eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pszczyna › Dostawa energii elektrycznej dla punktów poboru (Szpital Powiatowy w Pszczynie- Pszczyna ul. Antesa 11 i Poradnia P/Gruźlicza- Pszczyna ul. Antesa 4a)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-28

Pszczyna: Dostawa energii elektrycznej dla punktów poboru (Szpital Powiatowy w Pszczynie- Pszczyna ul. Antesa 11 i Poradnia P/Gruźlicza- Pszczyna ul. Antesa 4a)
Numer ogłoszenia: 21055 - 2010; data zamieszczenia: 28.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Pszczynie , ul. Korfantego 6, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 0322103021 wew. 234, faks 032 210 49 26.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozpszczyna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej dla punktów poboru (Szpital Powiatowy w Pszczynie- Pszczyna ul. Antesa 11 i Poradnia P/Gruźlicza- Pszczyna ul. Antesa 4a).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej w rozumieniu ustawy Prawo energetyczne (Dz.U. z 2006 r. Nr 81 poz. 615 z późn. zm.), zwanej dalej sprzedażą energii elektrycznej, w planowanej ilości około 1700 MWh dla Szpitala Powiatowego w Pszczynie i około 2,900 kWh (2,9 MWh) dla Poradni P/Gruźliczej, zgodnie z warunkami zawartymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zwanej dalej -SIWZ-. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż energii elektrycznej w planowanej ilości około 1700 MWh dla Szpitala Powiatowego w Pszczynie, zlokalizowanego w Pszczynie, przy ulicy Antesa 11, w okresie od 1 kwietnia 2010 r. do 31 marca 2011r. oraz dla Poradni P/Gruźliczej w planowanej ilości około 2,900 kWh (2,9 MWh) zlokalizowanej w Pszczynie przy ulicy Antesa 4a Zamawiający określa szacunkową wartość zakupu energii elektrycznej na kwotę 700.000,00 zł netto. Energia elektryczna powinna spełniać parametry techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami. Szacunkowa ilość dostarczanej energii (+/- 10%) w okresie dostawy 1702,9 MWh, w tym: energia rozliczana całodobowo lub ryczałtowo - 1702,9 MWh Moc umowna dla wszystkich punktów poboru wynosi łącznie 440 kW Szczegółowe informacje dot. poszczególnych punktów poboru Szpitala Powiatowego w Pszczynie oraz Poradni P/Gruźliczej OBIEKT SZPITAL POWIATOWY UL. ANTESA 11 Rodzaj przyłącza Linia kablowa ze stacji trafo OSD nr 300 Miejsce przyłączenia do sieci/g-a własności Miejscem dostarczania i odbioru energii elektrycznej są zaciski odłącznika sekcyjnego pola nr 4 i 9 w stacji OSD nr 300 Moc przyłączeniowa Przyłącze nr 1 - 220 kWPrzyłącze nr 2 - 220 kW Moc umowna Przyłącze nr 1 - 220 kWPrzyłącze nr 2 - 220 kW Roczne zużycie energii 1700 MWh Grupa taryfowa B-21 określona w taryfie OSD Napięcie zasilania Przyłącze nr 1 - sekcja I - o napięciu znamionowym 15kVPrzyłącze nr 2 - sekcja II - o napięciu znamionowym 15kV Napięcie zasilania Przyłącze nr 1 - sekcja I - o napięciu znamionowym 15kVPrzyłącze nr 2 - sekcja II - o napięciu znamionowym 15kV Grupa przyłączeniowa III Układ pomiarowy - pomiar odbywa się na napięciu po stronie 15 kV- współczynnik mocy tgo = 0,4 OBIEKT PORADNIA P/GRUŹLICZA UL.ANTESA 4A Rodzaj przyłącza Przyłącze kablowe Miejsce przyłączenia do sieci/g-a własności Miejsce dostarczania i odbioru energii elektrycznej: zaciski prądowe na wyjściu przewodów od zabezpieczenia w złączu w kierunku instalacji odbiorcy Moc przyłączeniowa 17,3 kW Moc umowna 17,3 kW Roczne zużycie energii 2,900 kWh (2,9 MWh) Grupa taryfowa C 11 Napięcie zasilania 230/400 V Grupa przyłączeniowa V Układ pomiarowy - pomiar odbywa się na napięciu 230/400 V- zabezpieczenie przedlicznikowe 25A typu Bi- współczynnik mocy tgo = 0,4.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00 - Elektryczność .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy: - posiadali koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, ważną w okresie wykonywania umowy, 2) posiadania wiedzy i doświadczenia W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy: - wykonali w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej 350.000 zł. Za dostawy odpowiadające rodzajowo przedmiotowi zamówienia zamawiający uzna wykazane w wykazie i -dokumentach referencyjnych- dostawy energii elektrycznej . 2. Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. 3. Posiadają zawartą umowę o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z operatorem systemu dystrybucyjnego działającym na terenie Pszczyny . 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, warunki określone w ust. 1 musi spełniać przynajmniej jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy łącznie. 5. Ocena spełnienia warunków określonych w ust. 1 dokonywana będzie zgodnie z formułą -spełnia-nie spełnia-, na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów oraz oświadczeń , których wykaz zawiera rozdział 8 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W ramach postępowania wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp. zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, zamawiający żąda, następujących dokumentów: a) koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, ważną w okresie wykonywania umowy, 3. W celu potwierdzenia, posiadania przez Wykonawcę wiedzy i doświadczenia zamawiający żąda, następujących dokumentów: a) wykazu wykonanej, co najmniej 1 porównywalnej dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentu potwierdzającego, że ta dostawa została wykonana należycie- (potwierdzeniem mogą być referencje) Zamawiający wymaga, by wykonawca wykazał zrealizowanie co najmniej 1 dostawy energii elektrycznej o wartości nie niższej niż 350.000 zł brutto/rok. 4. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 Ustawy zamawiający żąda następujących dokumentów : a) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia - zgodnie z załącznikiem nr 2a do SIWZ; b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.24 ust. 1 pkt 2ustawy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania - składa każdy z Wykonawców oddzielnie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie - załącznik nr 2 do SIWZ składa przynajmniej jeden z wykonawców lub wszyscy Wykonawcy złożą oświadczenia lub wspólne oświadczenie, że łącznie spełniają te warunki. 5. Umowę o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z operatorem systemu dystrybucyjnego działającym na terenie Pszczyny . 6. Do oferty należy również dołączyć: a) Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawcy mający siedzibę, miejsce zamieszkania lub miejsce pochodzenia poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej postępują zgodnie z uregulowaniami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U.Nr 226 z 2009r. poz. 1817). Wszystkie dokumenty i oświadczenia należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej i opatrzonej klauzulą -za zgodność z oryginałem-przez wykonawcę (tj. osoby wymienione w rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, posiadające umocowania prawne do reprezentowania firmy) lub upoważnioną przez niego osobę/osoby. Dokument wielostronicowy przedłożony w formie kserokopii winien być potwierdzony za zgodność z oryginałem na każdej stronie. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Firmy. Pełnomocnictwo powinno być dołączone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) traktowane będzie jak jego brak..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozpszczyna.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Pszczynie 43-200 Pszczyna, ul.Antesa 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2010 godzina 12:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej w Pszczynie 43-200 Pszczyna, ul.Antesa 11 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.