Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-31
Gdańsk: AMG/KOMPIII/07
Numer ogłoszenia: 210260 - 2007; data zamieszczenia: 31.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Medyczna, ul. M. Skłodowskiej-Curie 3a, 80-210 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (058) 349-12-44, fax (058) 301-61-15.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.amg.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: AMG/KOMPIII/07.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego, o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia musi złożyć 1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i reprezentowania wykonawcy, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę do oferty. 2. Oświadczenie, zgodnie z art. 44 Pzp o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu art. 22, 24 Pzp. 3. Ofertę na lub w formie druku oferta stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ, zawierającą: A. Oświadczenia i dokumenty, zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt.1) Pzp, potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, wynikające z art. 22 ust. 1 pkt. 1) Pzp a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Dokumenty ww. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wymienionych w p.a), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty ww. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: B. Oświadczenia i dokumenty, zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt. 2 potwierdzające spełnienie wymagań zamawiającego a) certyfikaty i oświadczenia - certyfikat CE wystawiony przez notyfikującą jednostkę certyfikującą lub deklaracja zgodności CE wystawiona przez producenta, na oferowany przedmiot zamówienia, - certyfikat ISO 9001:2000 dla producenta sprzętu , zgodnie z zał. nr 1 SIWZ , -certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych komputerów z systemami MS Windows - wydruk ze strony Microsoft WCHL, - certyfikaty TCO 99 dla oferowanych monitorów, - certyfikat ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych dla firmy serwisującej sprzęt oraz autoryzacje producenta sprzętu, zgodnie z zał. nr 1 SIWZ , - oświadczenie producenta sprzętu, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych wykonawcy lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem, zgodnie z zał. nr 1 SIWZ , - oświadczenie producenta potwierdzające spełnienie wymogu głośności jednostki centralnej o wielkościach zgodnych z zał. nr 1 SIWZ, wg normy ISO 9296, Wykonawca może, złożyć równoważny dokument wystawiony przez podmiot mający siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Wykonawca może również złożyć inne dokumenty potwierdzające odpowiednio stosowanie przez wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości. b) wypełnione zestawienia parametrów technicznych będące załącznikiem nr 1 do SIWZ, c) oświadczenie potwierdzające zapewnienie serwisu gwarancyjnego, d) oświadczenie o możliwości realizacji dostaw sprzętu z 0% stawką podatku od towarów i usług, po złożeniu przez zamawiającego wymaganych dokumentów - na podstawie art. 83 ust. 1 pkt. 26 Ustawy z dnia 11 marca 2004 r. ( Dz. U. nr 54, poz. 535, zał. nr 8 z późniejszymi zmianami ), e) parafowany i podpisany projekt umowy, f) oświadczenie o przyjęciu warunków serwisu gwarancyjnego - złożone na druku oferta, g) oświadczenie o przyjęciu obowiązków wykonawcy - złożone na druku oferta, h) oświadczenie o przyjęciu składników ceny - złożone na druku oferta, i) oświadczenie o przyjęciu sposobu porozumiewania się zamawiającego z wykonawcą złożone na druku oferta, j) oświadczenie o akceptacji zapisów zawartych w projekcie umowy - złożone na druku oferta. Zgodnie z art.26 ust.3 ustawy Pzp, zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. Stwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienia wymagań Zamawiającego odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów, oświadczeń i innych materiałów stanowiących załączniki do oferty złożonej przez wykonawcę. Nie złożenie w wyznaczonym przez zamawiającego terminie (z uwzględnieniem art. 26 ust. 3 Pzp oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą (art. 24, ust 4 Pzp). dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie wymagań zamawiającego spowoduje odrzucenie oferty
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amg.gda.pl/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Medyczna dział ds. Aparatury ul. M.Skłodowskiej Curie 3a, pawilon 3 80-210 Gdańsk.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2007 godzina 08:30, miejsce: w siedzibie Akademii Medycznej w Gdańsku, ul. M. Skłodowskiej-Curie 3a w Dziale ds. Aparatury, w pawilonie nr 3..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Bocheńskie Błoto" - koszenie trzcinowiska na torfowisku.
- Wycinka odrośli drzew i krzewów oraz koszenie trzciny - rezerwat Kruszynek
- Dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatora do tych badań - znak sprawy Adm 12/2024
- Świadczenie usług przeglądu, konserwacji i naprawy sprzętu przeciwpożarowego wraz z dostawą nowego wyposażenia przeciwpożarowego na potrzeby Uniwersytetu Gdańskiego
- Dostawa odczynników oraz dostawa części zużywalnych i zamiennych wraz z serwisem i przeglądem technicznym do aparatów Zamawiającego - Adm 11/2024
- Dostawa i montaż 1600 sztuk podzielników kosztów ogrzewania wraz z corocznymi odczytami w 370 lokalach mieszkalnych 03/ZP/TP/24
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia IT do siedziby Zamawiającego w projekcie "Agroturystyka z Witosem"
- Zakup i dostawa wyposażenia w ramach projektu nr FEPK.07.11-IP.01-0045/23 "Lubenia Dzieciom - utworzenie nowych miejsc wychowania przedszkolnego na terenie Gminy Lubenia"-zadanie 2
- Zakup i dostawa sprzętu IT w ramach realizacji projektu "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Leśnictwo_2
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Modernizacja systemu i symulatorów łączności operacyjnej i kryzysowej
- Przedłużenie i rozszerzenie licencji na posiadane oprogramowanie - 3 pakiety.
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.