To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-06-19
Chojnice: Nadzór inwestorski nad realizacją projektu pn.: Rekultywacja 15 składowisk odpadów komunalnych zlokalizowanych na obszarze działania Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Nowym Dworze.
Numer ogłoszenia: 210124 - 2012; data zamieszczenia: 19.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 155496 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Stary Rynek 1, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3971800, faks 052 3972194.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski nad realizacją projektu pn.: Rekultywacja 15 składowisk odpadów komunalnych zlokalizowanych na obszarze działania Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Nowym Dworze..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego wraz z kontrolą rozliczenia realizacji projektu pn.: Rekultywacja 15 składowisk odpadów komunalnych zlokalizowanych na obszarze działania Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Nowym Dworze, finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013. W ramach pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy: 1.1. reprezentowanie Inwestora poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji zadania z wnioskiem i umową o dofinansowanie, dokumentacją budowlaną, ofertą wykonawcy, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi, bhp, przeciwpożarowymi i normami oraz wszelkimi decyzjami administracyjnymi, 1.2. sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych materiałów budowlanych, w tym zapobieganie zastosowaniu wadliwych i niedopuszczonych wyrobów budowlanych do stosowania w budownictwie, 1.3. sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, 1.4. uczestniczenie w prowadzonych próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych, 1.5. przygotowanie, obsługa i uczestniczenie w czynnościach odbiorowych, 1.6. przekazanie gotowych obiektów do użytkowania, w przypadku zaistnienia takich okoliczności, 1.7. potwierdzenie faktycznie wykonanych robót, 1.8. potwierdzenie usunięcia przez wykonawcę ewentualnych wad, usterek, niedoróbek, 1.9. przygotowanie wszelkich postępowań o zamówienia publiczne niezbędnych dla prawidłowej realizacji projektu, opracowanie dokumentacji przetargowej związanej z realizacją poszczególnych zadań projektu (m.in. SIWZ, kalkulacji szacunkowej wartości zamówienia, uzasadnienia dla trybów innych niż przetarg nieograniczony), udzielanie wyjaśnień na zapytania uczestników postępowań przetargowych oraz uczestnictwo w procedurach zamówień publicznych na wybór wykonawców: - dokumentacji projektowej, - rekultywacji technicznej, rekultywacji biologicznej, - nadzoru autorskiego i innych pojawiających się w trakcie realizacji projektu. 1.10. zarządzanie realizacją umów zawartych ze wszystkimi wykonawcami robót budowlanych, usług i dostaw. 1.11. prowadzenie dokumentacji projektu, w tym m.in. sporządzenie protokołów z narad i udostępnianie jej na żądanie Zamawiającego. Przechowywanie dokumentacji związanej z realizacją projektu co najmniej do dnia 31.12.2020 r. Zamieszczanie we wszystkich dokumentach, które przygotowywać będzie w związku z realizacja projektu, informacji o udziale środków Unii Europejskiej we współfinansowaniu projektu oraz oznaczanie dokumentów logo Unii Europejskiej i logo Programu - zgodnie z wytycznymi dot. promocji. 1.12. dokonywanie i kontrolowanie bieżącego i końcowego rozliczenia budowy. 1.13. przygotowywanie dokumentów rozliczeniowo-sprawozdawczych dla Instytucji Zarządzającej. 1.14. współpraca i koordynowanie działań wszystkich partnerów projektu. 1.15. poddawanie się kontrolom dokonywanym przez Zamawiającego oraz inne podmioty w zakresie prawidłowości realizacji umowy. W przypadku kontroli Wykonawca udostępni podmiotom kontrolującym wszelkie wymagane dokumenty..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 79.42.11.00 - Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn.:Rekultywacja 15 składowisk odpadów komunalnych zlokalizowanych na obszarze działania Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Nowym Dworze w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, Osi Priorytetowej 5. Środowisko i energetyka przyjazna środowisku, Działania 5.5. Infrastruktura energetyczna i poszanowanie energii współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"DEVELOPMENT DESIGN" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"DEVELOPMENT DESIGN" SP. Z O.O.
- Development Design Sp. zo.o., ul. Kopernika 25/2, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 183978,01 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 134000,00
Oferta z najniższą ceną: 134000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 243735,25
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z CHOJNIC
- Przebudowa placu zabaw w Parku Tysiąclecia w Chojnicach na działce o nr ewid. 1752/153
- Sukcesywna dostawa 800 sztuk drzew na terenie miasta Chojnice
- Nadzór Inwestorski nad robotami budowlanymi pn.: Rozbudowa drogi powiatowej nr 2628G na odcinku Chojniczki - Jarcewo.
- Opracowanie planu ogólnego gminy Chojnice
więcej: przetargi w Chojnicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowy nadzór inwestorski nad inwestycją pn.: "Budowa oczyszczalni ścieków w Gajewie wraz z budową rurociągu odprowadzającego ścieki oczyszczone"
- Kompleksowy nadzór inwestorski nad zadaniem: Budowa ścieżki pieszo-rowerowej na DK 25 na odc. Zbiersk - Stawiszyn.
- Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi w ramach zadania Odpłatne pozyskanie w trwały zarząd oraz przebudowa nieruchomości w Świdniku przy ul. Konopnickiej 3 na potrzeby Pierwszego US w Lublinie
- Usługa wielobranżowego nadzoru inwestorskiego na realizacją zadania pn. "Budowa drogi gminnej na terenie osiedla Wyszyńskiego 7 w Zielonce"
- "Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 263 w m. Ślesin wraz z budową mostu przez Kanał Ślesiński"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.:"Przebudowa drogi nr 336047T ul. Partyzantów w Kunowie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.