eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kroczyce › USŁUGI SZKOLENIOWE dla osób bezrobotnych z terenu Gminy Kroczyce

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-26

Kroczyce: USŁUGI SZKOLENIOWE dla osób bezrobotnych z terenu Gminy Kroczyce
Numer ogłoszenia: 210150 - 2009; data zamieszczenia: 26.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kroczycach , ul. Batalionów Chłopskich 29, 42-425 Kroczyce, woj. śląskie, tel. 034 315 21 50 do 5, faks 034 315 21 50 do 5.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI SZKOLENIOWE dla osób bezrobotnych z terenu Gminy Kroczyce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego serii szkoleń teoretycznych i praktycznych z zakresu umiejętności i kompetencji społecznych, gastronomii, podstaw obsługi komputera i kasy fiskalnej, magazynowania i obsługiwania wózków widłowych a także kierowania pojazdem samochodowym. Przedmiotem zamówienia objęte jest również przygotowanie materiałów szkoleniowych dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy, będących w wieku aktywności zawodowej, które będą uczestniczyć w poszczególnych szkoleniach. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zapewni uczestnikom szkolenia dojazd do miejsca szkolenia wskazanego w ofercie (w obie strony), catering i materiały szkoleniowe. Szkolenie polegać ma w szczególności na: -przeprowadzeniu wykładów i prelekcji, -odpowiedziach na pytania uczestników sesji szkoleniowych, -przeprowadzeniu zajęć praktycznych. -zorganizowaniu i przeprowadzeniu egzaminów wewnętrznych, -wydaniu zaświadczeń lub certyfikatów potwierdzających uczestnictwo w szkoleniu. Wykonawca będzie także zobligowany do promowania projektu, w szczególności poprzez informowanie uczestników szkolenia o źródłach jego finansowania, umieszczaniu stosownych znaków graficznych na dokumentacji dotyczącej projektu, umieszczaniu informacji o projekcie w miejscu przeprowadzeniu szkolenia. Przedmiotem oddzielnych części zamówienia mogą być następujące szkolenia: 1. Trening Umiejętności i Kompetencji Społecznych 2. Kucharz małej gastronomii 3. Podstawy obsługi komputera wraz z obsługą kas fiskalnych 4. Magazynier wraz z obsługą wózków widłowych 5. Prawo jazdy kat. B.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 80.53.32.00 - Kursy komputerowe 80.41.12.00 - Usługi szkół nauki jazdy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki ogólne: 1)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych, 2)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych, tzn.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia publicznego ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki szczegółowe: a)wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat co najmniej 1 usługi szkoleniowej (w danej części zamówienia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, b)dysponują co najmniej 1 osobą (w danej części zamówienia), która posiada odpowiednie uprawnienia i kwalifikację do przeprowadzenia danego szkolenia; c)posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 100 000 PLN. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty wg formuły spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania ogólnych warunków udziału w postępowaniu należy dostarczyć następujące dokumenty: a)oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania b)oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych, c)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Na potwierdzenie spełniania szczególnych warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: a)wykaz osób, którymi dysponuje bądź będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności b)wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, ze szczególnym uwzględnieniem usług świadczonych na rzecz podmiotów prowadzących działalność zbliżoną do działalności Zamawiającego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców usług oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie; c)kopię polisy ubezpieczeniowej albo innego dokumentu potwierdzającego zawarcie umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000 PLN. W przypadku gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 1)Wykonawcy muszą dołączyć do oferty pełnomocnictwo, podpisane przez upoważnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców, chyba że prawo do podpisania oferty wynika z innych dokumentów, 2)wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą z Wykonawcą wskazanym i upoważnionym w pełnomocnictwie przez pozostałych Wykonawców, 3)oferta musi być podpisana w taki sposób, aby skutecznie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, 4)każdy z Wykonawców odrębnie ma obowiązek oświadczyć, że spełnia warunki udziału w postępowaniu i że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kroczyce.bip.jur.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kroczycach ul. Batalionów Chłopskich 29 42-425 Kroczyce.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2009 godzina 11:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kroczycach ul. Batalionów Chłopskich 29 42-425 Kroczyce.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: TRENING UMIEJĘTNOŚCI I KOMPETENCJI SPOŁECZNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: . Tematyka szkolenia: 1.) Trening umiejętności Społecznych - 20 godz. 2.) Trening Umiejętności Interpersonalnych - 20 godz. 3.) Trening Rozwoju osobistego - 20 godz. Razem zajęcia szkoleniowe - 60 godz. Liczba uczestników szkolenia: 20 osób.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: KUCHARZ MAŁEJ GASTRONOMII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tematyka szkolenia: 1. Organizacja punktu gastronomicznego - 7 godz. 2. Technologia produkcji kulinarnej - 10 godz. 3. Towaroznawstwo - 5 godz. 4. Zasady żywienia - 15 godz. 5. Organizacja usług cateringowych - 5 godz. 6. organizacja imprez okolicznościowych - 15 godz. 7. technika obsługi klienta i systemu sprzedaży - 8 godz. 8. Marketing - 5 godz. 9. Kalkulacja gastronomiczna - 10 godz. 10. Zasady higieny w procesie produkcji i obrotu żywnością - 10 godz. Łącznie zajęcia teoretyczne: 90 godz. Zajęcia praktyczne: 60 godz. Liczba uczestników szkolenia: 11 osób.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.51.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PODSTAWY OBSŁUGI KOMPUTERA WRAZ Z OBSŁUGĄ KAS FISKALNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tematyka szkolenia: a.) Obsługa kas fiskalnych i innych urządzeń sklepowych - 30 godz. b.) Przepisy BHP - 5 godz. c.) Podstawy Obsługi komputera - 40 godz. Liczba uczestników szkolenia: 4 osoby.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.53.32.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: MAGAZYNIER WRAZ Z OBSŁUGĄ WÓZKÓW WIDŁOWYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tematyka szkolenia: a.) Obsługa wózków widłowych b.) Przepisy BHP c.) Budowa wózka 15 godzin zajęć teoretycznych, 45 godzin ćwiczeń Zajęcia praktyczne: a.) nauka jazdy wózkiem widłowym - 50 godzin. Dodatkowe wymagania:nabycie przez uczestnika szkolenia uprawnień do wymiany butli z gazem propan - butan - 10 godz. Liczba uczestników szkolenia: 4 osoby.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.41.12.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PRAWO JAZDY KAT. B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tematyka szkolenia: a.) przepisy prawne z zakresu Prawa o ruchu drogowym 30 godz. Zajęcia praktyczne: a.) nauka jazdy samochodem osobowym - 30 godz. Dodatkowe wymagania: a.) przeprowadzenie badań uczestnika szkolenia uprawniających do kierowania pojazdem Liczba uczestników szkolenia: 1 osoba.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.41.12.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.