eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Wykonanie II etapu modernizacji budynku socjalno - biurowego (obiekt 1013) na terenie Giełdy Samochodowej przy ul. Błonie 12 w Gliwicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-24

Gliwice: Wykonanie II etapu modernizacji budynku socjalno - biurowego (obiekt 1013) na terenie Giełdy Samochodowej przy ul. Błonie 12 w Gliwicach
Numer ogłoszenia: 210198 - 2014; data zamieszczenia: 24.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 161880 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Usług Komunalnych, ul. Strzelców Bytomskich 25c, 44-109 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2310031, 3350444, faks 032 2310032.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie II etapu modernizacji budynku socjalno - biurowego (obiekt 1013) na terenie Giełdy Samochodowej przy ul. Błonie 12 w Gliwicach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres robót - montaz skrzydeł drzwiowych wewnetrznych, - montaz akcesoriów w instalacji elektrycznej, wodno - kanalizacyjnej w całym budynku - okablowanie i rurociagi zostały wykonane w I etapie, - wykonanie kanałów wentylacyjnych, - wykonanie posadzek, - montaz systemowych kabin sanitarnych, płytkowanie sanitariatów, - roboty malarskie - w ofercie nalezy przewidziec poprawki i gruntowanie scian, - wykonanie i uruchomienie kotłowni olejowej. UWAGA: integralna czescia niniejszej specyfikacji sa: - dokumentacja techniczna, - specyfikacje techniczna wykonania i odbioru robót - przedmiar robót, Wszystkie ww. elementy składowe dokumentacji stanowia komplet. Przy sporzadzaniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia wszystkie elementy dokumentacji nalezy rozpatrywac łacznie. Podane w przedmiarach podstawy wyceny nie sa zobowiazujace dla Wykonawcy. UWAGA: Wykonawca ma obowiazek przewidziec w kosztorysie ofertowym wszystkie roboty (według własnego uznania) jakie sa konieczne do realizacji zamówienia, równiez te, które nie zostały ujete w przedmiarze jak na przykład ogrodzenie placu budowy, daszki zabezpieczajace, rusztowania, zabezpieczenie stolarki, sprzatanie itp. Wykonawca nie ma obowiazku stosowania materiałów okreslonych z nazwy w dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót. Dozwolone jest stosowanie zamienników równowaznych pod wzgledem parametrów technicznych. Pozostałe warunki wykonania robót. 1. Do wykonania robót nalezy stosowac materiały okreslone w specyfikacji technicznej, posiadajace certyfikat na znak bezpieczenstwa i deklaracje zgodnosci z PN lub Aprobata Techniczna. 2. Wykonawca po zakonczeniu robót zobowiazany jest do sporzadzenia dokumentacji powykonawczej 3. Odbiór koncowy zostanie dokonany przez Komisje wyznaczona przez Zamawiajacego z udziałem Wykonawcy. Komisja dokona oceny jakosci wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodnosci wykonania robót z projektem wykonawczym, specyfikacja techniczna oraz przedmiarami robót. 4. Z odbioru zostanie sporzadzony protokół odbioru robót. Do odbioru Wykonawca zobowiazany jest przedstawic nastepujace dokumenty: - certyfikaty i deklaracje zgodnosci na materiały i urzadzenia zastosowane do wykonania robót, - dokumentacje powykonawcza, W czasie realizacji robót Wykonawca zobowiazany jest do: 1. Stałego utrzymania porzadku i ładu na terenie budowy, 2. Stałego dbania o to, aby srodki transportowe wyjezdzajace z budowy nie zanieczyszczały okolicznych ulic. W razie potrzeby wykonawca zobowiazany jest do zorganizowania punktu mycia opon samochodów wyjezdzajacych z budowy. 3. Oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbednych do wykonania prac, 4. Wykonywania prac w terminach uzgodnionych kierownikiem giełdy, 5. Biezacego wywozu odpadów i gruzu pochodzacego z rozbiórek, 6. Zagospodarowania odpadów powstałych w trakcie wykonywania prac zgodnie z obowiazujacymi przepisami w tym zakresie, 7. Oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenie robót zgodnie z obowiazujacymi przepisami BHP, 8. Zgłaszania do odbioru poprzez wpis do dziennika budowy robót zanikajacych i ulegajacych zakryciu 9. Udziału w odbiorach robót zanikajacych, ulegajacych zakryciu, odbiorach czesciowych i udziału w odbiorze koncowym. Wykonawca zobowiazany jest do zapoznania sie z Polityka Bezpieczenstwa Pracy oraz Polityka Srodowiskowa obowiazujacymi w MZUK.* Wykonawca zobowiazany jest do stosowania zasad srodowiskowych, bezpieczenstwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiazujacych w MZUK.*.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.50 - Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Produkcyjno - Usługowo - Handlowy BUD - SPORT Jan Klupś, ul. Brzozowa 85/2, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 357546,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 298930,00

  • Oferta z najniższą ceną: 298930,00 / Oferta z najwyższą ceną: 351248,65

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.