nieruchomości (bez inwentaryzacji uproszczonej) - 11 operatów. Przedmiot zamówienia wykonany zostanie przez osobę-osoby posiadającą-e uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego w rozumieniu art. 174 u.g.n., ubezpieczoną/e od odpowiedzialności cywilnoprawnej. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania czynności zgodnie z zasadami wynikającymi z przepisów prawa i standardami zawodowymi, ze szczególną starannością właściwą dla zawodowego charakteru tych czynności oraz z zasadami etyki zawodowej, kierując się zasadą bezstronności w wycenie nieruchomości. Wykonawca wykona zamówienie przy użyciu własnych narzędzi i materiałów (za co nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie). W przypadku powstania konieczności potwierdzenia aktualności wykonanego przez Wykonawcę operatu szacunkowego w trybie art. 154 ust. 3 i ust.4 zd. 2 u.g.n., czyli po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia, Wykonawca zobowiązuje się do wykonania tej czynności za wynagrodzenie nieprzekraczające 50% wartości wykonanego przez niego operatu szacunkowego. Potwierdzenie aktualności operatu następuje przez umieszczenie stosownej klauzuli w operacie szacunkowym przez Wykonawcę, który go sporządził. Kod CPV: 70000000-1 Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Informacji należy udzielić na formularzu ofertowym. W przypadku, gdy Wykonawca nie powierza wykonania żadnej części zamówienia podwykonawcom, należy zamieścić informację -nie dotyczy. Liczba ofert częściowych - 3.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 24.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki z art. 22 ust. 1 ustawy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) Wykonawca winien dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego w rozumieniu art. 174 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004 r., Nr 261, poz. 2603 ze zm.); b) Wykonawca winien wykazać się wykonaniem w okresie trzech ostatnich lat tj. od 30 października 2004 r. do 30 października 2007 r., a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 2 usług wykonania operatów szacunkowych, odpowiadających swym rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. odpowiednio do części zamówienia wykazali się wykonaniem operatów szacunkowych określających: -do części nr 1 - wartość nieruchomości w celu ustalenia wartości odszkodowania dla nieruchomości zajętych pod poszerzenia pasów drogowych; -do części nr 2 - wartość nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych przeznaczonych do sprzedaży wraz z inwentaryzacją uproszczoną; -do części nr 3 - wartość nieruchomości w celu ustalenia opłat za trwały zarząd oraz na potrzeby ubezpieczenia nieruchomości (bez inwentaryzacji uproszczonej); z podaniem wartości tych usług, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wykonawca winien załączyć do wykazu dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy; II. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą ofertę zgodną z wymaganiami SIWZ i ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez Wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą -spełnia - nie spełnia-. W przypadku złożenia oferty wspólnej przy ocenie spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy (czyli pkt 8.I 2a i 2b) Zamawiający będzie brał pod uwagę łączne doświadczenie i dysponowanie rzeczoznawcą przez Wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki z pkt 8.I Ogłoszenia, składa on następujące oświadczenie i dokumenty: a) oświadczenie w trybie art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 i o niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust 1 i ust. 2 ustawy - (załącznik nr 4 do SIWZ - wzór) [w formie oryginału]; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (aktualny należy rozumieć jako odpis aktualny, a nie -pełny) [w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę] c) wykaz wykonanych w okresie trzech ostatnich lat tj. od 30 października 2004 r. do 30 października 2007 r., a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 2 usług wykonania operatów szacunkowych, odpowiadających swym rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. odpowiednio do części zamówienia wykaz wykonanych operatów szacunkowych określających: -do części nr 1 - wartość nieruchomości w celu ustalenia wartości odszkodowania dla nieruchomości zajętych pod poszerzenia pasów drogowych; -do części nr 2 - wartość nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych przeznaczonych do sprzedaży wraz z inwentaryzacją uproszczoną; -do części nr 3 - wartość nieruchomości w celu ustalenia opłat za trwały zarząd oraz na potrzeby ubezpieczenia nieruchomości (bez inwentaryzacji uproszczonej);- z podaniem wartości tych usług, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wykonawca winien załączyć do wykazu dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (według załącznika nr 5 do SIWZ) [wykaz i dokumenty potwierdzające - w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę]; d) dokumenty stwierdzające, że osoba-y, która-e będzie-będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada/ją uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego w rozumieniu art. 174 u.g.n, tj. świadectwo potwierdzające nadanie uprawnień zawodowych w zakresie szacowania wartości nieruchomości wydane przez Ministra właściwego do spraw budownictwa, gospodarki przestrzennej i mieszkaniowej [w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę]. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa pkt 9 lit. b Ogłoszenia, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Niniejsze dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Uwagi dotyczące formy składanych dokumentów. 1) Warunkiem uznania kopii za dokument jest umieszczenie na każdej stronie kopii oświadczenia -za zgodność z oryginałem- i złożenie podpisu osoby/osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa. 2) Gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwość co do jej prawdziwości, Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 3) Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonymi przez Wykonawcę. Uwagi dotyczące składania oferty wspólnej 1) Każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną zobligowany jest do złożenia dokumentów wymienionych w pkt. 9 a-d Ogłoszenia. Przy ocenie spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy, Zamawiający będzie brał pod uwagę łączny potencjał wykonawców, ich łączne kwalifikacje i doświadczenie. 2) Dokumenty wymienione w pkt.15.I.5-6 SIWZ są składane przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 1) Poza dokumentami wymienionymi w pkt 1) i 2) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni załączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa celem ustalenia: - Wykonawcy-pełnomocnika uprawnionego do występowania w imieniu grupy Wykonawców, - Wykonawców ubiegających się wspólnie o przedmiotowe zamówienie publiczne (wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby). Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Zapisy dotyczące uwag odnośnie formy składanych dokumentów oraz dokumentów wymaganych od Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą stosuje się odpowiednio.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubelskie.pl, http://www.bip.lublin.pl/um/index.php?menu=ogloszenia&stage=przetargi&type=wszystk

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: pokój nr 108, tel. 081 44 16 636, budynek przy ul. Lubomelskiej 1-3, w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubelskiego w Lublinie, ul. Spokojna 4, 20-074 Lublin..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2007 godzina 09:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie ul. Spokojna 4, 20- 074 Lublin ( I piętro, pokój 108 w budynku przy ul. Lubomelskiej 1- 3).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości przeznaczonych do wyceny w celu ustalenia wartości odszkodowania dla nieruchomości zajętych pod poszerzenia pasów drogowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości przeznaczonych do wyceny określonych w załączniku nr 1a do SIWZ w celu ustalenia wartości odszkodowania dla nieruchomości zajętych pod poszerzenia pasów drogowych - 7 operatów;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości określonych w celu ich sprzedaży, wraz z inwentaryzacją uproszczoną(przy wskazanych nieruchomościach).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości określonych w załączniku nr 1b do SIWZ w celu ich sprzedaży, wraz z inwentaryzacją uproszczoną(przy wskazanych nieruchomościach) - 48 operatów;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości w celu ustalenia opłat za trwały zarząd oraz na potrzeby ubezpieczenia nieruchomości (bez inwentaryzacji uproszczonej).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości określonych w załączniku nr 1c do SIWZ w celu ustalenia opłat za trwały zarząd oraz na potrzeby ubezpieczenia nieruchomości (bez inwentaryzacji uproszczonej) - 11 operatów..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.