Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-31
Poznań: sukcesywna dostawa materiałów budowlanych na potrzeby
Akademii Rolniczej
Numer ogłoszenia: 21022 - 2008; data zamieszczenia: 31.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Rolnicza im. Augusta Cieszkowskiego, ul. Wojska Polskiego 28, 60-637 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8487023, 8487043, fax 061 8487043, 8487145.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.au.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywna dostawa materiałów budowlanych na potrzeby Akademii Rolniczej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - farby, chemia budowlana, materiały budowlane, stolarka drzwiowa, materiały ocieplające, płytki ceramiczne, Zadanie nr 2 - wykładziny PCV, wykładziny dywanowe, panele podłogowe, wg szczegółowego wykazu, który jest załącznikiem nr 4 do SIWZ
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.81.00.00 - Materiały konstrukcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.00.00 - Materiały konstrukcyjne Oryginalny kod CPV: 28.81.14.00 - Farby i okładziny ścienne Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.14.00 - Farby i okładziny ścienne Oryginalny kod CPV: 28.81.22.10 - Podłogi drewniane Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.22.00 - Wykładziny podłogowe Oryginalny kod CPV: 28.81.22.00 - Wykładziny podłogowe Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.22.00 - Wykładziny podłogowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, że ww. warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz oferty; 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. oświadczenie dotyczące spełnienia wymogów wynikających z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i ust. 2 Ustawy; 4. oświadczenie Wykonawcy o nieodpłatnym odbiorze zużytych źródeł światła i opraw oświetleniowych; 5. zaparafowany (wszystkie strony) przez Wykonawcę projekt umowy 6. wypełniony formularz cenowy; 7. dokumenty potwierdzające równoważność oferowanych materiałów (w sytuacji, gdy Wykonawca zaoferuje materiały innych producentów, niż zaproponowane przez Zamawiającego).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.au.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiajacego, pok. 407 Biuro Zamówień Publicznych. Opłata za wersję papierową SIWZ wynosi 2,16 zł..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2008 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiajaćego, Sekretariat Kanclerza, pok. 304,.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: farby, chemia budowlana, materiały budowlane, stolarka drzwiowa, materiały ocieplające, płytki ceramiczne,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: farby, chemia budowlana, materiały budowlane, stolarka drzwiowa, materiały ocieplające, płytki ceramiczne, wg szczegółowego wykazu, który jest załącznikiem nr 4 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.81.00.00-3, 28.81.14.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wykładziny PCV, wykładziny dywanowe, panele podłogowe,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykładziny PCV, wykładziny dywanowe, panele podłogowe, wg szczegółowego wykazu, który jest załącznikiem nr 4 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.81.22.00-9, 28.81.22.10-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Obłożenia operacyjne dla oddziału okulistyki i Bloku Kardiochirurgii
- Testy wraz z dzierżawą analizatora do wieloparametrowego PCR w systemie zamkniętym dla potrzeb WSM im.J.Strusia w Poznaniu
- Dostawa 250 szt. koszy na śmieci 80 l wraz z komponentami
- Świadczenie usług rekreacyjnych i sportowych w zakresie pływania oraz rekreacji ruchowej na pływalniach Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji
- Zadanie 55192 "Modernizacja budynku nr 3 - 2. SLT Poznań" - dostosowanie dokumentacji projektowej do aktualnych potrzeb.
- "Usługa polegająca na sukcesywnym odbiorze, transporcie oraz przetworzeniu (unieszkodliwieniu/poddaniu odzyskowi) lub odbiorze i transporcie do miejsca zbierania odpadów, a następnie przekazania(...)"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem podestu spacerowego dla pieszych na terenie plaży we Władysławowie
- Budowa strażnicy OSP w Dębem Wielkim
- "ZWIĘKSZENIE LICZBY MIEJSC OPIEKI DLA DZIECI DO LAT 3 W ŻŁOBKU SAMORZĄDOWYM "RAJ MALUSZKA" W DOMASZOWICACH"
- Remont dwóch klatek schodowych w skrzydłach bocznych w budynku administracyjnym Ministerstwa Zdrowia przy ul. Długiej 38/40 w Warszawie
- Modernizacja Całodobowego Oddziału Rehabilitacji Neurologicznej nr 12
- Dostawę materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, wykładzin podłogowych oraz drobnego sprzętu ogrodowego dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.
więcej: Materiały konstrukcyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.