To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-05-31
Siennica Różana: Dostawa doposażenia na potrzeby projektu pt. Lepszy start - program rozwojowy Technikum w Siennicy Różanej realizowanego w ramach priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego
Numer ogłoszenia: 210464 - 2013; data zamieszczenia: 31.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 182136 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Siennicy Różanej, Siennica Różana 266A, 22-304 Siennica Różana, woj. lubelskie, tel. 082 5759287, faks 082 5759424.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa doposażenia na potrzeby projektu pt. Lepszy start - program rozwojowy Technikum w Siennicy Różanej realizowanego w ramach priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa doposażenia do pracowni żywieniowej, dostawa doposażenia na potrzeby warsztatów mechanizacyjnych, dostawa strojów roboczych do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Siennicy Różanej realizującej projekt pt. Lepszy start - program rozwojowy Technikum w Siennicy Różanej z podziałem na 9 części. Część II Dostawa mebli do pracowni żywieniowej( załącznik nr 8 do SIWZ) Część III Dostawa wyposażenia do pracowni żywieniowej( załącznik nr 9 do SIWZ) Część IV Dostawa obrusów i serwet do pracowni żywieniowej( załącznik nr 10 do SIWZ) Część VI Dostawa programów komputerowych, lekcji multimedialnych ( załącznik nr 12 do SIWZ) Część VII Dostawa pługa i kosiarki na potrzeby warsztatów mechanizacyjnych (załącznik nr 13 do SIWZ) Część VIII Dostawa stanowiska diagnostycznego na potrzeby warsztatów mechanizacyjnych (załącznik nr 14 do SIWZ).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące 39.20.00.00 - Wyposażenie domowe 19.26.00.00 - Tkaniny 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 16.00.00.00 - Maszyny rolnicze 38.57.00.00 - Przyrządy i aparatura nastawcza i kontrolna .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 3
Nazwa: Patera 3 stopniowa do owoców, stojak obracany do ciast i tortów, stojak na owoce, patera 3 stopniowa do owoców, , deski HCCP, blachy do pizzy, łopatki do pizzy, radełko do pizzy, chwytak do blach, siatki do pizzy, noże HCCP, ostrzałka do noży, tace, blachy do pieczenia, deska pod pizzę, serwis obiadowy, sztućce w walizce, menaż przyprawowy, wózek kelnerski dwupółkowy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INVEST HORECA BISTRO Mariusz Gajdos
jakie przetargi wygrała firma
INVEST HORECA BISTRO Mariusz Gajdos
- Invest Horeca Bistro, ul. Zawiszy Czarnego 24, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2923,58 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2837,61
Oferta z najniższą ceną: 2837,61 / Oferta z najwyższą ceną: 3282,72
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI SIENNICA RÓŻANA
więcej: przetargi SIENNICA RÓŻANA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ośrodka dydaktyczno - szkoleniowego Kampusu Kąkolewo Politechniki Poznańskiej w formule zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja podjazdu dla karetek oraz przebudowa pomieszczeń na potrzeby szatni dla pracowników SOR w Powiatowym Szpitalu Specjalistycznym w Stalowej Woli w formule zaprojektuj i wybuduj
- "Budowa punktów kamerowych - realizacja 3 zadań z budżetu obywatelskiego"
- Dostawa i montaż mebli biurowych do Oddziału ZUS w Płocku oraz podległych jednostek terenowych - krzesła obrotowe
- Subskrypcja wsparcia technicznego producenta do dwóch urządzeń Barracuda F400 posiadanych przez Urząd do Spraw Cudzoziemców
- Świadczenie usług utrzymania Systemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów Bosflow wraz z jego rozbudową
więcej: Maszyny rolnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.