eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe na potrzeby Działu Egzekucji Administracyjnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-24

Zabrze: Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe na potrzeby Działu Egzekucji Administracyjnej
Numer ogłoszenia: 210576 - 2014; data zamieszczenia: 24.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Zabrzu , ul. Bytomska 2, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2777699, faks 032 2777666.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe na potrzeby Działu Egzekucji Administracyjnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia został podzielony na 15 części i obejmuje niżej wymienione zadania: Zadanie nr 1 obejmuje 1 część: Zadanie obejmuje obsługę programu Sumy Depozytowe tj.: -codzienne ściąganie wyciągów bankowych i drukowanie przelewów w programie Sumy Depozytowe; -pobieranie z dysku K przelewów wygenerowanych przez poszczególnych pracowników i przenoszenie plików do programu Sumy Depozytowe- folder przelewy; -kompletne uzgadnianie w programie Sumy Depozytowe przelewów wychodzących; -przekazywanie wydruków do Działu Rachunkowości Budżetowej; -przygotowywanie danych statystycznych i analitycznych na potrzeby Egzekucji Administracyjnej. Jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybrany jeden Wykonawca. Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż 9,00 złotych brutto za jedną godzinę. Na zadanie zostało przewidziane 825 godzin. Termin realizacji zadania od 15 lipca 2014 do 19 grudnia 2014r. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzania. Zadanie nr 2 obejmuje 14 części: Zadanie obejmuje wprowadzanie danych do systemu komputerowego tj.: - informacji o zobowiązanym (INFOTAX/ANALIZATOR) do tytułów wykonawczych w Aplikacji EGAPOLTAX - 40 sztuk w ciągu 1 godziny; - informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowaniu środka egzekucyjnego w aplikacji EGAPOLTAX - 15 zajęć na 1 godzinę; - korespondencji wychodzącej w aplikacji Biblioteka Akt oraz wykonanie czynności nadawczych tj. zaklejanie korespondencji wychodzącej, wprowadzanie potwierdzeń odbioru do Biblioteki Akt oraz podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z Urzędu Pocztowego - 30 pozycji na 1 godzinę; - odnotowywanie wpływów zrealizowanych kwot w aplikacji EGAPOLTAX - 15 szt. na 1 godzinę; - kompletowanie TW na rejonach- 40 sztuk na 1 godzinę; - archiwizacja akt egzekucyjnych- 30 sztuk na 1 godzinę. Jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych czternastu Wykonawców. Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż 9,00 złotych brutto za jedną godzinę. Na każdego Wykonawcę zostało przewidziane 825 godzin. Termin realizacji zadania od 15 lipca 2014r. do 19 grudnia 2014r. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzania.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 15.07.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o znajomości n.w programów komputerowych- Załącznik nr 6 do SIWZ: Zadanie nr 1: doświadczenie w zakresie obsługi programów: EGAPOLTAX, SUMY DEPOZYTOWE; Zadanie nr 2: doświadczenie w zakresie obsługi programów: EGAPOLTAX, BIBLIOTEKA AKT;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony, jeżeli w dniu składania oferty osoby będą miały ukończone 18 lat i ukończoną szkołę średnią- należy wypełnić oświadczenie Załącznik nr 7 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony, jeżeli w dniu składania oferty osoby będą miały ukończone 18 lat i ukończoną szkołę średnią- należy wypełnić oświadczenie Załącznik nr 7 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.isnet.katowice.pl/us/zabrze.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Zabrzu ul Bytomska 2 pokój 510.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2014 godzina 15:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Zabrzu ul Bytomska 2 pokój 510.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wprowadzanie danych do systemu komputerowego Sumy Depozytowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje obsługę programu Sumy Depozytowe tj.: -codzienne ściąganie wyciągów bankowych i drukowanie przelewów w programie Sumy Depozytowe; -pobieranie z dysku K przelewów wygenerowanych przez poszczególnych pracowników i przenoszenie plików do programu Sumy Depozytowe- folder przelewy; -kompletne uzgadnianie w programie Sumy Depozytowe przelewów wychodzących; -przekazywanie wydruków do Działu Rachunkowości Budżetowej; -przygotowywanie danych statystycznych i analitycznych na potrzeby Egzekucji Administracyjnej. Jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybrany jeden Wykonawca. Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż 9,00 złotych brutto za jedną godzinę. Na zadanie zostało przewidziane 825 godzin..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.00.00-5, 79.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wprowadzanie danych do systemu komputerowego EGAPOLTAX.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje wprowadzanie danych do systemu komputerowego tj.: - informacji o zobowiązanym (INFOTAX ANALIZATOR) do tytułów wykonawczych w Aplikacji EGAPOLTAX - 40 sztuk w ciągu 1 godziny; - informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowaniu środka egzekucyjnego w aplikacji EGAPOLTAX - 15 zajęć na 1 godzinę; - korespondencji wychodzącej w aplikacji Biblioteka Akt oraz wykonanie czynności nadawczych tj. zaklejanie korespondencji wychodzącej, wprowadzanie potwierdzeń odbioru do Biblioteki Akt oraz podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z Urzędu Pocztowego - 30 pozycji na 1 godzinę; - odnotowywanie wpływów zrealizowanych kwot w aplikacji EGAPOLTAX - 15 szt. na 1 godzinę; - kompletowanie TW na rejonach- 40 sztuk na 1 godzinę; - archiwizacja akt egzekucyjnych- 30 sztuk na 1 godzinę. Jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych czternastu Wykonawców. Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż 9,00 złotych brutto za jedną godzinę. Na każdego Wykonawcę zostało przewidziane 825 godzin..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie obejmuje wprowadzanie danych do systemu komputerowego EGAPOLTAX.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje wprowadzanie danych do systemu komputerowego tj.: - informacji o zobowiązanym (INFOTAX ANALIZATOR) do tytułów wykonawczych w Aplikacji EGAPOLTAX - 40 sztuk w ciągu 1 godziny; - informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowaniu środka egzekucyjnego w aplikacji EGAPOLTAX - 15 zajęć na 1 godzinę; - korespondencji wychodzącej w aplikacji Biblioteka Akt oraz wykonanie czynności nadawczych tj. zaklejanie korespondencji wychodzącej, wprowadzanie potwierdzeń odbioru do Biblioteki Akt oraz podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z Urzędu Pocztowego - 30 pozycji na 1 godzinę; - odnotowywanie wpływów zrealizowanych kwot w aplikacji EGAPOLTAX - 15 szt. na 1 godzinę; - kompletowanie TW na rejonach- 40 sztuk na 1 godzinę; - archiwizacja akt egzekucyjnych- 30 sztuk na 1 godzinę. Jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych czternastu Wykonawców. Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż 9,00 złotych brutto za jedną godzinę. Na każdego Wykonawcę zostało przewidziane 825 godzin..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: wprowadzanie danych do systemu komputerowego EGAPOLTAX.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje wprowadzanie danych do systemu komputerowego tj.: - informacji o zobowiązanym (INFOTAX ANALIZATOR) do tytułów wykonawczych w Aplikacji EGAPOLTAX - 40 sztuk w ciągu 1 godziny; - informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowaniu środka egzekucyjnego w aplikacji EGAPOLTAX - 15 zajęć na 1 godzinę; - korespondencji wychodzącej w aplikacji Biblioteka Akt oraz wykonanie czynności nadawczych tj. zaklejanie korespondencji wychodzącej, wprowadzanie potwierdzeń odbioru do Biblioteki Akt oraz podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z Urzędu Pocztowego - 30 pozycji na 1 godzinę; - odnotowywanie wpływów zrealizowanych kwot w aplikacji EGAPOLTAX - 15 szt. na 1 godzinę; - kompletowanie TW na rejonach- 40 sztuk na 1 godzinę; - archiwizacja akt egzekucyjnych- 30 sztuk na 1 godzinę. Jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych czternastu Wykonawców. Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż 9,00 złotych brutto za jedną godzinę. Na każdego Wykonawcę zostało przewidziane 825 godzin..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: wprowadzanie danych do systemu komputerowego EGAPOLTAX.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje wprowadzanie danych do systemu komputerowego tj.: - informacji o zobowiązanym (INFOTAX ANALIZATOR) do tytułów wykonawczych w Aplikacji EGAPOLTAX - 40 sztuk w ciągu 1 godziny; - informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowaniu środka egzekucyjnego w aplikacji EGAPOLTAX - 15 zajęć na 1 godzinę; - korespondencji wychodzącej w aplikacji Biblioteka Akt oraz wykonanie czynności nadawczych tj. zaklejanie korespondencji wychodzącej, wprowadzanie potwierdzeń odbioru do Biblioteki Akt oraz podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z Urzędu Pocztowego - 30 pozycji na 1 godzinę; - odnotowywanie wpływów zrealizowanych kwot w aplikacji EGAPOLTAX - 15 szt. na 1 godzinę; - kompletowanie TW na rejonach- 40 sztuk na 1 godzinę; - archiwizacja akt egzekucyjnych- 30 sztuk na 1 godzinę. Jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych czternastu Wykonawców. Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż 9,00 złotych brutto za jedną godzinę. Na każdego Wykonawcę zostało przewidziane 825 godzin..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: wprowadzanie danych do systemu komputerowego EGAPOLTAX.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje wprowadzanie danych do systemu komputerowego tj.: - informacji o zobowiązanym (INFOTAX ANALIZATOR) do tytułów wykonawczych w Aplikacji EGAPOLTAX - 40 sztuk w ciągu 1 godziny; - informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowaniu środka egzekucyjnego w aplikacji EGAPOLTAX - 15 zajęć na 1 godzinę; - korespondencji wychodzącej w aplikacji Biblioteka Akt oraz wykonanie czynności nadawczych tj. zaklejanie korespondencji wychodzącej, wprowadzanie potwierdzeń odbioru do Biblioteki Akt oraz podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z Urzędu Pocztowego - 30 pozycji na 1 godzinę; - odnotowywanie wpływów zrealizowanych kwot w aplikacji EGAPOLTAX - 15 szt. na 1 godzinę; - kompletowanie TW na rejonach- 40 sztuk na 1 godzinę; - archiwizacja akt egzekucyjnych- 30 sztuk na 1 godzinę. Jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych czternastu Wykonawców. Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż 9,00 złotych brutto za jedną godzinę. Na każdego Wykonawcę zostało przewidziane 825 godzin..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: wprowadzanie danych do systemu komputerowego EGAPOLTAX.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje wprowadzanie danych do systemu komputerowego tj.: - informacji o zobowiązanym (INFOTAX ANALIZATOR) do tytułów wykonawczych w Aplikacji EGAPOLTAX - 40 sztuk w ciągu 1 godziny; - informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowaniu środka egzekucyjnego w aplikacji EGAPOLTAX - 15 zajęć na 1 godzinę; - korespondencji wychodzącej w aplikacji Biblioteka Akt oraz wykonanie czynności nadawczych tj. zaklejanie korespondencji wychodzącej, wprowadzanie potwierdzeń odbioru do Biblioteki Akt oraz podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z Urzędu Pocztowego - 30 pozycji na 1 godzinę; - odnotowywanie wpływów zrealizowanych kwot w aplikacji EGAPOLTAX - 15 szt. na 1 godzinę; - kompletowanie TW na rejonach- 40 sztuk na 1 godzinę; - archiwizacja akt egzekucyjnych- 30 sztuk na 1 godzinę. Jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych czternastu Wykonawców. Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż 9,00 złotych brutto za jedną godzinę. Na każdego Wykonawcę zostało przewidziane 825 godzin..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: wprowadzanie danych do systemu komputerowego EGAPOLTAX.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje wprowadzanie danych do systemu komputerowego tj.: - informacji o zobowiązanym (INFOTAX ANALIZATOR) do tytułów wykonawczych w Aplikacji EGAPOLTAX - 40 sztuk w ciągu 1 godziny; - informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowaniu środka egzekucyjnego w aplikacji EGAPOLTAX - 15 zajęć na 1 godzinę; - korespondencji wychodzącej w aplikacji Biblioteka Akt oraz wykonanie czynności nadawczych tj. zaklejanie korespondencji wychodzącej, wprowadzanie potwierdzeń odbioru do Biblioteki Akt oraz podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z Urzędu Pocztowego - 30 pozycji na 1 godzinę; - odnotowywanie wpływów zrealizowanych kwot w aplikacji EGAPOLTAX - 15 szt. na 1 godzinę; - kompletowanie TW na rejonach- 40 sztuk na 1 godzinę; - archiwizacja akt egzekucyjnych- 30 sztuk na 1 godzinę. Jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych czternastu Wykonawców. Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż 9,00 złotych brutto za jedną godzinę. Na każdego Wykonawcę zostało przewidziane 825 godzin..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: wprowadzanie danych do systemu komputerowego EGAPOLTAX.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje wprowadzanie danych do systemu komputerowego tj.: - informacji o zobowiązanym (INFOTAX ANALIZATOR) do tytułów wykonawczych w Aplikacji EGAPOLTAX - 40 sztuk w ciągu 1 godziny; - informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowaniu środka egzekucyjnego w aplikacji EGAPOLTAX - 15 zajęć na 1 godzinę; - korespondencji wychodzącej w aplikacji Biblioteka Akt oraz wykonanie czynności nadawczych tj. zaklejanie korespondencji wychodzącej, wprowadzanie potwierdzeń odbioru do Biblioteki Akt oraz podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z Urzędu Pocztowego - 30 pozycji na 1 godzinę; - odnotowywanie wpływów zrealizowanych kwot w aplikacji EGAPOLTAX - 15 szt. na 1 godzinę; - kompletowanie TW na rejonach- 40 sztuk na 1 godzinę; - archiwizacja akt egzekucyjnych- 30 sztuk na 1 godzinę. Jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych czternastu Wykonawców. Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż 9,00 złotych brutto za jedną godzinę. Na każdego Wykonawcę zostało przewidziane 825 godzin..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: wprowadzanie danych do systemu komputerowego EGAPOLTAX.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje wprowadzanie danych do systemu komputerowego tj.: - informacji o zobowiązanym (INFOTAX ANALIZATOR) do tytułów wykonawczych w Aplikacji EGAPOLTAX - 40 sztuk w ciągu 1 godziny; - informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowaniu środka egzekucyjnego w aplikacji EGAPOLTAX - 15 zajęć na 1 godzinę; - korespondencji wychodzącej w aplikacji Biblioteka Akt oraz wykonanie czynności nadawczych tj. zaklejanie korespondencji wychodzącej, wprowadzanie potwierdzeń odbioru do Biblioteki Akt oraz podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z Urzędu Pocztowego - 30 pozycji na 1 godzinę; - odnotowywanie wpływów zrealizowanych kwot w aplikacji EGAPOLTAX - 15 szt. na 1 godzinę; - kompletowanie TW na rejonach- 40 sztuk na 1 godzinę; - archiwizacja akt egzekucyjnych- 30 sztuk na 1 godzinę. Jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych czternastu Wykonawców. Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż 9,00 złotych brutto za jedną godzinę. Na każdego Wykonawcę zostało przewidziane 825 godzin..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: wprowadzanie danych do systemu komputerowego EGAPOLTAX.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje wprowadzanie danych do systemu komputerowego tj.: - informacji o zobowiązanym (INFOTAX ANALIZATOR) do tytułów wykonawczych w Aplikacji EGAPOLTAX - 40 sztuk w ciągu 1 godziny; - informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowaniu środka egzekucyjnego w aplikacji EGAPOLTAX - 15 zajęć na 1 godzinę; - korespondencji wychodzącej w aplikacji Biblioteka Akt oraz wykonanie czynności nadawczych tj. zaklejanie korespondencji wychodzącej, wprowadzanie potwierdzeń odbioru do Biblioteki Akt oraz podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z Urzędu Pocztowego - 30 pozycji na 1 godzinę; - odnotowywanie wpływów zrealizowanych kwot w aplikacji EGAPOLTAX - 15 szt. na 1 godzinę; - kompletowanie TW na rejonach- 40 sztuk na 1 godzinę; - archiwizacja akt egzekucyjnych- 30 sztuk na 1 godzinę. Jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych czternastu Wykonawców. Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż 9,00 złotych brutto za jedną godzinę. Na każdego Wykonawcę zostało przewidziane 825 godzin..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: wprowadzanie danych do systemu komputerowego EGAPOLTAX.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje wprowadzanie danych do systemu komputerowego tj.: - informacji o zobowiązanym (INFOTAX ANALIZATOR) do tytułów wykonawczych w Aplikacji EGAPOLTAX - 40 sztuk w ciągu 1 godziny; - informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowaniu środka egzekucyjnego w aplikacji EGAPOLTAX - 15 zajęć na 1 godzinę; - korespondencji wychodzącej w aplikacji Biblioteka Akt oraz wykonanie czynności nadawczych tj. zaklejanie korespondencji wychodzącej, wprowadzanie potwierdzeń odbioru do Biblioteki Akt oraz podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z Urzędu Pocztowego - 30 pozycji na 1 godzinę; - odnotowywanie wpływów zrealizowanych kwot w aplikacji EGAPOLTAX - 15 szt. na 1 godzinę; - kompletowanie TW na rejonach- 40 sztuk na 1 godzinę; - archiwizacja akt egzekucyjnych- 30 sztuk na 1 godzinę. Jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych czternastu Wykonawców. Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż 9,00 złotych brutto za jedną godzinę. Na każdego Wykonawcę zostało przewidziane 825 godzin..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: wprowadzanie danych do systemu komputerowego EGAPOLTAX.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje wprowadzanie danych do systemu komputerowego tj.: - informacji o zobowiązanym (INFOTAX ANALIZATOR) do tytułów wykonawczych w Aplikacji EGAPOLTAX - 40 sztuk w ciągu 1 godziny; - informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowaniu środka egzekucyjnego w aplikacji EGAPOLTAX - 15 zajęć na 1 godzinę; - korespondencji wychodzącej w aplikacji Biblioteka Akt oraz wykonanie czynności nadawczych tj. zaklejanie korespondencji wychodzącej, wprowadzanie potwierdzeń odbioru do Biblioteki Akt oraz podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z Urzędu Pocztowego - 30 pozycji na 1 godzinę; - odnotowywanie wpływów zrealizowanych kwot w aplikacji EGAPOLTAX - 15 szt. na 1 godzinę; - kompletowanie TW na rejonach- 40 sztuk na 1 godzinę; - archiwizacja akt egzekucyjnych- 30 sztuk na 1 godzinę. Jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych czternastu Wykonawców. Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż 9,00 złotych brutto za jedną godzinę. Na każdego Wykonawcę zostało przewidziane 825 godzin..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: wprowadzanie danych do systemu komputerowego EGAPOLTAX.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje wprowadzanie danych do systemu komputerowego tj.: - informacji o zobowiązanym (INFOTAX ANALIZATOR) do tytułów wykonawczych w Aplikacji EGAPOLTAX - 40 sztuk w ciągu 1 godziny; - informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowaniu środka egzekucyjnego w aplikacji EGAPOLTAX - 15 zajęć na 1 godzinę; - korespondencji wychodzącej w aplikacji Biblioteka Akt oraz wykonanie czynności nadawczych tj. zaklejanie korespondencji wychodzącej, wprowadzanie potwierdzeń odbioru do Biblioteki Akt oraz podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z Urzędu Pocztowego - 30 pozycji na 1 godzinę; - odnotowywanie wpływów zrealizowanych kwot w aplikacji EGAPOLTAX - 15 szt. na 1 godzinę; - kompletowanie TW na rejonach- 40 sztuk na 1 godzinę; - archiwizacja akt egzekucyjnych- 30 sztuk na 1 godzinę. Jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych czternastu Wykonawców. Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż 9,00 złotych brutto za jedną godzinę. Na każdego Wykonawcę zostało przewidziane 825 godzin..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: wprowadzanie danych do systemu komputerowego EGAPOLTAX.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje wprowadzanie danych do systemu komputerowego tj.: - informacji o zobowiązanym (INFOTAX ANALIZATOR) do tytułów wykonawczych w Aplikacji EGAPOLTAX - 40 sztuk w ciągu 1 godziny; - informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowaniu środka egzekucyjnego w aplikacji EGAPOLTAX - 15 zajęć na 1 godzinę; - korespondencji wychodzącej w aplikacji Biblioteka Akt oraz wykonanie czynności nadawczych tj. zaklejanie korespondencji wychodzącej, wprowadzanie potwierdzeń odbioru do Biblioteki Akt oraz podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z Urzędu Pocztowego - 30 pozycji na 1 godzinę; - odnotowywanie wpływów zrealizowanych kwot w aplikacji EGAPOLTAX - 15 szt. na 1 godzinę; - kompletowanie TW na rejonach- 40 sztuk na 1 godzinę; - archiwizacja akt egzekucyjnych- 30 sztuk na 1 godzinę. Jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych czternastu Wykonawców. Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż 9,00 złotych brutto za jedną godzinę. Na każdego Wykonawcę zostało przewidziane 825 godzin..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.