eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Dostawa materiałów do sterylizacji

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-31

Sosnowiec: Dostawa materiałów do sterylizacji
Numer ogłoszenia: 210122 - 2013; data zamieszczenia: 31.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Miejski w Sosnowcu , ul. Szpitalna 1, 41-219 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 41 30 111, faks 32 41 30 112.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.sosnowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów do sterylizacji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do sterylizacji. Zamówienie składa się z 3 części tzw. pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia: Pakiet 1 - papier krepowany i rękawy papierowo-foliowe, włóknina, Pakiet 2 - testy, taśmy, rękawice i szczoteczki, Pakiet 3 - rękawy, testy, etykiety, taśmy, włókniny i papier. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - asortyment oraz ilości znajdują się w załącznikach nr 4.1 ÷ 4.3 do niniejszej SIWZ. 3. Przedmiot i warunki realizacji niniejszego zamówienia winny być zgodne z ustawą z 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. nr 107 poz. 679) oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie. 4. Okres przydatności do użycia przedmiotu zamówienia co najmniej 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4, 24.00.00.00-4, 33.14.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie załącznika nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Przedłożyć dokument potwierdzający spełnienie przez oferowany produkt wymagania normy ISO 11607 ( dla oznaczonego * asortymentu w Pakiecie nr 1).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wartość umowy może ulec zmianie wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT lub w przypadku korzystnych zmian cenowych dla Zamawiającego. 2. Wynagrodzenie należne Wykonawcy podlega automatycznej waloryzacji (bez obowiązku wprowadzenia aneksem) odpowiednio o kwotę podatku VAT, wynikającą ze stawki tego podatku, obowiązującą w chwili powstania obowiązku podatkowego. 3. Ceny brutto wynikające ze zmiany obowiązującej stawki VAT ulegną zmianie, przy zachowaniu cen netto podanych w ofercie. 4. Strony zastrzegają prawo do negocjacji cen jednostkowych w przypadku konieczności zapłaty Wykonawcy ceny wyższej, powstałej w wyniku zmiany stawki podatku VAT. 5. Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie przedmiotowym tj. zastąpienie asortymentu objętego umową, asortymentem równoważnym w przypadku: a) zaprzestania wytwarzania asortymentu objętego umową, b) wygaśnięcia pozwolenia dopuszczającego do obrotu. 6. Zmiana, o której mowa w ust. 5 będzie dopuszczona za zgodą Zamawiającego, pod warunkiem, iż asortyment równoważny będzie oparty, na co najmniej tych samych właściwościach i parametrach użytkowych, co asortyment objęty umową i przy cenie nie wyższej niż cena asortymentu objętego umową. 7. Dopuszcza się zmiany ilości asortymentu określonego w załączniku do umowy - formularzu asortymentowo-cenowym, w obrębie poszczególnych pakietów, przy zachowaniu cen jednostkowych zgodnych z ofertą Wykonawcy oraz wartości brutto danego pakietu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Miejski w Sosnowcu 41-219 Sosnowiec ul. Szpitana 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Miejski w Sosnowcu 41-219 Sosnowiec ul. Szpitana 1 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Papier krepowany i rękawy papierowo-foliowe, włóknina.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa j/n: l.p. Asortyment Jedn miary Ilość 1.* Papier krepowany dwukolorowy pakowany naprzemiennie 500mm x 500mm (op=500szt) op. 40 2.* Papier krepowany dwukolorowy pakowany naprzemiennie 600mm x 600mm (op=500szt) op. 60 3.* Papier krepowany dwukolorowy pakowany naprzemiennie 750mm x 750mm (op=250szt) op. 70 4.* Papier krepowany dwukolorowy pakowany naprzemiennie 900mm x 900mm (op=250szt) op. 60 5.* Papier krepowany dwukolorowy pakowany naprzemiennie 1000mmx1000mm (op=250szt) op. 30 6. Papier krepowany dwukolorowy pakowany naprzemiennie 1200mmx1200mm(op=125szt) op. 10 7. Rękaw papierowo-foliowy, płaski 50mmx200m rol. 40 8. Rękaw papierowo-foliowy, płaski 75mmx200m rol. 60 9. Rękaw papierowo-foliowy, płaski 100mmx200m rol. 60 10. Rękaw papierowo-foliowy, płaski 120mmx200m rol. 60 11. Rękaw papierowo-foliowy, płaski 150mmx200m rol. 60 12. Rękaw papierowo-foliowy, płaski 200mmx200m rol. 40 13. Rękaw papierowo-foliowy, płaski 250mmx200m rol. 20 14. Rękaw papierowo-foliowy, płaski 300mmx200m rol. 10 15. Rękaw papierowo-foliowy z zakładką rozm. 150mmx50mmx100m rol. 20 16. Rękaw papierowo-foliowy z zakładką rozm. 200mmx50mmx100m rol. 10 17. Samoprzylepne foliowe opakowania antykurzowe 200mmx300mm (op=500szt) op. 20 18. Samoprzylepne foliowe opakowania antykurzowe 300mmx500mm (op=250szt) op. 10 19. Samoprzylepne foliowe opakowania antykurzowe 400mmx550mm (op=250szt) op. 10 20.* Włóknina zielona 750mmx750mm (op=250szt) op. 20 21.* Włóknina zielona 1000mm x 1000mm (op=250szt) op. 20 22.* Włóknina niebieska 750mmx750mm (op=250szt) op. 20 23.* Włóknina niebieska 1000mmx1000mm (op=250szt) op. 20.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4, 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Testy, taśmy, rękawice i szczoteczki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa j/n: l.p. Asortyment Jedn miary Ilość 1. Zintegrowany test do kontroli procesu Bowie-Dick kompatybilny z przyrządem GKE (op=500szt) op. 1 2. Zintegrowany test do kontroli wsadu w procesie sterylizacji parą wodną kompatybilny z przyrządem GKE (op=500szt) op. 8 3. Zintegrowany test do kontroli wsadu w procesie sterylizacji tlenkiem etylenu kompatybilny z przyrządem GKE (op=250szt) op. 1 4. Naboje z tlenkiem etylenu do sterylizatora 3M (op=12szt) op. 30 5. Etykiety trzyrzędowe podwójnie klejone ze wskaźnikiem do pary wodnej (12rol. x 750szt) op. 30 6. Etykiety trzyrzędowe podwójnie klejone ze wskaźnikiem do tlenku etylenu (12rol. x 750szt) op. 1 7. Koperty systemu dokumentacji do zapisywania i przechowywania dokumentacji kompatybilne z etykietami i wskaźnikami BD i kontroli wsadu typu GKE (op=100szt) op. 4 8. Ochraniacze jednorazowe do 10mm, odporne na warunki sterylizacji (op=1000szt) op. 4 9. Plomby do zamykania kontenerów (op=1000szt) op. 1 10. Fiolkowy wskaźnik biologiczny do tlenku etylenu, czas inkubacji do 48 godz. w temp. 33 -370 C , walidowany z typem przyrządu testowego, etykieta z ampułki otwierana z możliwością opisania i udokumentowania (op=100szt) op. 3 11. Test kontroli dezynfekcji termicznej temp. 930C (op=100szt) op. 6 12. Samoprzylepny test skuteczności mycia, substancja wskaźnikowa kompatybilna ze składem krwi (op=320szt) op. 5 13. Wskaźniki kompatybilne z przyrządem do kontroli mycia laparoskopów (op=50szt) op. 2 14. Etykiety z tworzywa sztucznego do oznaczania tac. Kolor zielony rozm. 160x35mm (op=250szt) op. 2 15. Rękawice nitrylowe długość 24cm, odporne na przebicie i rozerwanie oraz wysoka ochronę chemiczną, dostępne rozm. M,L,XL,XXL (op=100szt) op. 30 16. Rękawice nitrylowe długość 30cm. odporne na przebicie i rozerwanie oraz wysoka ochronę chemiczną, dostępne rozm. M,L,XL,XXL (op=100szt) op. 30 17. Dystrybutor potrójny na rękawiczki, materiał - stal kwasoodporna, rozm. 258 x 392 x 96mm szt. 2 18. Szczotka z włosiem z tworzywa sztucznego do czyszczenia narzędzi do chirurgii małoinwazyjnej 500x35x5mm (op=5szt) op. 5 19. Szczotka z mosiężnym włosiem szt. 10 20. Szczotka z drucianym włosiem szt. 10 21. Szczotka z włosiem z tworzywa sztucznego szt. 10 22. Szczotka dwustronna z nylonowym włosiem, wymiary dł. 175mm, dł. włosia 5-10mm, dł. powierzchni czyszczącej 25mm-35mm, odporna na temp. 1340C (op=2szt.) op. 12 23. Szczotka wygięta z ekstra mocnym włosiem, odporna na temp. 1340 C. (op=10szt) op. 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rękawy, testy, etykiety, taśmy, włókniny i papier.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa j/n: l.p. Asortyment Jedn miary Ilość 1. Rękaw foliowo - polyolefinowy rozm. 90mm x 70m rolka 12 2. Rękaw foliowo - polyolefinowy rozm. 120mm x 70m rolka 12 3. Rękaw foliowo - polyolefinowy rozm. 160mm x 70m rolka 12 4. Rękaw foliowo - polyolefinowy rozm. 210mm x 70m rolka 12 5. Ampułkowe testy biologiczne o szybkim odczycie do sterylizacji parą wodną. Wstępny odczyt po 3 godzinach, ostateczny po 5 godzinach. Rodzaj szczepu bakterii oznaczony na każdej ampułce. Etykieta na ampułce łatwo odklejana, ze wskaźnikiem sterylizacji parowej. W komplecie inkubator z panelem LCD oraz drukarką. Ilość 400 sztuk. kpl 1 6. Zintegrowany test chemiczny kl. 5 z ruchomą substancją wskaźnikową. Zgodny z PN EN 867 i ISO 11140. Oznaczenie norm na każdym pojedynczym wskaźniku, test z wyraźnie oznaczonym polem bezpieczeństwa odczytu poprawności testu w postaci jednego okienka. op.1000 szt. 6 7. Wskaźnik klasy 6 oceniający krytyczne parametry procesu sterylizacji nasyconą parą wodną w sterylizatorach próżniowych wszystkich typów. Prawidłowy przebieg procesu sterylizacji (temperatura, czas, penetracja pary) sygnalizowanie wyraźną zmianą koloru emulatora z zielonego na fioletowy. Wynik testu jest natychmiastowy i łatwy w interpretacji, nie zawiera ołowiu i innych metali ciężkich, samoprzylepny o parametrach ustalonych 134°C/7 min. i 121°C/20 min. op. 250 szt. 10 8. Metkownica alfanumeryczna 3 rzędowa, 12 liter w rzędzie. Etykiety dostępne ze wskaźnikami PARA , EO Podwójnie klejone etykietki. Wskaźniki umieszczone na etykietach pozbawione są substancji toksycznych szt. 2 9. Etykiety do metkownicy III rzędowej do pary wodnej, kompatybilne z metkownicą alfanumeryczną 3 rzędowa, 12 liter w rzędzie op. 12 rolek 10 10. Etykiety do metkownicy III rzędowej do EO, kompatybilne z metkownicą alfanumeryczną 3 rzędowa, 12 liter w rzędzie op. 12 rolek 1 11. Taśma samoprzylepna bez wskaźnika super mocna 25mmx50m rolka 250 12. Taśma samoprzylepna bez wskaźnika super mocna 19mmx50m rolka 200 13. Taśma samoprzylepna ze wskaźnikiem do pary wodnej 25mmx55m rolka 50 14. Jednorazowy, gotowy do użycia test kontroli mycia w myjniach ultradźwiękowych. Wskaźnik umieszczony na aluminiowej blaszcze. W zestawie holder do umieszczania testów na tacach narzędziowych op. 50 szt. 2 15. Włóknina naprzemiennie pakowana dwukolorowa orzechowo - zielona 75cm x 75cm gramatura 64 g/m2, biodegradowalna, zachowująca barierowość do 180 dni op. 200 szt. 15 16. Włóknina naprzemiennie pakowana dwukolorowa orzechowo - zielona 100cm x 100cm gramatura 64 g/m2, biodegradowalna, zachowująca barierowość do 180 dni op. 150 szt. 7 17. Papier absorpcyjny 30cm x 30cm op.1000szt. 5 18. Papier absorpcyjny 30cm x 50cm op. 500 szt. 8.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.