Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-31
Rybnik: Wykonanie Studium Wykonalności i nadzór nad realizacją projektu rozwoju Rybnickiego Systemu Informacji Przestrzennej. Działanie realizowane w ramach RPIC.
Numer ogłoszenia: 210614 - 2007; data zamieszczenia: 31.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik, ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223011, fax 032 4224124.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie Studium Wykonalności i nadzór nad realizacją projektu rozwoju Rybnickiego Systemu Informacji Przestrzennej. Działanie realizowane w ramach RPIC..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie Studium Wykonalności i nadzór nad realizacją projektu rozwoju Rybnickiego Systemu Informacji Przestrzennej. Działanie realizowane w ramach RPIC. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.11.31.00 - Usługi w zakresie dokumentów Kod CPV wg słownika 2008: 79.13.10.00 - Usługi w zakresie dokumentów Oryginalny kod CPV: 74.27.63.00 - Usługi wsparcia technicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.63.00 - Usługi wsparcia technicznego Oryginalny kod CPV: 74.21.00.00 - Techniczne usługi doradcze Kod CPV wg słownika 2008: 71.60.00.00 - Usługi w zakresie testowania technicznego, analizy i konsultacji technicznej Oryginalny kod CPV: 74.31.31.00 - Usługi nadzoru technicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.63.10.00 - Usługi nadzoru technicznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 48.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia;- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia;- nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy.2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu:Studium Wykonalności projektu:· Wykonawca dysponuje minimum jednym specjalistą ds. GIS/SIT z praktyczną wiedzą w zakresie tworzenia projektów informatycznych GIS/SIT lub programów wdrożeń GIS/SIT lub studiów wykonalności dotyczących projektów GIS/SIT dlawojewództw lub powiatów lub miast/gmin powyżej 100.000 mieszkańców i obszarów oddziaływania o powierzchni min. 100 km2, który zostanie oddelegowany do realizacji niniejszego zadania;· Wykonawca w ostatnich 3 latach opracował minimum jedną:dokumentację funkcjonalno-techniczną projektu informatycznego GIS/SIT lub program wdrożenia GIS/SIT lub studium wykonalności projektu kategorii GIS/SIT dlawojewództw lub powiatów lub miast/gmin powyżej 100.000 mieszkańców i obszarów oddziaływania o powierzchni min. 100 km2.· Wykonawca w ostatnich 3 latach zaprojektował i zrealizował minimum jeden system GIS/SIT działający w oparciu o bazę Oracle z użyciem zapisu danych przestrzennych zgodnym z formatem Oracle Spatial.Nadzór nad realizacją projektu:· Wykonawca dysponuje minimum jednym specjalistą z praktyczną wiedzą w zakresie nadzoru nad wdrażaniem projektów GIS/SIT dla województw lub powiatów lub miast/gmin powyżej 100.000 mieszkańców i obszarów oddziaływania o powierzchni min. 100 km2, który będzie oddelegowany do realizacji niniejszego zadania.· Wykonawca dysponuje minimum jednym specjalistą w zakresie prowadzenia informatycznych projektów unijnych na kwotę min. 1.000.000 zł brutto, który będzie oddelegowany do realizacji niniejszego zadania.Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ,2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 21) wykaz wykonywanych w ostatnich trzech latach usług (załącznik nr 3),2) dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane z należytą starannością,3) wykaz personelu odpowiedzialnego za realizację zamówienia (załącznik nr 4).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rybnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd MIasta Rybnika, ul.B.Chrobrego 2, Wydział Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Rybnika, ul.B.Chrobrego 2, pok.302..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamowienie będzie częściowo finansowane z Regionalnego Programu Operacyjnego.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Budowa wieży widokowej na terenie tężni solankowej przy ul. Mikołowskiej - zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa toalety publicznej
- Zapewnienie dojazdu do windy przy Pawilonie VII osobom ze szczególnymi potrzebami w Klinicznym Szpitalu Psychiatrycznym SPZOZ w Rybniku
- Badania lekarskie strażaków ratowników ochotniczych straży pożarnych oraz badania lekarskie kandydatów na strażaków ratowników ochotniczych straży pożarnych z terenu Miasta Rybnika
- Modernizacja zasobu mieszkaniowego ZGM w zakresie przebudowy, remontu oraz zmiany sposobu ogrzewania z podziałem na zadania: Zad. 1 ul. Św. Antoniego 11/2 i 11/3, Zad. 2 ul. Św. Antoniego 13/5 i 13/9
- Budowa kanalizacji deszczowej w ulicy Rycerskiej w Rybniku w dzielnicy Kłokocin
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia obowiązków Inżyniera Kontraktu dla zadania polegającego na naprawie lub konieczności wykonania od nowa 3 urządzeń multimedialnych, tzw. lornet "oka czasu"
- "Świadczenie usługi geodezyjnej w zakresie rozgraniczenia nieruchomości" - 3 części
- Zakup praw do korzystania z usługi wsparcia producenta dla oprogramowania HCL Notes Domino Complete Collaboration Authorized User Monthly License, będącego w posiadaniu Zamawiającego
- Budowa zaplecza sportowego wraz z przebudową bieżni lekkoatletycznej oraz infrastruktury stadionu sportowego w Łazach przy ul. Wiejskiej. Postępowanie 2
- Usługa przeprowadzenia cyklu spotkań skierowanych do członków grup roboczych ds. inteligentnych specjalizacji województwa mazowieckiego
- Zapewnienie wsparcia technicznego dla Infrastruktury zainstalowanej w komorze IT w Warszawie
więcej: Usługi wsparcia technicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.