eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Budowa zewnętrznych instalacji oraz przyłączy kanalizacji sanitarnej i deszczowej, rozbiórka budynków toalet podwórzowych , likwidacja zbiorników bezodpływowych i dołów kloacznych wraz z przebudową wewnętrznych instalacji i pomieszczeń, w celu wyodrębnienia WC w budynkach przy ulicy Nehringa nr 10 i nr 29 w Szczecinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-20

Szczecin: Budowa zewnętrznych instalacji oraz przyłączy kanalizacji sanitarnej i deszczowej, rozbiórka budynków toalet podwórzowych , likwidacja zbiorników bezodpływowych i dołów kloacznych wraz z przebudową wewnętrznych instalacji i pomieszczeń, w celu wyodrębnienia WC w budynkach przy ulicy Nehringa nr 10 i nr 29 w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 210574 - 2012; data zamieszczenia: 20.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Samorządowy Zakład Budżetowy , ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4886333, 4886301, faks 91 48 93 831, 4893832.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:/WWW.ZBiLK.szczecin.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa zewnętrznych instalacji oraz przyłączy kanalizacji sanitarnej i deszczowej, rozbiórka budynków toalet podwórzowych , likwidacja zbiorników bezodpływowych i dołów kloacznych wraz z przebudową wewnętrznych instalacji i pomieszczeń, w celu wyodrębnienia WC w budynkach przy ulicy Nehringa nr 10 i nr 29 w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie budowy zewnętrznych instalacji oraz przyłączy kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z przepompowniami, rozbiórki budynków toalet podwórzowych wraz z przebudową wewnętrznych instalacji wodno-kanalizacyjnych, elektrycznych oraz przebudową pomieszczeń w celu wyodrębnienia WC w budynkach zlokalizowanych przy ulicy Nehringa : - budynek przy ul. Nehringa 10 budowa zewnętrznej kanalizacji sanitarnej i deszczowej z przepompownią wód deszczowych i zasileniem energetycznym oraz z przebudową instalacji wewnętrznych wodociągowo -kanalizacyjnych , wewnętrznych instalacji elektrycznych wraz z WLZ ,wydzieleniem pomieszczeń WC w mieszkaniach o numerach 1,2,5,7 zgodnie z opracowaną dokumentacją. - budynek przy ulicy Nehringa 29 budowa zewnętrznej kanalizacji sanitarnej i deszczowej z przepompownią wód deszczowych i zasileniem energetycznym oraz z przebudową instalacji wewnętrznych wodociągowo -kanalizacyjnych, , wewnętrznych instalacji elektrycznych wraz z WLZ , częściową zmianą instalacji gazowej, wydzieleniem pomieszczeń WC w mieszkaniach o numerach 1,2,3,6,7,8 oraz likwidacją toalet zewnętrznych, zgodnie z opracowaną dokumentacją. UWAGA: Roboty będą wykonywane w mieszkaniach zasiedlonych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.1. Wadium należy wnieść w wysokości: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych) 1.2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 05.07.2012 r. do godziny 10:00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 1.3.Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na konto ZBiLK w ING Bank Śląski O/Szczecin nr 93 1050 1559 1000 0022 4355 2706, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach kasy oszczędnościowo-pożyczkowej (z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym),gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Dokumenty, o których mowa w ppkt 2) należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w pok. nr 9.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie roboty budowlane podobne do objętej przedmiotem zamówienia. Za jedną robotę budowlaną podobną zamawiający uzna: wykonanie przez wykonawcę robót z zakresu budowy sieci kanalizacyjnych o średnicy do 315 mm i wewnętrznych instalacji sanitarnych oraz robót ogólnobudowlanych , ( w tym: wykonanie instalacji wod-kan, elektrycznej, gazowej, wykonanie robót murarskich, tynkarskich, malarskich i posadzkarskich). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: a) dysponuje lub będzie dysponował minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi, w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń na stanowisku kierownika robót posiadającą minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe, ( zgodnie z §17. ust.1 rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - Dz,U. Nr 83 poz.578 z późn. zm.) b) dysponuje lub będzie dysponował minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej - w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodno - kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych oraz gazowych, ( zgodnie z §23 ust.1 rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - Dz,U. Nr 83 poz.578 z późn. zm.) posiadającą minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót. c) dysponują lub będą dysponować minimum jedną osobą posiadającą wymagane prawem budowlanym uprawnienia do prowadzenia i nadzorowania prac w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, (zgodnie z §24 ust.1 rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - Dz,U. Nr 83 poz.578 z późn. zm.), posiadającą minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót. Warunek zostanie uznany za spełniony również wtedy, gdy jedna osoba będzie posiadała uprawnienia w dwóch specjalnościach, tj. specjalności instalacyjnej i ogólnobudowlanej. Na podstawie art.104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane ( Dz. U. z 2006 roku nr 156, poz. 1118 ze zm.) osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z ich treścią decyzji o ich nadaniu w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto , zgodnie z art.12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art.12 ust.1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 200 000,00 zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1)ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2)odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz) 3)oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 4) kosztorys(-y) ofertowy(-e) zawierający(-e) pełen zakres robót niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia, ujętych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach robót i siwz. Kosztorys(-y) ofertowy(-e) należy sporządzić metodą kalkulacji szczegółowej, stosując normatywne katalogi, uwzględniając wszystkie składniki wpływające na ostateczną cenę. Wartość wynikająca z kosztorysu(-ów) stanowi cenę oferty.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany postanowień umowy będą mogły nastąpić na podstawie art.144 ustawy Pzp. 2. Zmianie może ulec zakres i termin realizacji umowy w przypadku: 1) gdy wystąpi konieczność wykonania robót dodatkowych, których realizacja będzie miała wpływ na termin realizacji robót podstawowych; w tym przypadku na wniosek Wykonawcy zostanie ustalony nowy termin wykonania przedmiotu umowy, co zostanie potwierdzone aneksem do umowy. 2) gdy Wykonawca w okresie 7 dni roboczych nie uzyskał dostępu do lokalu własnym staraniem ( potwierdzonym dokumentem sporządzonym z udziałem współmieszkańca budynku lub pracownika Zamawiającego) oraz kolejnych 7 dni roboczych, w których dostępu do lokalu nie uzyskał Zarządca, powiadomiony pisemnie przez Wykonawcę o braku dostępu. Terminy powyżej wskazane uznaje się za dopuszczalne, gdy pierwszy termin wejścia do lokalu zostanie podjęty w okresie do 20 dni roboczych od podpisania umowy, 3) wystąpi konieczność wprowadzenia badań archeologicznych i będą one miały wpływ na termin realizacji robót podstawowych; w tym przypadku na wniosek Wykonawcy zostanie ustalony nowy termin wykonania przedmiotu umowy, co zostanie potwierdzone aneksem do umowy, 4) w toku wykonywania przedmiotu umowy wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze np. warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych; ukryte budowle podziemne itp.; w tym przypadku na wniosek Wykonawcy zostanie ustalony nowy termin wykonania przedmiotu umowy, co zostanie potwierdzone aneksem do umowy. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany osób przewidzianych do realizacji umowy w szczególnych przypadkach losowych, których wystąpienie uniemożliwi realizację umowy przez te osoby. 4. Zmianie może ulec wynagrodzenie w przypadku gdy : 1) w toku wykonywania robót budowlanych zajdzie konieczność wykonania robót, ilościowo wykraczających poza ilość opisaną w przedmiarze robót, Wykonawca nie może odmówić wykonania tych robót, za wykonanie których może żądać zwiększenia wynagrodzenia, w oparciu o art. 630 k.c. Konieczność wykonania prac powodujących zmianę wynagrodzenia, Wykonawca zgłasza Zamawiającemu celem akceptacji. Okoliczność ta musi być stwierdzona protokółem konieczności podpisanym przez strony. Rzeczywista wartość robót rozliczona zostanie kosztorysem, sporządzonym w oparciu o składniki cenotwórcze zawarte w kosztorysie ofertowym. Zmiana ta zostanie wprowadzona aneksem do umowy. 2) wystąpi konieczność wykonania robót dodatkowych, nieujętych w dokumentacji projektowej a warunkujących wykonanie zadania. Zamawiający zleci roboty dodatkowe w oparciu o protokół konieczności i opinię Projektanta, jeżeli zajdzie taka potrzeba. Wartość robót dodatkowych zostanie ustalona w oparciu o opracowane przez Wykonawcę kosztorysy ofertowe z zastosowaniem poniższych zasad: a) wycena robót dodatkowych ustalona zostanie w oparciu o ceny jednostkowe podane w ofercie Wykonawcy na bazie kosztorysu szczegółowego, uwzględniającego stawkę ( r-g) roboczogodziny, ( kp) kosztów pośrednich, ( kz) kosztów zakupu, ( z) zysku. b) ceny materiałów oraz sprzętu zostaną ustalone w oparciu o ceny rynkowe obowiązujące w województwie zachodniopomorskim, opublikowane w wydawnictwie (Sekocenbud) dla kwartału poprzedzającego okres sporządzenia kalkulacji. Po zatwierdzeniu przez Zamawiającego wyceny tych robót, Wykonawca przystąpi do ich realizacji. Przedmiotowa zmiana zostanie wprowadzona aneksem do umowy. 3) w przypadku stwierdzenia przez strony konieczności dokonania zmiany technologii wykonania elementów robót ( roboty zamienne ). Propozycje rozwiązań zamiennych, wymagają akceptacji Projektanta. Po uzyskaniu pozytywnej opinii Projektanta, Wykonawca sporządzi kosztorysy zawierające szczegółową kalkulację a następnie przedłoży je do akceptacji Zamawiającemu. Rozliczenie robót nastąpi protokołem konieczności i kosztorysem zamiennym, sporządzonym przez Wykonawcę i zaakceptowanym przez Zamawiającego. 5. Wystąpienie przesłanek uzasadniających zmianę zakresu, wynagrodzenia oraz przesunięcie terminu zakończenia umowy, zostanie potwierdzona stosownym protokołem, w którym strony określą i zaakceptują dalszy tryb postępowania, rozliczenie kosztów i termin zakończenia prac.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZBiLK Szczecin, Mariacka 25, pok.9 , godz. 8:00-12:00 po okazaniu dowodu wpłaty konto ING Bank Śląski O Szczecin 9310 1050 1559 1000 0022 4355 2706, cena 400,00 zł..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2012 godzina 10:00, miejsce: ZBiLK Szczecin, Mariacka 25, pok.9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.