Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-24
Kępno: Zorganizowanie 14 dniowego turnusu rehabilitacyjnego oraz 10 dniowego obozu szkoleniowo terapeutycznego a także angaż trenerów prowadzących zajęcia podczas wcześniej wymienionych wyjazdów dla uczestników projektu Siłę mam dzięki Wam, ale radzę sobie sam budowanie lokalnego systemu wsparcia współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Poddziałania 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 210172 - 2014; data zamieszczenia: 24.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Sienkiewicza 26, 63-600 Kępno, woj. wielkopolskie, tel. 62 79 122 90, faks 62 79 122 80.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.kepno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie 14 dniowego turnusu rehabilitacyjnego oraz 10 dniowego obozu szkoleniowo terapeutycznego a także angaż trenerów prowadzących zajęcia podczas wcześniej wymienionych wyjazdów dla uczestników projektu Siłę mam dzięki Wam, ale radzę sobie sam budowanie lokalnego systemu wsparcia współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Poddziałania 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie 14-dniowego turnusu rehabilitacyjnego (usługi rehabilitacyjne), transportu uczestników na ten turnus (usługa transportowa) oraz organizacja 10-dniowego obozu szkoleniowo-terapeutycznego (usługi noclegowo-restauracyjno- hotelarskie) a także angaż trenerów (usługa szkoleniowa) prowadzących zajęcia z uczestnikami ww. wyjazdów, którzy to uczestnicy są uczestnikami projektu Siłę mam dzięki Wam, ale radzę sobie sam - budowanie lokalnego systemu wsparcia..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4, 80.57.00.00-0, 80.51.00.00-2, 80.50.00.00-9, 55.11.00.00-4, 55.00.00.00-0, 55.10.00.00-1, 60.10.00.00-9, 55.12.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ (dotyczy cz. 1 i 2). Ponadto posiadanie ważnego wpisu do rejestru organizatorów turnusów i ośrodków, w których organizowane mogą być turnusu prowadzone przez wojewodę, ocena nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy, wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ (dotyczy cz. nr 1). Ponadto posiadanie ważnego wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych, ocena nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy, wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ (dotyczy cz. nr 2).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ (dotyczy cz. 1 i 2).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ (dotyczy cz. 1 i 2). Ponadto oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu salami szkoleniowo konferencyjnymi i możliwością organizacji usługi cateringowej - ocena spełnienia nastąpi na podstawie oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 10 do SIWZ (dotyczy cz. nr 1).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ (dotyczy cz. 1 i 2). Ponadto oświadczenie / wykaz sporządzony przez Wykonawcę o osobach prowadzących zajęcia z uczestnikami - ocena spełnienia nastąpi na podstawie oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 9 do SIWZ (tylko dla cz. nr 2).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ (dotyczy cz. 1 i 2).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Oświadczenie na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy PZP o nieujawnianiu informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. Niezłożenie przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa wyżej nie wywołuje dla wykonawcy żadnych skutków związanych z wykluczeniem lub odrzuceniem oferty. 2) Wykaz podwykonawstwa sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. W przypadku braku informacji o podwykonawcach zamawiający uzna, że całość zamówienia zostanie wykonana przez wykonawcę własnymi siłami. 3) Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę, jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu stwierdzającego status prawny oferenta tj. z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo musi być wystawione na reprezentanta wykonawcy i podpisane przez osoby do tego upełnomocnione. 4) Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. X niniejszej SIWZ w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 6) Programy zajęć prowadzonych z uczestnikami (dotyczy części nr 2) 7) Programy wyjazdów (dotyczy części nr 1).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana warunków umów oraz warunki zmian opisane zostały w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (w tym we wzorach umów).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.kepno.pl; http://bip.powiatkepno.pl/wykaz_jednostek/powiatowe_centrum_pomocy_rodzinie.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie, ul. Sienkiewicza 26, 63-600 Kępno, sekretariat pokój nr 4. Cena 40 zł..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie przy ul. Sienkiewicza 26, 63-600 Kępno, sekretariat pokój nr 4.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Siłę mam dzięki Wam, ale radzę sobie sam... - budowanie lokalnego systemu wsparcia współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Poddziałania 7.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja 14-dniowego turnusu rehabilitacyjnego wraz z zorganizowaniem transportu oraz 10-dniowego obozu szkoleniowo - terapeutycznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce wyjazdów: atrakcyjna miejscowość turystyczna nad polskim Morzem Bałtyckim. Liczba uczestników: 14-dniowego turnusu rehabilitacyjnego: 75 osób (w tym os. niepełnosprawne poruszające się na wózkach inwalidzkich); 10-dnowego obozu: 31 osób (w tym dzieci niepełnosprawne). W zakresie zamówienia jest organizacja przez Wykonawcę transportu uczestników wyjazdów, ich zakwaterowanie, pełne wyżywienie, rezerwacja sal szkoleniowych i usług cateringowych na zajęcia. Celem organizacji 14-dniowego turnusu rehabilitacyjnego jest organizacja rehabilitacji dla osób niepełnosprawnych (zgodnie z odrębnymi przepisami) oraz przeprowadzenia treningu kompetencji i umiejętności osobistych i życiowych a także zajęć z arteterapii w ramach działań przewidzianych w projekcie Siłę mam dzięki Wam, ale radzę sobie sam... budowanie lokalnego systemu wsparcia. Celem organizacji 10-dniowego obozu szkoleniowo-terapeutycznego jest integracja uczestników oraz przeprowadzenia zajęć z uczestnikami zaplanowanych w projekcie tj. treningów kompetencji społecznych i rodzicielskich dla rodziców dzieci niepełnosprawnych oraz zajęć z tymi dziećmi: ćwiczeń psychoruchowych i arteterapii. Ponieważ dwóch uczestników będzie brało udział zarówno w 14-dniowym turnusie jak i 10-dniowym obozie, terminy tych wyjazdów nie mogą się pokrywać..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4, 55.11.00.00-4, 55.00.00.00-0, 55.10.00.00-1, 60.10.00.00-9, 55.12.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Angaż trenerów prowadzących zajęcia dla uczestników 14-dniowego turnusu rehabilitacyjnego oraz 10-dniowego obozu szkoleniowo - terapeutycznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Angaż personelu prowadzącego zajęcia z osobami niepełnosprawnymi: a. dwóch trenerów prowadzących trening kompetencji i umiejętności osobistych i życiowych. Każdy trener będzie pracował z dwoma grupami (rozdzielnie) liczącymi od 10 do 15 osób. Wymiar czasowy zajęć: 40 godz. dydaktycznych z każdą grupą; b. dwóch trenerów prowadzących zajęcia z arteterapii. Każdy trener będzie pracował z dwoma grupami (rozdzielnie) liczącymi od 10 do 15 osób. Wymiar czasowy zajęć: 30 godz. dydaktycznych z każdą grupą. Angaż personelu prowadzącego zajęcia z rodzicami dzieci niepełnosprawnych i dziećmi: a. jeden trener prowadzący grupowy trening komunikacji społecznych dla 10 rodziców dzieci niepełnosprawnych, osoby w wieku aktywności zawodowej.Wymiar czasowy zajęć: 40 godz. dydaktycznych. b.jeden trener prowadzący grupowo trening kompetencji rodzicielskich dla 10 rodziców dzieci niepełnosprawnych, osoby w wieku aktywności zawodowej. Wymiar czasowy zajęć: 30 godz. dydaktycznych. c. jedna osoba prowadząca zespoły ćwiczeń psychoruchowych dla 15 dzieci (tym 10 dzieci niepełnosprawnych). Wymiar czasowy zajęć: 40 godz. dydaktycznych d. jedna osoba prowadząca arteterapię dla 15 dzieci (w tym 10 dzieci niepełnosprawnych). Liczba godzina dydaktycznych zajęć: 30. e. jedna osoba: pomoc / opiekun na czas zajęć z dziećmi niepełnosprawnymi. Liczba godz. zajęć dyd.: 70..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2, 80.57.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KEPNA
- Dostawa abonamentu z dostępem do nowych wersji systemu ESKULAP, SIMPLE ERP oraz aplikacji KOSZTY i pakietem 240 godzin wdrożeniowo-serwisowych dla Samodzielnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie
- "Rozwój ogólnodostępnej infrastruktury społeczno- kulturalnej poprzez zagospodarowanie placu pomiędzy budynkami Pow. Bibl. Publ. a budynkiem Powiat. Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie" - II postępowanie
- REMONT ELEWACJI KAMIENICY POŁOŻONEJ PRZY UL. RYNEK 41 W KĘPNIE
więcej: przetargi w Kepnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja kongresu naukowego AI&EDU Szkoły Głównej Mikołaja Kopernika w Warszawie
- DZP.261.21.2024 Świadczenie usług polegających na przygotowaniu, prowadzeniu oraz ewaluacji szkoleń online dla osób uprawnionych do udziału w programie eTwinning.
- Usługa transportu sanitarnego i medycznego pacjentów Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
- Kompleksowe zorganizowanie warsztatów w ramach operacji pn. "Od pola do stołu - innowacje w rozwoju pomorskiej wsi"
- "Usługi hotelarskie dla Filharmonii im. Karola Szymanowskiego w Krakowie - rok 2024",
- Przebudowa drogi nr 010414C działka nr 66 w Obrowie
więcej: Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.