To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-06-24
Wyrzysk: Osiek nad Notecią - budowa nawierzchni z odwodnieniem w ulicy Lipowej i Przecznej
Numer ogłoszenia: 210530 - 2014; data zamieszczenia: 24.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 157584 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Wyrzysku, ul. Bydgoska 29, 89-300 Wyrzysk, woj. wielkopolskie, tel. , faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Osiek nad Notecią - budowa nawierzchni z odwodnieniem w ulicy Lipowej i Przecznej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z budową ulicy Lipowej i Przecznej w Osieku nad Notecią. Zakres robót obejmuje w szczególności: 1) Budowa drogi gminnej obejmie wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o grubości 20 cm i ułożenie warstwy ścieralnej z kostki betonowo-brukowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej o grubości 3 cm. Długość odcinka to 520,61 mb, szerokość jezdni zmienna od 4 m do 5 m. Ulica w przekroju poprzecznym będzie miała pochylenie daszkowe na całym zakresie. Zadanie obejmuje również budowę zjazdów, dojść do posesji oraz chodnika dwustronnego w km 0+000 ÷ 0+416,37 o zmiennej szerokości od 0,5m do 1,5m. 2) Odwodnienie drogi będzie następować za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych do wpustów kanalizacji deszczowej DN315 o długości 124m, poprzez wpusty uliczne ze studniami ściekowymi, połączonymi rurociągami DN160 ze studzienkami rewizyjnymi. 3) wykonanie i dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej (w tym inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej), 2. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną (Część V SIWZ) i specyfikacja techniczną (Część III SIWZ). 3. Dokonanie wszelkich opłat i uzgodnień związanych z realizacją inwestycji wynikających wprost z dokumentacji, jak również niezbędne do wykonania zamówienia, np. podatek VAT, koszty ubezpieczenia, wszelkie roboty przygotowawcze, porządkowe, zagospodarowanie placu budowy, koszty utrzymania zaplecza budowy (naprawy, woda, energia elektryczna, telefon, dozorowanie budowy), koszty zajęcie pasa drogowego, koszty zmiany organizacji ruchu, obsługę geodezyjną, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza, itp., należą do Wykonawcy i stanowią jego koszt. 4. W trakcie realizacji prac Wykonawca jest zobowiązany do zachowania przepisów BHP oraz ograniczenia uciążliwości prowadzenia robót . 5. Wymienione w komplecie dokumentacji nazwy wyrobów/produktów wskazujące na konkretnego producenta są wyłącznie przykładem ich użycia przy realizacji przedmiotu zamówienia i nie należy ich traktować jako zobowiązujących, gdyż w żaden sposób nie wiążą one Wykonawcy. 6. Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia niezbędnego do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Materiały użyte do wykonania zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu w krajach UE zgodnie z Ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2004r. Nr 92, poz. 881 ze zm.) wraz z aktami wykonawczymi i do powszechnego stosowania w budownictwie. 7. Wykonawca winien zapoznać się z przedmiotem zamówienia celem właściwego i rzetelnego przygotowania oferty i przeprowadzić wizję lokalną, w celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 8. W celu prawidłowej wyceny do sporządzenia oferty Wykonawca zobowiązany jest do sprawdzenia zgodności zakresu robót (rodzaju i ilości prac) ujętych w dokumentacji ze stanem rzeczywistym. 9. Transport materiałów na plac budowy (miejsce wykonania zamówienia) oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia obciążają Wykonawcę. 10. Wykonawca w razie wytworzenia odpadów jest zobowiązany do postępowania określonego przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U. z 2013r. poz. 21), a w szczególności jest odpowiedzialny i zobowiązany do gospodarowania tymi odpadami. 11. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36 miesięcznej gwarancji oraz rękojmi za wady fizyczne. 12. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej z zastosowaniem materiałów o równoważnych parametrach technicznych. W takim przypadku Wykonawca może na własny koszt i odpowiedzialność złożyć ofertę równoważną tzn. proponując wykonanie przedmiotu zamówienia z zastosowaniem innych niż wymienione w dokumentacji technicznej (przedmiarach, STWiOR) z pochodzenia, patentu lub znaku towarowego materiałów - o parametrach równoważnych lub przewyższających. Wykonawca ma wówczas obowiązek, pod rygorem odrzucenia oferty, załączyć do oferty następujące dokumenty: 1) oświadczenie, że złożył ofertę równoważną oraz że zaproponowane zmiany spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ i dokumentacji technicznej, 2) wykaz zmian, zawierający dokładny opis zmian dotyczący zastosowanych materiałów równoważnych. 13. Zamawiający wymaga złączenia do oferty w celach informacyjnych kosztorysu (sporządzonego metodą szczegółową) Wykonawcy, obrazujących sposób obliczania ceny. Zamawiający nie będzie sprawdzał ani poprawiał kosztorysu Wykonawcy przyjmując, że prawidłowo podano cenę ryczałtową ogółem w formularzu ofertowym. 14. Zamawiający udostępnia przedmiary robót tylko jako materiał pomocniczy, wyjściowy. 15. Zamawiający zastrzega sobie, iż całość materiałów pochodzących z rozbiórki ulicy (w tym obecna warstwa gruzu i szlaki) zostanie zagospodarowany przez Zamawiającego na potrzeby własne. Materiały rozbiórkowe zostaną zmagazynowane przez Wykonawcę w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oddalonym od miejsca prowadzenia prac około 2 km. Wobec powyższego Wykonawca winien wliczyć powyższe prace w koszty robót. 16. Zamawiający zastrzega sobie, iż cały nadmiar ziemi powstały w trakcie budowy zostanie wykorzystany przez Zamawiającego na potrzeby własne, tym samym Wykonawca wywiezie nadmiar ziemi na miejsce składowania położone około 5 km od miejsca wykonywanych prac. Wobec powyższego Wykonawca winien wliczyć powyższe prace w koszty robót..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- F.H.U. KLIMEK Elżbieta Janik ROBOTY DROGOWE BRUKARSTWO, ul. Jałowcowa 2, 62-100 Kobylec, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1135190,17 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 722720,23
Oferta z najniższą ceną: 722720,23 / Oferta z najwyższą ceną: 895593,16
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych w Chojnowie: ul. Reymonta i ul. Ogrodowa (część 1),oraz ul. Konarskiego i ul. Królowej Jadwigi (część 2)
- Remont nawierzchni jezdni w ciągu drogi krajowej ul. Powstańców Warszawskich w Opolu.
- Modernizacja infrastruktury drogowej na obszarze gminy Żukowice
- "Odnowy nawierzchni bitumicznych - nakładki asfaltobetonowe docelowe w Tarnowskich Górach".
- Roboty budowlane na drogach na terenie Gminy Miasta Redy w roku 2024: Ulepszenie nawierzchni polegające na wykonaniu utwardzenia nawierzchni gruntowych płytami IOMB
- Remont dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie gminy Mędrzechów w 2024 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.