eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › Remont sanitariatów chłopców pion chłopców parter, I piętro, II piętro



Ogłoszenie z dnia 2007-10-31

Głogów: Remont sanitariatów chłopców pion chłopców parter, I piętro, II piętro
Numer ogłoszenia: 210382 - 2007; data zamieszczenia: 31.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Noblistów Polskich, pl. Mieszka I 22, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 8347163, fax 076 8347163.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp3glogow.szkolnastrona.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła Podstawowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sanitariatów chłopców pion chłopców parter, I piętro, II piętro.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Roboty budowlane 1.1 Wyburzenie części ścianek działowych 1.2 Skucie glazury i terakoty z podłożem pod posadzkę 1.3 Wyłożenie ścian glazurą na wysokość 2 m 1.4 Wykonanie nowego podłoża pod posadzkę, izolacji podposadzkowej , oraz wyłożenie posadzki płytkami GRESS z wykonaniem cokolika z kształtek cokołowych wyoblonych. 1.5 Wykonanie ścianek działowych kabin WC systemowych grubości min. 3 cm, zabudowa pionów płytami GK. 1.6 Wymiana stolarki drzwiowej z powiększeniem otworów drzwiowych, wejściowe 90 a wewnętrzne 80, ościeżnice stalowe, skrzydła drzwiowe wzmocnione z tulejami wentylacyjnymi. 1.7 Likwidacja zacieków na tynku, wykonanie gładzi szpachlowej, oraz pomalowanie emulsją tynku ścian nad glazurą i stropu. 1.8 Pomalowanie okien i parapetów. 1.10 Pomalowanie grzejników i rur c.o. 2. Instalacje wod.-kan. 2.1 Wymiana białego osprzętu 2.2 Wymiana rur wody na miedziane układane w bruzdach 2.3 Wymiana rur kanalizacyjnych na PCV 2.4 Wymiana kratek wentylacyjnych, zaworów czerpalnych i kratek ściekowych. 3. Instalacja c.o. 3.1 Demontaż i montaż powrotny grzejników z montażem na ścianie i likwidacją wsporników posadzkowych 3.2 Wymiana zaworów grzejnikowych na termostatyczne bez głowic. 3.3 Montaż zaworów powrotnych. 4. Instalacja elektryczna. 4.1 Wymiana opraw elektrycznych, osprzęty i przewodów podtynkowych. 4.2 Wykonanie pomiarów elektrycznych II Szczegółowy zakres robót wg przedmiaru

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 2000;.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 8. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. 8.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy pzp. 2) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy pzp. 3) Wykonali w okresie pięciu lat roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadające swym rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający za robotę podobną uzna robotę polegającą na wykonaniu robót budowlanych z branżami sanitarnymi i elektrycznymi. 4) Dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia , osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami elektrycznymi w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia , osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami sanitarnymi i instalacji sanitarnych w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia, oraz posiadającymi aktualne zaświadczenie o przynależności do OIIB, 5) Posiadają środki finansowe w wysokości co najmniej 70.000,00 zł (słownie siedemdziesiąt tysięcy złotych) lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 70.000,00 zł (siedemdziesiąt tysięcy złotych). 6) Posiadają ubezpieczenie działalności od OC.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9. Informacje o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 9.1. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawców warunków, o których mowa w art. 26 ust. 1 pzp. żąda następujących dokumentów: 1) Formularz oferty - zał. Nr 1 do SIWZ, 2) Protokół z wizji terenu objętego zamówieniem potwierdzony przez inspektora nadzoru. 3) Kosztorys ofertowy opracowany metodą szczegółową, Uwaga ! Podane przy poszczególnych pozycjach przedmiaru numery katalogów mają jedynie charakter informacyjny. Wykonawca ma prawo stosować przy wycenie poszczególnych pozycji przedmiaru kalkulację własną. 4) Dowód wniesienia wadium, 5) Harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji robót , 6) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej musi posiadać adnotację właściwego organu wydającego to zaświadczenie o aktualności zapisów - dokonaną w terminie jak wyżej. 7) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zmówienie zobowiązani są złożyć do wniosku: Pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów przez pozostałych wykonawców do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu albo reprezentowaniu w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy, umowę regulującą współpracę tych wykonawców. 8) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art.22 pzp. - zał. Nr 2 do SIWZ, 9) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ. 10) Wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zał. Nr 4 do SIWZ i zał.Nr 5 do SIWZ 11) Wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - zał. Nr 3 do SIWZ, 12) Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych w wysokości co najmniej 70.000,00 zł (siedemdziesiąt tysięcy złotych) lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę co najmniej 70.000,00 zł (siedemdziesiąt tysięcy złotych) wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 13) Polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp3glogow.szkolnastrona.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa Nr 3 ul. Plac Mieszka I 22 67-200 Głogów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2007 godzina 13:30, miejsce: Szkoła Podstawowa nr 3 ul. Plac Mieszka I 22 67-200 Głogów.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.