eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Dostawa sprzętu medycznego II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-16

Wieliczka: Dostawa sprzętu medycznego II
Numer ogłoszenia: 210615 - 2009; data zamieszczenia: 16.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Lecznictwa Otwartego , ul. Szponara 20, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 012 2782824, faks 012 2782824.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzlo.wieliczka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Lecznictwa Otwartego w Wieliczce, 2. Przedmiot zamówienia składa się z 2 zadań i polega na dostawie i montażu sprzętu i aparatury medycznej : 1) Zadanie nr 1: Polomierz-1 szt. 2) Zadanie nr 2: Fotel ginekologiczny-1 szt. 3Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt i ryzyko sprzęt do siedziby Zamawiającego i dokonać przeszkolenia personelu. 4 Sprzęt musi posiadać wymagane przepisami oznakowanie, instrukcje używania oraz etykiety w języku polskim. 5 Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy udzielili gwarancji na sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia na okres minimum 24 miesięcy od momentu dostarczenia do siedziby Zamawiającego na następujących warunkach: 1) czas przystąpienia do naprawy w miejscu użytkowania sprzętu w ciągu 24 godzin od zgłoszenia awarii faxem, 2) wymiana sprzętu na nowy po trzeciej naprawie tego samego elementu, 3) bezpośredni kontakt z serwisem w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 14:35, 4) bezpłatne przeglądy techniczne podczas trwania gwarancji w terminach wymaganych przez producenta. Ostatni przegląd nie wcześniej niż na miesiąc przed upływem terminu gwarancji. Każdy przegląd zakończony wystawieniem świadectwa walidacji (certyfikat jakości i bezpieczeństwa urządzenia), 5)Wykonawca zobowiązany jest sprzedać Zamawiającemu części zamienne do zakupionego sprzętu w przypadku wystąpienia Zamawiającego z wnioskiem o zakup części zamiennych w okresie 10 lat od dnia zawarcia umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.63.60.00 - Specjalistyczne przyrządy optyczne 33.19.23.00 - Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP. 2 Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.1) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych z art. 22 PZP, o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP. W tym celu wykonawcy mogą wykorzystać wzór oświadczenia stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ bądź załącznik nr 5a do SIWZ - w przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego stwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie później niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) Formularz ofertowy - załącznik nr 2. 6) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności- załącznik nr 3 . 7) Wykaz wykonanych i wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, czterech usług i dostaw o wartości nie mniejszej niż oferowana dostawa, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, załącznik nr 4. 8) Dokumenty potwierdzające, że wykazane w załączniku nr 4 usługi i dostawy zostały wykonane należycie. 9) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej. 10) Dokumenty wymienione w pkt. A.1.2) do A.1.4) oraz A.1.8), A.9.9) mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej (za zgodność z oryginałem) przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. 11) Dokumenty wymienione w pkt. A.1.1), A.1.5), A.1.6) i A.1.7) muszą być złożone w oryginale. 12) Załączniki będą wypełnione przez Wykonawcę bez wyjątku i ściśle według warunków i postanowień zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia bez dokonywania w nich zmian. B. W celu potwierdzenia, że przedmiot zamówienia jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia: 1) Dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu i używania na terytorium RP oferowanego wyrobu zgodnie z Ustawą z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 93, poz.896) a) deklaracji zgodności b) certyfikatu wystawionego przez jednostkę notyfikowaną c) kopii zgłoszenia do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania. 2) Dokumenty wymienione w ppkt B.2.1 lit. b) i c) należy załączyć wówczas, gdy są wymagane zgodnie z przepisami art. 22, art. 52 i art. 54 ustawy z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych. Dokumenty mogą być złożone w formie kserokopii poświadczonej (za zgodność z oryginałem)przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. 3) Szczegółowego opisu w języku polskim oferowanego wyrobu. Opis powinien zawierać nazwę producenta wyrobu, numer katalogowy oraz pełny zakres informacji o oferowanym wyrobie a w szczególności informacje dotyczące parametrów technicznych wyrobu wymaganych przez Zamawiającego. C. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń i dokumentów określonych w pkt A ppkt 1 i 2 lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy, złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 0.9
  • 2 - Okres gwarancji ponad 24 miesiące - 0.1

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzlo.wieliczka.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dziale Administracji Samodzielnego Publicznego Zespołu Lecznictwa Otwartego w Wieliczce ul. Szpunara 20; 32-020 Wieliczka.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Dział Administracji pok.115 Zespołu Lecznictwa Otwartego w Wieliczce ul. Szpunara 20; 32-020 Wieliczka.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 : Polomierz projekcyjny -dostawa z uruchomieniem- 1 sztuka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Polomierz projekcyjny (parametry wymagane) 2. Zgodny z międzynarodowymi normami 3. Parametry czaszy wg Goldmanna (czasza sferyczna o promieniu 30 cm) koloru białego wg. Goldmanna III 5. Perymetria statyczna 6. Zakres badanego pola ? 70°(podać wielkość siatki punktów testowych) 7. Różne siatki punktów testowych od ? 10° do ? 70° (podać jakie) 8. Strategie badania (nadprogowe, progowe, progowe skracające czas badania) - opisać 9. Perymetria barwna ( test blue on yellow) 10. Perymetria kinetyczna 11. Możliwość regulacji czasu trwania bodźca i przerwy pomiędzy bodźcami.TAK-NIE (opisać) 12. Automatyczna kontrola fiksacji 13. Podgląd oka z wbudowanej kamery video 14. Podpora pod brodę elektromotoryczna 15. Programy badawcze (podać) 16. Możliwość wpisania swoich programów TAK-NIE (opisać) 17. Możliwość weryfikacji odpowiedzi pacjenta w trakcie badania 18. Możliwość dodawania punktów testów 19. Analiza i statystyka badań 20. Porównanie badań 21. Wydruk międzynarodowy:( numeryczny, skala szarości, odchylenie od norm wiekowych, odchylenie skorygowane, prawdo-podobieństwo, statystyka, krzywe Bebiego) 22. Archiwizacja badań 23. Możliwość wykonywania badania w jasnym pomieszczeniu (opisać) 24. Komputer PC zewnętrzny, system operacyjny Windows XP Professionall, 2MB RAM, procesor 2,8GHz corre 2 duo, wbudowana nagrywarka DVD, monitor LCD 17cali o rozdzielczości 1280x1024, drukarka Hp LaserJet P1005, UPS 600 VA 25. Stolik elektryczny do polomierza 26. Gwarancja Min. 24 miesiace 27. Świadectwo, certyfikat CE 28. Instrukcja urządzenia w języku polskim 29. Opisy oferowanego sprzętu w wymaganym zakresie( katalog, folder z potwierdzonymi wymaganymi wyżej parametrami technicznymi sprzętu) Niespełnienie któregoś z powyżej podanych warunków granicznych powoduje odrzucenie oferty.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.63.60.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 0.9
    • 2. okres gwarancji ponad 24 miesiace - 0.1

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 : Fotel ginekologiczny- dostawa z montażem 1 sztuka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Fotel ginekologiczny przeznaczony do przeprowadzania badań i zabiegów(parametry wymagane) 2. Długość całkowita bez segmentu podudzia 1300mm (? 30mm) 3. Długość całkowita w pozycji poziomej z segmentem podłudzia 1760 mm (? 30mm) 4. Całkowita szerokość siedziska i oparcia 620mm (? 30mm) 5. Minimalna wysokość siedziska w przy maksymalnej pozycji anty-Trendelenburga 600mm (? 30mm) 6. Reguacja wysokości siedziska w zakresie 640-1080 mm (? 20mm) 7. Kąt uniesienia oparcia pleców 700 (? 50) 8. Kąt pochylenia siedziska: - 150- do 200 (? 30) 9. Przechył Trendelenburga 200 (? 30) 10. Przechył anty-Trendelenburga 150 (? 30) 12. Regulacja wysokości, za pomocą siłownika elektrycznego sterowanych z pilota nożnego. 13. Regulacja segmentu oparcia pleców, si segmentu siedziska oraz przechyłów wzdłużnych za pomocą sprężyn gazowych z blokadą, bezstopniowo 14. Konstrukcja fotela ze stali osłonięta obudową z tworzywa 15. Tapicerka profilowana, bezszwowa odporna na działanie środków dezynfekcyjnych 16. Wymagania minimalne wyposażenia fotela: -miska ginekologiczna ze stali nierdzewnej, -podkład jednorazowy w rolce -podpórki stopy z regulacją: długości ramienia(komplet),kąta odchylenia nóg -podnóżek chromowany z podestem tapicerowanym w kolorze fotela 17. Gwarancja 18. Świadectwo, certyfikat CE 19. Instrukcja urządzenia w języku polskim 20. Opisy oferowanego sprzętu w wymaganym zakresie(oryginalny katalog, folder z potwierdzonymi wymaganymi wyżej parametrami technicznymi sprzętu).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 0.9
    • 2. okres gwarancji ponad 24 miesiące - 0.1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.