Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-03
Rumia: Remont monitoringu zewnętrznego wraz z projektem w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr1 w Rumi
Numer ogłoszenia: 210492 - 2008; data zamieszczenia: 03.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Rumi , ul. Starowiejska 4, 84-230 Rumia, woj. pomorskie, tel. 058 67 10 622, fax. 058 67 10 622.
- Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.lo1.rumia.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont monitoringu zewnętrznego wraz z projektem w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr1 w Rumi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZSP nr 1 w Rumi zakłada, że wykona remont monitoringu zewnętrznego szkoły w następującym zakresie : 1. Wykonanie projektu instalacji 2. Wymiana urządzeń i materiałów: 2.1. kamera stacjonarna zewnętrzna- 6 szt. 2.2. kamera stacjonarna kopułkowa zewnętrzna - 1 szt. 2.3. kamera zewnętrzna obrotowa- 1 szt. 2.4. rejestrator obrazu - 1 szt. 2.5. pulpit sterujący kamerą obrotową - 1szt. 2.6. monitor / odbiornik TV- 1 szt. 2.7. zasilacz =12V - 1 szt. 2.8. dysk twardy - min. 640 GB, 8 MB cache. 2.9. słup metalowy 6m wraz fundamentem -1 szt. 2.10. przewód koncentryczny 75 Ohm-600mb 2.11. przewód zasilający 2x1-250mb 2.12. przewód zasilająco-sterujący 4x1-150mb 2.13. rurka osłonowa fi 24-80mb 2.14. korytko kablowe 35x25- 200mb 2.15. uchwyt kamery zewnętrznej - 6 szt. 2.16. uchwyt kamery obrotowej - 1 szt. 3. Montaż i uruchomienie systemu 3.1. wykonanie wykopów ziemnych-80mb 3.2. budowa rurociągu kablowego w ziemi-80mb 3.3. budowa torów kablowych z korytek kablowych- 200mb 3.4. ustawienie słupa do zamocowania kamery wraz z fundamentem - 1szt. 3.5. budowa linii zasilającej kamery 12V DC 3.6. budowa linii wizyjnej 3.7. montaż i podłączenie kamer stacjonarnych zewnętrznych- 7 szt. 3.8. montaż i podłączenie kamery obrotowej- 1 szt. 3.9. montaż i podłączenie rejestratora obrazu - 1 szt. 3.10. montaż i podłączenie monitora / odbiornika TV- 1 szt. 3.11. uruchomienie i skonfigurowanie systemu monitoringu 3.12. wykonanie dokumentacji powykonawczej. 4. Szkolenie obsługi Wszystkie urządzenia muszą być fabrycznie nowe, w pełni sprawne oraz winny odpowiadać standardom jakościowym i technicznym, wynikającym z funkcji i przeznaczenia urządzeń zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.23.40.00 - Kamery telewizyjne o obwodzie zamkniętym Kod CPV wg słownika 2008: 32.23.40.00 - Kamery telewizyjne o obwodzie zamkniętym Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 32.23.33.10 - 32.23.33.10 Oryginalny kod CPV: 50.93.10.00 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych, radiowych, dźwiękowych i wideo Kod CPV wg słownika 2008: 51.31.00.00 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych, radiowych, dźwiękowych i wideo .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że powyższy warunek spełnia każdy z wykonawców; 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 6. wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że powyższy warunek spełnia każdy z wykonawców. 7. złożenie przez wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt. X specyfikacji będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający ustali na podstawie treści tych dokumentów i oświadczeń czy wykonawca spełnia wszystkie ww. warunki, stosując zasadę spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.Aktualne zaświadczenia/oświadczenia wykonawcy właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3.Dokumentów potwierdzających kwalifikacje wykonawcy : a.licencja pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia, b.aktualne świadectwa kwalifikacyjne do wykonywania prac w zakresie eksploatacji urządzeń elektrycznych E1 . 4.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, instalacji i dostaw odpowiadających swoim rodzajem instalacjom i dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (określonych w pkt. IX.2.a specyfikacji), z podaniem ich zakresu oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik nr 2 specyfikacji). Ponadto wykonawca składa osobiście oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zawartych w art. 22 ust.1 ustawy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do specyfikacji Dokumenty wymienione w pkt. X specyfikacji mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem. W przypadku składania oferty wspólnej oferta winna zawierać dokumenty dla każdego partnera z osobna - rozdział X pkt 1 - 3, pozostałe wymagane dokumenty mogą być składane wspólnie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lo1.rumia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ze strony internetowej zamawiającego.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1, 84-230 Rumia ul. Starowiejska 4, w sekretariacie szkoły I piętro..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RUMI
- "Opracowanie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej dla przebudowy ulicy Mickiewicza w Rumi".
- "Budowa sieci kablowych i słupów oświetleniowych na ulicach Łąkowej i Miłosza oraz placach rekreacyjnych przy ulicach Sędzickiego i Topolowej w Rumi"
więcej: przetargi w Rumi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bydgoszczy
- Dostawa zestawów komputerowych z monitorami dla Katedry Automatyki i Informatyki E-1 Politechniki Krakowskiej.
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO
- Wyposażenie przedszkoli w Łaziskach i Krostoszowicach
więcej: Monitory ekranowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.