eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa mebli biurowych wraz z montażem

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-08-03

Katowice: Dostawa mebli biurowych wraz z montażem
Numer ogłoszenia: 210457 - 2011; data zamieszczenia: 03.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 150886 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Śląskie, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2078562, faks 32 2078578.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych wraz z montażem.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych wraz z ich montażem i ustawieniem we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach w siedzibie Zamawiającego przy ul. Dąbrowskiego 23 i ul. Reymonta 24, wymienionych i opisanych w zakresach. 2. Postanowienia wspólne dla wszystkich zakresów: 1). Dostarczone meble muszą być zgodne z Polskimi Normami oraz muszą spełniać minimalne wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. z 1998 r. Nr 148, poz. 973). 2). Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do wskazanych pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego przy ul. Dąbrowskiego 23 i Reymonta 24 w Katowicach, zmontuje go oraz ustawi w sposób zapewniający bezpieczne użytkowanie. Wszelkie koszty związane z transportem, opakowaniem, dostarczeniem, montażem i ustawieniem przedmiotu zamówienia oraz ubezpieczeniem na czas jego transportu ponosi Wykonawca. 3). Dostawa przedmiotu zamówienia wykonana zostanie w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 7.30 do 15.30. 4). Dostawa przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzona protokołem zdawczo-odbiorczym. Protokół będzie zawierał, co najmniej: nazwę przedmiotu zamówienia, ilość, datę i miejsce przekazania. Podpisany przez obie strony bez zastrzeżeń protokół zdawczo-odbiorczy będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury przez Wykonawcę. 5). W razie stwierdzenia braków w dostawie lub dostarczenia przedmiotu zamówienia niezgodnego z siwz oraz warunkami umowy, Wykonawca uzupełni lub wymieni przedmiot zamówienia na zgodny z siwz oraz warunkami umowy, na własny koszt w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia zastrzeżeń. 3. Warunki dotyczące gwarancji udzielonej na przedmiot zamówienia: a) Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na okres minimum 24 miesięcy licząc od dnia podpisania przez obie strony protokołu zdawczo-odbiorczego bez zastrzeżeń. b) Gwarancja obejmuje przedmiot zamówienia wraz z wszystkimi elementami. c) Zgłoszenie usterki nastąpi mailem lub faksem na nr Wykonawcy. d) Wykonawca usunie usterkę bezpłatnie w ciągu 14 dni roboczych licząc od dnia zgłoszenia. e) Serwis gwarancyjny świadczony będzie w miejscu użytkowania przedmiotu zamówienia u Zamawiającego, w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.00. f) W sytuacji, kiedy konieczne będzie przetransportowanie przedmiotu zamówienia do naprawy poza siedzibę Zamawiającego, Wykonawca wykona transport na własny koszt oraz poniesie pełną odpowiedzialność za przedmiot zamówienia w czasie demontażu, transportu oraz ponownego montażu. g) W szczególnych przypadkach, po uzgodnieniu z Zamawiającym, termin naprawy może wynieść do 21 dni roboczych od dnia zgłoszenia usterki. h) W przypadku niemożności usunięcia wady przedmiotu zamówienia, Wykonawca wymieni wadliwe meble na nowe, posiadające identyczne gabaryty, wykończenia i funkcjonalność jak meble, w których stwierdzono wady.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.11.20.00 - Krzesła 39.13.21.00 - Szafy na akta 39.13.11.00 - Regały archiwalne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia będzie współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach działania Pomoc Techniczna Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Meble pracownicze

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 27.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Meble Kosacka Iwona Kosacka, Główna 77, 83-211 Jabłowo, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35391,73 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22263,00

  • Oferta z najniższą ceną: 22263,00 / Oferta z najwyższą ceną: 55005,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Krzesła biurowe obrotowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 18.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Produkcyjno-Usługowe A.S. Anna Grzybowska, Ogrodowa 21, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8410,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2763,81

  • Oferta z najniższą ceną: 2763,81 / Oferta z najwyższą ceną: 16143,75

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Regały magazynowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KJK Meble Sp. z o.o., Bp. H. Bednorza 2a-6, 40-384 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3641,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3198,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3198,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16482,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.