eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Władysławowo › Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Jastarni w części mechanicznej linii ściekowej. Numer sprawy1/J/2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-19

Władysławowo: Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Jastarni w części mechanicznej linii ściekowej. Numer sprawy: 1/J/2009
Numer ogłoszenia: 21013 - 2009; data zamieszczenia: 19.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Wodno-Ściekowa "Swarzewo" , ul. Władysławowska 84, 84-120 Władysławowo, woj. pomorskie, tel. 058 6741508, faks 058 6741569.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swarzewo.intermedia.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka wodna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Jastarni w części mechanicznej linii ściekowej. Numer sprawy: 1/J/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wszystkich robót budowlanych i dostaw, pełnienie obowiązków kierownika budowy oraz doprowadzenie do uzyskania pozwolenia na użytkowanie. Roboty budowlane prowadzone będą w branżach: a) budowlanej w zakresie: roboty rozbiórkowe, budowa konstrukcji żelbetowe i stalowej , budowa zbiornika wody technologicznej, naprawa i malowanie tynków wewnętrznych i zewnętrznych, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wymiana pokrycia dachu, licowanie ścian płytkami glazurowanymi. wykonanie nowej posadzki z płytek gresowych , montaż schodów drabin balustrad i konstrukcji wsporczych; b) technologicznej w zakresie: dostawy montażu i uruchomienia urządzeń i instalacji technologicznych; c) branży elektrycznej w zakresie: demontaż istniejącej instalacji elektrycznej, dostawa rozdzielni, wykonanie nowej instalacji zasilającej aparaty i urządzenia technologiczne , instalacji oświetleniowej , odgromowej i uziemiającej; d) branży AKPiA w zakresie: demontażu istniejącej instalacji sterującej , dostawy szafy sterującej , wykonanie nowej instalacji sterującej , modernizacji stanowiska wizualizacji. Szczegółowy zakres robót i dostaw zawierają załączone do SIWZ dokumentacje projektowe , specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót dla wszystkich branż. -Wszelkie nazwy własne dotyczące materiałów i urządzeń użyte w dokumentacji należy traktować jako materiały i urządzenia o minimalnej jakości, które można zastosować w realizacji inwestycji - równoważne, -Wszystkie zastosowane urządzenia, materiały i technologie muszą być uznane i stosowane na oczyszczalniach ścieków i gwarantować wysoką odporność na agresywne środowisko; -Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia rozwiązań konstrukcyjnych i technologicznych oraz parametrów materiałów równoważnych do określonych w tej dokumentacji. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te urządzenia. Urządzenia muszą być produkowane co najmniej od 5 lat i muszą pracować na co najmniej 5 oczyszczalniach ścieków. W przypadku, gdy zastosowanie tych urządzeń wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania i ewentualnych dodatkowych kosztów robót budowlano- montażowych poniesie oferent. -Zmiany dokumentacji projektowej o których mowa powyżej nie mogą dotyczyć konstrukcji żelbetowej do posadowienia urządzeń wielofunkcyjnych do mechanicznego oczyszczania ścieków. Zarówno konstrukcja jak i same urządzenia wielofunkcyjne ograniczone są wymiarami we wszystkich trzech osiach. Największe ograniczenie nałożone jest na wysokość. Minimalną wysokość wyznacza poziom w reaktorach SBR a maksymalną położenie stropodachu. Długość i szerokość z kolei ograniczona jest lokalizacją innych urządzeń i instalacji technologicznych. W związku z tym równoważne urządzenia wielofunkcyjne należy dobrać tak aby można je było zainstalować na konstrukcji żelbetowej opisanej w części konstrukcyjnej projektu bez dokonywania jakichkolwiek zmian. -Ponieważ przewiduje się wynagrodzenie ryczałtowe, to załączony przedmiar robót należy traktować jako dokument pomocniczy. -Zamawiający ma prawo do ograniczenia lub rezygnacji z części umownego zakresu robót i pomniejszenia wynagrodzenia ryczałtowego o wartość niewykonanych robót lub dostaw. Zamawiający może polecić wykonawcy wykonanie robót zamiennych w zamian za roboty z których zrezygnował. Jeżeli rezygnacja dotyczy całego elementu robót wyszczególnionego w harmonogramie rzeczowo-finansowym to jego wartość będzie taka jak zaoferowana w harmonogramie. Jeżeli rezygnacja dotyczy części elementów robót to ich wartość obliczona zostanie na zasadach opisanych w formularzu ofertowym. Przedmiot zamówienia będzie współfinansowany ze środków EkoFunduszu oraz WFOŚiGW. Dla udostępnienia dotacji z EkoFunduszu zamawiający wymaga, aby oferent wykonujący zamówienie w części finansowanej przez EkoFundusz korzystał z dostawców lub wykonawców ze Stanów Zjednoczonych, Szwajcarii, Norwegii i/lub krajów Unii Europejskiej. Część finansowana przez EkoFundusz: 1. agregat grzewczo-wentylacyjny - 2 kpl 2. filtr deodoryzacyjny - 1 kpl. 3. wentylator dachowy - 2 kpl. 4. wielofunkcyjne urządzenie do mechanicznego oczyszczania ścieków - 2 kpl. 5. pompa zatapialna z falownikiem - 1 kpl. 6. pompa zatapialna - 1 kpl. 7. pompa - 2 kpl. 8. przenośniki wałowe - 1 kpl. 9. zbiornik rozprężny - 1 kpl. 10. montaż urządzeń i rurociągów technologicznych - 1 kpl. Na wszystkie ww dostawy Zamawiający będzie żądał świadectwa pochodzenia lub oświadczenia producenta o miejscu ich wytworzenia. Szczegółowy opis i parametry techniczno-technologiczne powyższych dostaw i robót znajdują się w dokumentacji projektowej . Poza robotami wynikającymi wprost z dokumentacji zamówienie obejmuje wszelkie roboty, usługi i dostawy niezbędne do ich należytego wykonania i przekazania zadania inwestycyjnego do użytkowania i eksploatacji, w szczególności: a) Prace określone w pkt. 15 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) Wykonanie dokumentacji powykonawczej. Do odbiorów częściowych i końcowego wykonawca winien dostarczyć dokumentację powykonawczą w skład, której wchodzą: -atesty wszelkich materiałów, wyposażenia, urządzeń, rur, kształtek itd., -rysunki powykonawcze, -świadectwa pochodzenia urządzeń, -protokół z pomiarów wydajności wentylacji, -protokoły z pomiarów instalacji elektrycznej i odgromowej -protokoły odbioru prac zanikowych, -protokoły prób szczelności, -protokoły rozruchu urządzeń, -dziennik budowy (oryginał), -oświadczenie kierownika budowy o wykonaniu inwestycji zgodnie z dokumentacją budowlaną i sztuką budowlaną, -instrukcje obsługi, gwarancje itd., -inne wynikające z umowy i specyfikacji istotnych warunków zamówienia. c) Ponieważ zamówienie będzie dofinansowane ze środków EKOFUNDUSZU w Warszawie, NFOŚiGW w Warszawie, WFOŚiGW w Gdańsku oraz Miasto Jastarnia wykonawca zobowiązany będzie do dostosowania harmonogramu realizacji inwestycji i przygotowania dokumentów rozliczeniowych (zestawień, harmonogramów, faktur itp.) pod kątem wymagań tych instytucji oraz do wykonania na terenie oczyszczalni ścieków w Jastarni tablicy informacyjnej (o powierzchni do 1 m2) o dofinansowaniu zadania przez te instytucje. Formę i treść wymaganych dokumentów należy na bieżąco uzgadniać z Zamawiającym. Zalecane jest szczegółowe sprawdzenie przez wykonawców warunków wykonania zamówienia w terenie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.21.00 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków 45.23.24.21 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków 45.25.22.00 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 60.000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych). Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: -pieniądzu, sposób przekazania: przelewem na konto Zamawiającego w BS Krokowa nr: 42 8349 0002 0030 3260 2000 0010 lub w jednej z poniżej podanych form: -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w sekretariacie Spółki Wodno-Ściekowej SWARZEWO lub zamieścić w osobnej kopercie - opisanej wadium dołączonej do oferty. Wadium musi obejmować co najmniej okres związania ofertą oraz musi zawierać bezwarunkową gwarancję, płatną na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych przepisami Prawa zamówień publicznych. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: -odpowiednio dysponują lub będzie im udostępniona osoba, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadająca wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; -odpowiednio dysponują lub będzie im udostępniona osoba, która będzie pełniła funkcję kierownika robót, posiadająca wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych, -odpowiednio dysponują lub będzie im udostępniona osoba, która będzie pełniła funkcję kierownika robót, posiadająca wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektro- energetycznych; -wykonali należycie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlano- montażową odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, na które wymagane było pozwolenie na budowę. Robota winna być wykonana na czynnej oczyszczalni ścieków komunalnych (bytowo- przemysłowych) o przepustowości minimum 2 000 m3/dobę w zakresie obiektów kubaturowych, montażu urządzeń technologicznych, wykonania instalacji technologicznych (z wyłączeniem robót sieciowych), instalacji elektroenergetycznej i automatyki procesowej. Udział ww. robót wykonanych w granicach oczyszczalni stanowić musi minimum 85% wartości zadania. 15% może obejmować roboty towarzyszące tj. odtwarzanie nawierzchni dróg, odtworzenie zieleni itp. Wartość zrealizowanego w tym okresie kontraktu powinna przekraczać 3.000.000,00 zł (netto) i być udokumentowana referencjami. Referencje muszą zawierać następujące elementy: -całkowita wartość robót netto, -informacje na temat terminowego i należytego wykonania zadania, -określenie przepustowości oczyszczalni (w m3|dobę) , - informację potwierdzającą, że roboty wykonywane były na czynnej oczyszczalni, -zestawienie kosztów z podziałem na następujące branże: -roboty budowlano- montażowe zł netto -instalacje elektroenergetyczne zł netto - AKPiA zł netto - instalacje wentylacji zł netto - dostawa i montaż urządzeń zł netto - roboty pozostałe (towarzyszące) zł netto 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym: -są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 2.000.000,00 zł, ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy, w przypadku kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do przedłużenia ubezpieczenia po jego wygaśnięciu; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów dostarczonych przez wykonawcę w celu ich potwierdzenia. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunki pkt 2 mogą spełniać łącznie, przy czym dla spełnienia warunku wartościowego nie sumuje się wartości robót wykonanych przez poszczególne podmioty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy muszą dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z treścią załączników nr 3 i 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) zgodny z treścią załącznika nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem referencji (spełniających wymagania opisane powyżej). Oświadczenia oraz wykaz wykonanych robót należy złożyć w formie oryginału, natomiast pozostałe dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: -należy złożyć pełnomocnictwo ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, -każdy z wykonawców składa oświadczenie określone wyżej w pkt 1 na załączniku nr 4 i dokumenty określone wyżej w pkt 2, natomiast pozostałe dokumenty mogą być wspólne. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to wymagane dokumenty składa odpowiednio do przepisów rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swarzewo.intermedia.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Spółka Wodno-Ściekowa SWARZEWO ul. Władysławowska 84 84-120 Władysławowo sekretariat.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2009 godzina 12:00, miejsce: Spółka Wodno-Ściekowa SWARZEWO ul. Władysławowska 84 84-120 Władysławowo sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.