eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Będzin › Wybór realizatorów zajęć w Projekcie systemowym pn. Będzińska szkoła równych szans realizowanym w ramach  POKL Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-02

Będzin: Wybór realizatorów zajęć w Projekcie systemowym pn. Będzińska szkoła równych szans realizowanym w ramach  POKL Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych
Numer ogłoszenia: 210091 - 2012; data zamieszczenia: 02.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Będzin reprezentowane przez Prezydenta Miasta Będzina , ul. 11 Listopada 20, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 32 267 91 34, faks 32 267 91 34.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bedzin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór realizatorów zajęć w Projekcie systemowym pn. Będzińska szkoła równych szans realizowanym w ramach  POKL Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje 43 części. Realizacja zamówienia obejmuje świadczenie usług rozumianych jako przeprowadzanie specjalistycznych zajęć edukacyjnych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego, na poziomie właściwym dla nauczania w klasach I - III w szkołach prowadzonych przez miasto Będzin, tj. w Szkole Podstawowej nr 1, Szkole Podstawowej nr 4, Szkole Podstawowej nr 6, Szkole Podstawowej nr 8, Szkole Podstawowej nr 10, Szkole Podstawowej nr 11, Miejskim Zespole Szkół nr 1 - Szkole Podstawowej nr 2, Miejskim Zespole Szkół nr 2 - Szkole Podstawowej nr 13, Miejskim Zespole Szkół nr 3 - Szkole Podstawowej nr 3, Miejskim Zespole Szkół nr 4 - Szkole Podstawowej nr 9. Celem głównym usługi jest wyrównywanie szans edukacyjnych poprzez indywidualizację procesu kształcenia uczniów klas I -III szkół podstawowych, a także wzrost efektywności kształcenia oraz udzielonego wsparcia i pomocy. Dla wszystkich części zamówienia: Zakres obowiązków na stanowisku realizatora zajęć: 1. Przygotowanie programu dla określonego typu zajęć dydaktyczno-wyrównawczych 2. Uzyskanie akceptacji dyrektora szkoły podstawowej dla opracowanego programu zajęć. 3.Realizacja zajęć profilaktycznych, dydaktyczno-wyrównawczych lub zajęć pozalekcyjnych zgodnie z celem głównym i celami szczegółowymi Projektu.  4.Realizacja zajęć dydaktyczno-wyrównawczych lub zajęć pozalekcyjnych zgodnie  z opracowanym programem zaakceptowanym przez dyrektora szkoły podstawowej.  5.W ramach zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji oraz zajęć logopedycznych usprawnienie zaburzonych funkcje. 6.Wspieranie rozwoju zainteresowań uczniów uzdolnionych oraz wyrównywanie szans edukacyjnych w zakresie kompetencji kluczowych uczniów klas I-III szkół prowadzonych przez miasto Będzin. 7.W ramach zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych, a zwłaszcza kompetencje matematyczno-przyrodnicze, rozbudzanie pasji poznawczych poprzez rozwiązywanie problemów matematycznych oraz prowadzenie obserwacji przyrodniczych. 8.W ramach zajęć rozwijających zainteresowania artystyczne - teatralne, plastyczne i muzyczne pogłębianie dziecięcej ekspresji i wrażliwości oraz rozwijanie zdolności. 9. Zwiększenie motywacji do nauki przez uczniów uczestniczących w Projekcie. 10. Bieżące monitorowanie efektów zajęć i raportowanie o stanie realizacji zajęć. 11. Prowadzenie dokumentacji  z realizowanych zajęć - dzienników zajęć i innych wymaganych dokumentów.  12. Współpraca z dyrektorem szkoły podstawowej oraz specjalistą ds. monitoringu i ewaluacji. Realizacja zajęć musi odbywać się zgodnie z harmonogramem kwartalnym zatwierdzonym przez dyrektora szkoły podstawowej. Podział zamówienia na części: Część 1 zamówienia: Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi problemami w czytaniu i pisaniu w Szkole Podstawowej nr 2 w 1 grupie - 45 godzin w okresie od daty zawarcia umowy do 14 czerwca 2013r. Część 2 zamówienia: Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi problemami w czytaniu i pisaniu w Szkole Podstawowej nr 3 w 1 grupie - 45 godzin w okresie od daty zawarcia umowy do 14 czerwca 2013r. Część 3 zamówienia: Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi problemami w czytaniu i pisaniu w Szkole Podstawowej nr 6 w 1 grupie - 45 godzin w okresie od daty zawarcia umowy do 14 czerwca 2013r. Część 4 zamówienia: Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi problemami w czytaniu i pisaniu w Szkole Podstawowej nr 9 w 1 grupie - 45 godzin w okresie od daty zawarcia umowy do 14 czerwca 2013r. Część 5 zamówienia: Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi problemami w czytaniu i pisaniu w Szkole Podstawowej nr 10 w 1 grupie - 45 godzin w okresie od daty zawarcia umowy do 14 czerwca 2013r. Część 6 zamówienia: Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi problemami w czytaniu i pisaniu w Szkole Podstawowej nr 11 w 1 grupie - 45 godzin w okresie od daty zawarcia umowy do 14 czerwca 2013r. Część 7 zamówienia: Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej nr 2 w 1 grupie - 45 godzin w okresie od daty zawarcia umowy do 14 czerwca 2013r. Część 8 zamówienia: Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej nr 3 w 1 grupie - 45 godzin w okresie od daty zawarcia umowy do 14 czerwca 2013r. Część 9 zamówienia: Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej nr 6 w 1 grupie - 45 godzin w okresie od daty zawarcia umowy do 14 czerwca 2013r. Część 10 zamówienia: Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej nr 9 w 1 grupie - 45 godzin w okresie od daty zawarcia umowy do 14 czerwca 2013r. Część 11 zamówienia: Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej nr 10 w1 grupie - 45 godzin w okresie od daty zawarcia umowy do 14 czerwca 2013r. Część 12 zamówienia: Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej nr 13 w 1 grupie - 45 godzin w okresie od daty zawarcia umowy do 14 czerwca 2013r. Część 13 zamówienia: Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami mowy w Szkole Podstawowej nr 1 w 1 grupie - 45 godzin w okresie od daty zawarcia umowy do 14 czerwca 2013r. Część 14 zamówienia: Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami mowy w Szkole Podstawowej nr 2 w 1 grupie - 45 godzin w okresie od daty zawarcia umowy do 14 czerwca 2013r. Część 15 zamówienia: Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami mowy w Szkole Podstawowej nr 3 w 1 grupie - 45 godzin w okresie od daty zawarcia umowy do 14 czerwca 2013r. Część 16 zamówienia: Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami mowy w Szkole Podstawowej nr 4 w 1 grupie - 45 godzin w okresie od daty zawarcia umowy do 14 czerwca 2013r. Część 17 zamówienia: Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami mowy w Szkole Podstawowej nr 6 w 1 grupie - 45 godzin w okresie od daty zawarcia umowy do 14 czerwca 2013r. Część 18 zamówienia: Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami mowy w Szkole Podstawowej nr 8 w 1 grupie - 45 godzin w okresie od daty zawarcia umowy do 14 czerwca 2013r. Część 19 zamówienia: Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami mowy w Szkole Podstawowej nr 9 w 1 grupie - 45 godzin w okresie od daty zawarcia umowy do 14 czerwca 2013r. Część 20 zamówienia: Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami mowy w Szkole Podstawowej nr 10 w 1 grupie - 45 godzin w okresie od daty zawarcia umowy do 14 czerwca 2013r. Część 21 zamówienia: Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami mowy w Szkole Podstawowej nr 13 w 1 grupie - 45 godzin w okresie od daty zawarcia umowy do 14 czerwca 2013r. Część 22 zamówienia: Prowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w Szkole Podstawowej nr 1 w 1 grupie - 45 godzin w okresie od daty zawarcia umowy do 14 czerwca 2013r. Część 23 zamówienia: Prowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w Szkole Podstawowej nr 2 w 1 grupie - 45 godzin w okresie od daty zawarcia umowy do 14 czerwca 2013r. Część 24 zamówienia: Prowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w Szkole Podstawowej nr 4 w 1 grupie - 45 godzin w okresie od daty zawarcia umowy do 14 czerwca 2013r. Część 25 zamówienia: Prowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w Szkole Podstawowej nr 6 w 1 grupie - 45 godzin w okresie od daty zawarcia umowy do 14 czerwca 2013r. Część 26 zamówienia: Prowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w Szkole Podstawowej nr 8 w 1 grupie - 45 godzin w okresie od daty zawarcia umowy do 14 czerwca 2013r. Część 27 zamówienia: Prowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w Szkole Podstawowej nr 9 w 1 grupie - 45 godzin w okresie od daty zawarcia umowy do 14 czerwca 2013r. Część 28 zamówienia: Prowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w Szkole Podstawowej nr 10 w 1 grupie - 45 godzin w okresie od daty zawarcia umowy do 14 czerwca 2013r. Część 29 zamówienia: Prowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w Szkole Podstawowej nr 11 w 1 grupie - 45 godzin w okresie od daty zawarcia umowy do 14 czerwca 2013r. Część 30 zamówienia: Prowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w Szkole Podstawowej nr 13 w 1 grupie - 45 godzin w okresie od daty zawarcia umowy do 14 czerwca 2013r. Część 31 zamówienia: Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania dzieci z uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych w Szkole Podstawowej nr 2 w 1 grupie - 50 godzin w okresie od daty zawarcia umowy do 14 czerwca 2013r. Część 32 zamówienia: Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania dzieci z uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych w Szkole Podstawowej nr 3 w 1 grupie - 50 godzin w okresie od daty zawarcia umowy do 14 czerwca 2013r. Część 33 zamówienia: Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania dzieci z uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych w Szkole Podstawowej nr 4 w 1 grupie - 50 godzin w okresie od daty zawarcia umowy do 14 czerwca 2013r. Część 34 zamówienia: Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania dzieci z uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych w Szkole Podstawowej nr 10 w 1 grupie - 50 godzin w okresie od daty zawarcia umowy do 14 czerwca 2013r. Część 35 zamówienia: Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania szczególnie uzdolnionych artystycznie w Szkole Podstawowej nr 2 w 1 grupie - 50 godzin w okresie od daty zawarcia umowy do 14 czerwca 2013r. Część 36 zamówienia: Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania szczególnie uzdolnionych artystycznie w Szkole Podstawowej nr 3 w 1 grupie - 50 godzin w okresie od daty zawarcia umowy do 14 czerwca 2013r. Część 37 zamówienia: Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania szczególnie uzdolnionych artystycznie w Szkole Podstawowej nr 8 w 1 grupie - 50 godzin w okresie od daty zawarcia umowy do 14 czerwca 2013r. Część 38 zamówienia: Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania szczególnie uzdolnionych artystycznie w Szkole Podstawowej nr 9 w 1 grupie - 50 godzin w okresie od daty zawarcia umowy do 14 czerwca 2013r. Część 39 zamówienia: Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania szczególnie uzdolnionych artystycznie w Szkole Podstawowej nr 10 w 1 grupie - 50 godzin w okresie od daty zawarcia umowy do 14 czerwca 2013r. Część 40 zamówienia: Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania szczególnie uzdolnionych artystycznie w Szkole Podstawowej nr 13 w 1 grupie - 50 godzin w okresie od daty zawarcia umowy do 14 czerwca 2013r. Część 41 zamówienia: Prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w Szkole Podstawowej nr 3 w 1 grupie- 50 godzin w okresie od daty zawarcia umowy do 14 czerwca 2013r. Część 42 zamówienia: Prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w Szkole Podstawowej nr 11 w 1 grupie - 50 godzin w okresie od daty zawarcia umowy do 14 czerwca 2013r. Część 43 zamówienia: Prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w Szkole Podstawowej nr 13 w 1 grupie - 50 godzin w okresie od daty zawarcia umowy do 14 czerwca 2013r.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 43.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Dla wszystkich części zamówienia: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla wszystkich części zamówienia:Zamawiający nie wprowadza żadnych szczegółów, ocena spełniania odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla wszystkich części zamówienia:Zamawiający nie wprowadza żadnych szczegółów, ocena spełniania odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla wszystkich części zamówienia:Zamawiający nie wprowadza żadnych szczegółów, ocena spełniania odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla wszystkich części zamówienia:Wymaga się wykazania osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Dla części 1, 2, 3, 4, 5, 6 zamówienia: Warunek dysponowania zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże: - dysponowanie minimum 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, posiadającą kwalifikacje nauczyciela - zgodne z prawem oświatowym - z języka polskiego lub kształcenia zintegrowanego, minimum 3 lata doświadczenia w pracy pedagogicznej, w tym ostatnie 2 lata w szkole podstawowej w prowadzeniu zajęć z języka polskiego lub z kształcenia zintegrowanego, doświadczenie w prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych, znajomość podstawy programowej z kształcenia zintegrowanego realizowanej w szkole podstawowej. Dla części 7, 8, 9, 10, 11, 12 zamówienia: Warunek dysponowania zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże: - dysponowanie minimum 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, posiadającą kwalifikacje nauczyciela - zgodne z prawem oświatowym - z kształcenia zintegrowanego lub matematyki, minimum 3 lata doświadczenia w pracy pedagogicznej, w tym ostatnie 2 lata w szkole podstawowej, doświadczenie w prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych, znajomość podstawy programowej z kształcenia zintegrowanego realizowanej w szkole podstawowej. Dla części 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 zamówienia: Warunek dysponowania zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże: - dysponowanie minimum 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, posiadającą kwalifikacje do prowadzenie zajęć logopedycznych oraz kwalifikacje nauczyciela - zgodne z prawem oświatowym - minimum 3 lata doświadczenia w pracy pedagogicznej, w tym ostatnie 2 lata w szkole podstawowej w prowadzeniu zajęć logopedycznych. Dla części 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 zamówienia: Warunek dysponowania zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże: - dysponowanie minimum 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, posiadającą kwalifikacje do prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjnej oraz kwalifikacje nauczyciela - zgodne z prawem oświatowym, minimum 3 lata doświadczenia w pracy pedagogicznej, w tym ostatnie 2 lata w szkole podstawowej, doświadczenie w prowadzeniu zajęć gimnastyki korekcyjnej. Dla części 31, 32, 33, 34 zamówienia: Warunek dysponowania zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże: - dysponowanie minimum 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, posiadającą kwalifikacje nauczyciela - zgodne z prawem oświatowym - z kształcenia zintegrowanego lub matematyki lub przyrody, minimum 3 lata doświadczenia w pracy pedagogicznej, w tym ostatnie 2 lata w szkole podstawowej w prowadzeniu zajęć w klasach I-III, doświadczenie w prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych, znajomość podstawy programowej z kształcenia zintegrowanego realizowanej w szkole podstawowej. Dla części 35, 36, 37, 38, 39, 40 zamówienia: Warunek dysponowania zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże: - dysponowanie minimum 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, posiadającą kwalifikacje nauczyciela - zgodne z prawem oświatowym - z kształcenia zintegrowanego lub inne pozwalające prowadzić zajęcia artystyczne uwzględnione w Projekcie, minimum 3 lata doświadczenia w pracy pedagogicznej, w tym ostatnie 2 lata w szkole podstawowej w prowadzeniu zajęć w klasach I-III, doświadczenie w prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów uzdolnionych artystycznie. Dla części 41,42,43 zamówienia: Warunek dysponowania zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże: - dysponowanie minimum 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, posiadającą kwalifikacje do prowadzenia zajęć psychoedukacyjnych i psychoterapeutycznych, minimum 3 lata doświadczenia w pracy pedagogicznej, w tym ostatnie 2 lata w szkole podstawowej w prowadzeniu zajęć w klasach I-III. Dla wszystkich części zamówienia: Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zobowiązanie takie należy złożyć w oryginale, nie dopuszcza się możliwości złożenia tego dokumentu w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Wykonawcy wspólnie tworzący jeden podmiot mogą złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu (wystarczającym będzie, jeżeli dokumenty te złoży tylko jeden z Wykonawców wspólnie składających ofertę, o ile potwierdzać to będzie spełnianie warunków udziału w postępowaniu ). Potwierdzenie spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu, Zamawiający oceniał będzie na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, nie spełnienie chociażby jednego z postawionych warunków udziału spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla wszystkich części zamówienia:Zamawiający nie wprowadza żadnych szczegółów, ocena spełniania odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony czytelnie, podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy na druku lub według druku stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. UWAGA ! Na formularzu ofertowym należy ujawnić wszystkie podmioty składające ofertę wspólną z zaznaczeniem np. konsorcjum. 2. Pełnomocnictwo w sytuacjach, w których uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z zapisu we właściwym rejestrze lub ewidencji, w tym wynikające z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi poniżej: 1.Zmiana terminu zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia może nastąpić w przypadku: -udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy zamówień dodatkowych o których mowa w art.67 ust.1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, -przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, -działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne, zjawiska gospodarcze lub pogodowe) w pełni niezależnej od Stron umowy, mającej bezpośredni wpływ na termin wykonania prac, - przeszkód technicznych w pełni niezależnych od Stron umowy, mających bezpośredni wpływ na termin wykonania zamówienia, -wystąpienia okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. 2. Zmiana wynagrodzenia może nastąpić również w przypadku urzędowej zmiany wysokości podatku od towarów i usług. Zamawiający dokona zmiany wynagrodzenia wg zasady: netto bez zmian, podatek VAT zostanie podwyższony, bądź obniżony zgodnie z ustawową zmianą, cena brutto zostanie zwiększona lub zmniejszona co wynikać będzie bezpośrednio ze zmiany stawki VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bedzin.bip.info.pl/index.php?idmp=30&r=r
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Będzinie Biuro Zamówień Publicznych pok.115 42-500 Będzin ul. 11 Listopada 20 tel.fax 32 267 91 34..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Będzinie Biuro Zamówień Publicznych pok.115 42-500 Będzin ul. 11 Listopada 20..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy pn. Będzińska szkoła równych szans realizowanym w ramach  POKL Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.