eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gniezno › Budowa ul. E. Orzeszkowej Gnieźnie na odcinku od ul. Swarzędzkiej do ul. Głębokiej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-31

Gniezno: Budowa ul. E. Orzeszkowej Gnieźnie na odcinku od ul. Swarzędzkiej do ul. Głębokiej
Numer ogłoszenia: 210346 - 2013; data zamieszczenia: 31.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 97632 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Gniezno, ul. Lecha 6, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 61 4260400, faks 061 4261687.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ul. E. Orzeszkowej Gnieźnie na odcinku od ul. Swarzędzkiej do ul. Głębokiej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o: projekt budowlano - wykonawczy w branży drogowej, oświetlenia ulicznego i usunięcia kolizji telekomunikacyjnej; projekt budowlany na usunięcie kolizji energetycznej; projekt docelowej organizacji ruchu kołowego; przedmiary robót; szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych i zapisy siwz. 2.1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje przebudowę nawierzchni ulicy wraz z wykonaniem oświetlenia ulicznego, usunięciem kolizji energetycznej i telekomunikacyjnej na ul. E. Orzeszkowej w Gnieźnie, odcinek od ul. Swarzędzkiej do ul. Głębokiej, w tym: 2.1.1. Roboty drogowe I Etap - jezdnia ul. E. Orzeszkowej (od ul. Pobiedziskiej do ul. Głębokiej). 2.1.2. Roboty drogowe II Etap - chodnik, wjazdy na posesje i miejsca postojowe strona prawa ul. E. Orzeszkowej (od ul. Pobiedziskiej do ul. Głębokiej). 2.1.3. Roboty drogowe III Etap - ciąg pieszo - rowerowy, wjazdy na posesje i miejsca postojowe strona lewa ul. E. Orzeszkowej (od ul. Pobiedziskiej do ul. Głębokiej). 2.1.4. Roboty drogowe IV Etap - jezdnia ul. E. Orzeszkowej (od ul. Swarzędzkiej do ul. Pobiedziskiej). 2.1.5. Roboty drogowe V Etap - chodniki, zjazdy, miejsca postojowe i zatoka autobusowa strona prawa ul. E. Orzeszkowej (od ul. Swarzędzkiej do ul. Pobiedziskiej). 2.1.6. Roboty drogowe VI Etap - ciąg pieszo - rowerowy, wjazdy na posesje, miejsca postojowe i zatoka autobusowa strona lewa ul. E. Orzeszkowej (od ul. Swarzędzkiej do ul. Pobiedziskiej). 2.1.7. Wykonanie oświetlenia ulicznego na ul. E. Orzeszkowej, odcinek od ul. Herberta do ul. Głębokiej. 2.1.8. Usunięcie kolizji energetycznej na ul. E. Orzeszkowej, od ul. Herberta do ul. Głębokiej. 2.1.9. Usunięcie kolizji telekomunikacyjnej na ul. E. Orzeszkowej, odcinek od ul. Swarzędzkiej do ul. Głębokiej. 2.2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewnia: 2.2.1. Oznakowanie miejsca realizowania przedmiotu zamówienia na własny koszt, zgodnie z Załącznikami do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003r. Nr 220 poz. 2181 ze zm.) oraz z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U.03.177.1729), na podstawie projektu tymczasowej zmiany organizacji ruchu i zabezpieczenia robót, zaopiniowanego przez Zarządcę dróg gminnych i Komendę Powiatową Policji w Gnieźnie oraz zatwierdzonego przez Organ Zarządzający Ruchem - Starostwo Powiatowe. Ww. projekt należy wykonać na własny koszt. 2.2.2. Obsługę geodezyjną - wytyczenie w terenie i wykonanie inwentaryzacji geodezyjnych powykonawczych (w tym szkiców i map dla: robót drogowych, oświetleniowych, energetycznych, telekomunikacyjnych; potwierdzonych przez Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej) przez uprawnionego geodetę. 2.2.3. Utrzymanie w czystości (zgodnie z przepisami wynikającymi z ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach /Dz.U.2012.391 j. t. ze zm./) ulic przylegających do placu budowy oraz przywrócenie nawierzchni ulic do stanu pierwotnego w razie uszkodzenia ich nawierzchni. 2.2.4. Przejezdność nawierzchni ulic tymczasowo utwardzonych, przylegających do placu budowy i w przypadku ich uszkodzenia wykonanie remontu, celem przywrócenia ich do stanu pierwotnego. 2.2.5. Uporządkowanie terenu objętego przedmiotem zamówienia po wykonaniu robót budowlanych. 2.2.6. Oczyszczenie wpustów kanalizacji deszczowej z przykanalikami, studni kolektorowych i sieci: kanalizacji deszczowej oraz kanalizacji sanitarnej, z materiałów budowlanych wykorzystywanych w trakcie prowadzonych prac drogowych. Przed rozpoczęciem prac oraz po zakończeniu zadania, należy dokonać (z przedstawicielem PWiK i Zamawiającego) przeglądu stanu kanalizacji sanitarnej i deszczowej, celem otrzymania po zakończonym zadaniu pisemnego potwierdzenia z PWiK Gniezno, o zdatności powyższych urządzeń do eksploatacji. 2.2.7. Narzędzia, wyposażenie zakładu i urządzenia techniczne niezbędne w celu realizacji zamówienia, w tym między innymi: koparko-ładowarkę kołową; równiarkę samojezdną; sprężarkę spalinową z młotem pneumatycznym; samochód dostawczy; stopę wibracyjną spalinową; zagęszczarkę lub inny sprzęt tożsamy, dostosowany do zagęszczania piasku, stabilizacji, betonu, tłucznia, kostki betonowej w pasie chodników (chodniki, zjazdy, ciąg pieszo - jezdny, zatoki autobusowe, miejsca postojowe); piłę do cięcia kostki betonowej; piłę do ciecia betonu asfaltowego; min. cztery samochody wywrotki, w tym min. jeden samochód skrzyniowy i min. dwa dostosowane do przewozu betonu asfaltowego (termosy, wywrotki z plandekami itp.); szczotkę mechaniczną, skrapiarkę listwową o szerokości jednorazowego spryskiwania min. 3,20m; rozkładarkę mas bitumicznych o szerokości min. 6,40 m jednorazowo układanej warstwy betonu asfaltowego (układanie bez szwu); min. trzy walce stalowe samojezdne dostosowane tonażem do grubości warstw rozkładanej stabilizacji, kruszywa i betonu asfaltowego (w tym min. dwa o tonażu powyżej 10Mg); min. jeden walec ogumiony 10Mg; samochodowy wysięgnik koszowy do demontażu wysięgników rurowych i opraw oświetleniowych z dotychczasowych słupów linii napowietrznej; dźwig dostosowany tonażem do demontażu istniejących słupów oświetleniowych i montażu nowoprojektowanych. Ilość narzędzi i urządzeń, wykorzystanych do realizacji ww. budowy, winna zapewnić właściwe tempo realizowanego zadania, w okresie objętym umową. Wszystkie narzędzia i urządzenia winny być dobrane w taki sposób, by nie spowodować niekorzystnego wpływu na jakość wykonywanych robót. 2.3. Wymagania jakościowe: 2.3.1. Wszystkie materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia powinny być nowe (z wyjątkiem elementów, które zostały zatwierdzone do ponownego montażu, np. oprawy oświetleniowe, wysięgniki rurowe itp.) i posiadać gwarancje jakości na min. 5 lat (licząc od dnia podanego w protokole z odbioru końcowego zadania). Wbudowywane nowe materiały/produkty powinny posiadać określone obowiązującymi w tym zakresie polskimi przepisami dopuszczenia do stosowania (certyfikaty, atesty, aprobaty techniczne itp.) oraz gwarancje uzyskane od producenta. Powyższe dokumenty należy na żądanie inspektora nadzoru przedstawić przed wbudowaniem materiałów/produktów oraz przekazać Zamawiającemu przy odbiorach częściowych i odbiorze końcowym robót. Ww. materiały/produkty winny spełniać postanowienia ustawy z dnia 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004r. Nr 92 poz. 881 ze zm.). 2.3.2. Wbudowywane elementy oznakowania pionowego: znaki drogowe, z wyjątkiem znaków A-7 (średnie), winny być małe, wykonane na podkładzie ocynkowanym z folii odblaskowej II generacji; słupki do znaków - stalowe, ocynkowane średnicy 60mm, dł. 3,50m (dla pojedynczego znaku) oraz dł. 4,30 m i więcej (dla dwóch znaków i więcej) osadzone w betonowym fundamencie, zapewniającym ich stabilność po zamontowaniu. 2.3.3. Wbudowywane nowe studnie wpustowe z osadnikiem bez syfonu, winny być z rur betonowych (beton kl. C 25/30) śr. 500mm, z kratką ściekową typu ciężkiego kl. D 400 o wymiarach 620x420mm; przykanaliki z rur klasy SN 8 PCV 200mm ze ścianką litą; nowe studnie kanalizacyjne z kręgów betonowych (beton kl. C 45/55 i W-8) śr. 1000 mm typu MATBET lub BS-1000 z włazem kanałowym okrągłym, żeliwnym, typu ciężkiego kl. D 400 (nośność 40t) o wysokości pokrywy żebrowanej min. 5cm i wysokości korpusu min. 15cm. 2.3.4. Beton asfaltowy użyty do wykonania warstwy wyrównawczej i warstwy ścieralnej powinien spełniać warunki mas dla ruchu KR 3 oraz posiadać gwarancje jakości na min. 5lat (licząc od dnia podanego w protokole z odbioru końcowego zadania). 2.3.5. Do wykonania nawierzchni ciągu pieszo-rowerowym wykorzystać kostkę betonową Domino bez fazy, szarą, grubości 8 cm. Ten sam rodzaj kostki zastosować w ciągu pieszo-rowerowym na przejazdach przez wjazdy do posesji przylegających do pasa drogowego. 2.3.6. Na przejściach dla pieszych i na peronach przy zatokach autobusowych zastosować płytki z wypustkami 50x50x7 cm koloru szarego lub białego. 2.3.7. Okres rękojmi na wykonane roboty wynosi min. 5 lat licząc od dnia podanego w protokole z odbioru końcowego zadania. W powyższym okresie Wykonawca będzie odpowiedzialny za usunięcie wad fizycznych przedmiotu umowy z tytułu rękojmi. Z uwagi na przeprowadzenie prac naprawczych okres rękojmi może ulec wydłużeniu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.23.22.00 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych 45.23.23.00 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STRABAG Sp. z o. o., ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2968530,58 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1984654,14

  • Oferta z najniższą ceną: 1984654,14 / Oferta z najwyższą ceną: 2253804,02

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.