eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › usługa wykonania pudeł, teczek i kopert do przechowywania materiałów archiwalnych oraz dostawa papieru bezkwasowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-31

Warszawa: usługa wykonania pudeł, teczek i kopert do przechowywania materiałów archiwalnych oraz dostawa papieru bezkwasowego
Numer ogłoszenia: 210574 - 2007; data zamieszczenia: 31.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Archiwum Państwowe m.st. Warszawy, ul. Krzywe Koło 7, 00-270 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 8311803 w. 219, 6359242, fax 022 8310046.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.bip.ap.gov.pl/warszawa

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa wykonania pudeł, teczek i kopert do przechowywania materiałów archiwalnych oraz dostawa papieru bezkwasowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: usługa wykonania pudeł, teczek i kopert do przechowywania materiałów archiwalnych oraz dostawa papieru bezkwasowego

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 78.31.10.00 - Usługi introligatorskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.97.11.00 - Usługi introligatorskie Oryginalny kod CPV: 21.12.00.00 - Papier i tektura Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 32.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 2) nie zostali wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 3) spełniają wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 4) zapewnią realizację zamówienia w ciągu 32 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy 5) udzieli 24 miesięcznej gwarancji na wykonane produkty. 6) określą termin płatności minimum 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury 7) zaakceptują wzór umowy (zał. nr 5) 8) wypełnią druk oferta. Ofertę należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego (zał. Nr 1)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz ofertowy dołączony do niniejszej SIWZ jako załącznik nr 1, 2. formularz cenowy dołączony do niniejszej SIWZ jako załącznik nr 2, 3. podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnych z art. 22 ust. l oraz art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych na druku załączonym do niniejszej specyfikacji - załącznik nr 4. 4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ap.gov.pl/warszawa

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego: Warszawa, ul. Krzywe Koło 7, pok. 44.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2007 godzina 12:00, miejsce: Siedziba zamawiającego: Warszawa, ul. Krzywe Koło 7, pok. nr 42 - Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.